Új hozzászólás Aktív témák

  • Localmatador

    tag

    válasz #72445440 #64337 üzenetére

    Szia, köszi a tippet, az előbb beszéltem a Tkom ügyfélszolgálattal. Ennél bonyolultabb az ügy, de az a szerencsém, hogy van már náluk másik szolgáltatásom, ezért el tudnak a nevemben járni. Jól be is panaszoltam a Vodát, 11 nap után utasították el a számhordozásomat. Ha nem lettem volna már Tkom ügyfél, csak én járhattam volna el a panaszommal közvetlenül a Vodánál. Most jó buli lett volna, gondolhatjátok.

    Szóval a számhordozáshoz kapcsolódik egy on-line kedvezményes telefon + 2db multisim is. A rendelés beragadt a visszautasított elhordozás miatt, nem tudnám újraindítani, azt törölniük kell. Plusz magát a hordozási folyamatot is újra kell indítani, holnap hívnak vissza az eredmény miatt. Az külön balhé lenne, ha sikeres hordozás esetén már nem élne a +55e Ft extra on-line jedvezmény az iPhone-ra, amit rendeltem 07. 31- én. Mert akkor azt is jogos lesz leverni a Vodán, hiszen miattuk hiúsult meg a folyamat, mondta az üygfélszolis. Amúgy egy szavam nem lehet a 1414-re, nagyon rugalmasak és felkészültek voltak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák