Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Dav123 #66191 üzenetére

    szia,

    az lenne az ideális eset, ha nem a szolgáltatónál adnád le, mert ott nincs már teljes körű szervizes szekció és ilyen jellegű csere sem, így küldik tovább a megfelelő gyártói apr-be, ahol bevizsgálják és ha jogos a csere akkor intézik, végül küldik vissza a szolgáltatóhoz, de ez a szolgáltatós oda és vissza kör jócskán megnyújtja az ügyintézés időintervallumát.
    a wifi hálózat stabilitása nem a mobiltelefon függvénye, hanem sok más tényező is befolyásolja, a router, hgw...stb. beállításai mellett például az elérhető idegen hálózatok - megfelelőt kell beállítani, vannak alkalmazások, amivel lehet tesztelni a környezetet ilyen szempontból -, illetve sok más is, ezért érdemes leszűkíteni a hibát valósan a telefonra, különben futhatsz egy felesleges kört, de cserélve/javítva nem lesz a telefon, mert a szervizben nem tapasztalják a hibát. (egyre inkább szokás már ellenőrizni, a sok trükkös, jótállás újraindítós cseréltetés miatt.)

Új hozzászólás Aktív témák