-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #6808 üzenetére
Ezt már írtam neked privátban, nem gond, sőt... Kérd ki mások véleményét. Csak sokszor átesel a ló túloldalára. Hatékonyabb, ha elmész, kipróbálod... stb.
Kb ez az írás jut róla eszembe: Az informatikus a net leghátsó pöcegödréből is kikeresi az információt, nézi a típussal kapcsolatos blogokat, fórumokat, tízéves kora óta a virtuális térben él, magát nagyon hozzáértőnek tartja, hihetetlen marhaságokat kinyilatkoztatva. Mivel nincs semmilyen gépészettel kapcsolatos képzettsége vagy tapasztalata, a netről szerzett információt nem tudja a helyén kezelni, nem tudja kiszűrni a baromságokat.
Ismerősödnek és gépének jobbulást!
Sajnos igaz a mondás... Két fajta motoros van: aki esett, és aki esni fog. (Bár a kettő nem feltétlenül zárja ki egymást.)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Bár itt motorosok vannak... Sosem árt...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Újabb gyöngyszem. Külföldi, rendszámozható, 3. tulajdonos, valós 2000km
4 év alatt 3 tulajdonosnál... Hihető.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6835 üzenetére
Itt nem látom, hogy lejárt hirdetés lenne. Plusz több a műszaki érvényessége, és olcsóbb... Ezek szerint megint eladó lehet?
Akkor egy ülés átalakítással kell számolni... Vagy lehet, hogy elég, ha másképp ülsz rajta? Vagy asszonynak motor... V2-vel igazán élmény lesz neki.
szerk: Újabb érdekesség: a régebbi hirdetés 60 000km-t ír (e-mail cím alapján más a hirdető). Míg az "új" tulajnál 56ekm van benne.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Zolee_70 #6844 üzenetére
Én 72lóerőt engedtem egyszer kiszabadulni... Hihetetlen érzés volt, de megijesztett... Kevés vagyok én még ahhoz... Egyelőre elég a Maja, azzal kéne megtanulni rendesen (vezetéstechnikai tréning...) aztán ha már tényleg kicsi, csak akkor gondolkodni nagyobbon... Ez még évek kérdése...
Jó, persze van olyan helyzet, amikor érzem, hogy kicsi... Egyenes út, túra... Lehetett volna gyorsabban is menni... Bár amikor nyáron túráztunk, az elején szokatlan volt a sebesség, tartósan gyorsan... És sokszor éreztem, hogy egy nagyobb motoron ugyan az a sebesség meg se kottyant volna. (GS500, CBF600-zal tapasztaltam 100+km/h-t. CBF-fel utassal, huzamosabb ideig autópályán). Ilyen szempontból jobb a nagyobb, de kanyarokban még Maja is tud mit tanítani.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #6847 üzenetére
A sor4-nek van egy ilyen tulajdonsága, pörgetni kell... A CBF is tök kezes volt, először furcsa is volt, hogy nem mertük elsőre azt bérelni... 6000-ig pörgetve azt éreztem, hogy megy, de semmi extra... Aztán kis összeszokás után pirosba ért a mutató... Na az volt a Kinder meglepetés... Utána úgy szálltam le róla, hogy nekem nem kell gyorsasági.
kcsa: Hajrá!!!
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6852 üzenetére
Köszönöm, egyelőre engem sem, mert elvileg van egy egy alkalmas ingyenes tréninglehetőségem... Először azt szeretném ellőni. A többit majd meglátjuk.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6855 üzenetére
sosjogsi.hu
Ha jól emlékszem Grillo mondta, hogy neki is van, szintén sos-hez.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6857 üzenetére
Basszus, tényleg...
A második képig nem görgettem le, csak az elsőt néztem meg, mondom ez nem ugyanaz...
Akkor viszont tavasszal mehetünk akár együtt is...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6859 üzenetére
= Jössz te is?
Tavasszal. Többit (még) passzolom.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6861 üzenetére
Jaja, szerintem is időben kell helyet foglalni. Vagy szedjünk össze mindenkit fórumból aki akar jönni, és kérünk külön időpontot.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Vizsgázni lehet náluk robogóra... Van valami A2-es robogójuk is, bár azt nem láttam. És azt végképp nem tudom, hogy tréningen lehet-e használni, de gyanítom igen... Egy kérdést megér... Ennyi embernek úgyis szervezést igényel, ha együtt akarunk menni.
Szép munka, gratulálok! Ezek után nem csodálom, hogy inkább bérelni akarsz.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6871 üzenetére
Én is hasonlóan voltam... Bár Maja nyár elején került hozzám, de barátkozni akartam vele... Aztán vagy az időmbe nem fért bele, vagy betegeskedett, mindig volt valami, aztán úgy döntöttem, hogy tavasszal jobb lesz.
Sport és sporttúra motorosok figyelem!
Sport és sporttúra motorosoknak a tréning különösen ajánlott!
Tévhit, hogy a sportgépek nem alkalmasak szűk kanyarokra és hirtelen irányváltoztatásokra. Tény, hogy a gyorsasági motorok manőverezése sokkal nehezebb, így gyakrabban kerülhetnek veszélyhelyzetbe. Egy erősebb motor nagyobb felelősséggel jár és biztonságos kezelése magasabb tudásszintet igényelkcsa:
Motorkölcsönzés a tréningreSzükség esetén motorkerékpár és védőfelszerelés is bérelhető nálunk a tréning idejére.
Az 8 000 Ft-os kölcsönzési díj az üzemanyagot is tartalmazza.Bérelhető motorok:
Honda CBF 600
Honda CB 600 Hornet
Suzuki GS 500www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #6874 üzenetére
Tacton én is egyszer majdnem behúztam a kuplungot...
Bár szerencsémre annyira könnyű, kicsi volt a CB400, GS500 után, hogy folyamatosan éreztem, hogy másik motoron ülök.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6888 üzenetére
Na mi ez a nagy csend?
SOS-nél max. 12 fő mehet. Idézet az oldalról: Motoros kluboknak, 8-10 fős csoportoknak egyedi, kedvezményes árajánlatot készítünk, rugalmas időpont egyeztetéssel.
Azt nem tudom, hogy az ingyenes tréninget hogyan számolják, első körben kapnak-e azok kedvezményt, akik fizetősre jönnek, bár meglepne.
Otthonról fogok csinálni egy szavazást, hogy hány embert érdekelne, esetleg mikor (hónapra pontosan). Nem árt időben elkezdeni szervezni...
HGabor: Megelőztél.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Na beszéltem a szerelővel... A hengerfejet be fogja csiszolni. Sikerült valami nagykerből szereznie egy henger szettet 37k-ért, azt mondja, hogy jó minőségűnek tűnik, vastag a hengerfal, passzol a motorra. Annyi, hogy a furat 1mm-rel kisebb, mint a Maján gyárilag, de ez később fúrásnál jól jöhet, nem kell hüvelyezni, és jó lesz bele a gyári méretű dugó. Minden más paraméter megegyezik. A Malossi beszállítója gyártja, de márkajelzés nincs rajta.
Mintha azt mondta volna, hogy nikkelbevonatos? (Vagy valami bevonata van.) Annyira nem értek hozzá, sok információ elhangzott. A lényeg, hogy azt mondta, hogy szerinte jó lesz. És még hüvelyezni sem kell.
A karbit még mindig nem szedte szét, jövő hét elején hívom újra, addigra tudni fogja. Úgy néz ki, hogy jövő hét csütörtökön megyek megnézni a motort.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6897 üzenetére
Pont a linkelt cikket olvasom... Nicasil bevonatot ha jól értem a full alu hengerre tesznek, hogy ne kopjon. Alu hengert viszont ,,Nem lehet fúrni'', ezt már sokszor hallottam... (Vagyis olcsóbb az új).
Na majd ezt tisztába teszem személyes látogatásomnál, addigra utána olvasok.
A lényeg, hogy 37k, szerelő szerint jó minőség... Ha "csak" a következő 55e+ km-t viszi el gond nélkül, már elégedett leszek. Ha ilyen tempóban megy bele a km az is 10 év...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nos... Azt hiszem helyre tettem a dolgokat... Nicasilos, alu henger lesz ez... És mivel elég vastag a hengerfal, fel lehet majd hüvelyezni a gyári méretre, ha kell. Mondjuk úgy +100e km után?
szerk.: Ja és elvileg a henger szetthez tömítéseket is adnak... Nekem is lesz maradék?Amikor elvitte a motort, mondta, hogy a gyári kipufogó szerinte még simán javítható... Amikor megyek megnézni az eddigi művét elviszem, meglátjuk mit mond rá... Plusz viszem a gyári variot is. Lehet, hogy "bejáratáshoz" nem ártana azt feltenni?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, azt tudtuk, hogy falsot szív (miután nem sikerült leállítani a levegő csavar teljes betekerésével sem).
Ott szűretlen levegő áramlott be... Nyár elején Gergő cserélte a karburátor utáni szívócsonkot, mert nagyon durván szétrepedt... Gondolom a légszűrő és a karburátor közti csonk ment mostanra teljesen szét...
Február 5.-én kiderül remélem. Addigra fényképekkel is tudok szolgálni, ha minden igaz.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6902 üzenetére
Valami gumi alkatrészt magyarázott a szerelő, szerintem a légszűrő ház- karbi összekötő gumi mehetett szét... Bár akkor nem értem a levegő csavart(akkor is le kellett volna fulladni, ha a karbi előtt szív falsot)... Ez még kérdéses, a karbit még nem szedte szét...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6904 üzenetére
Én sem feküdtem alá... Viszont valami hátrébb sem kerek, mert nem tudtuk lefullasztani... Majd kiderül, február 5-ig kell már "csak" várni.
Az viszont tényleg bosszantó, hogy a szerelő nem veszi észre... Én is szerelgetek, de ez túl nagy munka ahhoz, hogy nekiálljak. Nincs megfelelő szerszámom, tudásom.
Egyetem helyett lehet, hogy egy motorszerelőit kéne csinálnom...De ugye azt tudod, hogy ,,csak az óradíjból nem lehet megélni''
kcsa: Az valószínű szelepszárszimering lesz, bár Marcell most nem mondta, hogy konkrétan milyen állapotban volt, de azt mondta, hogy cserélni kell.
DigitXT: Azért annyira nem tűnt olajsárosnak a blokk, hogy a gumidarabokat megmagyarázza. Akkor kb csöpögnie kellett volna ott az olajnak.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Azt tudom... De nem hiába bíztam Marcellre a beszerzését... Én nem értek hozzá, ő igen. Hozzon olyat, ami jó, és tartsa érte a hátát.
Ha csak a gyári megoldás lenne, kiköhögném, mert annak nincs értelme, hogy kidobáljam a pénzt az ablakon. (Utána meg úgyis a gyári megoldást kéne kifizetni.) De azt mondta, hogy jónak tűnik, jók az illesztések... stb. És ha van olcsóbb jó megoldás, az jöhet.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6914 üzenetére
Lehet, hogy ismeritek... Találtam egy tök jó oldalt. Gyári Yamaha(Suzuki, Honda, Kawasaki) alkatrészekből elég sok dologra rá lehet keresni cikkszám alapján.
Viszont darabonként is be lehet rendelni az alkatrészeket...
Nem is tűnik drágának. RMS árban adja (kedvezmény nélkül) a főtengelyt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6916 üzenetére
Köszönöm, az szerintem kelleni fog, ha már szét van szedve, nem ártana felújítani... Még jövő hét csütörtök előtt megkeresnélek ez ügyben.
5.-én hozom neked a hőfokmérő érzékelőjét.63€-ért van dugó, gyűrű nélkül. Ez barátibb árnak tűnik, mint az 55k... Kérdés, mennyi a posta.
42,74€ a gyűrű hozzá... Az még mindig "csak" 31k+pk.
Szerk.: Viszont a henger magában 80k.
szerk2: Mégsem olcsóbb... All prices listed on our website are in Euro € and do not include 23% national value added tax or VAT.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HP notebook topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- EA Sports WRC '23
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
- Arena Breakout: Infinite
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen