Új hozzászólás Aktív témák

  • Telefontalan

    csendes tag

    válasz Oly #9486 üzenetére

    Ma elmentem egy Vodafone hivatalos márkaképviselethez, és ott újra lekérdezték a hitelképességem. Az eredmény ugyanaz, 80.000.-Ft letét után állnának csak velem szóba. Annyi előrelépés történt, hogy felhívta az ügyintéző a központot, és ott azt mondták neki, hogy NEM a mobilszolgáltatók által összeállított adóslistán szerepelek, csak egyszerűen ezt adta ki a gép, és ennyi. Az ügyintéző azt mondta, hogy szerinte próbáljam meg újra pár nap múlva, de a mellette ülő másik szerint az adatokat három hónapig tárolja a rendszer.

    Azt is mondták, hogy a hitelképességet egy automata program vizsgálja, magyarázat az eredményre nincsen, a Vodafone-nál is csak pár ember ismeri a működését.

    Rákérdeztem a közüzemi számlára, de azt továbbra sem kérték, sőt, közölte az ügyintéző, hogy az csak ahhoz kell, hogy valós címet adtam-e meg. ("Ha van befizettet villanyszámla, van lakás is azon a címen.")

    Summa summárum: a Vodafone nem akar velem szerződést kötni. Nem akarja a pénzemet. :F

    Amit még nem értek, az az, hogy ez a hitelképesség-vizsgálat az Ikea-kártyás előfizetéshez kapcsolódik-e vajon, vagy bármilyen előfizetés esetén elutasítanának.

Új hozzászólás Aktív témák