Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz Z_A_P #57731 üzenetére

    Én itt írtam arról, hogy január 9-től nálam meghülyült a fusionsolar felhős része, hiába kapja meg az adatokat, nap közben ugyan megjeleníti a termelési adatokat, de éjfél után eldobta azokat.

    Közben felvettem a kapcsolatot a huawei ügyfélszolgálattal emailben, leírtam az itt is megfogalmazott problémát, majd egy mérnökkel (Romániából írt, tört magyarsággal, ezért magyar és angol nyelven is értekeztünk) leveleztem az elmúlt napokban. Távolról frissítette az invertert (SUN2000-6KTL-M1 - V100R001C00SPC159; SDongleA-05 - V200R022C10SPC108). Nem tudom, hogy ettől, vagy valamit még mókoltak a háttérben (erről nem írt, sem arról, hogy másokat is érintene a probléma), de részben megoldódott, január 16-tól ismét jól jeleníti meg az adatokat.

    Viszont január 9 és január 15 közötti adatok nem álltak helyre. Ezzel kapcsolatban írták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a telepítővel, mert telepítői jogosultsággal lehet helyreállítani az adatokat, ha az inverterben lokálisan még megvannak (az utolsó 30 nap adatait lehet ily módon visszaállítani). Nekem nincs telepítői jogosultságom, sajnos. Erről is írhatnék, mert még anno ezzel kapcsolatban is írtam a Huaweinek állásfoglalást kérve, hogy megtagadhatják-e a tulajdonostól a telepítői jogosultságot, de válaszra sem méltattak... A telepítő cég tulajdonosával pedig hosszasan értekeztünk erről, de megtagadta azt, hogy megkapjam a telepítői jogosultságot: azaz egész pontosan megadta volna, egy feltétellel: alá akartak volna íratni egy papírt, hogy onnantól én vállalok mindenért felelősséget és nuku garancia. Egyébként azt kell mondanom, hogy részben megértettem és el is fogadtam az indokait. Mindegy, ezen túlléptem, meg tudtam mindent oldani, ami kellett eddig telepítői jogosultság nélkül is.

    Vissza a témához:
    Írtam a mérnöknek, hogy azért vettem fel velük a kapcsolatot, hogy ők próbálják meg visszaállítani az adatokat, mert úgy gondolom nekik emelt szintű jogosultságuk lenne és valószínűleg látják a háttérben fennálló lehetséges okokat is (míg a telepítő ezekre nem valószínű, hogy rálát) de újabb válaszában is csak azt írta, hogy a telepítővel vegyem fel a kapcsolatot, vagy keressek másik telepítőt magamnak. Na, ezzel kapcsolatban elég vicces, hogy mellékelt egy linket is, amin Magyarországon egyetlen telepítő sem jelenik meg - csak disztribútor a másik fülön - és a többi ország is eléggé szarul áll telepítők terén az adatbázisuk szerint... :DDD

    Itt a fusionsolar felhő:

    Itt pedig közvetlenül az inverterből kiolvasott adat:

    Tehát lokálisan megvannak az adatok. Ma beszéltem a telepítő cég műszaki ügyintézőjével, aki telefonon már egyből mondta, hogy tudja miről van szó, mert nem csak velem fordult elő az eset. Viszont azt mondta, hogy a többi ügyfélnél hiába próbálták meg az adatok visszaállítását elvégezni, nem jártak sikerrel, aminek nem tudják az okát.

    Megkértem, hogy ennek ellenére próbálják meg visszaállítani a hiányzó napok adatait nálam is, mert azok lokálisan még megvannak. Továbbítottam a mérnökkel folytatott levélváltást, a sok képernyőképet.

    Itt tartok, jelenleg még semmi változást nem látok, a telepítő még nem jelzett vissza, hogy próbálkoztak volna.

    Tehát valamilyen probléma biztosan volt és jelenleg is van a fusionsolar felhőjével. Most pl. olyan lassú, hogy bejelentkezés után kell kb. egy perc, hogy megjelenjenek az adatok, addig üres az egész képernyő, valamint a jogsoultságok ma nekem is másként jelentek meg webes felületen, mint eddig.

Új hozzászólás Aktív témák