Új hozzászólás Aktív témák

  • mukibuci

    MODERÁTOR

    válasz Gabika29 #8095 üzenetére

    lehet nem a fórumos "okoskodásokból" kellene megítélni a szolgáltatót. Nem csak ezt, bármelyiket is :(

    Itt siránkozhatsz, zenghetsz ódákat, semmi nem fog történni. Hiába vannak itt segítő szándékkal ezren is, ezt egyedül TE tudod elintézni. Senki más.
    Csak annyira fognak bárhol is hülyének nézni, mint ahogy te nézel hülyének másokat

    Pár dolgot azért hozzáfűznék így utólag beleokoskodva :))

    üzletekben nem tudnak neked segíteni, max márkaképviseleten. Az tényleg gázos, hogy nem adtak reklamációs formanyomtatványt, de amúgy az a maximum, amit tudnak tenni érted.
    A 7-én generált állítólagos forgalmad után pedig azért számlázták ki olyan gyorsan, mert még akkor lezárták a számlád (hóközi számla), és ezt a nem csak a magyar posta miatt nem kaptad meg még aznap (szerintem legalábbis fizikailag lehetetlen:) ), viszont erről SMSt kaptál elvileg, amit nem láttál, mert nem volt készülékben a kártyád.
    Ügyfélszolgálatot felhívva tudsz majd részletes számlát kérni, amit szintén nem kapsz meg azonnal, a fenti okok miatt :B

    Sok sikert azért ;)

    Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

Új hozzászólás Aktív témák