Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    Tegnap sikeresen orvosoltam egy-két problémát a motorkán, úgyhogy
    ma reggel megérdemeltem ezt az itókát (amúgy Fantás Monster, lol):

    Megoldott problémák: a feszmérő közvetlenül az akkuról. Eredménye,
    hogy látom, hogy az akku makkegészséges (12,8V "alapból") töltése
    meg 14,4V-ra beáll, mint a szög - amikor van fordulat: alapjáraton egy
    picit kevesebb, de nem vészes 13,5V körül, nincs alultöltve, sőt.:R
    Lámpa nélkül már túltöltés van (15V), de lámpa nélkül nem megyek...

    Benzinszintmérő közvetlenül a jeladóról: végre nem összevissza mér!
    (Át kellett kötnöm a mérő földjére, hogy pontos legyen. Majd egyszer
    kompletten át kéne nézni a motorka elektromos rendszerét, hogy az
    a föld miért nem pontosan ugyanaz az érték mindenhol. A kábelezés
    tutira nincs toppon, mert a műszerekre pár tizedvolttal kevesebb fesz
    jut el, mint ami az akkun van... és ha a lámpát is felkapcsolom akkor
    1,1V-tal kevesebb. Ezért hittem azt, hogy alultöltésem van 13,3V-tal.)

    Végül: hőmérő közvetlenül a motorblokkról (NPT 1/8), így látszik, hogy
    még bőven nem megy a venti, ha 80 fokos a blokk. Amikor a hidegebb
    hűtőborda volt kívülről mérve 80 fokos, akkor ment: azért nem mindegy.

    lehella: én megnéztem az időképet, hogy csípős ez a reggel, úgyhogy
    inkább még beállítottam Mosquito34/Grillo féle kamerát, hogy jó legyen
    a fókusz, aztán most már elég meleg van... tehát indulhatok kapálni.;]
    Ui: még szárad a szilo, szóval holnap lehet legkorábban átvenni...!:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák