Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Élőben nem láttam még UE5-öt, de baromi kíváncsi lennék rá. Ami nekem rögtön feltűnt az egyik prezentációjukban (laikusként, kis Blender meg Unity tapasztalattal), hogy mennyire kézreállónak tűnt és milyen intuitív a UI. Amit meg legutóbb bemutattak a metahuman részéből az egészen nevetséges.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Wesder
félisten
Persze hogy az, de hát ez megy már legalább 5 ève.
A Sony nagyon szeretne megszabadulni az Xboxtól, csak szerencsètlensègère a Microsoft áll mögötte. Más cèg már règ feladta volna, mint a Sega.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
Nyílván, de sajnos egy ilyen fatökü Microsoftunk van, ezzel kell beèrni.
A Halo-t azt inkább hagyjuk. Az egy olyan IP, ami a Morzsi kutyára emlèkeztet, amit elcsapott az autó, de a család inkább kitömette a napaliba, hogy velük maradjon, mert kölyökkènt mèg jó kutya volt.
Ahogy a Microsoftnak nem sok köze van a Hi-Fi Rush sikerèhez, úgy a RedFall bukásához sem.
Bár megvettèk a Zenimaxot, ès ezzel ugye az összes stúdiót, de azokat a stúdiókat továbbra is a Bethesda terelgeri. Ezt abból gondolom hogy az Xbox mint okyan sehol sincs megemlítve. Se intro, se end credits, viszont az end creditben volt egy levèl a stúdióvezetőtől aki azt magyarázta hogy a covid mennyire nehèzzè tette a Redfall fejlesztèsèt.Annyiban hibás az Xbox divízió hogy tudtak volna segíteni az Austin-i csapatnak az Unrreal mottorral, de nem tettèk. Gondolom most mindennèl fontosabb nekik a Starfield. Állítólag oda küldtek segítsèget.
Amíg a Q3as -30%-os konzoleladással is 2nd best ever negyedèvet raktak össze, szerintem nem kell aggódni az Xbox miatt.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
_drk
őstag
Most jön be az hogy mind a gyártók mind a vásárlók inkább elmozdulnak az indi játékok felé.
Nyilván veszik attól még az AAA-t, mert egy generáció alatt ki lehet spórolni az kurrens gen konzol árát, arra megveszik utólag vagy azonnal azt az évi pár jatekot, de olyan kevés jön ami egy átlag embert érdekelhet, hogy az csak egy mellékes lesz.
Viszont a sok kis indit ezek a kézi gépek gond nélkül elviszik úgy hogy bárhol lehetsz és lehet több időt is eltölthetsz.
Meg kicsit felesleges is otthon befoglalni a 140 centis tv-t, egy egyszerűbb játék miatt. -
_drk
őstag
Nézd meg mit művel a Nintendo. Kiad egy játékot nevetséges sztorival, még rendes voice acting sincs, úgy néz ki mint egy 20 éves játék és repkednek a 10 pontok meg egyértelmű év játéka lesz. Értem én hogy gameplay számít, más nem, de akkor minek erolkodik bárki is?
Be kell állni erre a vonalra, rá kéne jönni, hogy a sok motioncapture-os cutscene csak nyűg ha nem egy rockstar vagy Sony exkluzív csinálja.
A full hd és 60fps is csak bullshit, senkinek nem kell valójában.
Ehhez a minoseghez amit a Zelda képvisel bőven elég egy ilyen kis kütyü. Összes gamer ismerősöm közül is csak az elégedett akik játszanak indi címekkel, tehát ezt simán meg kell lovagolni. A Nintendo ezt csinálja 5 éve, nyilván kell a másodlagos gyártóknak, hogy a piac ebbe az irányba induljon el, de már itt tartunk. -
Moby
addikt
De ezt te is pontosan tudod, hogy a gyakorlat nem ez. Nem dolgozik rajta 50-100 ember 5 évig. Egy játék valóban ennyi idő, de a ráfordítás intenzitása sem időben, sem költségekben nem lineáris. Ahhoz, hogy ennyi embert egdzerre lehessen mozgatni, kész, elfogadott scripting, timelineok, komplett tervezés kell, ami ilyen 10-20 hónap simán. Ezért fut szinte mindig több projekt párhuzamosan
-
l.skywalker
félisten
Naiv vagyok, de szerintem ahol a profit a fő cél, az sosem lesz elég jó. Én nem állok be konzol kérdésben sem zöld vagy piros vagy kék oldalra, de jól el lehet különíteni azokat a stúdiókat ahol működik valamiféle kultúra, belső kohézió és ez visszaköszön a játékban, míg vannak azok a projektek amiknél egyértelmű a játékos lehúzása és a profit növelése.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
ρσгτσ
addikt
A BotW után eléggé egyértelművé vált az emberek fejében, hogy a következő részt is meg kell venni. Szerintem. Én is már február első napján leadtam az előrendelést.
Ráadásul az is jópofa dolog a Nintendo részéről, hogy csomó játék mellé előrendelői ajándékokat ad. Lehet nem mindegyik nagy dolog, de imádják az emberek. Nálunk matrica, plakát és egy Zelda érme volt.
Mondjuk én a matricát becseréltem Pokémon figurára.
Szerk.:
Mellesleg a bevételek mellett érdemes megemlíteni, hogy van ugye Collector’s Edition is. Plusz valószínű a Zelda TotK amiibo is jól megy, és biztosan lesz még több fajta is.Aztán jött még a Zelda TotK dizájnos konzol, kontroller, konzol tartó táska is. Illetve a hivatalos partnerek cuccai.
Azért a Zelda rendesen termeli nekik a lét.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
nagyúr
Hat annyi tuti. Ha nem szarnyalja tul az elodot, amire siman megvan az esely. Hozzateszem, azert nem ertem mi ez a hype, oké, jó jatek volt a BotW, nekem is nagyon tetszett, de a ToTk kapcsan engem egyszerűen bant hogy a jatek 2/3-a ujrahasznositott elemekbol all. Map, zene, itemek stb. Biztos hogy jo es meg is fogom venni, csak nem ertem hova ez a nagy udvrivalgas. 6 ev alatt 0-rol is alkothattak volna valamit.
-
hombre[EU]
veterán
nem kell erōlködni, ezt az évet már úgyis elvitte a nintendo. zelda után idén minden csak "nem rossz" lesz legyen beat saber meg last of us division és kész
na megyek is a brightbloom virággal kivilágított homemade hoveremmel felfedezni a földalatti depthset[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
Teljesen mindegy mit mutat ma a Sony. A Microsoftnak a legfontosabb feladata hogy az Xbox One katasztrófát valahogy helyrehozza. Szerintem ez a generáció nekik erre fog elmenni. Ne felejtsük el hogy a One majdnem az utolsó generációjuk volt.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ρσгτσ
addikt
Gondoltam, hogy általánosságban írtad. Én semmi extrát nem vártam ettől a műsortól, mert ami tényleg várható volt ex címek közül az amúgy sem igazán érdekelt. Így csak a fent említett volt meglepetés számomra.
A többi meg ugye multiplatform, amit valószínűt majd úgysem PS -re veszek meg.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
nagyúr
Pontosan ugyanaz az oka mint amiért switch liteot vettem es nem sima switchet. Nem nyeklik, nyaklik. Nekem az eg vilagon semmi kedvem minden alkalommal belerakni a telefonom egy kontrollerbe, osszeparositani es szenvedni a melegedo keszulekkel, amit jo esellyel tolteni se tudok ha kontroller tartoba van es a hangszoroja is le van takarva (pl backbone). Ezeknek a kutyuknek az az értelme, hogy ha van 10 percem jatszani, akkor megfogom, felveszem, bekapcsolom es jatszok. Ha 10 perc utan ordit a gyerek, akkor meg egy gombnyomassal elkuldom standby modba. A stream-et ha jol megcsinaljak en nem banom, mert igy a hatalmas ps4-ps5 librarymmel fogok tudni jatszani. A switch lite-ot is a 4 fal között hasznalom. Alairom, hogy ez nem mindenkinek való, az en elethelyzetembe siman passzol.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Olyan masszív marketinggépezet van ott, hogy ilyen nem bír megtöténni, hogy valami ne tudna időben kiderülni. Ez nem az MS. Az egész csak a wannabe insiderek damage controlja, akik nem bírják elfogadni a tényt, hogy eddig sem tudtak szart sem, a sony meg okkal mutatott annyit, amennyit mutatott. Ismeretlen ok...az
-
Wesder
félisten
Persze, csak sokan másfèl èv után nem ezt várták. Mint random showcase amúgy nem volt rossz, de Playstation mèrcèvel mérve igen csak Microsoftosra sikerült.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
ρσгτσ
addikt
Aki megveszi a Mac Pro -t 7 ezer dollárért, annak elképzelhető, hogy elfér mellette egy Vision Pro is. Valószínű ők sem arra számítanak, hogy tömegesen fogják eladni.
Kérdés az, hogy mennyire lesznek vevők rá az emberek. Mert ha még valaki lát is benne fantáziát és felcsillan a szeme az almára, ez már nem a túlárazott törlőkendő kategória.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
l.skywalker
félisten
Szerintem inkább direkt ilyen mint hanyagságból. Én rá fogok nézni ha kap egy normális árat.
A Remnant 2 is még tetszett, és az "csak" 50€-ba fog kerülni
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
ρσгτσ
addikt
Én is még mondhatni friss konzolos vagyok. Viszont ezzel együtt bele is húztam rendesen a vásárlásba. Előtte vagy nem játszottam, vagy PC futott. Az előtt pedig baromi régen konzoloztam.
A konzolt én nagyon kényelmes dolognak tartom. Semmi kedvem nincs már PC -n nyomni.
Szerk.:
Egyébként megjegyzem, hogy engem pont a Game Pass húzott be a konzolos világba. Tehát nálam tökéletes kapudrog volt. Akkoriban még azért gyengébb volt a minősége. Ebből pedig az én esetemben a Sony és a Nintendo is profitált.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
addikt
Itt egy rövid YouTube összefoglaló.
Persze mindegyikről van külön videó is ezen a csatornán.Starfield Show volt hosszabb, azt hombre[EU] linkelte feljebb. Illetve az FM -ből is lesz majd egy bővebb bemutató.
Plusz bejelentettek egy fekete 1TB Series S -t is.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
félisten
131 stúdiójuk van 16 ezer munkavállalóval és konkrétan zéró a live service tapasztalat a csoporton belül. Lehet talán shopping előtt kellett volna arra gondolni, hogy mit is akarnak ebből az egész álomból kihozni, nem utána.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Cost saving, studio closures, layoffs, termination of projects, restructuring, consolidation, minden kulcsszó arra mutat, hogy szarban vannak és nem jött be ez a cégbirodalom. És ahogy írod, a talent, IP ott lenne, csak ilyenkor indul be az a láncreakció, hogy rossz döntéseket hoznak és olyan projekteket lőnek le, amikben lenne potenciál és olyan emberek lécelnek le, akikre szükségük lenne. Xbox, Ubisoft, Capcom, Konami tudna mesélni...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
addikt
Nyilván sok szakma, beosztás van, aminek a része. Ezzel én is tisztában vagyok. Sőt, tapasztalom is.
Microsoft amúgy is jó abban, hogy milyen embereket kell előszedni. Az utóbbi időben például nagyon elkezdték nyomatni a nőket a műsorokban, különböző beosztásokban. Reagálva sok őket ért atrocitásra.
Kicsit jobban össze tudnák fogni a stúdiókat és odafigyelnének a saját játékaikra, simán felmosnák a padlót a PlayStation -nel. Szerintem.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
consono
nagyúr
Szerintem az a baj, hogy van valami víziójuk, ami vagy egyezik az emberek által elvárt dolgokkal, vagy leginkább nem. Amiben piacvezetők nagy többséggel, ott le tudják tolni a víziót az emberek torkán (Windows, Office), ahol meg hátrányból indulnak ott nem. És nem hajlandóak változtatni a vízión, inkább kukáznak mindent (Windows Phone, Zune). Az Xbox meg ilyen middle ground, van ami bejön, van ami nem...
Born too late to explore Earth, born too early to explore the Universe. Born just in time to sit in front of the laptop and join a Teams meeting...
-
ρσгτσ
addikt
Anno nagyon közhelyes volt ezt mondani, de az igazság mégis az volt, hogy olyan terméket csináltak, amire az emberek nem igazán voltak kíváncsiak. Vagyis...droid és iOS mellett senki nem akart csempézni.
De ez már akkor is kiderült, amikor az eredeti tulajdonosnál volt a Nokia és együttműködési megállapodást kötöttek a Microsoft -tal.
Szóval amellett, hogy nem volt túl jó minden döntésük, olyan terméket árultak, ami nem volt versenyképes és a piac sem volt rá kíváncsi. Amikor átvették őket, vagyis beszálltak erre a piacra, akkor is pont azzal a termékkel próbálkoztak, amire nem voltak vevők az emberek már előtte sem.
Most egyébként Xbox -nál nagyon látszik az, hogy fenn akarnak maradni. A törekvés mögött pedig nem csak pénz, hanem valós fejlődés is látható.
Sokkal jobb a kommunikáció, egyáltalán a márka megjelenése és szolgáltatás oldalról is sok mindenben jobbak (szerintem), mint a konkurens. Pl. eleve a refund vagy ügyintézés szempontjából is lényegesen gördülékenyebbnek érzem a zöldeket.
Hülyeségeket szerintem most is csinálnak. Pl. a korábbi mobil applikációjuk szerintem sokkal jobb volt. Amellett, hogy a mostani lényegesen letisztultabb, modernebb.
Egyedüli, és nem lényegtelen probléma a játékok megjelenésével, a stúdiók irányításával van. Ebben pedig megint benne van az, hogy némelyik esetben nem igazán látják a piaci igényeket. Pl. Halo Infinite. Forza Motorsport -nál sem igazán sikerült életben tartani az online részt. Most már ugye aktív FM sincs igazán, majd meglátjuk az új rész mit gurít...
Én egyébként azt gondolom, hogy a háttér és a hátszél miatt nem kellene akkora exkluzív tartalom, mint a Sony -nál. Egy-két jó játékkal, néhány időszakos konzol exkluzívval és Game Pass bekerülési megállapodással már sokkal erősebbek lennének a piacon.
Nyilván mindenki tudja(?), hogy a nagy lé nem ezekben van, de amikor az egyszerű Jóska ott áll a polc előtt és azon gondolkozik mit szedjen le a polcról, akkor annak is van jelentősége, hogy milyen kizárólagos tartalmak kapcsolódnak az adott géphez. Jóskának pedig van 3 barátja, amiből ha 1 utána már szintén azt a terméket veszi, akkor nagy valószínűséggel a többi is azt fogja.
Elég 1 tudatos vásárló ahhoz, hogy mellette 4-5 terméket is el tudj adni. Feltéve, ha van a termékhez hozzáadott érték, jelen esetben a saját játékok.
Az is lehet, hogy Jóska barátai soha az életben nem kiáltják, hogy "boy", de mégis ez lesz a vége...és ez a vége most is, ha a jelenlegi keresletet nézzük.
Mondjuk a tavalyi és korábbi vérszegény évek után én látok fejlődést náluk, de nyilván majd meglátjuk, ha ott tartunk. Ez az év szerintem kicsit erősebb lesz náluk, és talán jövőre is marad lendület...
ZX Spectrum - Commodore 64
-
negyven2
veterán
Szerintem itt a Sony elsősorban nem az "ijesztette meg", hogy "csak úgy oda talicskázik" ennyi pénzt, hanem az, hogy hajlandó is odatalicskázni ennyit pénzt egy ilyen állapotban lévő Xbox brand-hez. Sőt, igazából ez nem is csak ~70 milliárd, hiszen egyrészt ott volt a Bethesda is, másrészt nyilatkozták többször is, hogy az ABK üzlet végmenetele után is nem fognak leállni a felvásárlásokkal. Illetve ott van az is, hogy kerül, amibe kerül, de meg akarják szerezni az ABK-t!
Egyébként múltkor belefutottam egy érdekes cikkbe valahol egyrészt felhozták azt, még mindig ott tart a történet, hogy bevétel szempontjából egy sikeres ABK felvásárlás után még mindig csak a 3-ak lesznek a gaming piacon, a Sony mögött. De, ami számomra érdekesebb volt, hogy a becslések szerint jelenleg a Microsoft gaming részelege mindenestül olyan 500-600 milliárd dollárt ér (vagy legalábbis ennyiért lehetne eladni). Ami érhető a Microsoft piaci érteke alapján, de ez kb. a teljes MS értékének a negyedét jelentené!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
hombre[EU]
veterán
én megint csak üres ígéreteket láttam, mondjuk sonynál még azt sem . 3-4 éve bejelentett játékokat még mindig csak in engine videókkal reklámoznak és van ami ott sem volt (rare, state of decay,perfect dark,project mara,outer worlds2 kitudja még mi van...bethesdat most nem számolom).
fable-bōl 25 elōtt semmi sem lesz, de lehet a hellbladebōl sem,mert gameplayt még mindig nem tudtak mutatni (ha létezik egyáltalán). avowed-ból már készül valami bár utólag kiderült,hogy egy 15órás "rpg" lesz, de szerencsére jött 2 újabb IP, amiket megint lehet 3-4évig promózni...
a motorsport lesz idén és a towerborne nézett ki úgy,hogy 1 éven belül ki lehet adni és egész jónak is tūntLife, Uh, Finds A Way
-
_drk
őstag
Ha már jó magasra fel volt dobva labda, legalább le tudták ütni. Csapni nem, mert ezek már régen bemutatott játékok és 1-2 címnek már megkellett volna jelennie vagy dátum is kéne.
Xbox-nak ennyi esélye volt, hogy eladja a konzolt.De most van olyan érzésem, hogy a Sony is kinlodni fog. Már nem is tudom hol hallottam hogy a sok liveservice játékból egyik se áll sehogy. ND és Bungie is csúsztat sokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen