-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77819 üzenetére
Most visszadugtam a szolenoid szelep csatijat és lehuztam a vezermutengely jeladót csatit. Így is jó érdekes mód. Hibát nem dob. Vagy lehúzom a szelep csatijat vagy a vez.tengely jeladó csatijat és működik az autó.
Nem lehet, hogy csak a vezermutengely jeladóval van gond?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77822 üzenetére
Jó kérdés mi lehet, de hogy a francba működhet valamelyik lehuzasaval. Azt gondolom ha beragadna az okoskerék vagy ilyesmi akkor kerregne vagy be se indulna. Melegen egy fokkal jobb egyébként de akkor is leáll kis idő múlva. Mondom valamelyik csatit lehúzom akkor hibátlan az autó. tudom minél hamarabb szervíz, de melyiket huzzam inkább le? Mert valahogy ugye el is kell jutnom a szerelohoz.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77824 üzenetére
Igen ezt értem. Viszont úgynezki akkor ő lesz a ludas? Ezért ad áramot a szolenoid szelepre mert úgy gondolja nyitnia kéne, fals adatokat közöl. Ha lehúzom a vez.tengely csatit akkor nem is próbálkozik a szolenoid szelep. Látszólag rendben működik.
Kicsit furcsallom ezt az okoskerék beragadast. Ilyennel őszintén rob te már találkoztál? Vagy hallottál ilyenről? Kerregni szokott én úgy tudom, de hogy beragadni... Ha elfordult állapotban ragadna be esetleg akkor mivel a vezérműtengely elvan fordulva be se indulna.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77826 üzenetére
Te is tudod figyelek az autóra, 5W30 van benne szigorúan évente csere vagy 10ezrenkent. Valahogy nem tudom elhinni, hogy hibás lenne az okoskerék, pont hogy megjavult a csere óta. És Zsoltiek is azt mondták még nem találkoztak hibás termékkel.
Egyébként eltudom vinni gyári diagra, csak félek jól lehuznak rólam egy 10est minimum. Egy vezérműtengely jeladó 5-6 ezer Ft max. Akar próbaképpen is megerheti. Átgondolva ha lehuzva működik az autó akkor esélyes lehet a jeladó nem?
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #77829 üzenetére
Köszi!
Ott Székesfehérváron még jó volt, tegnap kezdődött. Az a rangatozas amit te is tapasztaltal már ennek az elojele lehetett.
Most tényleg nagy szükség lenne rád... Kar, hogy messze vagy.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77838 üzenetére
Köszönöm, értem a működését.
Eszerint ha megszorul alapallasban legfeljebb nem ad rá plusz teljesítményt, mivel nem fordul el a vezérműtengely.De ebben az állapotban nem gondolom, hogy leáll alapjáraton vagy ilyesmi. Mivel 1500as fordulat alatt egyébként is reteszelve van.
Olvasgattam elég sokat az éjjel index fórumon illetve máshol és hasonló problémákat okozott a hibás vezérműtengely jeladó mint nekem jelenleg, illetve volt aki szívott akksi lemerulessel és kiderült a vezérműtengely jeladó okozza. Ha jól sejtem azért mert ugye a szolenoid szelepet működésbe hozza leállított motornal is. Mint ahogy nekem is. Berendeltem egy jeladót, nagyon bízom benne ez lesz a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #77842 üzenetére
Rob megjött a vezérműtengely jeladó és nem oldotta meg a problémát... lehúzott vezérműtengely jeladóval vagy lehúzott szolenoid szeleppel jó.
Mi lehet ez? Az nem lehet, hogy elugrott mondjuk a vezérlés 1 fogat vagy ilyesmi? Alapjáraton dadog is kicsit amivel régóta szenvedek. Minden új gyakorlatilag okoskerék, szolenoid szelep, vezérműtengely jeladó. Pedig valami hiba ezek körül van.
-
Nordik
őstag
válasz Nordik #77903 üzenetére
Múltkor panaszkodtam, hogy leáll az autó indítás után kicsivel illetve nem megy dadog stb. Lehúzott vezérműtengely jeladóval vagy szolenoid szelepet ha lehuztam működött.
Ma elvittem egy helyi francia autó szervizbe ahol megcsinálták. Most úgy néz ki jó. A probléma az volt valami olyasmit mondtak, hogy egyrészt volt tárolt hiba másrészt megzavarodott az agya. nemtudom végülis mit csináltak vele.
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #78066 üzenetére
Igen tudom, hogy akkor rendbe volt. Ez az alapjárati enyhe rangatas maradt amit te is tapasztaltal. Azzal még lehet visszamegyek, hogy mit gondolnak róla. A lényeg, hogy most nem áll le.
Valami biztos elment, én is ilyenre tudok gondolni, hogy újra tanítottak ezt azt.
-
Nordik
őstag
válasz MC Pite #78187 üzenetére
Nekem ugyanez illetve alapjaraton rangatozik enyhén a motor. Már minden szempontból körül lett járva a dolog, elő adat is lett nézve, nagyon sok minden ki lett próbálva de semmi. És tényleg nem egyedi eset, rengetegen találkoznak ezzel a jelenséggel. De senki nem tud rá megoldást. Én csodálkozom Rob még nem találkozott vele. Pedig más fórumokon, FBn is írják. Mondjuk engem már nem érdekel az egész, fogalmam nincs mi okozza, nem akarok rá költeni.
-
Nordik
őstag
válasz MC Pite #78273 üzenetére
Lakótelepen lakok, sokszor ott állok meg ahol éppen tudok. Más lépcsőház mellett stb és volt már rá példa, hogy kiszoltak ne itt alljak meg mert nem itt lakok. Semmilyen tábla nem tiltja...
Gondolom megint nem tetszett valakinek mert ma reggelre egy paraszt leöntötte egy kis motorolajjal az autó jobb oldalát illetve a szélvédőt. Valamint kihajtotta a bal oldali tükröt. hogy lehetnek ilyen emberek? Rendőrt nem hívtam mert úgyse lett volna semmi értelme, rosszakarom jól tudom nincs...
Egyértelmű, hogy bántotta a dolog, hogy ott parkolok, de ezt nem hagyom annyiban. Szerencséjére van ott egy kis bolt aminek van kamerája illetve estére bekuckozom magam a hátsó ülésre és ugyanúgy oda állok egy gyönyörű vascso társaságába.
Szerk.: Idegessegembe válaszra nyomtam...
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Felmerült bennem a kérdés, hogy vezerlescserenel esetleg ha okoskerék cserével együtt van összekötve akkor kell diagon valamit nullazni vagy ilyesmi? Ilyen emissziós értékeket vagy barmit?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
-
Nordik
őstag
M2nel gyakori a stabpalca hiba? Erre tippellek mert kopog a bal eleje rossz úton, illetve terhelés váltásnál. Semmilyen más hiba nincs, nem húz semerre nem ráz, nem recseg ropog stb.
Vagy mi lehet még?
-
Nordik
őstag
Ma voltam M2vel szerelonel mert kopogott a bal eleje, gombfej cseres. Ha már fel volt emelve ránézett a fekekre is a szerelő. Az első betét tárcsa kombo gyakorlatilag 3 éves olyan 50ezer km lehet benne.
Annyit mondott, hogy a betét meg elmegy olyan 20ezret, de a tárcsát esetleg érdemes lenne felszabalyozni. Szerintem ő betét csere nélkül gondolta a mutatványt. Nem inkább azt kellene, hogy megvárom míg ez a betét elkopik és akkor új betettel szabalyoztatni?
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #81031 üzenetére
Én is azt gondoltam, hogy most felesleges szabalyoztatni. Ha most le lenne szabalyoztatva a tárcsa ahhoz gondolom kellene azért új betét, mert így semmi értelmet nem látom, minimális válla van. Gondolom két garnitúra betetet azért ki kell bírnia egy tarcsanak.
Nem igazán értettem mert sietett, de rá néztem én is a betetre és van meg rajta bőven anyag, azt a 20ezer kilométert meg bőven elbírja. Ugye kotyog a bal oldali gombfejem és enyhe razkodast érzek fékezésnél, lehet emiatt gondolt meg a tarcsara. Szerintem ezzel most nem foglalkozok egyelőre, meglátom milyen lesz gombfej csere után aztán használom. Nem gondolnám hozza kellene nyúlni egy jól összekopott betét-tárcsa kombohoz.
-
Nordik
őstag
válasz molnarpeter #81034 üzenetére
Majd rá nézek. Ott ha nagyobb az lehet baj vagy miért kérdezed?
-
Nordik
őstag
Amikor megvettem az autót 3 éve kicsereltettem a kábel átvezető gumi csövet a csomagtartonal majd rá fel évre ugyanúgy kiszakadt az új. Ezek tényleg ennyit bírnak? Vagy mi lehetett a baj?
Gondolkodom, hogy megint kicsereltetem de ha újra kiszakad semmi értelme, inkább hagyom kiszakadva aztán a kábeleket körbe tekerem szövetes szalaggal. Vagy van valami olcsó de hatásos megoldás?
M2 Limousine. -
Nordik
őstag
válasz Jimmy8 #81208 üzenetére
És te hogyan cseréled, javítod? Kell forrasztani meg ilyesmi? Vagy csak elvagod, osszetekered a kábeleket és rá zsugorcső?
Sajnos nem igazán van lehetőségem itthon szerelni így egyszerű megoldást keresek. Amikor cserélve lett 5ezer forint munkadíjat kert a villamosságis, de nekem ennyit nem ér ha újra csak 1 évig lesz jó.
-
Nordik
őstag
Mit lehet kezdeni M2nel a hátsó dob feletti hővédő lemezzel? A csavarok jól fogjak, nem lóg rá a dobra mégis elég laza és így néha halkan rezeg főleg álló helyzetben amikor vissza ejti a fordulatot. Nyomkodjam fel, feszegessem ki hogy jobban feszuljon aztán kész? Esetleg plusz csavar? Elég vékony lemez nem is csodálom nem áll feszesen már.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #81381 üzenetére
Mozgattam akar merre, illetve amennyire tudtam körbe tapogattam a dobot de nem ér hozza a hővédő lemezhez és nem is lóg rá. Ellenben a dobot ha megutogetem zörög így valószínű az lesz, hogy belülről kezd elrohadni. Kívülről annyira nem vészes, de 1-2 év és csere érett lesz, bár ki fújni meg nem fúj ki. Gondolom a sok város megteszi a hatását és a dobban felgyülemlő kondenzviz belülről eszi meg a kipufogót. Így tényleg zoroghet.
-
Nordik
őstag
Lenne egy nem egészen idevágó kérdésem.
Szigetelo szalagból ha valamit barkácsoltok az autón, vezetek stb szigetelésre melyik fajtát használjátok?
Csak mert a sima szigszalagnal azt veszem észre, hogy elég hamar kikemenyedik. Gyárilag több helyen látok textil alapú szigetelő szalagot, ezt jobb használni autóba? Nem keményedik ki, rugalmas marad akar fagyban is valamennyire stb?[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
M2be tudtok ajánlani valami olcsó 13centis hangszóró szettet előre ami könnyen beszerelheto? Tehát nem kell farigcsálni nagyon stb. A lényeg, hogy szóljon...
-
Nordik
őstag
M2nel hallok néha tompa, halk kalapalo hangot jobb elölről. Főleg balra kanyarodasnal, de néha egyenesen haladva is. Volt a hétvégén egy 500kmes utam ezután jött elő. Ki tekert kormánnyal elindulva nincs ilyen hang egyik irányból se így talán féltengely kizárható. Jól gondolom, hogy esetleg kerekcsapagy lesz? Gyari lehet meg benne, 130ezer kilométerrel.
-
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #81745 üzenetére
Én se gondolom. Holnap megemelem rá nézek a kerekcsapagyra, kotyog e a kerek. Eddig is volt egyébként nagyon halk pulzáló zúgás, én azt be tudtam a guminak, de lehet a kerekcsapagy kezdte már megadni magát. A legjobb lenne ha morogna mert akkor egyértelmű lenne.
Terheles váltásnal is van egy halk roppanas néha, megyek egyenes úton elveszem a gázt és újra kopog folyamatosan, de ez is mintha útviszony függő lenne. Mintha függene attól mennyire lejt az út. Bízom benne csak egy kerekcsapagy.
Egyebkent száríto szűrő a helyen van stabilan, azt megnéztem.
De hétfőn mindenhogy szerelő lesz.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #81748 üzenetére
Meglett a hiba. Ma begurultam a szerelőhöz, át rángatott mindent aztán elmentünk egy körre.
Rá nézett a kerekcsavarokra és a jobb oldali keréknel fellazult. Hogy mitől azt nemtudom. Állítólag van, hogy előfordul. Ott voltam amikor felrakták és láttam, hogy lehúzzák nyomatekra. Ettől függetlenül érdemes lett volna utána húzni? Vagy már nem az igaziak a csavarok?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Elden Ring
- 3D nyomtatás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen