-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz hoffman_ #29005 üzenetére
szia,
hol néztél utána?
mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz hoffman_ #29007 üzenetére
verni kell az asztalt, 15 nap után erre jogod van!
kérdezz rá, hogy mi a helyzet, mert adott intervallum már elég hosszú!
sajnos, a jogszabály csak a 15 napra törekvést írja elő, indokolt esetben több is lehet, a szolgáltató beküldte a gyártó központi/szerződéses szervizébe a készüléket, ott intézik, de azzal neked nem kell foglalkoznosód, te a szolgáltató asztalát verd, hiszen velük állsz szerződésben.
amennyiben telefonon nem éred el őket, úgy érdeklődj személyesen, az a biztos, illetve negatív válasz esetén - a hallottak függvényében -, akár a vásárlók könyvébe is rögzítheted a panaszodat, hiszen a bő egy hónap már nem piskóta.
az általad korábban vázolt elképzelés miatt írtam le a hivatalos menetét a dolgoknak, hogy annyira azért nem egyszerű úgy kivitelezni, az azonosra történő csere is csak javíthatatlanság esetén áll fenn, illetve ha sokadszorra azonos hibával kerül javításra, az elállás pedig csak a javítás és csere lehetőségének kizárását követően lehetséges, tehát csak úgy nem adhatnak másféle készüléket, papírozni kell az elállást, pénz vissza, és utána azonos helyen/szolgáltatónál veszel másfélét, de így ugye nem a hibás és javíthatatlan telefont cserélték neked más típusúra, mert arra jogilag - direktben - nincs lehetőség.
egy köznapibb nyelven megfogalmazott írás; link[ Szerkesztve ]
-
sarkanyolo2
őstag
válasz hoffman_ #29005 üzenetére
A jelző SMS gyakorlatilag nem létezik (esetemben legalábbis biztosan így volt). 2 telefont adtam le február 28-án április 3-ig nem jött semmi.
-Mondom oké itt a vége, csókolom mi a helyzet... Ó már itt vannak rég! (FAK!)
-Az SMS-el mi a helyzet, amivel arról értesítenek, hogy megérkezett a telefonom? : Nem tudom.(cseretelefont nem kaptam, valamint a hozzám legközelebb levő szervizes pontot(Békéscsaba) el sem lehet érni telefonon ( végül is kommunikációs cég, semmi furcsa nincs ebben, biza)
Azt ajánlom menj be és érdeklődj.
Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6
-
glaci
őstag
válasz hoffman_ #37556 üzenetére
A WebShopban látod a "készletet", hogy hol van belőle raktáron. Ha megrendeled, akkor pedig kiválaszthatod, hogy hol szeretnéd átvenni azok közül.
(Annyi bökkenő van benne, hogy ha van nekik viszavett vagy cserélt, akkor az is megjelenik, hogy van. Na, ha csak ilyenjük van, akkor azt nyilván nem fogják odaadni.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #38225 üzenetére
nem tudtam várni, aktiváltam az 1gb-s lte-t 1000huf-ért. azt írta, sikeres aktiválás. kíváncsi leszek. azt nem hinném, hogy többért számolnák fel, mint 1000huf, mert ez a csomag csak így működik, önállóan nem találtam meg sehol. max visszaírják, hogy mégse megy.
ui.:
wow, eddig ezt az oldalt nem találtam meg. mégis elérhető külön csomagként, és ott a like 300-at is írják. na, ha ez tényleg menni fog, akkor ez nagyon csecse, 1000huf-ért +1gb lte.
D@ve89:
ha a like 300 csomagomnál néztem a nt&roll 1gb lte-t, akkor ott nem írta a like 300-at. de végülis odarakta, mint opció, szóval öröm és bódottá, menni fog ez
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
club1
veterán
válasz hoffman_ #45051 üzenetére
Persze hogy üzletpolitikai oka van a csomagok megszüntetésének, viszont arról hogy ha valami szürke (nem kijelölhető) vagy ott sincs a választási lehetőségek között, na arról már lehetne vitatkozni hogy technikai jellegű probléma-e. Részemről együtt érzek veled, hogy kifogtál egy ilyen "hozzáértő" kolléganőt. Tapasztaltabbak tudják, hogy a szó elszáll, az írás megmarad, azaz ilyen ügyintézésekkor kérni kell a papírt. (Persze így nesze neked környezettudatosság.)
-
válasz hoffman_ #51754 üzenetére
Esetemben meg most "estem" vissza Arany szintre (nem mintha sok vizet zavarna) , de a Pontokat 1x nem használtam fel, így csak levonódik mindig... ezért átestem lefelé /telefonon érdeklődtem meg/ és le kéne vásárolnom a pontjaim, hogy íródjon hozzá vagy mi... (kb. semmire sem használható az a pont!)
Az a Platina kedvezmény (kártya) 1x volt használva fűrdőbe azt ennyi, a pontokból meg még annó használtam, mikor Origo-n volt a filmkölcsönzés pontokért... (most a kedvezmény se 20% , hanem csak 10% , mivel csak "Arany" és nem "Platina") jól kitalálták ezek... csak azt nem értem, hogy "x" évig én hogyan lehettem "Platina" kártyás így, hogy nem használtam el egy deka pontot se és semmi mást... csak Net és vez. telefon előfizum volt... (anno a 160k -s számlával (mobil havi) értem el / kaptam a Platina kedvezményt (2007-2008 kb.) érdekes na...)Mai világba ez a 20% (már amire) Platina kedvezményen kívül kb. semmit sem ér az egész...
Arany meg ügye 10%L
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
hacki87
senior tag
válasz hoffman_ #51767 üzenetére
Szia!
Ha új előfizető vagy és vennél egy drágább készüléket (de lehet, hogy nem is kell drágának lennie) kérhetnek tőled előleget. Amit mondjuk arany vagy platinaként nem kérnek. Mi a vodafone-nál voltunk így, hogy új előfizetőként elhoztunk két motorola készüléket aminek az értéke akkor 7000Ft volt és 30000Ft előleget kértek érte.
-
w333
félisten
válasz hoffman_ #51767 üzenetére
+1 kb. 5 éve vagyok Telekomos előfizető, nagyon sok pontot elbuktam már mert nem volt mire beváltani ez tényleg nevetséges, új készülékvásárlásnál pedig volt kb. 3500 pontom de soha semmi kedvezményt nem kaptam a készülék árából, pontosan úgy van ahogy mondod 1pont = 1 Ft (nagyon gáz)
És igen max. annyi értelme van hogy új telefonnál nem kérnek előleget !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Teko001
őstag
-
dptrsk
Topikgazda
válasz hoffman_ #70096 üzenetére
1: Ha mindent átirányítasz, akkor az kikapcsolva is átirányít.
2: átváltáskor(havidíjas->domino) 2700 forintot kell fizetni ez 1 év rendelkezésre állást biztosít. 1 év elteltével ahhoz, hogy a szám életben maradjon minimum 2500 forintot kell feltölteni(online, bankkártyával a legegyszerűbb), ami 1 év rendelkezésre állást biztosít a feltöltés napjától.Az átirányítás díja Domino csomag esetén Telekom belföldi mobilhálózatába 14Ft/perc.
[ Szerkesztve ]
-
prozodus
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Parfüm topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- ZIDOO médialejátszók
- LED világítás a lakásban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- További aktív témák...