Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz EQMontoya #55186 üzenetére

    Figyeljük meg, hogy míg mondjuk angol területen a 'weather forecast' a megfelelő kifejezés, addig nálunk 'időjárás jelentés' van. Namost nekem ne jelentsék, hogy most milyen idő van, mert azt az ablakon kinézve látom, valamint az ősi kavicsos módszerrel remekül lehet ellenőrizni (ha a kavics vizes akkor esik, ha világos akkor süt a nap, stb...) Kedvenc klasszikusom kb. 1995-ből a Kossuth rádió Reggeli Krónika időjárás jelentése, miszerint "Ma országszerte napos idő várható..." és eközben álltam az ablak előtt, és néztem ahogy zuhog az eső.

    Mindazonáltal tegnap is meg ma reggel is azt mondta a rádió, hogy csak reggel lesz felhős, napközben mindenhol kiderül és sütni fog a nap. Ezt lefordítom: napközben végig felhős lesz, tehát semmit nem melegszik, azonban naplementekor néhány perc alatt felhőmentesre derül ki az ég, így éjszaka kiválóan le tud hűlni. :)

    Más: Szerintetek se hasznos hosszú távon használni folyamatosan az ECO módot egy 1,6 CDTI Bi-turbo kisbusz esetén, amelyikben jelenleg 830 km van, és naponta 14+14 km-t megy mindkétszer hideg motorral? Eleinte direkt bekapcsolva hagytam, hogy az első pár száz km-en ne tapossam szét, de bekapcsolt mód esetén pl. sosem sikerül felpörgetni rendesen a turbót, míg azt kikapcsolva szépen hallani már kisebb gyorsításnál is, hogy felpörög, és tol. Szóval most már néha kikapcsolom melegen, és olyankor érezni is szépen, hogy downsizing ide vagy oda, azért az öreg 1,9-el szerelt Caravelle-hez képest ez a kisebb motor is vidámabban viszi a nagy dobozt. Ami viszont meglep, hogy mennyire csendesnek, nyugodtnak, személyautósnak tűnik ez amahhoz képest. Nem gondoltam, hogy ezt így megfogalmazom egy Opelről, de kifejezetten kellemes még így busz létére is.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák