Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz ledgeri #80401 üzenetére

    Gyerek telefonjában volt a SIM, jött sms mint utólag kiderült, de nem vette észre mert a Messenger a fő üzenetküldő app és ott azt mondta hogy nem volt annyira feltűnő a naponta érkezett többi üzenet között mint egy olvasatlan sms ikon egy telefonon.

    De nem is ez a legnagyobb hiba szerintem hanem az amit a red asszisztens is végtelenül kedvesen :D elmondott hogy a szolgáltató ennyire van kötelezve hogy a lejárat előtt X nappal és a lejárat napján is küld egy üzenetet ezzel teljesítette a tájékoztatási kötelezettségét a szám lejártatával kapcsolatban.
    És ez benne van az ÁSZF -ben, elfogadtam ezt amikor megkötöttük a szerződést :D
    Hiába van a SIM olyan eszközben ami mondjuk nem telefon és nem is tudod elolvasni az sms-t még ha akarnád akkor sem ennyi a kötelező.
    Lehetne ezt úgy is csinálni hogy tényleg csak az ne vegye észre aki nem akarja, de az hogy a lejárat előtt egy nappal az appban szemmel láthatóan minden rendben van pedig már 24 óra sincs hátra hogy lekapcsolják a számot az szerintem nem annyira ügyfélbarát, ahogy korábban is írtam, ha arra van lehetőség hogy a karácsonyi kedvezményes ajánlatokkal megkeressenek emailben akkor erről miért nem lehet egy üzenetet küldeni ? Pénzbe sem kerülne.
    Vagy mondjuk a lejárat utolsó 14 napjában az appban számolna vissza egy számláló mint a telekomnál, vagy bejelentkezés után felugorna egy figyelmeztetés még mielőtt belépsz.Lenne pár ötletet.És gyanús hogy bár ritkán olvasni itt ilyen esetről az ügyfélszolgálat szerintem napi szinten kap ilyen probléma miatt hívást.
    Én mindenképpen megpróbálom az utólagos számhordozást amit az NMHH szerint kötelesek biztosítani és be fogok számolni arról hogy ennek mi lett az eredménye.

Új hozzászólás Aktív témák