Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Teasüti #44844 üzenetére

    A Snowdrop 2 DXR 1.1-et használ metszésvizsgálatra, de szoftveres compute shadert bejárásra. Emiatt olyan nagyon gyors rajta az RT, hogy ki se kell kapcsolni. Ettől még hardveres a rendszer, csak azt a részegységet nem használja, amitől a DXR jellemzően nagyon lassú. A DXR-nek a hasznos és gyorsan futó részeit használják.

    Az SWO annyiban más, hogy abban van egy külön effekt, ami nem szoftveres bejárást használ, viszont az teljesen különálló gyorsítóstruktúrát generál, mert nem kompatibilis a többi effekt a DXR gyorsítóstruktúrájával. Ez azért van, mert az RTXDI zárt effekt, annak nincs meg a forráskódja az Ubisoftnak, így nem tudják begyorsítani a saját módszerükkel. És ezt ki is lehet próbálni, hogy RTXDI-ra erősen esik a sebesség, mert rá vannak kényszerítve a DXR lassan működő részére. A többi, saját effektnél nincsenek, így azokat nagyon-nagyon gyorsan tudják futtatni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés