-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz Somatom #64900 üzenetére
Szerintem igen, mert az új 5Gb 23.-án indul.
De nálam is pont úgy van ahogy Diák66 fórumtársnál. Nincs 5Gb, a rendes adatketet fogy Go Mini nél.
Bár lehet azért mert 2 hetes előfizu, tehát az első már tartott mikor előfizetés lett kötve.
Nem reklamáltam mert Húgomnak (aki Go használja) elég a 2+2Gb azt mondta.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Zyelor
aktív tag
Azért nehogy már én legyek a hibás, hogy a Vodafone egy egyszerű ügyfél igényt nem tud kiszolgálni, a kula rendszere miatt.
Persze, tudnom kellett volna (úgy, hogy nem vagyok Vodafone ügyfél), hogy áll a bál a Vodánál. Amikor a boltban közölték, hogy erre nincs lehetőség a rendszer miatt, akkor kezdtem el utána menni a témának. Szerintem felháborító az egész, de ha többek szerint ez jól van így, akkor megnyugodtam.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz snooze #64904 üzenetére
Vágom. Tegnap jöttem haza. Épp azért kell még ma felzabálnom ezt az 5GB -ot, hogy holnaptól majd az újat zabáljam fel. Magára az adatra itthon nincs szükségem, viszont így ingyen tudok 10GB forgalmat generálni hazai hálón, amivel tudom kompenzálni a roaming használatomat, hogy meglegyen a legalább 50/50% -os arányom.
Az a fura, hogy a másik kártyámon az adatmérőm szerint 12GB -nál tartok úgy, hogy azon egyébként nincs fizetős adatmennyiség.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz MadMancs #64908 üzenetére
Az megvan símán, mert a Vodás hotspotot adó telóimat csak Svájcban veszem ki repcsi módból, ami havonta max. hat nap használatot jelent. Itthon meg két hétig lógatom a hálón.
EU -ban az EQ flottásat használom, ami Telenoros. Az meg nem szól érte.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
"Teljes bizonyító erejű magánokirat"
Az ellenkező bebizonyításáig teljes bizonyítékul szolgál arra, hogy kiállítója az abban foglalt nyilatkozatot megtette, elfogadta vagy magára nézve kötelezőnek ismerte el, feltéve, haa kiállító az okiratot saját kezűleg írta és aláírta, vagykét tanú az okiraton aláírásával igazolja, hogy a kiállító az okiratot előttük írta alá vagy az aláírást magáénak ismerte el (az aláírás mellett a tanúk olvasható nevét és lakcímét is fel kell tüntetni)
a kiállító aláírása vagy kézjegye az okiraton bíróság vagy közjegyző által hitelesítve van a gazdálkodó szervezet által üzleti körében kiállított okiratot szabályszerűen aláírták.ü
gyvéd (jogtanácsos) az általa készített okirat szabályszerű ellenjegyzésével bizonyítja, hogy a kiállító a nem általa írt okiratot előtte írta alá, vagy aláírását előtte saját kezű aláírásának ismerte el, illetőleg a kiállító minősített elektronikus aláírásával aláírt elektronikus okirat tartalma az ügyvéd által készített elektronikus okiratéval megegyezik;
az elektronikus okiraton kiállítója minősített elektronikus aláírást helyezett el."Aki ad,az nyer"
-
félisten
válasz Daffni2 #64911 üzenetére
Szépen lehagytad a többit.
Nézzük a teljes meghatározást:
teljes bizonyító erejű magánokiratban (195., 196. §)
196. § (1) A magánokirat az ellenkező bebizonyításáig teljes bizonyítékul szolgál arra, hogy kiállítója az abban foglalt nyilatkozatot megtette, illetőleg elfogadta, vagy magára kötelezőnek ismerte el, feltéve, hogy az alábbi feltételek valamelyike fennáll:
a) a kiállító az okiratot sajátkezűleg írta és aláírta;
b) két tanú az okiraton aláírásával igazolja, hogy a kiállító a nem általa írt okiratot előttük írta alá, vagy aláírását előttük sajátkezű aláírásának ismerte el; az okiraton a tanúk lakóhelyét (címét) is fel kell tüntetni;
c) a kiállító aláírása vagy kézjegye az okiraton bíróilag vagy közjegyzőileg hitelesítve van;
d) * a gazdálkodó szervezet által üzleti körében kiállított okiratot szabályszerűen aláírták;
e) * ügyvéd (jogtanácsos) az általa készített okirat szabályszerű ellenjegyzésével bizonyítja, hogy a kiállító a nem általa írt okiratot előtte írta alá vagy aláírását előtte saját kezű aláírásának ismerte el, illetőleg a kiállító minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírásával aláírt vagy minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus bélyegzővel ellátott elektronikus okirat tartalma az ügyvéd által készített elektronikus okiratéval megegyezik;
f) * az elektronikus okiraton kiállítója minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus aláírást, minősített vagy minősített tanúsítványon alapuló fokozott biztonságú elektronikus bélyegzőt helyezett el;
g) * olyan zárt rendszerben alkalmazott bizalmi szolgáltatás keretében jött létre, ahol a szolgáltató az okiratot a kiállító azonosításán keresztül a kiállító személyéhez rendeli és a személyhez rendelést a kiállító saját kezű aláírására egyértelműen visszavezethető adatokkal együtt hitelesen igazolja; továbbá a szolgáltató bizalmi szolgáltatások vagy bizalmi szolgáltatást megvalósító termékek megfelelőségének értékelésére feljogosított és kijelölt szervezet által értékelt rendszer felhasználásával az egyértelmű személyhez rendelésről kiállított igazolást elektronikus dokumentumba kapcsolt, elválaszthatatlan záradékba foglalja és azt az okirattal együtt legalább fokozott biztonságú elektronikus bélyegzővel és legalább fokozott biztonságú időbélyegzővel látja el. [link]
Magánokirat
„A magánokirat az ellenkező bebizonyításáig teljes bizonyítékul szolgál arra, hogy kiállítója az abban foglalt nyilatkozatot megtette, illetőleg elfogadta, vagy magára kötelezőnek ismerte el, feltéve, hogy az alábbi feltételek valamelyike fennáll: a) a kiállító az okiratot saját kezűleg írta és aláírta;
b) két tanú az okiraton aláírásával igazolja, hogy a kiállító a nem általa írt okiratot előttük írta alá, vagy aláírását előttük saját kezű aláírásának ismerte el; az okiraton a tanúk lakóhelyét (címét) is fel kell tüntetni;
c) a kiállító aláírása vagy kézjegye az okiraton bíróilag vagy közjegyzőileg hitelesítve van;
d) a gazdálkodó szervezet által üzleti körében kiállított okiratot szabályszerűen aláírták;
e) ügyvéd (jogtanácsos) az általa készített okirat szabályszerű ellenjegyzésével bizonyítja, hogy a kiállító a nem általa írt okiratot előtte írta alá, vagy aláírását előtte saját kezű aláírásának ismerte el, illetőleg a kiállító minősített elektronikus aláírásával aláírt elektronikus okirat tartalma az ügyvéd által készített elektronikus okiratéval megegyezik;
f) az elektronikus okiraton kiállítója minősített elektronikus aláírást helyezett el.” [196. § (1)]
Tehát:
Amennyiben valahol az szerepel, hogy „teljes bizonyító erejű magánokirat”, akkor az egy olyan nyilatkozat, amelynek a tartalmát a fenti a)-f) pontok valamelyike igazolja. [link]
A két tanúval aláírt meghatalmazás teljes bizonyító erejű magánokiratnak számít. -
Boond
addikt
válasz szabonagyur #64901 üzenetére
Én csupán arra gondoltam, ha már a "fél országot" átutazom, akkor előtte tájékozódni kéne, ne menjek potyára... végül is nem az utca sarokra, mész, ha otthon hagysz vmit, elugrok, gyors visszajövök... Tehát a hiba faktor, az nem csak a voda miatt van. - Persze könnyebb mindig vki mást hibáztatni
(#64903) Somatom - korábban írták, hogy adott nap 3:59-ig érvényes nem? Már mint a net. tehát holnap maradtál volna net nélkül, ha nem hosszabbítanak... feltételezem.
(kivéve, ha már elhasználtad), de talán látod is, hogy fogy-e vagy sem?
"Azért nehogy már én legyek a hibás, hogy a Vodafone egy egyszerű ügyfél igényt nem tud kiszolgálni, a kula rendszere miatt."
Ha Január első napjaiban akarsz pl ügyet intézni, vagy akkor amikor bármiféle korlátozás, akadályoztatás van, és nem tájékozódsz, az pedig rajtad IS áll.Más kérdés, hogy nem tud az ember, mindig mindenről... és ez nem is baj, amíg a közelbe, van dolog... de nagyobb távolságoknál érdemes utána nézni kérdezni... főleg most, amikor akár naponta is változhat a helyzet... (pl más országokban).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
De miért kéne? Nem az a normális, hogy minden megy és működik és ennek nem kell utánanézni? Ha mennél az abc-be, odatelefonálsz előtte, hogy tényleg nyitva vannak-e, nem érte-e a dolgozókat valami baleset, lettek-e betegek és tényleg ki tudtak nyitni, nincs-e áramszünet, működik-e a banki terminál, és amúgy egyáltalán, van még kenyér, mert azért mennél.
Volt már ekkora shitshow az elmúlt 20 évben bármelyik telekomcégnél? Nemigen... Jogilag lehetne-e (pl. hogy hetekig áll a számhordozás)? Gyanúsan szintén nem. Akkor meg a tökért a leendő(!) ügyfelet hibáztatjuk, nehogymar ő legyen a hülye, minek ment oda, minek viselt kihívó ruhát meg társai...[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Zyelor #64906 üzenetére
De akitől kapod ő ügyfél 1.
2. Semmiből nem áll felnézni, ide, vagy pl más hírforrásra, (lásd fb oldaluk, weboldal stb.)Én is volt, olyan (pl ezek a net akciók, meg átállás) amiről itt olvastam először, és nem csak voda esetében.
"akkor megnyugodtam"
Akkor minden rendben"Vágom. Tegnap jöttem haza. Épp azért kell még ma felzabálnom ezt az 5GB -ot, hogy holnaptól majd az újat zabáljam fel."
#64907) Somatom
Nem úgy van, hogy a fel nem használt elveszik (akár előfizu, akár ajándék?)Mondjuk én azt nem értem, eddig az volt, a gond, hogy nincs net, most ,meg hogy túl sok?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Kicsit túlzásba esel, a példáid nem helytállóak.
Ha bankba megyek mindig megnéztem nyitva vannak e adott napon annak ellenére, hogy egy hete is mentem oda ugyanazon a napon, bármi változhat.
Amikor számhordozni mentem igen is utána néztem, hogy mi kell hozzá, nem csak elindultam a vakvilágba és ebben az a szép, hogy a kérdező láthatta volna, hogy a rendszer nem tökéletes most, lehet meggondolandó.
De egyszerűbb, mindenért csak berohanni aztán nehogy elkerüljük a felesleges mérgelődést.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Boond
addikt
"Volt már ekkora shitshow az elmúlt 20 évben bármelyik telekomcégnél? Nemigen.."
tekintve, hogy nem követem az eseményeket/ nem foglalkoztatott... így fogalmam sincs. Olyanról tudok, hogy xyz szolgáltató nem akart felvenni xyz dolgot pl sport csatorna, és hónapokig, fél évig, stb ezen rugózott mindenki...Alapvető szolgáltatások működnek, tudsz telefonálni (a többség legalábbis), sms-t küldeni, hívást fogadni, netezni - még ingyen netet is adnak, így pl nekem, akinek amúgy nem lenne is van... mi kell még?
Nekem is kellene pl adat-egyeztetni... lassan eltelt egy hónap, és kevesebb mint 30 nap lesz rá... de még várok picit vele...
Ez annak kellemetlen, akinél vmilyen folyamat beragadt. De ahogy látom az is halad, ha lassabban is lásd E-sim.
Ha meg problémám lesz akkor majd jelzem... esetleg még kompenzációt is kapok.
mit idegeskedjek?"Jogilag lehetne-e (pl. hogy hetekig áll a számhordozás)? "
jogilag is lehet, gondolom pl vis major helyzet. De technikailag is lehet látod. Aztán majd kiderül, a szervek mit állapítanak meg.De mint sokan mondják, ezt sokszor a fogyasztóra terhelik így vagy úgy úgyis, többnyire.
"Akkor meg a tökért a leendő(!) ügyfelet hibáztatjuk, nehogymar ő legyen a hülye, "
Én azt írtam hogy IS lehet hibás. Ha a sarki voda üzletbe ment volna, gondolom le se*** az ügyet, mert max visszajövök máskor. Nála is a problémát az okozza, hogy nagy távolságot tett, meg szervezést igényelt, gondolom... akkor ezen már ne múljon.[ Szerkesztve ]
-
Zyelor
aktív tag
válasz szabonagyur #64917 üzenetére
Ennek épp utána néztem. A számátírást személyesen kell intézni. Mivel mindketten jelen voltunk az üzlet tűnt a legegyszerűbb megoldásnak. Ezért mentünk be. Itt túl sok mindennek nem kell utána nézni. Adott volt a helyzet, hogy találkoztunk - ilyen kb két havonta van, akkor gondoltuk pontot teszünk erre a dologra. Nem tragédia, hogy nem sikerült, de bosszantó.
De szerintem a Vodafone honlapján nincs feltüntetve, hogy egy ilyen bagatel műveletet nem tudnak megcsinálni. Ahogy azt sem reklámozzák szerintem, hogy a számhordozás sem működik.
Nyilván nem a Vodafone a bűnös azért, hogy valaki szabadulni akar tőlük egy ekkora szarvihar után, és a fos rendszerük miatt nem tud, hanem az ügyfél aki nem olvas utána a fórumokon, hogy épp mi a helyzet. Értem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Alapvető szolgáltatások működnek, tudsz telefonálni (a többség legalábbis), sms-t küldeni, hívást fogadni, netezni - még ingyen netet is adnak, így pl nekem, akinek amúgy nem lenne is van... mi kell még?
Nyilván semmi, hiszen egy mobilszolgáltató működése ezzel le is van fedve. -
Zyelor
aktív tag
válasz szabonagyur #64920 üzenetére
Bocsánat. Magamhoz képest egészen visszafogott voltam, tudnám még fokozni a jelzőket amiket erről gondolok, de nem tettem meg mivel egyetértek abban, hogy ez egy fórum. Nem tudtam, hogy már az is kiveri a biztosítékot ha a megfelelő jelzővel minősítek egy rendszert. Részemről lezártam az ügyet
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #64917 üzenetére
Ha bankba megyek mindig megnéztem nyitva vannak e adott napon annak ellenére, hogy egy hete is mentem oda ugyanazon a napon, bármi változhat.
Sokra mész vele, amikor megnézed, azt mondja, nyitva, majd bemész és ott közlik, hogy pénzt tudsz felvenni, befizetni is, biztosítást kötni is, de amiért mentél, hogy egy eurós számlát nyissál, na azt most éppen nem.
A marketinges elhárítókommandó 5 GB-ján kívül semmi érdemi komunikáció nincs, hogy mit tudnak és mit nem tudnak csinálni. Legalábbis én nem kaptam egyetlen sms-t sem, hogy kedves ügyfelünk, az elhúzódó rendszerátállás miatt az alábbi ügyeket jelenleg nem tudjuk elintézni, és itt egy felsorolás, kérjük szíves türelmedet. Se egy vodafone.hu/minemmegy oldal nincs, ahol ezt nyomon lehet követni, ahonnan folyamatosan tűnnek el a jelenleg döglött dolgok, ahonnan már ki lehetett volna húzni a számlabefizetést, az esimet meg meg mittudoménmit.Amikor számhordozni mentem igen is utána néztem, hogy mi kell hozzá, nem csak elindultam a vakvilágba és ebben az a szép, hogy a kérdező láthatta volna, hogy a rendszer nem tökéletes most, lehet meggondolandó.
Utánanézett, nála volt minden és ketten karonöltve elmentek ügyintézni, nem rajtuk múlott, hanem a szolgáltató volt képtelen elintézni, amit akartak, náluk ott volt minden. Ez a mondatod akkor ér bármit is, ha dobsz egy linket a voda oldaláról, hogy jelenleg áll a számhordozás és az átírás. Amig ilyet nem tudsz mutatni, addig az ügyfél nem tud hol utánanézni, nem tud előre felkészülni (ami amúgy k-ra nem dolga, hogy nyilvántartsa a szolgáltató technikai problémáit).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Maradjunk annyiban, hogy a Vodafone tulajdonjog átírást és új szerződés kötést magánszemélyek esetén, kizárólag ügyvédi, közjegyzői hitelesített meghatalmazást fogad el. A Telenor még azt sem, személyesen kell mind két félnek jelen lenni!
Ez véleményem szerint nagyon jó, hogy így van."Aki ad,az nyer"
-
asdf_
veterán
válasz Daffni2 #64926 üzenetére
Digitális aláírás? Akár 3rd party, akár e-személyi? Pont ez lenne az értelme, hogy személyes megjelenés nélkül el lehessen egy ilyet intézni. E-szeméylivel azt hiszem valami 50 milliós szerződést is alá lehet írni, úgy lenne logikus, hogy egy ilyenre is jó (no meg ugyez ez 2F, kell a fizikai személyi hozzá, és tudni kell az ehhez tartozó aláírásra használható PIN kódot).
-
Boond
addikt
válasz MadMancs #64921 üzenetére
Engem már előbb leügynököztek... de a nick miatt nem is izgat különösebben
Utána olvastam, hogy téged, és másokat is, akinek kicsit is eltér a véleménye a "gyújtsuk fel az egészet" től kb .
"Nyilván semmi, hiszen egy mobilszolgáltató működése ezzel le is van fedve."
Gyakorlati oldalát tekintve igen. Ha fordítva lenne, akkor lenne nagy felháborodás. Az, hogy ügyeket nem tudsz intézni, az csak egy kis kellemetlenség.De ha ügyeket tudnál intézni, de semmi nem működne, ezen kívül... akkor az előfizetők kb 100%-át érintené, és még az sem lenne boldog, aki ügyeket akar intézni, sikeres, de semmit nem ér vele...
- Most is van 1-2 ilyen ügyfél akinek beragadt a kártyája, de a többségnél ez müködik normálisan. + még netet is kapni. Nekem semmi panaszom nem lehet rá. Főleg, hogy egy korábbi bejelentést, sem annyival intéztek el, hogy "megoldottuk", hanem még kaptam mellé jóváírást is.
#64925) asdf_
"Sokra mész vele, amikor megnézed, azt mondja, nyitva, majd bemész és ott közlik, hogy pénzt tudsz felvenni, befizetni is"
Nekem ennyi elég#64925) asdf_
Regisztrált
2007-06-29 13:23, azaz 5168 napja - aktív tagPusztán 14 éve van itt regisztrálva. Simán belenézhetett volna a topicba bármikor az elmúlt 1 hónapba, vagy 1,5-2 hónapba. Gondolom az oldalt látogatta ezen idő alatt. Én is időről időre belenézek ebbe abba, hátha van vmi hír újdonság... még ha nem is érint közvetlenül...
-
félisten
Az, hogy ügyeket nem tudsz intézni, az csak egy kis kellemetlenség.
Azt gondolom ezen a ponton én kiszálltam ebből a beszélgetésből. Úgy látom szándékosan trollkodsz/próbálsz bolondot csinálni másokból/lealacsonyítod a fennálló problémát. A hívásokon/sms küldésen és netezésen kívül gyakorlatilag lehalt a cég ügyintézési rendszere. A számlázás, számhordozás, előfizetői szerződés módosítás, konkrétan minden beragadt. Ez szerintem nem kis kellemetlenség, hanem egy csőd, egy szégyen ettől a cégtől.
[ Szerkesztve ]
-
Zyelor
aktív tag
Egyetértünk 100%-ban. Az meg, hogy 14 éve vagyok regisztrálva nem tudom miért kéne, hogy azt jelentse, hogy egy hétköznapi ügyintézés előtt fel kéne túrnom a Vodafone topicot. Ha akarok venni egy Telenoros feltöltőkártyás előfizetést akkor se nézem meg a Telenor topicot, hanem bemegyek és megveszem és pont. Mert ennek így kell működnie.
A Vodafone-nál jelenleg nagyon nem így működik, többek között erre próbáltam rávilágítani. Ez pedig szerintem 2021-ben egy gyalázat.
-
asdf_
veterán
Összes hozzászólása ebben a topikban 4 db., az első a tegnap esti .
Nem mellesleg, ez a fórum nem hivatalos kommunikációs csatorna, tehát nem itt kell utánanézni semminek.
Hány hete áll a számhordozás? 2-3? Van a szolgáltató számhordozós oldalán BÁRMI is erről? Popup, piros betűs, keretes, AKÁRMI??? Nincs. Hát itt, a névátírás oldalon, hogy ne is menj be a bemutatóterembe, mert úgysem tudjuk elintézni? Nincs lóf*sz sem. Hát oltári fejetlenség, hogy egyszer ingyenes az esim, egyszer fizetős, egyszer csak számlásoknak, egyszer mehet prepaideseknek is, ugyanazt a dolgot ugyanaznap egyik ügyintéző szerint nem lehet megoldani, a másik meg megcsinálja, na, az van.
Szóval engedjük már el ezt az oltári baromságot, hogy itt az ügyfél a hibás. Egy hibás van, a Vodafone (vagy annak megbízott partnere), amely infrormatikailag egyrészt elképesztően impotens, másrészt elhallgatja és elsunnyogja, hogy jelenleg mennyire kétvállon van és egy rakás dolgot nem tud elintézni jelenleg, miközben a cég az évtized magyar telekomleállását produkálja, ha nyilvános lenne mi történt, tankönyvekben szerepelhetne. Gondolom a 1270-et hívva sincs speckó bemondás, hogy ezt ezt és ezt jelenelg nem tudjuk megoldani, kérjük türelmed, így tökfölöslegesen tartják fel az emberek az ügyfélszolgát, és a bemutatóterem ajtajánál sincs A0-s megállítótábla, hogy ha ezt ezt és ezt szeretnéd ügyintézni, most nem tudjuk, gyere vissza egy hét múlva, sőt, a fenti történet alapján feltételezem, hogy egyenesen sorszámot is oszt a gép átíráshoz meg számhordozáshoz (mert persze az, hogy ha esetleg csak szerződéssel kapcsolatos ügyintézés van, és oda azonnal bevigyenek alá egy átírás és egy bármi más menüpontot és átírásra nem is ad sorszámot, hanem kiírja, hogy sorryvagyok ilyet most nem tudunk, ez a valóságtól teljesen elrugaszkodott elképzelés. Hát még az, hogy ha már most nem lehet elintézni, akkor az ügyfélszolgálatos megyőződik mindkét személy személyazonosságáról, lemásolja, bescaneli aláíratja amit kell, majd ezeket szépen elteszi egy dossziéba és amikor már működik a rendszer, akkor az új ügyfelet felhívja, hogy na most már meg tudjuk csinálni, jöjjön be, ő egyedül bemegy, és a másik fél nélkül a korábbi papírok alapján megcsinálják, ez is elképzelhetetlen dolog gondolom.
Aki szerint ez így mind rendben van, gondolkozzon már egy cseppet...[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #72445440 #64934 üzenetére
Meg volt mondva hogy kell venni elég netet, erre mit ír a karbantartás második napján?
Első mondatom volt-e, hogy nem az ügyfélnek kell előre netet vennie (tekintve, hogy a jövőbe látás képessége egyikünknek sem sajátja), hanem a szolgáltatónak ingyen adnia (BW limitest), és azt megszüntetni akkor, amikor készen vanak?
-
Zyelor
aktív tag
válasz #72445440 #64933 üzenetére
Pontosan az a problémám, hogy választanék másik szolgáltatót, de nem tudok, mert:
1) A névátírás nem működik
2) A számhordozás nem működikNe félj, ha ez a kettő működne, akkor már rég nem lenne a kérdéses előfizetés a Vodafone-nál.
Az a problémám, hogy váltani akar az ember, de nem tud, mert nem jó a rendszer. Erről megfelelő tájékoztatás pedig nincs sehol, ahogyan azt már más is említette itt a fórumon:
https://www.vodafone.hu/szerzodeses-ugyintezes/koltozes-nevatiras
Innen idézek:
"Ha személyesen szeretnéd átíratni szerződésedet, az átvállaló féllel együtt vagy meghatalmazással keressétek fel irodáink egyikét."
Itt például nem látom amit az üzletben elmondtak: Hogy a rendszer jelenlegi (NEM)működése mellett a névátírás következménye lehet, hogy nemes egyszerűséggel megszűnik a szám funkcionálni. Káosz van a Vodafone-nál, de nincs megfelelő tájékoztatás, és ez gáz.
Kiút meg mégúgy sincs, mert az ezt biztosító szolgáltatások nem működnek.
-
Somatom
veterán
válasz Zyelor #64936 üzenetére
Nem értem. Attól, hogy a Voda szerencsétlenkedik, miért ne lehetne felmondani a szerződést? Nem a Voda szabályai a Lola T. Azoknak is alkalmazkodniuk kell a jogszabályokhoz. Te felmondod és számhordozol. Ha ezt a Voda nem tudja megoldani, akkor viselje a jogi következményeket!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zyelor
aktív tag
válasz Somatom #64937 üzenetére
Azt mondták, hogy megakadhat a folyamat, és emiatt akár elveszhet a szám is. Annyit nem ér a dolog, hogy emiatt menjen a levesbe a szám, akkor inkább kívárom míg helyre állnak a dolgok.
Engem az bosszant, hogy ilyen probléma következmények nélkül megtörténhet, a honlapon meg nincs kiírva, hogy ezzel ne gyere, mert csehül állunk.
De biztos okés ez így, mert látjuk, hogy még a fórumon is az a vélemény néhányaknál, hogy tök oké, hogy ezeket nem lehet elintézni, miért nem néztem utána, hogy másnak működött-e.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz #72445440 #64934 üzenetére
Gondolod? Túl drága a 1270 hívása (ingyenes), vagy mi a probléma amiért ezt nem nézed meg és kénytelen vagy feltételezni dolgokat, tovább kavarni a téves infókat/hülyeségeket?
Tök korrekten elmondja az ügyfélszolgálati IVR, hogy:
1. Számlakiállítás elhalasztva, határidők meghosszabbítva, epack sarc nem lesz, késedelmi díj sem lesz, majd értesítenek sms-ben és emailben ha kell fizetned valamit, addig semmi
2. Újraindul( t) a mobiladat (nyilván ez azoknak érdekes akiknek nem korlátlanjuk van)Mind az 1-es, mind a 2-es pontről emailben és SMS-ben is tájékoztattak, így ez plusz információt nem hordoz (sőt, ha ezeket tudom, akkor egyenesen időt rabol). Az, hogy nem megy a számhordozás, a SIM-csere, az előfizető átírása (és még isten tudja mi), arról hivatalos csatornából származó kommunikációt nem láttam. Ezt hiányolom, és úgy gondolom nem egyedül és joggal.
De tudod egy ilyen cégnél lehet hogy PR okokból se lehet ilyen akciókba kezdeni, lehet h kisebb veszteség inkább 100x elmondani egy nap hogy sorry.
Igen, 100* elmondani kisebb veszteség. Viszont 100 embbert teljesen fölöslegesen várakoztatni az mekkora? Szerinted mekkora a feje annak, aki bemegy, sorszámot tép, vár 20 percet, majd annyit mondanak neki, hogy ja, azt most nem lehet?
És mint írtam lehet hogy megoldódik már pár napon belül.
Negyedik hete görgetjük azt a pár napot... Nem mellesleg, abban az országban, ahol egy utalás 5 másodpercen belül lezajlódik, talán egy weboldalon egy piros x-et kicserélni egy zöld pipára, amint az alrendszer működésbe lép sem megoldhatatlan feladat.
-
andor80
senior tag
2 és fél hete ez a nyomorult hulladék banda nem tud elengedni a Telekomhoz...Ilyenkor mi van?
Az is szép ,hogy nem megy a mobilfizetés 1 hónapja bakker...Tartsd tisztán a képernyőd ne engedj a digitális szennyezésnek.Blokád alatt tartom én is!
-
Boond
addikt
Miért, ha a szolgáltatás nem menne, az nem "csak kis kellemetlenség" hanem egy elég nagy gond lenne...
De az megy a többségnek (akik nem épp veszélyesen éltek, és ilyen időkben kezdeményeztek vmit). Tehát hivni, tudnak, tudok stb... éppen ezért ebből az egész hóbelevancból, és csak a pozitív oldalt látom.Az, meg hogy adategyeztetéssel picit várni kell... egyelőre nem izgat. Telefont feltölteni is tudtam (pénzzel, érvényességi idő alatt... lehet egyeztetni is menne, de ráér... még.)
Szerintem az ügyfelek nem bosszúsak, amiért nem kell fizetniük... vagy csak később... Haaska nem vki, máról holnapra él, és félre sem rakja, hanem elkölti...
A többi a "kis kellemetlenség" kategóriája, az átlagnak.
- nyilván aki veszélyesen élt, és vmi hibrid kártyája van, ő a kivétel."Ez szerintem nem kis kellemetlenség, hanem egy csőd, egy szégyen ettől a cégtől."
Hát jó... ha máshol történik ilyen (bár mintha itt vki írta volna, hogy volt hasonló másik szolgáltatónál, talán telenort említette). Akkor se felejtsd el amit írtál"Összes hozzászólása ebben a topikban 4 db., az első a tegnap esti "
Az már, egyéni szoc probléma. Nem mellesleg írtam pl a fb-t is... pl Ha felnézett volna, akkor mindjárt itt is körülnézett volna... pl.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
"Hát oltári fejetlenség,"
Ha láttad a Las Vegas sorozatot... ott volt olyan promóció, hogy bármi megtörténhet nap(ok
Hát ez ilyen. amíg nincs minden lezárva, befejezve addig nem is lepődők meg ezen."ugyanazt a dolgot ugyanaznap egyik ügyintéző szerint nem lehet megoldani, a másik meg megcsinálja, na, az van."
Nézz át a telekom topicba, vkinek a tv-jét, az egyik ügyintéző, nem kapcsolja át 3 HD stream-re mert nem lehet, ilyen nincs is, másik meg átkapcsolja. Volt hozzászolás, akinek a 3-4 ügyintéző intézte el, a többi elhajtotta... - PEDIG OTT FEJETLENSÉG SINCS, NA BUMM.
És nem írtam még mindig, hogy kizárólag az ügyfél, azt mondtam az ügyfél IS tehet róla. A balesetek is így kezdődnek, vagy az egyik, vagy a másik, vagy egyik sem figyel oda.
"miközben a cég az évtized magyar telekomleállását produkálja,"
még mindig megy, minden szolgáltatás, a telefontól sms-en át, a internetig, TE milyen leállásról beszélsz? Mert amit mondasz, az kizárólag ügyintézés. Nem telekommunikáció, tehát nincs leállás, max az ügyintézésben. Amúgy minden megy ahogy eddig."most nem tudjuk, gyere vissza egy hét múlva, sőt,"
abba vajon belegondoltál, hogy a dolgozok sem tudják, mikor (?) Tehát, ha kiírják, akkot egy hét múlva, mondják, hogy újabb egy hét? akkor már inkább az ncore féle 2 hetet kellene nem? Az a tuti.Feltételezem, a sorszám automatát is programozni kellene... üzletenként. egyszerűbb lenne leragasztani... de mivel, minden képlékeny... ezért pont felesleges vélhetőleg. Lásd Esim.
" hogy ha már most nem lehet elintézni, akkor az ügyfélszolgálatos megyőződik mindkét személy személyazonosságáról, lemásolja, bescaneli aláíratja amit kell, majd ezeket szépen elteszi egy dossziéba "
Gondolom erre is vannak szabályok, és ügyintézőtől stb is függhet... nem biztos, hogy a gyakorlatban BÁRHOL így menne. Legalábbis legtöbbször "jöjjön vissza máskor" a válasz.
plussz gondolom aláírás, egyéb beleegyezés is kell... ami távollétben lehet gond... vagy nem lehetséges.(#64933) ish4d0w
"Válassz másik szolgáltatót ha ez a karbantartás nem elfogadható Neked."Én mondjuk eleve nem értem, hogy ha őt nem is érdekli ez az egész (vodás dolog), akkor miért a nagy hűhő, meg fél országból oda utazni. Ha annyira voda ügyfél akarna lenni, akkor bármikor bemehetett volna kötni egy szerződést. Az ismerős, meg bárki másnak elpasszolhatta volna vagy meg várja míg lejár...
- pl mint lehetséges forgatókönyv... DE gondolom oka volt, hogy nem így lett... amúgy a másik fél is mondhatta volna, hogy karbantartás volt/van esetleg kapott sms-t (korábban).
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Amugy a sok szajkarates meginditotta mar NMHH-nal a dolgot? 3 ezret csak meger ha mar igy kiakadtok.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Boond
addikt
válasz #72445440 #64934 üzenetére
"Tényleg sz rossz a helyzet de ennyi türelmetlen embert én még nem láttam aki itt felgyűlik a topikban."
Katasztrófa turisták :lol: Meg egyebek...hivatásos rettegő, bosszankodó... Végre vkinek megmondhatom... jogos- vagy sem.... tök mind1... látni ezt az élet más területein is...
Amúgy ahogy írod... valószínüleg azzal van (/is) a gond, hogy az elmúlt 10-15 évét most kellene rendbe rakni...
legalábbis ha vmi gubanc jött közbe... + nem kellene elfelejteni, hogy az upc adatbázist is összefésülik stb.Talán vezetékesnél már könnyebb lesz, vagy nem lesz gond.
"aki mégegyszer leügynököz annak megy a letiltás"
mondom én, hogy akinek nem az a véleménye... hogy szidni kell az ügynök milyen 1 bites gondolkodás... -
Somatom
veterán
válasz szabonagyur #64946 üzenetére
Én voltam náluk a roaming miatt, beszéltem egy hölggyel és kaptam csekket. Másnap a Voda bejelentette a szerződésmódosítást. Így már nem lett volna értelme végigvinnem az ügyet, mert nem lettem volna vele előrébb. A mostani botlásából meg inkább profitálok a plusz 5 Gigákkal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...