Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 2. rész
    Most a frissen megjelent Valentin (rövidítve: „V”) napi gépekről lesz szó (a többi top T3-as jövő hétre tolódik). Mindegyik alapon vagy a megvehető (car dealer) cuccokkal próbálva.

    Lexus ISF (erről csak azért mert egyszerre jöttek ki)
    Viszonylag stabil kicsit billeg (alapon) valószínű tuninggal javítható de így is sztem csak 35- 40-es szintig használható egy jó tuninggal utána a nagy vasak megeszik. Jó példa szinglibe is néha utolértek olyan lassú (50lvl-en). A „V” kivitel valamivel jobb végre 322 és N2O-val 350 (alap 271 és 292) tehát van benne tuning potenciál minden esetre utóbbi jobban tolja az orrát pedig ez 3-an ültetett és szélesebb a kaszni. A rózsaszín bisz-baszok amik repkednek körülötte elég geynek (édeskés) tűnik valószínű női autónak szánták. Árak alap 250E kp. ill. a „V” verzió 2400 boost mindenki eldöntheti érdemes e venni én nem tenném van tőle sokkal versenyképesebb T2-es.

    Chevrolet Corvette Z06
    Esőként Cross őrmester Z06-osa (ugye ismerős az MW-ből vagy Carbon-ból)(/U)
    A kaszni szélesített az alaphoz képest ráadásul speckó meg sem vehető típus 3-asan ültetett mint mind a 3 további. Egész stabil jól rajtol egy pöttyet tolja az orrát de kanyar előtti gázelvétellel ill. utána full gázra szépen fordul icipici drift kíséretében. Élesebb kanyarban egy hangyányit a kézifékre kattintva szépen bedobja a seggét de lassul tőle így valószínű versenyben ez nem használható. És ami még említést érdemel a hangja startnál túráztatva rekedtes brummogós, nagyon jó (olyan mintha bekapna a hajszárító egy pár hajszálat).

    Z06 The Beast
    Szélesebb a kaszni emiatt kicsit rosszabbul rajtol (de lehet csak én érzem így) viszont rosszabbul fordul ez 100 mivel jobban tapad így kanyarban gázelvételre nem nem dobja be a farát de szokás kérdése. A sebessége megegyezik az előzővel viszont a nehezebb kanyarodása miatt időt veszthetünk

    Z06 The Beauty (Valentin napi kiadás)
    Ugyan azt tudja mint az előbbi kettő összeadva. Stabilabb a „Cross” kivitelnél de mivel kisebb a stat-ja az előbbikénél gázelvételre jobban fordul. Ezzel a legélvezetesebb free-ben farolgatni egy megfelelően nagy placcon. Ugyan az a neon van rajta tehát itt is repkednek a rózsaszín csillagok. A sebességek 356 ill. 394 NOS-al utóbbi ezt alulmúlja 10Km/ó-val.
    Árak sorrendben 5-5000 ill. 5500 de ez utóbbi jó lehet a kanyonra ha esetleg mégis lesz.

    Lexus LFA
    Utolsónak hagytam a tortáról a tejszínhabot. Itt is félve kezdtem a teszthez mint az Aston Martin-nál Lexus hát luxus mi ez. Megdöbbentő hogy rajtol és halad az úton első körben Waterfront Roadon 0.56 mentem (minden nélkül) és ez pont annyi mint az első köröm az MP4-el (ma próbáltam és bele barmoltak szerintem megint). Tehát MP4 igen, de ahhoz képest sokkal stabilabb (MP4 alap LFA „V”). Mégpedig ezért: az előbbi pályán a csatornában az alagút kezdeténél egy N2O így a feljáratnál 335-el jön fel semmiféle sodródás orrtolás ilyesmi nélkül. Az első S kanyar 300Km/ó felett vehető (akár 310-320) a másodikban veszít ebből de olyan szűken fordul mint semmi amit eddig próbáltam (tehát nincs róla itt reszt). Nem kell gázelvétel miegymás szépen fordul úgy tapad hogy próbáltam a garázsba alá nézni nincs e egy porszívó beépítve ami odaszívja az úthoz de hát nincs alsó nézet. Egy hátránya van nagyobb bukkanóknál mivel elég far-nehéz feldobja az elejét de simább kisebb pukliknál ez nem jelentkezik. Nagyon jó kis gép nem is merek hozzápiszkálni míg elfogadható tuning tippet nem kapok hogy a stabilitása megmaradjon mivel így + 2 N2O-val közel úgy lehet menni vele mint egy MP4-el (ezért 354 + NOS 387 és 346 ill. 374 az alap sebessége). Ami még nagyon tetszett gátelvételre a következőt csinálja „mmmmm” (de ezt hallani kell) utána a full gázadásra meg felszakítja az aszfaltot ami még érdekes lehet a max. fordulatszáma 9000! Az alap verzió kicsit gyengébb de széles kasznival hasonlóan stabil. Áruk 5500 boost így jobban megéri a „V” verzió mivel sok mindet kapunk hozzá 3-as ültetést, üveget, neont, (és nem a csillagost) rendszámot, és egy széles kasznit tehát ez utóbbi nagyon ajánlott vételnek számít.

    Tutu
    Egy kis megjegyzés amit nem vettem észre az SLR Mercinél elsőre a Cop verzión keskenyebb a kaszni mint a másik ültetett boostoson tehát ezért is csúszhat jobban nem csak a ballonosabb gumik miatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák