-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13388 üzenetére
Mennyire hihető az a 30 ezer km egy 13 éves robogónál?
Semennyire. Természetesen az enyém is pont oda volt tekerve "LOL". (28000)A "kerékcsúsztatást" nem is arra írtam, hogy szándékosan! Hanem hogy egy
rossz mozdulat, és adott körülmények között kib*ssza a seggét: fehér aszfalt
hasonlóan tükörjég érzés. Ha egy kicsit is vizes. Persze, ha unatkozol, és így
szándékosan szórakozol vele, az "rendben van". Amúgy a kis Maja volt olyan,
hogy bárhol lehetett nyelezni "büntetlenül", de azért esőben zebrán az is meg
tudott csúszni. Nyilván az ember igyekszik elkerülni ilyenkor a felfestéseket...
Ez a mai megcsúszás azért lepett meg, mert igyekeztem a feketén menni, és
mégis - ill. azért, mert ezzel a gumival max. a második ilyen megcsúszás volt.
(Pont azért vettem ezt, mert a "normál" gumi ősszel már többször csúszkált...
Jó, ha nem lett volna defektem, valszeg elkocogok azzal, még télen is, de na!)városban viszont értelmetlen a nyelezés
Téves megközelítés: ha előzni kell, és kell a kraft, akkor az ember odahúz, és
ez független attól, hogy városban, vagy országúton halad éppen. Persze, azért
minden lámpától elsőként indulva valóban nem kell nyelezni, hogy többet állj a
következő lámpánál: átlagsebességben is gyorsabb, ha már a zöldre érsz oda.
Más kérdés, ha eléred a bogyó által említett előző zöldet az méggyorsabb tud
lenni, csak nem igazán legális/biztonságos, ha ehhez ~100-ig kellett gyorsulni.nézegetem a profilt, a nyomást, minden rendben
Öregszik a gumi. Ridegebbé válik az anyaga. Szemre még jó, de érzésre már
nem: ilyenkor kell lecserélni. (Persze nem zárja ki, hogy túl gyorsan mész.)mondja már meg, hogy mennyit pörög 10,20, 30, 40, 50, 60... -nál
Ilyen grafikon nem rajzolható: a CVT terheléstől függően állít fordulatszámot...
A varió áttétele a végállások közt változik. A véglehajtás fix, esetedben 8,571.
Lehet sejteni, hogy az "overdrive" módot csak nyélgázon + nagy tempónál éri
el a gépezet, szóval le lehet egy "tól-ig" tartományra szűkíteni, hogy gyárilag,
mennyit pöröghet egy adott terhelésen, de ha érdekel... fordulatszámmérő.
Egyszer kell megvenni, de varió hangoláshoz (ha hozzányúlnál) fontos kellék!Végsebesség közelében viszont, ha elfogy az áttétel, garantáltan szétpörög!
Nekem most ilyen a Multivar a Dr.Pulley görgők nélkül... 130 körül már 7500
sajnos, és onnan már nem nagyon kínoznám (szóval sehol nincs a 150-hez).
Teszem hozzá, hogy 99%-ban városban járok, szóval a 130 is nagyon ritka...
Szóval lehet módosítani a hajtást különféle célokból... Kinek mi a fontosabb?
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Microsoft Excel topic
- Gaming notebook topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen