Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
NFree
addikt
válasz callmeakos #6350 üzenetére
Köszönöm Délután megsasolom de 1 nap legalább míg begyakorolja az ember vagy több, na meg szerencse.
Route 55 : 2.35.315 asszem itt a vége részemről , 1 pici hiba volt , de már az is szerencse ijen sebességnél.
Még az a baj ijenkor rengeteg nitro elfogy bakker , de gyúrunk vazze
vga
-
NFree
addikt
válasz SylarHUN #6352 üzenetére
Köszönöm , nem volt egyszerű , sok próbálkozás mérgelődés , na meg power upp jókor jó időben, azok az emberkék aki power upp nélkül tudják , azok előőt meghajolok , de csak akkor ha mentünk vagy 3 kört, hogy lássam.
Próbálnék a waterfront road on is javítani de nem megy 52 alá nem értemvga
-
NFree
addikt
Srácok kis help kéne , valaki küldött be a gallardo futamra képet?
mert én küldtem csomót , de nem bíráltak mert mondták csak 1 kép kell,
de 1 képpel hogy bizonyítom , hogy a centralon voltam ? mert ugye a pálya nevét nem írja sehol, jaj izgulok , még kellen egy pinduri idő.
bakker 2. lennék 1.5mp el lemaradva
megyek belehúzokMás
Szerintetek McLaren és a Pagani , mien kocsi?? rs porsét meg tudja szorítani??Sylar-al mentem , csak akkor nem 911 volt nállam ,de biztatóan elgyorsult itt ott csak a trafik miatt tudtam hozzá közel menni egyébként elment volna , hogy nem látom , snake-el voltam.
Meg valaki segíthetne fordítani angolra , ha kell majd
[ Szerkesztve ]
vga
-
SylarHUN
senior tag
A CCX-em!
Nfree:
Mind a kettő jó.
A Zonda nehezebben kanyarodik, viszont jobban gyorsul.
A M4-12C ugyan olyan mint a 911 GT3-RS.
Szerintem.[ Szerkesztve ]
PSN: Xbox:
-
janihunk
senior tag
Sziasztok. GT3 RS be melyik a jobb: Ez van most benne. És ezt nyertem: Klikk Szerintetek lecseréljem?
Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66
-
NFree
addikt
válasz SylarHUN #6356 üzenetére
Gratt , egy kicsit irígy vook. Kössz az autó tippet is
Reggeltől próbálom összeszedni a 1.5mp et a Centralon , már teljesen ideg beteg vook , mentem már 1.53 kört elsőre , másodikra 1.51 et de nem tudom a 2-őt összetenni.
Összbe már volt 3.45.35 de ez elmarad az első hejtől 0.00.20-al hát nem idegesítő.(#6357) janihunk
mindenképp a kéket javaslom, eddig nekem bevált, s ahoz képest , hogy gyorsulásra és kanyarra építettem a porsét asszem a vége 366, körül van nitró nélkül.
A motort ne cseréld , majd csak esetleg a legvégén , szerintem faja , gyúrj rá a piros fékre rugóra gumira. de ezt csak én mondom. egy jó baráttól jött az infó és nekem ez segített.[ Szerkesztve ]
vga
-
milomi
tag
Waterfront Road GT3 RS el 50:76 és 4 nitró + 1 juger ment el képem is van róla , de aki segitene hogy kell ide feltölteni képeket én is szivessen meg osztanék itt 1-2 őt
Most meg RTR-X el 50:79 et 4 nitró + 1 jugger
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
odébbb
tag
válasz geentleeman #6320 üzenetére
Jó Estét !!!!
Nyugi , nekem is ezt csinálja nem vagy egyedül vele .
Waterfronti gyorsulás , egy két ember über időket fut , hát mit modjak , végig kisérném azért ... , megtudná mi a magyarok istene , ez már azé felkur , mikor próbálja még megmagyarázni is , na mindegy ...........
szurjál be képppet ( ez a halálom ) ezzel kapcsolatba ... én élesbe vagyok rá kiváncsi , hogy a fészkes fenébe megy 0.50 alá ?????odébbb
-
UFO1
senior tag
Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 2. rész
Most a frissen megjelent Valentin (rövidítve: „V”) napi gépekről lesz szó (a többi top T3-as jövő hétre tolódik). Mindegyik alapon vagy a megvehető (car dealer) cuccokkal próbálva.Lexus ISF (erről csak azért mert egyszerre jöttek ki)
Viszonylag stabil kicsit billeg (alapon) valószínű tuninggal javítható de így is sztem csak 35- 40-es szintig használható egy jó tuninggal utána a nagy vasak megeszik. Jó példa szinglibe is néha utolértek olyan lassú (50lvl-en). A „V” kivitel valamivel jobb végre 322 és N2O-val 350 (alap 271 és 292) tehát van benne tuning potenciál minden esetre utóbbi jobban tolja az orrát pedig ez 3-an ültetett és szélesebb a kaszni. A rózsaszín bisz-baszok amik repkednek körülötte elég geynek (édeskés) tűnik valószínű női autónak szánták. Árak alap 250E kp. ill. a „V” verzió 2400 boost mindenki eldöntheti érdemes e venni én nem tenném van tőle sokkal versenyképesebb T2-es.Chevrolet Corvette Z06
Esőként Cross őrmester Z06-osa (ugye ismerős az MW-ből vagy Carbon-ból)(/U)
A kaszni szélesített az alaphoz képest ráadásul speckó meg sem vehető típus 3-asan ültetett mint mind a 3 további. Egész stabil jól rajtol egy pöttyet tolja az orrát de kanyar előtti gázelvétellel ill. utána full gázra szépen fordul icipici drift kíséretében. Élesebb kanyarban egy hangyányit a kézifékre kattintva szépen bedobja a seggét de lassul tőle így valószínű versenyben ez nem használható. És ami még említést érdemel a hangja startnál túráztatva rekedtes brummogós, nagyon jó (olyan mintha bekapna a hajszárító egy pár hajszálat).Z06 The Beast
Szélesebb a kaszni emiatt kicsit rosszabbul rajtol (de lehet csak én érzem így) viszont rosszabbul fordul ez 100 mivel jobban tapad így kanyarban gázelvételre nem nem dobja be a farát de szokás kérdése. A sebessége megegyezik az előzővel viszont a nehezebb kanyarodása miatt időt veszthetünkZ06 The Beauty (Valentin napi kiadás)
Ugyan azt tudja mint az előbbi kettő összeadva. Stabilabb a „Cross” kivitelnél de mivel kisebb a stat-ja az előbbikénél gázelvételre jobban fordul. Ezzel a legélvezetesebb free-ben farolgatni egy megfelelően nagy placcon. Ugyan az a neon van rajta tehát itt is repkednek a rózsaszín csillagok. A sebességek 356 ill. 394 NOS-al utóbbi ezt alulmúlja 10Km/ó-val.
Árak sorrendben 5-5000 ill. 5500 de ez utóbbi jó lehet a kanyonra ha esetleg mégis lesz.Lexus LFA
Utolsónak hagytam a tortáról a tejszínhabot. Itt is félve kezdtem a teszthez mint az Aston Martin-nál Lexus hát luxus mi ez. Megdöbbentő hogy rajtol és halad az úton első körben Waterfront Roadon 0.56 mentem (minden nélkül) és ez pont annyi mint az első köröm az MP4-el (ma próbáltam és bele barmoltak szerintem megint). Tehát MP4 igen, de ahhoz képest sokkal stabilabb (MP4 alap LFA „V”). Mégpedig ezért: az előbbi pályán a csatornában az alagút kezdeténél egy N2O így a feljáratnál 335-el jön fel semmiféle sodródás orrtolás ilyesmi nélkül. Az első S kanyar 300Km/ó felett vehető (akár 310-320) a másodikban veszít ebből de olyan szűken fordul mint semmi amit eddig próbáltam (tehát nincs róla itt reszt). Nem kell gázelvétel miegymás szépen fordul úgy tapad hogy próbáltam a garázsba alá nézni nincs e egy porszívó beépítve ami odaszívja az úthoz de hát nincs alsó nézet. Egy hátránya van nagyobb bukkanóknál mivel elég far-nehéz feldobja az elejét de simább kisebb pukliknál ez nem jelentkezik. Nagyon jó kis gép nem is merek hozzápiszkálni míg elfogadható tuning tippet nem kapok hogy a stabilitása megmaradjon mivel így + 2 N2O-val közel úgy lehet menni vele mint egy MP4-el (ezért 354 + NOS 387 és 346 ill. 374 az alap sebessége). Ami még nagyon tetszett gátelvételre a következőt csinálja „mmmmm” (de ezt hallani kell) utána a full gázadásra meg felszakítja az aszfaltot ami még érdekes lehet a max. fordulatszáma 9000! Az alap verzió kicsit gyengébb de széles kasznival hasonlóan stabil. Áruk 5500 boost így jobban megéri a „V” verzió mivel sok mindet kapunk hozzá 3-as ültetést, üveget, neont, (és nem a csillagost) rendszámot, és egy széles kasznit tehát ez utóbbi nagyon ajánlott vételnek számít.Tutu
Egy kis megjegyzés amit nem vettem észre az SLR Mercinél elsőre a Cop verzión keskenyebb a kaszni mint a másik ültetett boostoson tehát ezért is csúszhat jobban nem csak a ballonosabb gumik miatt.[ Szerkesztve ]
-
NFree
addikt
válasz janihunk #6361 üzenetére
Nem szivesen beszéllek le rólla , de nekem volt benne zöld rugó , s nagyon csúszkáltam , a fentebb említett barátom azt tanácsolta cseréljem pirosra és nekem bevált, de amit én leírok nem szent írás , csak legvégső esetben cserélj alkatrészt, nem merem ajánlani, mert akkora fan még nem vook.
vga
-
callmeakos
veterán
Rohadt cheaterek már gondolkodnak is....
Eddig is feltűnt hogy sunyin használják azt a fostos hacket de most lett számomra világos ez a történet...Most mentem 1v1 meccset egy Z06 Carbon editionnal amin semmi tuning nem volt. Azonos szinten álltunk és jól is rajtoltam és vezettem is mindaddig amíg az a kis köcsög benyomta azt a szart. Feltűnően gyorsan ment el mellettem és amikor utolértem újra benyomta majd amikor kellően elhúzott mellőlem akkor kikapcsolta. Végsebessége 336 km/h Petersburg Dam-on, tehát még a végsebessége alapján még reportolni sem tudom indokkal....
All→M8
-
janihunk
senior tag
Többen mondták már a piros felfüggesztést. De amíg nem ad olyat addig marad a zöld. Gold pakot meg nm veszek, szerintem elveszi a játék értelmét. Zöld motort sem ajánlja nekem egy haver. Mert most egy kék van benne 6-12 aszem és ezt lecserélni egy zöldre. Hát nemtom.
Battlefield 3 Origin/Battlelog: janiHUNK464 , Need For Speed World: BRIAN66
-
tutuhawer
őstag
válasz callmeakos #6366 üzenetére
ha nem szombaton reggel írtam volna, nem is érdekelne igazán az ügy , de így kommentálok. Még reportolni se tudod indokkal, hát ezen nevetek. Nem ez a harc a csalók ellen, hanem reggel majd megmutatom, hogy mi. MINDENKI szépen előgurítja a porsche 911 gt3 Rs-t, ha van mód, akkor a rendőröset, és a képen látható trükköt megcsinálja. Ha nem megy, rányomhatsz majd a report gombra. Ha pedig megy, amit prezentálok, én fogok elnézést kérni, minden fórumban. Rohadjak meg, a facebookon is megeteszem. Reggel itt a fórumban találkozunk, előkapok pár HD fotót
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Norwich
tag
Elkezdtem csinálgatni egy McLaren-t.
Akinek lenne ötlete/javaslata h mit változtassak az nyugodtan szóljon!
Úgy érzem h egy ideig gyorsul de utána már nem nagyon akar..[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
válasz Norwich #6369 üzenetére
Nem vagyok olyan idegállapotban, hogy gondolkodja, de én nem így építettem. Megnyugtatlak viszont, hogy a top100 kollgák közül 3-as is így építik fel, jó maxra, mint az őrült. Én nem
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
NFree
addikt
válasz tutuhawer #6370 üzenetére
Tutu , mi bajod van , nem szoktál te ijen lenni , mindíg vidám semmi nem hoz ki a sodrodból , mi van? Arról nem tehetsz , hogy mindenki a top100-as kollégák közé sorol még én is , ha a technika alattad lenne, biztos vagyok benne , s meglessz építve a McLaren teljesen, oda csapsz majd.
[ Szerkesztve ]
vga
-
tutuhawer
őstag
Épp Noxwill hozzászólása kapcsán akadtam ki. Nem kell offtopicban írni, mert pont ide tartozik. Pont ránéztem, és lenullázták a
játékostembert, aki miatt nem írom be a mottómba, hogy Hungary. Ez kicsit feldúlt, holnap feldúlom a 3-as csetet is az ügyben, az hétszentség. Közben megnyugszom, és elégtételt kezdek érezni. Holnap több minden kiderül, egyelőre haladjunk, dumáljunk, stb, én meg közben dolgozom, hogy holnap tudjam fordítani a kézikönyvet. A nagyja megvan, az apró módosítások kellenek, és fasza PDF-ben meglesz a könyv. Van itt,aki tud wordből szépen PDF-et csinálni? dobjon nekem egy privátot, kérem, sok magyar kéri. köszi
szerk: pffff, rohadt csíterek... röhej[ Szerkesztve ]
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
NFree
addikt
válasz tutuhawer #6372 üzenetére
Asszem beszéltem ma vele , jah majd megdumáljuk , holnap
Elvileg megvan az 1 hely (Gallardo champ.) , beküldtem a képet , majd elbírálják a nagyok , a méreg csak az , hogy az nfs-com. nem frissítette, ma egész nap azt nyomtam iszonyat szenvedés , 0.05sec ért. és félek , nem lesz elég , mert belehúznak majd a többiek is.vga
-
tutuhawer
őstag
a stat frissül, amint újra belépsz a játékba. Tehát belépsz, frissítesz, és hamarosan frissül.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
nmemlekszem
csendes tag
(#6343) tutuhawer
Igazad van véletlen is lehet, de már sajnos a barátoknál is történtek furcsaságok...
Multin meg nálam sokszor rosszabb az arány, van amikor 5/5 csaló volt kezdésnek mostanában, igaz van olyan is, hogy vezetni sem tud/nem ismeri a pályát és sok nitroval megfogható. De jelen pillanat 14 nitrom van.. Slings. van bőven, de multin nálam sem megy, meg azért kell a nitro ha előzni vagy hibából, ütközésből gyorsítani kell(#6344) NFree
Egy printet vagy adatokat küldenél az rs-rõl, hogy mi van benne pontosan amikor nem csúszkál? Bár lehet a ccx-nek kéne nekiugranom, mert azt most sikerült teljesen félretuningolnom.Az időknél meg tényleg érdekes, szerintem megállapíthatatlan, hogy valaki csal e, pláne ezt az m3 esetet látva. Én pl veronán látom most már 100-on kívül vagyok, amikor mentem 1:17-et 1 slings, 4 nitro, 1 ready akkor voltam 70. környékén, volt még benne simán 2 sec, de azóta sem tudok bemenni ez alá semmivel, sőt sokszor azt hozni se.
Szerk: A Route 2:35 tényleg szép, grat.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SylarHUN #6379 üzenetére
Ez nagyon baba lett.
Rohadt csalók, Z4-es bmw-vel 507-es végsebesség, a második srác meg 486-al ment. Hát persze...
#nincsbennetarcsi
-
WASPZotya
tag
Van vmi hír hogy a 911 GT3 RS visszajön e a játékba?
Sok jót olvasok róla, ki kéne próbálni.Zotya
-
WASPZotya
tag
És a cayman s milyen?
Még nem hívtam be a starter packból, csak a suprát, de az fos.ha az is fratyi akkor csak a másodlagos profilba hívom be és jó lesz helynek ha eladom.Zotya
-
WASPZotya
tag
nekem a lancia nagyon bejön, bár mióta a frissítés volt szerintem basztatták, mert mintha jobban csúszkálna néha, de szokás kérdése.
Így néha jobb a kanyarokban.Zotya
-
NFree
addikt
válasz SylarHUN #6378 üzenetére
Irigy vook
Kellene , nekem egyszer egy ien verda az exige-t csak ezzel lehet szerintem megverni.(#6380) nmemlekszem
Nos az rs Motor:Z13-7, Turbó7-9,Váltó6-9-4,Rugó, Fék, Guma=Mind ventura pro tuned.
Route 55=Hát köszönöm.
Annyi lenne még tegnap óta Central Coaston ,megyek bizonyos okokból. hajtom a másodpereket , tényleg 1-2 mp-ről van szó, és arra megtanított , nagyon sokat kell menni , hogy összehozzon az ember egy jó eredményt, és ez mindíg a szerencsén múlik(trafik)
de, hogy ez összeáljon apáim , tegnap óta nagyon sokat szenvedtemm idegeskedtem , mert mindíg csak egy kicsi hibádzott. de megvan.Más
Nem tudjátok [erre]
pontosan most mien képet , kell küldeni ???[ Szerkesztve ]
vga
-
milomi
tag
NFree annyit hogy igen az Exige-t csak egy E30 tudja elverni T2 ből.. de az is rajtnál... 150 fölött úgy gyorsul az Exige hogy nemvolt még olyan E30 amit nemtudtam elkapni a verseny végére... hozzá teszem a kanyar sebbeségnél nincs jobb az Exigéjétől
Azt megjegyzem mellé van AUDI A1 em RX7 RZ , Boss 302 , és MEgane RS Rendőrös és az Exige.. az Exige mindent ver
NFS World Nick Ewing1987
-
sunny84
senior tag
ez azért nem teljesen így van.. mert minden verda sofőr függő , a1 ( 3300 boostos nem a sima ) , subi sti ( ez sem a sima hanem a rally -s ) is kurv@ jó dög .. kanyarban subi jó nagyon , rx7 rz sem rossz de annyira nem esek hasra tőle ( pedig eléggé jót építettem ) ...
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
tutuhawer
őstag
válasz callmeakos #6375 üzenetére
"XY igenis komoly sofőr, és számolni kell vele"
Nem minden hozzászólásodba kötök bele, de ebbe igen. Utálod a csalókat, nyomkodod értelmetlenül a report gombot, mert valljuk be, értelmetlen sajnos, eközben semmit se teszel a csalók ellen. Ezért kötök beléd, és még párszor megkapod a magadét, tessék, az első bizonyítási lehetőséged:
[link]NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
válasz nmemlekszem #6380 üzenetére
valóban nem mindig könnyű megállapítani, ez így van. De én is gratulálok Nfree barátomnak, a route55 szép teljesítmény nagyon. Gyakorolta, ment rajta, megismerte - nyilván. van azonban egy fickó, Noxwill cimbije - én csak úgy hívom, hogy Isten - ,akivel csak úgy begördültünk route 55-re, és megcsinálta ezt:
[link]
hát ezért merészeltem szólni noxwillnak, és még én vagyok a szemét.NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
tutuhawer
őstag
válasz tutuhawer #6390 üzenetére
mindannyiszor ott volt a trükk előtted, nagyon sok magyar sofőr, ügyesebbek, gyengébbek is mondták, te meg mondtad itt a magdét. Most tedd le ezeket az időket nulla tapasztalattal olyan tuninggal, és elnézést kérek tőled utána.
Bárki megpróbálhatja a stadium and hw1 és rouet 55 pályákon a nitrómentes időket.NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6379 üzenetére
Melyik motorral, stb. ment jobban az utóbbi zölddel?
Gondolom sokan látták, de hátha nem mindenki: Ken Block's -- Ford Fiesta
-
UFO1
senior tag
-
UFO1
senior tag
válasz SylarHUN #6397 üzenetére
Elvileg gumiból a kék is jó csak túlkormányzott lesz tőle és a zöld meg stabilabbá teszi nagy sebességnél de nekem egyelőre marad a S, S, K futómű olyan 7-es busz szerűen fordul tőle de ha megcsúszik annyi keresztbe is áll.
Az LFA-val (nekem alapon a valentin napi van) nem mentél Perersburg Damon nagyon tapad bár csak pár kört mentem de így is 1,24 kört lehet menni vele minden nélkül és még van benne pláne egy jó tuninggal.[ Szerkesztve ]
-
nmemlekszem
csendes tag
Köszönöm, gyors mentem párat kék rugóval még, mert reggel valami csoda folytán f@szán tapadt és hogy legyen viszonyítási alapom.
Sajnos csak imp ment bele pirosból, de tényleg jobban fordul, városban frankó, viszont ha huplinál patkázok akkor már meg-megcsusszan, bár ez a kéknél is volt ott kicsit később indult meg, de sz@rabb volt megfogni.
Egyenlőre időket nem mentem, traffic szokás szerint nem akarja, meg nitro sincs sok..
Igen 1 pályán sajnos elég sokat kell küszködni mire összeáll és akkor még jönnek a civilek, bár van ahol nem szórakoztam annyit, de olyan is ami egyáltalán nem fekszik. Nálam mostanában csak akkor jön kocsi ha már frankón ívre rakom, örülök magamnak, azt kanyar közepén amit nem láttam be megjelenik. Az egyenesek, enyhe kanyarok persze tiszták egy darab civil sincs...
Azt vettem még észre, de lehet csak jó pillanatokat fogtam ki, hogy amikor a játékban hajnalodik sokkal kevesebb a civil kocsi, mint egyéb időben, ez eddig is így volt és csak nekem nem tűnt fel?(#6392) tutuhawer
Hát nem tudom... Ezt a 2:34-et láttam már korábban, időben lehetséges lehet, de állítása szerint ismeret, gyakorlat nélkül mente ezt, azt kizártnak tartom. Az autóba lehet benne van,de hogy mindezt begyakorlás nélkül az már... Bár tudom vannak profik, de szerintem a gyakorlás és a pálya ismeret náluk is szükséges, max gyorsabban/ jobban megy majd nekik.
Az 1:15 köridő meg szinte tökéletes kör kell legyen, én akkor mentem 1:15/ kört amikor csak 1et falaztam az alagutas levágásnál, de azt is azért, mert ha lassítok többet vesztek vele, illetve nehéz ott eltalálni a féktávot, hogy jó legyen.
Én pup nélkül 38-at jöttem eddig, kb 2 hiba volt benne és 2 kis karambol. 35-re már csak 2 nitro és 1 start slings.-el bírtam bejönni, de még itt is volt 1-2 karambolom, pedig egész jó forgalmam volt. És még most is tudok gurulni itt 2:55 környékén ha olyan a forgalom vagy épp formában vagyok -
nmemlekszem
csendes tag
válasz nmemlekszem #6399 üzenetére
sry, lejárt a szerk mire előkotortam,nem 2 hanem 3 nitro és 1 slingshot volt. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest