-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz MadMancs #71300 üzenetére
Nálam sosem fordult még ilyen elő egyetlen számnál sem, különösen nem ügyfélszolgálati számoknál. Az hogy ki sem csöng (nem mondja azt hogy nem megfelelő szám), de olyan sem volt, hogy belebontott egy aktuális hívásba úgy, hogy domináns cella alatt mozdulatlanul ültem. Nyilván a túloldal volt szar, de az hogy annyira sincsenek országos áram szolgáltatók felkészülve, hogy legalább annyit bemondjon a rendszer, hogy átmenetileg túlterheltek vagyunk, hívjon később, az azért sokta elárul... Telefon szolgáltatónál volt már ilyen, Telekom 10 éve, és ott is bemondták, hogy gond van. Az hogy órákat vársz az ügyintézőre egy dolog, de hogy ki sem csöng...
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
csab2
veterán
válasz dchard #71301 üzenetére
Az volt a furcsa, hogy nem várakoztattak - idegesítő zene, meg véleményefontosszámunkra bla-bla - hanem nem is jött létre a kapcsolat, sőt az automata szerint nem is jó számot hívtam.
Tehát már fogadni sem tudták a hívást. Persze lehet, hogy jobb ez így, mintha félóráig zenélne.... Legalább ilyenkor nem fizetsz. Mondjuk nekem mindegy, mert korlátlan tarifám van.Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
dchard
veterán
"Tehát már fogadni sem tudták a hívást."
Pontosan erről van szó. Elfogyott a bejövő vonal. Én 2022-ben nem érzem megoldhatatlan problémának, különösen hogy itt már ezer éve SIP trönkökről beszélünk, nem fizikai vonalakról, hogy legalább bemondás legyen, ha elfogyott a kapacitás.
Gondolhatod, hogy milyen fejet vágtam, amikor a második 45 perc várakozás és bontás után újrahívtam, 20 perc után felvették és a hívás kellős közepébe bontottak bele? Niylvánvalóan ez sem voda hiba volt hanem vagy az IVR-jük így "kezelte" a túlterhelést, vagy a trönk szolgáltatójuk csinálta ugyanezt.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
csab2
veterán
válasz dchard #71304 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ!
Ha nem bánod, kérdeznék még.
Az utóbbi időben nagyon gyakran előfordul - jó térerejű területen is - hogy hívok egy számot és hosszú másodpercekig (10-20) nem történik semmi: se ki nem csöng, se foglaltat nem jelez, semmi. Aztán egyszer csak létrejön a kapcsolat (kicsöng, foglalt, stb.). Egy iPhone 13 miniről van szó, a legújabb (15.6) iOS-sel.
Ennél még idegesítőbb, amikor ugyanígy kb. 20 mp-ig semmi, majd kiírja a telefon, hogy sikertelen hívás. Olyan, mintha nem jönne létre a kapcsolat a telefon és a torony között.
Ma ez annyiban volt még durvább, hogy kínomban már az áramszolgáltató órabediktálásos számát hívtam, mert a hibabejelentőt az előzőekben leírtak miatt nem tudtam felhívni és az ügyfélszolgálati szám pedig folyamatosan foglalt volt. Itt a fentebb írt élményben volt szerencsém: a telefon kiírta, hogy sikertelen hívás. Az volt az érdekes, hogy többszöri próbálkozáskor már nem várt a telefonom 10-20 mp-et, hanem egyből kiírta, hogy sikertelen hívás. Közben meg anyut fel tudtam hívni, tehát felépült a kapcsolat a torony és a telefon között.
Ebben az volt a furcsa, hogy máskor ilyen sikertelen hívás után, ha újrahívom a számot, létrejön a kapcsolat: vagy foglaltat jelez, vagy felveszik, stb.
Van erről valami elképzelésed?[ Szerkesztve ]
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
dchard
veterán
Igazából amiről eddig beszéltünk az volt off topik, ez amiről most írtál ez teljesen ON, tehát nem kell offba tenned
1. Az előfizetéseden aktív a VoLTE és LTE lefedett területről van szó?
2. Akit hívsz (nyilván nem IVR hanem valódi mobil szám esetén) az vodás vagy nem?
3. Akit hívsz (már amikor probléma van) az biztosan jól lefedett helyen van?Az hogy a telefon nem éri el a tornyot, kizárt, mert akkor semmilyen szolgáltatás sem menne (mobil adat, SMS vagy bármi más). Különösen kizárt hogy ez szelektíven jelentkezik. Ilyen esetben mindig rápróbálnék a 1270-re, mivel az hálózaton belül van, így ha azt eléred, akkor nem csak a rádiós kapcsolatot zárhatod ki, de a hálózaton belüli maghálózati vagy IMS hibát is. A másik lehetőség, hogy rápróbálsz egy hálózaton belüli telefonszámra.
Érdemes tudni, hogy a hívásfelépülési idő jelentősen nő, ha a hívott fél nem VoLTE technológiához kapcslódik és különösen ha még ráadásul más hálózatban is található. Ha egyik fél sem volte képes és különböző hálózatban, netán bármelyik fél rosszul lefedett helyen van, amit írsz teljesen elképzelhető. Ha a hívott fél például rosszul lefedett határmenti részen van, ennél sokkal cifrább is előfodulhat.
A lényeg, hogy a körülményekről többet kell tudni, mert sok féle probléma lehet.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
bigdady
nagyúr
Hali
Melyik a feltöltési összeg mennyi plusz rendelkezési időt ad? -
rover45
senior tag
válasz rover45 #71289 üzenetére
Az alábbi üzletekben voltam ma a számhordozási problémámmal:
- Yettel: a számot ők az 07.27-i időablakban reggel 8:16 perckor átadták minden probléma nélkül, részükről lezárult a számhordozás.
- Telekom: a számot látják valami központi számhordozási rendszerben (talán NBH?), hogy Vodafone-os, de ha indítani akarnak rá egy hordozást, akkor azt nem engedi a rendszer.
- Voda: sem a személyes ügyfélszolgálaton és sem a telefonos ügyfélszolgálaton nem tudnak segíteni. Múlt szerda óta várnak a háttércsoport válaszára.A problémáim a következők:
- nem érnek el az ügyfeleim a korábbi telefonszámomon, mivel "Ez a szám jelenleg nincs hozzárendelve egyetlen előfizetőhöz sem." értesítést kapnak.
- nem tudok a K&H bankba belépni és lejárt az évfordulós KGFB fizetési határideje.
- nem tudom a havi lakásbiztosítást kifizetni.
- nem tudok belépni az OTP-be sem.
Ezek mindegyike SMS kódot küldene a belépéshez.Hogy van az, ha elhagyom a SIM kártyámat és bemegyek egy üzletbe, akkor azonnal tudnak adni egy másik kártyát, amire azonnal átvezetik a telefonszámomat?
Ha a számom a Vodafone-nál van (ezt megerősítette a Telekom és a Voda is), akkor miért nem lehet ezt rávezetni egy random SIM-re? -
attiati
veterán
sztornó
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
még 2 kérdésem lenne:
1. Svájcba érve melyik hálózatra kell csatlakoznom? (ha automatikusan nem sikerülne, ami elő szokott fordulni külföldön). Ezeket hol lehet megnézni?
2. feltöltőkártyás SIM regisztráció után beléptem a myvoda fiókba és az fogadott, hogy:
"10 GB extra adatot aktiváltunk júl. 11-én és aug 11-ig használhatod fel."Nyomát sem látom ennek a 10 GB-nak. Ez mi? Miért is kaptam volna?
Még csak nem is töltöttem a kártyára pénzt.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
Sikerült ezeknek a f*****nak letiltaniuk a Vodafone applikációt [kép] a telefonban elmentett jelszóval 3 perccel a letiltás előtt még sikerült belépnem majd utána már a rendszer szerint nem érvényes és 3. próbálkozás után letiltott.
Elfelejtett jelszó menü az én fiókomhoz nem tartozik [kép] a fiók helyreállítása pedig 404 hibába botlik [kép]
Szuper ez az új rendszer is
-
ledgeri
nagyúr
válasz gabor9991 #71312 üzenetére
A vége az pont hasonló, mint nekem volt, de nekem miután a rendszer nem tudta összefésülni a két fiókomat, amik egy emailen voltam. Üzletbemenve 10 perc alatt átírták az egyikét>>> személyes jelenlét, kvázi reset kell!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
RoyalAirForc
tag
Azért nem gyenge, hogy ez a 10gb még mindig sokaknak meglepetés..
-
attiati
veterán
-
4Grider
nagyúr
válasz bigdady #71335 üzenetére
Na erre írtam, hogy az már drágább lesz, mint a 12 hónapra vásárolt 1-1 GB-ok. Én úgy oldottam meg, hogy a 4 betűs szolgáltatónál van a gyerek kártyája, az ugye 10 GB adatkerettel indít, ha pedig elfogyna, elérhetetlen a rossz lefedettsége miatt a szolgáltató, a második slim slotban van valami maraton jellegű sim vésztartaléknak.
-
rover45
senior tag
Ma az ügyintéző hölgy arról tájékoztatott, hogy beszélt a háttér csoporttal (ez 1 hete eddig egyetlen egyszer sem volt opció...) és a mai napon végbe fog menni a számhordozás. Kíváncsi leszek. Ma 1 hete járt le az időablak a számhordozásra. Azóta nem volt kapcsolható a hordozott számom.
Fel akart ajánlani 10000,-Ft jóváírást, amit egyelőre nem fogadtam el és panaszt sem vetettem fel.
Jeleztem, hogy szeretném megvárni míg végbemegy a hordozás, ezt követően fogok csak panaszt tenni.Van jogszabály, esetleg az ÁSZF-ben valami rendelkezés ilyen esetekben a kártérítés mértékéről?
Vagy ez teljesen egyedi elbírálás? Fogadjam el a felajánlott 10e Ft jóváírást, vagy ezzel csak szeretnék betömni a számat? -
b0rZ
aktív tag
Szolgáltatással mindenkinél minden rendben egyébként jelen pillanatban?
-
bigdady
nagyúr
Hali
Feltöltős e-sim kártya volt a mobilban, ami miatt be kellett menni személyesen a vodához. Most törölve lett a teló szervíz miatt. Hogyan kerülhet vissza újra az e-sim a telóba? Újra üzlet?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Apa, kezdődik
Azt írták ezek a népművészeti agyagedények emailban, hogy az informatikai átállás sikeresen megtörtént.
Erre ma az adategyeztetési próbálkozáskor:
Hogy a jó k.rva anyjukat, miért nem tudnak egy működőképes informatikai rendszert összerakni
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
zzola
félisten
-
félisten
válasz Donki Hóte #71346 üzenetére
Error ID: .......
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen