Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #13388 üzenetére

    Mennyire hihető az a 30 ezer km egy 13 éves robogónál?
    Semennyire. Természetesen az enyém is pont oda volt tekerve "LOL". (28000)

    A "kerékcsúsztatást" nem is arra írtam, hogy szándékosan! Hanem hogy egy
    rossz mozdulat, és adott körülmények között kib*ssza a seggét: fehér aszfalt
    hasonlóan tükörjég érzés. Ha egy kicsit is vizes. Persze, ha unatkozol, és így
    szándékosan szórakozol vele, az "rendben van". Amúgy a kis Maja volt olyan,
    hogy bárhol lehetett nyelezni "büntetlenül", de azért esőben zebrán az is meg
    tudott csúszni. Nyilván az ember igyekszik elkerülni ilyenkor a felfestéseket...
    Ez a mai megcsúszás azért lepett meg, mert igyekeztem a feketén menni, és
    mégis - ill. azért, mert ezzel a gumival max. a második ilyen megcsúszás volt.
    (Pont azért vettem ezt, mert a "normál" gumi ősszel már többször csúszkált...
    Jó, ha nem lett volna defektem, valszeg elkocogok azzal, még télen is, de na!)

    városban viszont értelmetlen a nyelezés
    Téves megközelítés: ha előzni kell, és kell a kraft, akkor az ember odahúz, és
    ez független attól, hogy városban, vagy országúton halad éppen. Persze, azért
    minden lámpától elsőként indulva valóban nem kell nyelezni, hogy többet állj a
    következő lámpánál: átlagsebességben is gyorsabb, ha már a zöldre érsz oda.
    Más kérdés, ha eléred a bogyó által említett előző zöldet az méggyorsabb tud
    lenni, csak nem igazán legális/biztonságos, ha ehhez ~100-ig kellett gyorsulni.

    nézegetem a profilt, a nyomást, minden rendben
    Öregszik a gumi. Ridegebbé válik az anyaga. Szemre még jó, de érzésre már
    nem: ilyenkor kell lecserélni. (Persze nem zárja ki, hogy túl gyorsan mész.:N)

    mondja már meg, hogy mennyit pörög 10,20, 30, 40, 50, 60... -nál
    Ilyen grafikon nem rajzolható: a CVT terheléstől függően állít fordulatszámot...
    A varió áttétele a végállások közt változik. A véglehajtás fix, esetedben 8,571.
    Lehet sejteni, hogy az "overdrive" módot csak nyélgázon + nagy tempónál éri
    el a gépezet, szóval le lehet egy "tól-ig" tartományra szűkíteni, hogy gyárilag,
    mennyit pöröghet egy adott terhelésen, de ha érdekel... fordulatszámmérő.:K
    Egyszer kell megvenni, de varió hangoláshoz (ha hozzányúlnál) fontos kellék!

    Végsebesség közelében viszont, ha elfogy az áttétel, garantáltan szétpörög!
    Nekem most ilyen a Multivar a Dr.Pulley görgők nélkül... 130 körül már 7500
    sajnos, és onnan már nem nagyon kínoznám (szóval sehol nincs a 150-hez).
    Teszem hozzá, hogy 99%-ban városban járok, szóval a 130 is nagyon ritka...
    Szóval lehet módosítani a hajtást különféle célokból... Kinek mi a fontosabb?

Új hozzászólás Aktív témák