Új hozzászólás Aktív témák

  • vhunor

    őstag

    válasz rocket #3003 üzenetére

    Hasonlóan látom. Amúgy tapasztalatom szerint a szakmai lapok szerzői, szerkesztői sokszor nem realizálják, mekkora ereje is van egy hosszú évek, akár évtized alatt nagyon jól marketingelt brandnek. Amikor hardverrovatot szerkesztettem (de rég volt :( ), abszolút valószerűtlennek tűntek átlag felhasználóktól származó döntések, hiszen olyan emberként, aki nap mint nap a szakmai részével foglalkozott, irracionálisnak tűnt egy csomó vásárlási döntés. Egyszer már írtam, a mai napig ismerek nem egy embert, aki a régen rendkívül problémás szoftvertámogatás miatt még mindig nem hajlandó ATI-t venni, legyen az elvileg bármennyire fejlett. Egy brand image-et baromi könnyű akár évekre tönkre vágni. És ahogy rocket is írja, a GeForce, a TWIMTBP még mindig sokkal inkább húzónevek, mint a Radeon - az AMD/ATi pedig sosem volt erős marketingben, és akkor még nagyon finoman fogalmaztam.

    szerk: önerőből az AMD, de főleg az ATi is már rég halott lenne, ami nem a stabilan sikeres márkák jellemzője :) . Emlékszem, hogy az 5x86 környékén folyamatosan kifagyott az egyik híres CAD program az AMD procin, akkor dühömben vettem egy P166 MMX-et és azóta vissza se néztem, még akkor sem amikor az A64 architektúrálisan szanaszét verte a Netburst-öt. Nem szoktam kétszer ugyanabba a sz*rba lépni :) . Egy negatív impzulzust annak százszorosával lehet csak kompenzálni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák