Új hozzászólás Aktív témák

  • Zyelor

    aktív tag

    válasz #72445440 #64933 üzenetére

    Pontosan az a problémám, hogy választanék másik szolgáltatót, de nem tudok, mert:

    1) A névátírás nem működik
    2) A számhordozás nem működik

    Ne félj, ha ez a kettő működne, akkor már rég nem lenne a kérdéses előfizetés a Vodafone-nál.

    Az a problémám, hogy váltani akar az ember, de nem tud, mert nem jó a rendszer. Erről megfelelő tájékoztatás pedig nincs sehol, ahogyan azt már más is említette itt a fórumon:

    https://www.vodafone.hu/szerzodeses-ugyintezes/koltozes-nevatiras

    Innen idézek:

    "Ha személyesen szeretnéd átíratni szerződésedet, az átvállaló féllel együtt vagy meghatalmazással keressétek fel irodáink egyikét."

    Itt például nem látom amit az üzletben elmondtak: Hogy a rendszer jelenlegi (NEM)működése mellett a névátírás következménye lehet, hogy nemes egyszerűséggel megszűnik a szám funkcionálni. Káosz van a Vodafone-nál, de nincs megfelelő tájékoztatás, és ez gáz.

    Kiút meg mégúgy sincs, mert az ezt biztosító szolgáltatások nem működnek.

Új hozzászólás Aktív témák