Új hozzászólás Aktív témák

  • hoffman_

    nagyúr

    sziasztok,

    elég hálátlan sztoriba futottam egy lusta ügyintéző miatt, aki nem akart hármat kattintani, vagy csak simán lövése nem volt róla, hogy mit kéne csinálnia. volt már valaki hasonló cipőben? következő a sztori:

    like 300am volt, mindenki ismeri, tudjuk milyen jó. lejárt április 10-el. kaptam előtte 4 és 2 héttel sms-t. a kettő között bementem egy tépontba, diákkal, hogy meghosszabbítsam. bár a csomagot venni már nem lehet, de hosszabbításra még volt lehetőség. bemegyek, adom a diákot, a csaj azt mondja, hogy oké, nem kell, nem fogják átrakni eco xs-be, nyugodjak meg, felírja azért a diákszámom, mert ragaszkodtam hozzá, de semmi iktatás meg sms nem volt. eltelt azóta KÉT HÓNAP. most jött a május/június váltás, belépek a neten, és nézem, eco xs. na itt borult el az agyam, idióta dilettáns ügyfélszolgálatos, nem hittem el. direkt megkérdeztem háromszor, még telefonáltam is előtte. felhívom most azonnal ennek okán ügyfélszolgálatot. kedves nő, mondom mi a szitu, mondja h aj-haj. kérdezi, hogy iktatás történt-e, pontos dátum, bármi? elmondtam neki a sztorit, meg hogy a kamerán vissza lehet keresni, csókolom, más nincs. lényeg a lényeg, hogy beszélt valami felettessel, írtak nekem egy reklamációt, ami max 30 nap, inkább 10-15 alatt átfut, szerinte jó eséllyel visszakapom a like 300-at, majd jön az értesítő és sűrű elnézéseket kért. a baj az, hogy nem rajta múlik, szóval most nagyon kíváncsi vagyok.

    szerintetek milyen esélyem van újra a like 300-ra? én nagyon bízom benne, már így is elég nagy érvágás, hogy egész hónapban eco xs-sel kell szenvednem. az a 3 free szám és alacsony percdíj nagyon kell, így is vagy meg dupláztam a számlát mindig, de jobb alternatíva nincs.

    [ Szerkesztve ]

    "The time you enjoy wasting is not wasted time."

Új hozzászólás Aktív témák