-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Hauptmann #12966 üzenetére
Szeptemberben egy hét alatt elment, igaz, fillérekért adtam oda. Minden hibáját tételesen felsoroltam, rengeteg "extrát" (3 db bőrtáska, stb.) és tartalék alkatrészt adtam hozzá, így seperc alatt elvitték 150k-ért (165-ért hirdettem, a hasonló korú kis 125-ös csopperek akkoriban 300-350k között mozogtak) Nem nagy pénz, de én is olcsón vettem 3 éve (220k volt házhoz szállítva anno), és bőven megszolgálta az árát. Abból a pénzből tudtam feltáskázni-dobozolni a GS-t, abból lett bukócsövem, GPS-em, stb. Nagyjából egy százasból tökéletes állapotra lehetne hozni, de ez már legyen az új tulaj (egy pesti srác) dolga. Egyébként lábon vitték haza, csak füstölt, zabálta az olajat és nem volt alapjárata. Nejem sajnálta, mert nagyon tetszett neki, de soha nem ült volna rá arra (sem).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Hauptmann #12970 üzenetére
Persze hogy létezik, a legendás "trágyapumpa".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Hauptmann #12973 üzenetére
Mivel a kardán hajtás sokkalta drágább a láncnál, ezért ma csak a legdrágább motorokba szerelik, a kisebbek egyszerűen eladhatatlanok lennének olyan áron.
(#12971) (jan): vagy a dugattyúgyűrűk mint írtad, vagy a szelepszár-szimeringek. Ez utóbbiak cseréjéhez csak a hengerfejet kell leszerelni, de ide kell egy új tömítés is.
(#12975) kcsa: én általában 500 km-enként fújom be a láncot spray-vel. Nagyon gyors meló, ha van a vason középsztender (mint pl. a GS-en, de a Csótányon is volt), anélkül már jóval macerásabb. Vagy motoremelő állvány kell hozzá, vagy valaki, aki segít 5 percet tologatni a vasat, amíg te fújkálod.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12978 üzenetére
Családban van 3 Honda Jazz (nem a kiscsaládban
), mindegyik generációból egy. Mindegyik hibátlanul teszi a dolgát, az első generációs is újként került hozzánk, egyszer 40 ezret ment olajcsere nélkül sajnos, 13 éves, 190 ezer kilométer van benne, semmi baja (jó, a rádió antennája szar, így nem szól, de úgyis cd-t hallgat a tulaj). A második generációs 5 éves, 100ezer km-rel, kötelező olajcserék kellettek csak természetesen, ahogy az első generációsnál is. Az új meg még csak 1 hónapos. Bevált, a többihez képest olcsóbb az új ára és tud mindent amit kell, alacsony fogyasztással. Női tulaja van mindháromnak, sokat nem foglalkoznak az autóval, beleülnek és mennek, nem rohadt le egyik se, nem félnek ilyesmitől. Én se szeretem ezt a típust, de el kell ismerni, hogy jó.
Láncolajozóval fel kell szerelni a láncos motort és akkor nem kell vele bénázni (feltéve, hogy nem terepen használod, mert ugye akkor poros lesz), de persze én se olajoznám szívesen a bejárós motoron a láncot, hétköznapokon használom csak a robogót, az 5 nap alatt minden héten belemegy 300 km úgy, hogy csak tankolni kell és havonta lecsapatom nagynyomásúval. Így megy ez február végétől november közepéig.
[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz
Hauptmann #12993 üzenetére
Engem mikor 3/4 órát várattak, hogy időpontot kérjek szervízre és az utánam levőt hamarabb kiszolgálták eljöttem.... A csaj full seggfej, kérdeztem alkatrészről, asztmindja mondjak cikkszámot. Mondom mivaaan, nekem kéne tudni, vagy neked gép mögül???
Hát ennyit róluk, 2ből semmi -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Hauptmann #12999 üzenetére
Mindenkinek mások a szempontjai... más dolog Pesten futárkodni, és megint más túrázni, akár külföldön is.
Én 3 éve egy autós GPS-szel kezdtem, de nagyon csekély fényereje miatt utáltam. Aztán másfél év múlva egy felhőszakadásban végleg megadta magát. Utána jött egy olcsó windowsos telefon Here Mapssal. Ez sem vált be igazán, mert a csillogós vízálló tokjában még annyira sem látszott ha rá sütött a nap, mint előtte az autós GPS. A rázkódást, folyamatosan töltőn lógást sem nagyon komálják hosszú távon az okostelefonok. Na meg sajnáltam volna ha véletlenül leesik, elhagyom, sérül, stb. Aztán ősszel megvettem az xRidert, ez eddig minden szempontból bevált (túrázni, vidéken...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
(jan)
őstag
válasz
Hauptmann #12973 üzenetére
Azt figyeltem még meg, hogy akkor a legintenzívebb a füstölés amikor üzem melegen jár hosszabb ideig alapjáraton, pl pirosnál állás ~1perc, és indulásnál ahogy megemelkedik a fordulat kiokád egy halom füstöt majd abbahagyja.
Egyik ismi azt mondta, hogy ami alapjáraton becsorog a szelepszár mentén, akkor égeti ugye el amikor megemelkedik a fordulat. Nagyon remélem, hogy csak "ennyi" a gond.
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
csongi
Topikgazda
válasz
Hauptmann #13013 üzenetére
Probald meg egy olyan plexin ami mar hasznalaton kivul van, denaturalt szesszel letakaratitani. Elesbe ovatosan, mert meg marhatja, ha tul erosen es sok anyagot tolsz neki. Valami van a feluleteten, ha nem akar szetkenodni a vizlepergeto.
Az auto szelvedot at kellett takaritanom denszesszel. Valamilyen bevono reteg volt rajta, mikor kihoztam a szalonbol. A tukrolet 100%-ig a mai napig nem tudtam lepucolni, de fokozatosan egyre tisztabb. Az auto 2honapot volt a szabad eg alatt tarolva, sejtesem szerint volt rajta valami vedo reteg amit a nap szepen rasutott.
Lehet a plexiden is volt valami reteg, amit a napsutes ragyogyitott. -
csongi
Topikgazda
válasz
Hauptmann #13129 üzenetére
A valamiert egyszeru. Ha elkezdik oket baszogatni akkor... az politikai kiahatassal van. Aki meg viseli az azonositot rendaszam tablat az megkapja a magaet.
Digitxt. A linkelt kepek kozott a felso brutalis kontrasztos. Ez a masik erdekesege a modositott lampanak. Ha a szort feny minimalis, akkor a kontraszt lesz brutalis, vagyis csak a megvilagotott teruletben fogod eszlelni a valtozats. A fene tudja melyik a jobbvalahol a ketto kozott szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
Hauptmann #13136 üzenetére
Hazafelé már én is másfajta arcokkal találkoztam mint odafelé. És itt mindenki érti hogy melyik állatfajtára gondolok
Mondjuk soha nem fogom megérteni azt a kipufogót sem, amelyiket egy felső középkategóriás autó felhúzott ablakánál is úgy hallok, hogy összerezzenek tőle. És a motoros topikban is erre áll fel a jelentős többségnek.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #13150 üzenetére
Igen, azon én is csodálkoztam (reméljük a jóval 110 felett az neki az óra szerint 115
), 27 lóerővel, gyári "beállításokkal" óra szerint 145-tel tud menni nagy plexivel az Sh, ami a valóságban 138. Plexi nélkül se gyorsabb velem, de egy kisebb emberrel biztosan.
(#13153) Hauptmann: Ez nem japánbuzulás és nem megy a japánbuzulás, sok hülyeséget írnak, nem kell készpénznek venni amit látsz, persze sajnos sokan ezt nem tudják. De majd meglepődnek, amikor próba nélkül vesznek egy ilyen robogót például...
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #13157 üzenetére
Sose mondták a honda dízelére, hogy a világlegjobbja. A japánok nem is nagyon tudnak igazán jó dízelt csinálni, mivel náluk nem raknak ilyen motort a szgk-ba.
Minden dízel sok káros anyagot tud kibocsátani, ha nem a NEDC ciklusban nézed őket, de ez a benzinesre is igaz. Szoftverrel, szándékosan csak a vw csalt. Érzésre és fogyasztásra nekem jobbnak tűnik egy nagyjából új vw 2.0 tdi, mint egy új japán 1.6 bitrubó (honda) vagy 2.2 biturbó (mazda) tdi. A németeknek azért mégiscsak fontosabb a tdi.(#13158) kcsa: Ijesztően jól megy 60 és 90 között.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #13209 üzenetére
Eddig is kb ennyit evett, az olaj benzinesedése szerintem még mindig fenn áll (benzincsap hiba), hamarosan viszem olajcserére (1300km ment bele idén eddig 3k a csereperiódus). Akkor megkapja a kézi benzincsapot is. Akkor szerintem valamennyit lejjebb fog menni a fogyasztás is... Egy picit én is sokallom, mert kevésbé tűnik agresszívnak a gép, de azért így is megy, becsülettel.
Burt: 180ccm, multivar, 4Road
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
Hauptmann #13235 üzenetére
Az AS30 egy AS20, csak GPS-szel: képminőséget linkeltem korábban.
Magában nem mondanád, hogy nagyon gáz. De az AS200 "elpáholja".
(És ahhoz képest az AS30-at aranyárban próbálták eladni mindig is...)Más: ma megjártam a hadak útját. Szó szerint.
Lepörgött az anya a
varióról, tolhattam a gépet. Majd megdöglöttem Kelenföld alól felfelé.
Erre gyökér bringás beugat, hogy k.rvára nincs jó helyen a motor: épp
telefonáltam, hogy mi a szitu, és valóban a bringaút szélén állt, felelé,
mondtam neki, hogy segíthetne feltolni, s itt sem vagyok, de persze a
füle botját nem mozgatta, ment tovàbb, csak a pofája járt a buzijának.Természetesen nem az a baj, hogy bringás, mert csak egy bringán ülő
f*sz volt.Erre nagyon jó példa, hogy 2 perc múlva, ahogy vergődtem
felfelé, a következő "bringás" megkérdezte, hogy segitsen-e?! Tényleg!
Komolyan is gondolta, segített (amiért utólag is nagyon hálás vagyok):
mondtam neki, hogy elvileg 168 kg, szívás... Mondta, hogy neki VFR-je
van, az meg 250 kg, szóval megérti... Szóval "motoros", azért segített?
De hozzátette: meg sportember. És valóban. Bringán ülő EMBER.Viszont a hegymenetet már nem vállaltam be a Csíkihegyek utca felé,
így a MOL kúton rendeztem be a kisebb szervizállomást, ahol kaptam
engedélyt a 220 használatára (jé, még egy EMBER?!) az elektromos
ütvecsavarozóhoz, így a motorka onnan már "lábon" hazajött.Szerk: természetesen ezúton is köszönöm a szerszámok leszállítását
a közelebbről meg nem nevezett, titokzatos személynek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Google Pixel topik
- Revolut
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sorozatok
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fotók, videók mobillal
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg