Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz szilchi #9020 üzenetére

    Éppenséggel van egy 250-es Majesty-m, "talonban" (ma is azzal
    mentem, mert a 400-as Madisonon picit elrohadt a hűtés), de ez
    a 300K kategória azaz költeni kell még rá.:O 2002-es gyártmány:
    2006-ban kapott egy szett Pirelli GTS 23/24 gumit, és slussz.:Y

    A kormánycsapágya be van rágódva, cserés. Bár épp vezethető.
    Nade csodálkozik a laikus* ex-tulaj, hogy nem jött be a robogás,
    ellenben a patika 600RR mekkora király? Ja hogy arra pl. rögtön
    mentek fel a vacsiúj papucsok? Sajnos ilyeneken is sok múlik.:K

    *: semmi pejoratív felhangja nincs... Ráült, ment 60-nal, és kész.
    Elhitte, amit a kókler szerelő mondott és pengette a szervizdíjat.

    A gép műszakija egy hónap múlva jár le: az is plusz költség! De
    amúgy "baja" nincs, elvileg simán megugorja, csak a gumi öreg.

    Tudni kell róla, hogy nem rakéta. Guruló kanapé. 80-ig jól megy.
    De semmi extra! 100-nál meg már vége is van, mint a botnak.:D
    Fogyija 4L alatt lenne, ha nem nyelezném folyton: simán jár, fel
    sem tűnik néha, hogy majdnem nyélen gyorsítok. Ja és át kéne
    nézni az üzemanyagrendszert, mert benzinszaga van. S láttam
    már egyszer alatta benzincsöppet is. (A benzinpumpa is kehes:
    én mondtam már, hogy költeni kell rá? Ez általános ennyiért.:D)

    Én azért a vásárlás előtt mindenképp kipróbálnám a robogást...
    Kényelmes az automata! De nagymotor után vicc a futómű/fék.

    Ui: természetesen az, hogy valami drágább, nem feltétlen jelent
    komoly különbséget a műszaki állapotát illetően. Csak olcsón a
    csoda kellene, drágán meg talán jobban ki lehet fogni vmi jót.:K
    (Ha ráköltenék 50-100K-t, jó lenne - de nem vinnék 350-400-ért.)
    Na ezért nem költ rá kb. senki, és adják olcsón a vackokat.:R

Új hozzászólás Aktív témák