-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6512 üzenetére
A citybike, ahonnan szoktam rendelni főleg ezeket a fékbetéteket forgalmazza. Van még RMS és pár típushoz más márkájuk is...
Ehhez a márkához van katalógusom, így nézegettem...
DigitXT megvette 6500-ért az AP Racing fékbetétet. Az jól fog, kopásáról még nem tudok nyilatkozni, egyelőre jó.
Ezek a fékbetétek 4000Ft-ért vannak. Valamivel olcsóbb, de nem jelentős a különbség... Viszont ha van rá 50% körüli kedvezmény, akkor azért jelentősen olcsóbb lesz. Mint írtam, egy próbát ennyi pénzért megérhet... Ha nem tetszik kib@szom a kukába, és veszek bele másikat. Gondoltam beírom ide, hátha valakinek van a gyártóval tapasztalata.Egyelőre még nem cserések a fékbetétek, de ha tegnap elővettem a katalógust, már megnéztem. Enni nem kér.
(#6513) kcsa: Az AP Racing tényleg nem tűnik rossznak, bár a hátsó fék gyakran nyikorog. (A hátsó tárcsának van egy "ütése", ez is közbe szólhat)... Egyelőre tárcsát még nem találtam hozzá, bár nem is kerestem túlzottan.
Brenta-ról már hallottam, de tapasztalat nincs vele. Bár ha egy bolt ezeket forgalmazza X éve, és élnek még a vevők annyira csak nem sz@r, hogy ne lehessen kipróbálni...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Inkább kényelmi szempontból lenne jó megtudni, hogy milyenek. Ebben a boltban szoktam vásárolni, ha otthon vagyok nem kerülő elmenni, vagy tesót/szülőt beküldeni. Esetleg ha postán rendelek szintén hozzá lehet csapni
Ezért gondoltam, hogy jó lenne vele valami tapasztalat.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6516 üzenetére
Brenta fékbetét vélemények...
Ezek után még inkább úgy gondolom, hogy megér egy próbát...nekem brenta organikus fékbetét volt hátul nagyon jól fog de 15-6 ezer alatt elkopik. Elöl Brembo volt, ezzel vettem a motort félig volt elkopva, beletettem vagy 20 ezret mire elkopott.
Ha 15-önként kell cserélni, megéri ennyiért. Csak fogjon jól.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Most citybikenál nincs a neked kellő méret, de mint írtam elég komoly kedvezményt adnak még a 3900-ból.
2 éven belül szerintem lesz tapasztalat. Anyám robogóján sem néztem meg, és húgomén sem, hogy milyen a fékbetét... De szerintem nemsokára azokra is kell.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6520 üzenetére
Városban használom többnyire. A hátsó tárcsa nem teljesen egyenes, bár szinte új (válla nincs), de idő előtt le akarom cserélni... Meglátjuk hogy lesz hozzá "kedvem". Azért az kicsit zavar, hogy bele-bele ér a fékbetétbe, melegszik, de ennek ellenére rendesen fog, ezért nem SOS szerintem...
Mondjuk kb 30 000-ből megvan az első-hátsó tárcsa csere, szóval nem olyan vészes, mint a Varán
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6523 üzenetére
Ja értem... Akkor jön a kérdés: Gyári tárcsát honnan tudok szerezni?
DigitXT: még régebben néztük is, hogy beleér... Azóta se foglalkoztam vele... De vagy a tárcsa, vagy a felni sz.r gondolom én... Meglátjuk mennyibe fáj a motorgenerál, hogy ránézessek-e a szerelővel.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6532 üzenetére
Ennyiért tényleg nem gyári van, nem tudtam, hogy az utángyártott ennyire szar (autóból indultam ki).
A használt nem rossz ötlet, bár ha görbült... Akkor szívás. Nem jobb, mint a mostani (fogalmam sincs ez milyen). Vizsgák után megnézem honnan/mennyiért lehet rendelni, aztán meglátjuk... Nem sürgős, fog a fék (max kicsit növeli a fogyasztást, hogy néha "belefékez")... 5000km-t legalább elment így gond nélkül.
A gyári mellé lehet, hogy tényleg EBC kéne, max anyám/tesóm motorja lesz a tesztalany.
Ez még a jövő zenéje. Köszönöm a tippeket.szerk.: Pl egy ilyen Brembo is szar lehet? Most nem az ár a lényeg, egyelőre úgysem veszek... Csak informálódok.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6535 üzenetére
,,Racsing miért/mitől kb 2,5x olyan drága mint a Malossi''
[Troll] Mert a Malossi szar, azért olcsó. [/Troll]Maját hosszú távra tervezem... Rövid távon a gyufa+Duna kombó kifizetődőbb lenne, mint megvenni, és beleborítani egy vagon pénzt. Akkor nem vettem volna új Michelin gumikat sem, kormánycsapágy csere sem igazán érte volna meg... Maja után a következő projekt szerintem lakás vásárlás lesz, aztán meglátjuk hogy viselkedik...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6538 üzenetére
Ha túl leszek a motorgenerálon, és emberi összegből kijön, utólag már nem fogom sajnálni rá a pénzt... Főleg, ha utána nem kell többet költeni, és tudok rendesen törleszteni, úgy, ahogy akartam...
Sok dolgot megcsináltattam rajta, és bár szűkös a keret gumiból azért City Gripet kapott, mert azt mondtátok, az jó... Alapvetően nem b@szom a fillért, de ha van jó olcsóbban azt választom...
Kisarkított példa: 4Roadot is javíttattam, ahelyett, hogy vettem volna rá másikat.A sok költségben volt azért szerszám, és extra is (takaró ponyva), de a többsége tényleg alkatrészre ment. Viszont sok dolog cserélve lett, amit nem valószínű, hogy megint kéne rövid időn belül.
Gumi (remélem)
Kormány csapágy
Lengőkar
Gyertya, olaj, légszűrő még bőven jó... (Olajam van).Megvettem már a tömítés szettet, vezérműláncot, hűtőfolyadékot, hűtőcsövet (a vágott helyett)... stb Szóval sok dolgot... Hulla vagyok, nem tudom mit akartam ebből kihozni.
De a lényeg az, hogy sok élményt adott, és a rendbetétel után remélhetőleg évekig hű társam lesz, és akkor megérte. Ezt majd Maja és az idő eldönti.
Na offlineba rakom magam, reggel 8kor aláíráspótló, már alig látok, de végig értem az anyagon.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6543 üzenetére
Én is körüljártam a kérdést... DigitXT-t ismertem, tudtam, nem spórolt, locsolt a Majára rendesen.
Típushibájának a meghajtást mondják (már amennyire beszélhetünk típushibáról az olasz import gépek esetén). Ugye az cserélve volt, új szíj, multivar, új kuplung... Ismert előélet, sosem hagyta úton.* Megnéztem az alkatrész árakat... Tudtam, hogy eszi az olajat, de erről beszéltünk eladás előtt... Tudtam, hogy a kormánycsapágy és a gumik lassan csere éretté válnak. (Hogy ez 1500km alatt bekövetkezett, arra nem számítottunk, de most ki lett cserélve, és jó.) A kedvező fizetési konstrukció, az ismert előélet meggyőzött... Még akkor is, ha tudom, hogy soha az életben nem fogom ezt 300-ért eladni, akkor sem, ha patika lesz. Mer' ugye ez majdnem 125, de a B125 kevés hozzá, akkor már legalább 250... Mindegy, hosszú távra tervezek vele. Ha 500-ból megáll (vételár, átírás, javítás), akkor tudom, hogy rendesen meg lett csinálva...
Ennyi pénzből vehetnék egy 12 éves helyett, mondjuk egy 8-10 éves gépet... Amivel szintén nem biztos, hogy előrébb vagyok... Vezérműláncot amúgy is cserélném, olajcsere, szűrők... stb.*jó egy szíj szakadás, de...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6556 üzenetére
Tegnap belinkeltem a 350-500eFT-os kínálatot. Mind importált volt köztük, több még rendszám nélkül várta az új gazdát... Itthon nem vesznek új gépeket, így eladó sem nagyon van belőlük...
Értem amit mondasz, jobban jártunk volna. De egyszerűen nincs kínálat... 7-800 000-ért meg én nem tudok robogót venni. Ha már annyi pénzem lenne, akkor rádobtam volna még 300-at és veszek egy új Majestyt...Így igen, bevállaltam azt, hogy lesz egy olyan gépem, amit remélhetőleg normális összegből fel tudok újítani (ebben ugye előny, hogy DigitXT is foglalkozott a géppel, de ugye a motor nem volt megbontva...
kcsa: Na bazeg... Mobilról néztem...
30z.Samu: Nem tudom mikor megyek, a héten péntekig vagyok itt. Nekem nem kell olaj, de ha úgy van, hozok nektek...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ezt csak most olvastam el... Jelenleg 99% hogy valami gyorsítószelep vagy mi a franc kell Majába, ami 15k. De nem értek én a karburátorhoz, ezért várok a szerelőre... Egyébként használnám... Eszi az olajat? Hát nemsokára kiderül miért, de addig meg utántöltögettem... Nagy ügy...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hajrá-hajrá februári szezonnyitó/záró gurulásra frissen felújított Malaguti/Kymco/Yamaha gépekkel vágunk neki.
Mondom anyámnak:
Te, villámlik... Hallod milyen hosszan dörög?
-Hülye vagy? Ilyenkor?
Tudom, de hallgasd már. (Szemben építkeznek.)
-Áhh, ez biztos nem dörgés. Azt a kurv@ (meglátta a villámot)www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hosszú hetek után ma újra ültem Maján. Nem volt az igazi az élmény, mivel beteg, de 75-öt óra szerint kivitte. Erőtlen, de elhozott haza. Indulás ha nem is pöcc-röff, de második indítózásra indult, onnantól meg pöcc-röff lett.
Holnap reggel jön érte a szerelő.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6662 üzenetére
Na elvitte a szerelő. A vásárolt KMC vezérműláncról lebeszélt, azt mondta, hogy ő szerez DID-et a Majához. Apaa kezdőőődik. Most eladom a KMC-t, bár lehet meg kell várnom, amíg meglesz a DID.
A többi dolgot elvitte, hűtőfolyadékot cserélni fog, kicseréli a csövet is. (Bár csodálkozott, hogy az minek, de elmondtam, mondta, hogy nem több a többinél. )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Én a didit oda nem adom. KMC-t viheted. 8100 helyett 5500-ért.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #6662 üzenetére
Ja és apró kiegészítés... A karburátor problémáját jelezte előre az, hogy magas volt az alapjárat... Amióta DigitXT lejjebb tekerte, azóta nem használtam a motort, de tegnap hallottam, ahogy a szívató lezárt. WTF? (Eddig le lehetett rázni, alacsonyabb alapjárattal meg magától lement). Nem értem, de a szerelő majd erre is fényt derít... (Megváltozott a menetirány vagy mi a f@sz...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A sültgalambos rész ismerős, bár egy plexit és egy muffot megmentettem magamnak. Azokat tisztíthatom, szépíthetem amíg a motorom távol.
Egyébként engem is meglepne, bár a henger/dugó állapotáról azért nem nagy dolog megmondani a frankót. A főtengely már problémásabb, bár ha van felszerelése "csak" ki kell kapni. De sokat elárul már az is, ha leszedi a hengert.
szerk.: Egyébként a kérdéses hibák "csak" az olajfogyasztás, illetve a karbi gondja. A többi nem igazán hiba, inkább konkrét kérés volt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, az olajfogyasztásra vagyok kíváncsi. Bár azt tudom, hogy a blokk olajsáros volt kívülről (tömítés), ennek örülök, mert a tömítés szett már megvan, és ki lesz cserélve. A nagyobb kérdés a kipufogó végén megjelenő korom (szerelő csak legyintett rá, szerinte annyira nem vészes ránézésre, majd kiderül mi van bent). De ugye nyitott rendszerről beszélünk.
Ami még kérdéses a "rezgés" ami Gergő szerint okozta a gyertya/szívató halálát...
Marcell azt mondta, hogy sok minden lehet, akár dugattyú is az okozó, nem kell egyből főtengelyre gondolni. De meg fogja nézni, csapágy, hézag... stb.
Ugye az is kérdés, hogy hányszor szorult meg a henger, milyen nyomot hagyott... stb (Nálam nem szorult meg, legalábbis tudtommal. Bár amikor volt gyújtás probléma rángatott, de azt nem hinném, hogy megszorulás miatt.) Nemsokára kiderül. Ha a főtengely jó, a hengerszett 30k-ból megvan, ahogy nézelődtem ebay-en. (Bár ott 125-re való 180-as hengert találtam, kérdés az jó-e rá...) Will see...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Azt mondta nekem is, hogy valami hézagolás történet volt, bár én nem értek ehhez... Most meg főleg nem, ma lett az egyik legjobb barátom mérnök(be vagyok b**@szva, holnap meg vizsga)... Szóval mondott valamit a szerelő, hogy nálad is kellett állítani. Majd nálam is megnézi, és kiderül mi van.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hívtam a szerelőt... Maja szét van szedve, de most nem tudott beszélni. Egy óra múlva hívhatom.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nos... Megvannak a hírek! Homokot evett... (Valami gumi csonk ment tönkre a karbinál). (Az amit Gergő cserélt már?) Tehát a hengert fúrni kell, főtengely hibátlan. Az olajfogyasztás lehet ettől... Bár a hengerfejet nem szedte még szét, így a szelepszárszimeringről nem tud mondani még semmit, de a tömítésszett tartalmazza, cserélni fogja). Viszont egyszerűen fúrni nem éri meg, mert túl vékony a hengerfal, és átszakadhat. Tehát hüvelyezni kell, ami ha van neki raktáron 1 nap, ha nincs, 10 munkanap.
Ezt jó hírnek kezelem, bár az árakról még nem beszéltünk. Egyszer Gergő azt mondta, hogy fúrás olyan 25-30 dugóval együtt.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A főtengely jó. (Legjobban attól féltem, mert az magában 90k). Egy hengerszett 30k körül mozog (e-bay), tehát nem hiszem, hogy a fúrás több lenne. Bár dugóból csak gyárit lehet bele venni, utángyártott nincs.
A hengerfejet nem szedte szét, így a szelepek állapota nem ismert, de szimering van már hozzá, tehát ha a szelepek jók, azt csak ki kell cserélni. A karbihoz nem nyúlt hozzá, a gumi csonkot be kell szerezni. De alapvetően nem kuka a blokk, ez már jó hír. Oké, kell még egy DID vezérműlánc, de a KMC idővel csak elkel.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Gergő paráltatott rá... Aztán jött a szerelő, aki az egész motort kicserélte volna (300k), és most Marcell, ő volt az egyetlen, aki normálisan állt a dolgokhoz, de mégis mondott valamit, nem az, hogy bármi lehet hozd ide. Elmondta, hogy ennél a típusnál mire kell figyelni, mi lehet, de felhívta a figyelmemet, hogy amíg nem látta, nem mondhat semmi biztosat (persze, egyértelmű).
HGabor89: Én olyan 70 000-re tippelném. +-15... De még a karbit, hengerfejet nem szedte szét... Szóval az erős tipp... Meglátjuk mit mutat a végén.
Más: Baumaxban minden készleten lévő termékre 25% kedvezményt adnak. Ha valaki akart vásárolni, most érdemes. (Megnéztem azokat a termékeket amiknek tudtam az árát, nem emelték az akció előtt). Igaz, a polcok itt-ott eléggé üresek.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, én is el vagyok ájulva... Oké, hogy mára nem mindent szedett szét, de amitől a legjobban féltem megválaszolta.
Plusz amikor érdeklődtem a fúrás kapcsán: ,,A majesty-k típushibája, hogy vékony a hengerfal, ha megfúrod túlméretes dugóval repedhet a hengerfal, ami ugyanolyan jeleket produkál, mint ha hengerfejes lenne. Ezért azt ajánlom, hogy hüvelyezzük meg, és gyári méretű dugót bele. (...) Ha van hozzá anyagom, 1 nap, ha nincs 10 munkanap alatt csinálnak hozzá hüvelyt.
Azért ilyeneket ritkán hallani. Nyugtával a napot, majd meglátjuk milyen lesz a munka, de eddig azt mondom, ilyen szerelőnek kéne lennie az alapnak.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Azt nem tudom, hogy kivonulnak-e. Azt hallottam, hogy ma bejelentették, hogy a Bamuax pontgyűjtő kártya kuka lesz, helyette a több céget összefogó (talán multipont, vagy franc tudja mi lesz). De ettől még lehet, bár számomra kérdéses, hogy a kivonulás idejére miért váltanak pontrendszert.
Azt nem reklámozták, hogy végkiárusítás lenne.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Jeee Majesty fan club admin jóváhagyta a regisztrációmat. (Novemberben regisztráltam, 7.-én küldtem nekik e-mailt, hogy WTF van, szeretnék ott is fórumozni).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #6706 üzenetére
Ezért haragudtak meg rá... Nem szerel minden hétvégén.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen... 80 000-ért odaadná, papírozható. Írtam neki, hogy 100-nál többért nem valószínű, hogy eladja... De ezt inkább bontásra érdemes megvenni, már képek alapján is... Főleg, ha Honda Mayesti... Ha a márkát/típust nem tudja, de használta, gondolom mennyi törődést kapott...
szerk.: Jó állapotú = elsőre indul.
Ami mint tudjuk nem jelenti azt, hogy n*100k nem megy bele pár év alatt...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Köszi. 14.12-kor hívtam.
DigitXT: Sok sikert hozzá. Szívesen segítenék (már elvonási tüneteim vannak...), de ma már megyek haza, fél 3-kor indulok.
Elvonási tünet: Majával álmodtam, hogy megyek vele motoros találkozóra, de egy nappal korábban sikerült odaérni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6768 üzenetére
Nem csak a sisak témával...
Zajlik az élet, én meg csak várok... De már kezdek ideges lenni, szerda kicsit elmúlt, és no info... Oké, hogy nem főállásban csinálja ezt, de... Legalább csörgetne vissza, hogy mikor hívhatom. Most lehet, hogy alszik, mert éjszakás... Kelteni nem akartam, nem csörgettem órákig, de sms-re csak megcsörget. Várom...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6774 üzenetére
Tegnap kocsival (óra)135-tel találtam el egy kátyút... Azt hittem kiszakad a futómű akkorát csattant.
Ja, M1 ótópálya occsóér'... Kutya is felugrott a gazdája ölébe, úgy megijedt... Nem tudtam mit csinálni, őszintén fel se fogtam, hogy sávváltás közben jön egy kátyú, már csattant a bal első... Nem lett gond, de anyáztam... 135km/h.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Korrekt, visszahívott, csak éjszakás, és aludt.
A helyzet a következő. Vezérműlánc (DID) 8k.
Karbiba szelep szett: 12k
Dugattyú szett: 55k. (1 hengeres 600-as sportmotorba szokott ennyi (se) lenni). Ezen még ügyeskedünk, azt mondta, meg lehet oldani más motoréval, ugyanolyan eredménnyel, a gyári Yamaha "kissé" túlárazott. A 30k-s hengerszett ebayről felejtős vacak (,, Focimeccsre dobálni se biztos, hogy kivinném'' )
Okossággal kb feléből meglehet.Szóval egyelőre itt tartunk. Emellé jön még a fúrás... 100 környékén ha megáll, öröm é' bódottá...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen