-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #11882 üzenetére
Ott injektor/ECU/szenzorok vannak. Azt kéne előkaparni az emlékeiből,hogy mikortól van ez a jelenség,volt e közben szervizben. Hol szervizeli/javítja a gépet,diagnosztikai csatlakozó van?
B@cki..[link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #11875 üzenetére
Na ezen a gyertya konkrétan barna, tömör téglapor szerű cucc bele evődve. Nem tudom hány km-t ment így, de elég trágya ahogy kinéz... Kicsit megcsiszoltam, de így sem röffent, bár a szikra szemmel láthatóan nagyobb lett... Karbi pucolás, gyertya, légszűrő csere jön jövő hét elején, aztán ha nem segít, lehúzom a hengert... Meglátjuk mit mutat... Rohadtul nincs hozzá kedvem....
Kérdés... BPR6HS helyett ha BPR7HS megy bele az okozhat gondot?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #11895 üzenetére
Scooter 2T-t használtam (eladásig). Utána valami Castrollal ment, bár az utolsó az szarabb volt... Most OMV full synth, plusz az a szarabb van a tartályban, de alig várom, hogy kifogyjon, és megy bele a jól megszokott Repsol (azt nagyon szerette 0 füst, szép járás...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #11943 üzenetére
Na mi a helyzet? Nagyon csendben van mindenki.
Nálam épp változatlan a helyzet, Tact megállt, PUG nem világít, Maja Marcellnél pihen...
Tacthoz megvettem az alkatrészeket, de gyertyacsere után sem indul. Karburátor le, alaposan megpucol... Ha utána sem indul, gyújtásra kéne ránézni, de ahhoz nem tudom próbalámpa és tudás nélkül hozzá merjek-e nyúlni.www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #11999 üzenetére
Azért hozzá kéne tenni pár dolgot... Japán és japán közt is van különbség...
Igen, Totalcar japánbérenc... Részben jogosan, részben nem...
Én is szeretem a Japán gépeket... Jelenleg van otthon:Mazda 323F 2.0 TD 180ekm (vezérlésen, 400-nál cserélve, azóta legalább 50 belement 3
) lefosott szar, de megy...
Mitsubishi Lancer 1996 VI 1.3 Benzin 295e km (290-nél halt meg a gyári kuplung), fasza kocsi, kötelezők ráköltve, néha kicsit alacsony olajszinttel ment...
Mitsubishi Lancer 2003 1.6 benzin 180ekm, néhány apróbb hiba, balfasz szerelők, 40ekm óta fasza, kötelezőkaet megkapta.
Yamaha Fizz 50 2T 5ekm óta hibátlan, esésből akadó kormánycsapágy csere kell, meg volt egy hajtás felújítás... Ég tudja mennyi km-es...
Yamaha Majesty 180 4T szopóroller... Olasz importból, talpra állítva és életben tartva sok-sok pénzért... (Inkább ne adjuk össze DigitXT
)
Suzuki Intruder VL1500 1 tulajos, garantált km (20k) 1 szezon faternál (700km alatt semmi hiba, első gumi elöregszik 45k...)
Ha jó állapotú gépet veszel, akkor azért a japánok is bírni tudják... Fontos, hogy milyen volt az előző tulaj, és az sem feltétlenül mindegy, milyen gyártmány...
Franciától féljünk? Ott is lehet jó, csak tudni kell az évjáratot, motor típust 298 vagy 299ccm, mert egyik szar másik jó lehet... Szóval az általánosítás kamu, de azért benned már van gyűlölet a japán gépek iránt rendesen...
A "szarolasz" Fiat 1,9JTD-be ma raktam bele 600km-t, faszán jött 7L alatti átlaggal, vegyesben
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12010 üzenetére
Elvileg nem japánbuzik, én nem próbáltam ezt a békalámpás corollát, de ettől függetlenül el tudom hinni, hogy tényleg jó. Azért a becsületesnepper eladott már pár autót, valószínűleg van tapasztalata. Amúgy is hondabuzi, nem toyota.
Egy ilyen kisebb meghibásodás a motorodon messze nem a vég, ha sokáig szopóroller lesz és a következő ugyanilyen is, akkor megköszönve megfogadom a tanácsod és ebből az évjáratból nem veszek ilyen motort.Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ez csak egyetlen hiba. Motorokkal amúgy van népítélet? Mindjárt meg is nézem.
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12014 üzenetére
Nem kell ennyire komolyan venni, amit írnak, nagyrészük nem autógépész, hanem újságíró (Stump Bandi, Papp Tibi diplomázott gépészként, ha jól tudom). Az meg, hogy nekik mi tetszik szalonállapotban, nem árul el semmit a megbízhatóságról. A becsületesnepper pedig egy nepper, valszeg nincs sok ideje erre, de kedve biztosan nincs. Sok az ugyanolyan kérdés és tényleg könnyebb sablon választ adni. Amúgy a nepperkedés tetején ott van, hogy ez az ő magánvéleménye, tehát nem szentírás, biztos vagyok benne, hogy nem emiatt drágábbak a japán termékek. Inkább azért, mert van nevük, új korukban is drágábbak voltak, így használtan is arányosan többe kerülnek.
Félreértés ne essék, én se védem őket, persze szeretem az újságot, szoktam is olvasgatni, mert "szórakoztató" (jó értelemben).[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz
Hauptmann #12028 üzenetére
Mindenki azt mondja, hogy szándékosan húzzák rá a kormányt. Ezt miből gondolod? Nem lehet, hogy nem vett észre? Igen, van olyan, hogy nem akarja valaki, hogy megelőzzék, de az más tészta, hagyni is kell, de ez 0,0001%-ban fordul elő szerintem. Most mindenki előveszi az autót a bevásárláshoz, tehát a nem annyira rutinos vezetők is jelen vannak, vigyázni kell, én arra tippelek, hogy nem szándékosan húzzák az emberre a kormányt. Azt már észrevettem, hogy hétköznap kora reggel (6 körül) ugyanannyi autó van felénk az utakon, mint mondjuk vasárnap délután, viszont hétköznap sokkal pörgősebb a forgalom, mindenki halad, rutinosak az emberek, hétvégén nem annyira.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #12028 üzenetére
Nem tudom,hogy vezetsz/helyezkedsz el futár létedre a közlekedésben.. A tavalyi 3 buktád után passzolni tudok. Ilyenkor már nem figyelnek ránk motorosokra/robogósokra elszoktak tőlünk de ezt te is tudod.
Kcsa:
Picit több Km-t megyek egy szezonban de ennyi inzultus nem ér.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Debilon
addikt
válasz
Hauptmann #12051 üzenetére
igaz, nem figyeltem amit a kollega írt, hogy lejárt okmányok
Micsurin: ha a regadó megvan, akkor passz a további sorrend, mert nekem kimaradt a műszaki, de az biztos, hogy mire mész az okmányirodába kell legyen kötelező biztosítás, mert anélkül ott sem írják át
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Hauptmann #12058 üzenetére
Azt , hogy a Mito, planet,RS-t 15.000 km megtétele után---> dugó csere + henger honolás , szóval sanszos , hogy a siófokit fogom csörgetni az ünnepek közt és maradok a robogónál.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #12074 üzenetére
Ott valami nem kerek. Ez még garis sztory bőven szerintem. Publice melyik kereskedő ez?
Kínai fosok sem mennek tönkre 2500km alatt..
Haver vett valami Kínait a gyereknek pöcc röff brrrr nyekk kb 20km után. Kiderült a dugattyú gyárilag hibás volt. Fotó/mail, telefon küldött egy újat a kereskedő.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #12074 üzenetére
,,újnak lett mondva'' itt a lényeg... Simán lehet, hogy a gyártól kapott a márkakereskedő egy új blokkot, majd egy töröttből szépen megtisztítva belepakolta. Aztán örüljön a kuncsaft, ő meg eladja újként az újat, jó pénzért... Egy bizonyos VW márkaszervizben nem volt ritka az ilyen (bár ott még durvább történeteket is hallottam)...
www.dongosofor.hu
-
-
kcsa
veterán
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #12158 üzenetére
Csak pár kérdés.
Mikori az aksi, mikor méretetted ki,takarítottad meg a sarukat, csatikat, biztosítékokat?
Teleszkóp, szárakat/porvédő gumit mikor tisztítottad meg? Egy rászáradt rovar is el tudja cseszni a szimeringet, hogy szivarogjon.
Ami kopik, elhasználódik azt cserélni kell,ha használják.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Hauptmann #12163 üzenetére
Fesszab? Az egy alattomos dolog,keveset tölthetett. Déczi nem lesz olcsó. [link] Esetleg Kék Hold, itt XI-ben Mirek motors, Crib motor? Amelyik jobb árat mond, gyors és meg is várhatod.
Bogyó :
? Variátort, görgőket látod?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Brogyi
senior tag
válasz
Hauptmann #12172 üzenetére
Ha az akksit nem látja akkor akárki csinálta a feszabot annak annyi. Szinte kizárólag schottky diódát használnak. Gyors, kevés veszteség, de cserébe kicsi a nagyfesz tűrése. Ez autókra dettó. Ilyenkor a diódahíd elszáll. Kb. olyan 40-60V körül meghalnak. Ezért is tilos járó motor mellett leszedni az akksit. Szerintem a gyári is ua. gyártó. Ez csak tipp.
A rossz darabon a logót ellenőrizd le a típusszámmal együtt. Ha mégis nekem van igazam akkor várt darabodat is tönkreteszi. A motorokon alkalmazott generátorok különböznek az autókétól. Az a 40-60V nagyon könnyen összejön. Ne csak vakon beteszem a szabot, és hajts!