Új hozzászólás Aktív témák

  • osonte

    senior tag

    Sziasztok!
    A múlt év októberében lettem Vodafone flottás előfizető (nincs 5G szolgáltatásom, de van 5G lefedettség) és sokáig minden hanghívás tökéletes volt, de január közepétől elkezdte azt csinálni, hogy valamilyen nagyon alacsony minőségre visszaromlik a hívás. Vodafone-nál vásárolt csúcskategóriás Honornál 1-2 hétig nem csinálta, vettem egy iPhone 15 Pro Max-ot, hátha a telefon miatt, de ott is csinálja, annyi, hogy ott próbálja helyrehozni a kapcsolat minőségét, sokszor visszavált jó hangminőségre. A hívás elején mindig jó a minőség. Amikor Vodafone-t hívok és elromlik a minőség, akkor nekem is rossz a hang (nincs magas és mintha hordóba beszélnék) és a másik fél is rosszul hall. Amennyiben Telekomost hívok és nekem elromlik a hang, akkor a másik fél azt mondja, hogy ő jól hall engem.

    Wifi hívásra csak rosszabb lesz, VoLTE kapcsolóm meg nincs és fizikai SIM-et használok. A SIM kártya csak 4 hónapos, szinte új. Próbáljak eSIM-et, fizessek 5G-re vagy hívjam az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak valami? Ugyanarról helyről telefonálok mindig, akkor is amikor még jó volt a hang, nem tudom mi változott.

    Előre is köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák