-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Predator2 #43519 üzenetére
Szia a hk csapágy probléma első sorban a 106 lovas k9k 732/734 és a 2007-es évjárat környéki motorokat érinti, olyan 180k km-ben maximalizálják a gyári csapágy élettartamát. De vannak, akik a gyengébbeknél is lecserélik. Egyik olajcsere alkalmával érdemes megejteni, az összes anyag + munkadíj olyan max. 30k huf.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Drughi
addikt
válasz Predator2 #43523 üzenetére
Nekem egy nyíregyházi cég csinálta az előző kocsiba, de biztos mindenhol van ilyen vállalkozás:
18.000Ft az alap méretpontos üléshuzat, ami kb abból az anyagból van mint bármelyik univerzális, amit a multikba kapsz...
22.000Ft-ért már jobb minőségű szövetes huzat volt, sok színválasztékkal és akár 2 szín / ülés, tehát lehetett fantáziálni
25.000ft-ért volt a plüss (én ezt választottam). Kényelmes, puha, nem izzadsz annyira mint a műszálastól. Télen melegít is!
Innen fölfelé pedig kezdődnek a bőr dolgok...
kb 1000 ft-ért tesznek bele neked márkajelzést, logo-t, bármit...
Ilyen árakkal számolj, ha komolyan gondolod
[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #43716 üzenetére
A 2002- es twingo-hoz jó volt, de pl a 2003-as meganehoz első II-es nem.
Szóval ez sajnos csak úgy megy ha kipróbálod.
Ennyit nem gáz bukni ha nem megy.Még csak azt se tudom mondani gyere el és próbáld ki az enyémmel, mert mindegyikben más chip van, sok a Kínai. Tehát kinézetre ugyan az de a beltartalom...
Nekem 6700.- volt megy a 2000 megane I- el, de rengeteget válogattam, mire találtam jót.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Predator2 #43804 üzenetére
Nekem 340-nél volt turbó cserélve (még az eredeti nem halt el teljesen, de már eléggé lötyögött a tengelye).
Turbónál a bemelegedés/lehűlésre kell odafigyelni, illetve a megfelelő olajra (ami elő van írva, célszerű azzal üzemeltetni). Plusz a sűrű olaj + szűrő csere is ajánlott (10-15k km).
Az extrém alacsony fordulat sem jó, mert nem biztos, hogy normális olajnyomás tud felépülni ( mellette a kéttömegűt és hk csapágyakat is kinyírja).Nagyjából ennyi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
PeterPH
senior tag
válasz Predator2 #43804 üzenetére
Általában nem a turbó miatt szokták szidni a DCi-t. A típushiba a hajtókarcsapágy szokott lenni, de az is jellemzően a 100 lovasokat, és nagyobbaka térinti. A a befecskendezők és a magasnyomású szivattyú meghibásodása is valószínűbb mint a turbóé.
A turbó korai halála esetén a turbó cseréje önmagában nem oldja meg a gondot, mert valami más okozta azt, tehát az új turbó sem lesz hosszú életű.
Némi olvasnivaló. -
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #43808 üzenetére
vedd ki, asszem 2 csavar tartja és nézd meg, mi van vele. nálam a benzines lagunában a csavar esett ki például....
(#43825) FerNandor: nem rossz ár, de 153e km egy dízelnél? höhöhöhö.....
amúgy osztrák autó, ott van a szélvédő felső sarkában az osztrák műszaki matrica, a magyar rendszám tiket nincs rajta, így ez még forgalomba sincs helyezve, így km óra állást sem tudsz csekkolni, így lutri, annyi van benne amire visszatették.....
a bal első sárvédő mindha zöldebb lenne mint a szomszédos elemek.....
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #43804 üzenetére
Gondolom totalcaros cikk. Nekik a fosvágen a tojota, és a honda az autó.
Sokáig menjen a döcös:
évente vagy tízezrenként, motorolaj+ szűrőcsere
megfelelő motorolaj.
megzavarás után hadd ketyegjen
hidegen nem megküldeni, inkább melegíteni
20-30.000 ként gázolajszűrő csere, f@szán bubimentesre légtelenítve, mert a levegő nem keni sem a nagynyomású pumpát sem a porlasztókat.1,5 dci hatodik éve 80 %-ban városi forgalomban használva probléma mentes. Első hidegindításom min. 41 fokos hűtővízzel és 50 fokos motorolajjal történik ( előmelegítem ezt is azt is).
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #43855 üzenetére
Ezek a buborékok, a befecskendező rendszer hibájára utalnak? 1 hónapja van nálam, az ilyenkor kötelező cseréken átesett a kocsi +2 spirál rugón.
Mivel/hogyan melegíted elő?[/IA bubik
elsősorban a szűrőcsere utáni helytelen légtelenítés miatt kerülnek bele,
másodsorban az üza. rendszer gyorscsatlakozónak elégtelen tömítése miatt,
harmadsorban a nagynyomásúra vezetett résolajcsőből.Fentiek miatt helyeztem át a szűrőt a zárhídra ( megane2), lecseréltem a gyári szűrőt légtelenítő szeleppel ellátott renault szűrőre, és átcsöveztem a rendszert, a motortér környékén. Azóta nincs bubi...
Előmelegítés:
motorolajteknő alatt 300w-os melegítőpárna
hűtőkörben egy 500 w -os és egy 1500 w-os vízmelegítő, a nagyobb teljesítményű szivattyús úgyhogy én sem fázok induláskor. Egymástól függetlenül mennek.Ne gondolj semmi komolyra indulás előtt fél órával bedugom a 220 V-ba
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #43923 üzenetére
Dehogynem!!! Tél végén magamnak csináltam. Gyári gyorscsatikat fel tudod használni, méd marad is belőle . Üza. csövet szinte minden boltban árulnak (10 és 8 mm belső átmérővel kell venni). Egyedül a tartó konzolt kellett megvariálnom. Nagy bátorság kis kézügyesség és megy...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
-
balazs1022
őstag
válasz Predator2 #43804 üzenetére
A turbohalalt az olajnyomas valtozas okozza. Leggyakrabbam a nagyobb loeros dci-kre jellemzo. (Foleg 80-100 loerosekre). Ezeknel hamarabb elkopik a hajtokar csapagy a nagyobb teljesitmeny miatt. Tehat a hajtokarcsapagynal valtozik meg az olajnyomas, ami kihat a turbora.
Persze ott van meg a nem rendszeres olajcsere. 2 ev vagy 10-15000km-kent ajanlott. Es rendszeres szurocserek (levego es olajszuru csere).
Ez amugy egy erdekes cikk egy 1 milliot futott dci-rol
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44192 üzenetére
Írj egy váltó kódot, kicsi lemez a váltó felső részén bele ütött betükkel számokkal.
Pl.: JB3 , etc, etc.Tudod otthon cserélni, csak egy kb. Méteres átlátszó cső kell hozzá meg egy tölcsér.
Ha érdekel leírom részletesen, és igen én 100 ezrenként cseréltetni szoktam mindenkivel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44354 üzenetére
Szerintem ezt egy normális műanyag hegesztő simán meg tudja neked hibátlanra csinálni.
Nem is értem hova vitted.
Haver peugeott 807 esén konkrétan egy 20 cm es lyuk volt amit hibátlanul megcsináltak neki.
Pedig oda még rögzÍtő fül is kellett.Az után gyártott pedig sosem lesz olyan mint az eredeti.
Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz Predator2 #44354 üzenetére
Szia!
Nekünk sajnos pont az egyik autónk cseréje előtt történt egy baleset édesapámmal. (szerencsére neki semmi baja nem lett.)
Nem volt vele nagy attrakció leszaladni az útról, de mind1 is. Amúgy is rokonhoz került volna, ez meg amúgy sem befolyásolt semmit, mert patikára csináltam, mind műszakilag, mind ami a sérülést illeti. Csak sajnos nekünk volt veszteség, nekem meg némi utána járás, szerelés, de ez kb. hobbi.
2/3 futómű csere elől. (lengőkarok, kormányösszekötők, még új betétet is tetettem be. Nem a baleset miatt, hanem mert ezért történt a baleset, szal ajánlom mindenkinek ezeknek a dolgoknak még a baj előtti elvégzését.
A kár:
Ilyen lett:
UT lökös, külön új betétekkel. Dobbetétek. Kicsit kell velük dolgozni, de szerintem ezért az árért teljesen rendben vannak.
10E volt a teljes lökös, 2,5E kb. a betétek, 2Eért vettem jó pár patentot, hogy még tarcsi is maradjon. 20E volt a fényezés.
Közel 200E volt a teljes autó rendbetétele, de most olyan szinte működésileg mint egy új. Nem zörög, nem pattog az úton. Igazából már sajnáltam, hogy viszik el nagybátyámék. A céges 1.4 100Le-s benzines Toyota Aurist leveri a 65LE-vel.
-
mycso
Topikgazda
válasz Predator2 #44429 üzenetére
A az autó használatát befolyásolja a hiba?
Ha nem, akkor hagyd így és keress hozzá bontottan, színazonost. Régi lepattint, bontott fel és olcsón kész is.
Èn annó így voltam a jobb első ajtómmal. Bár majd 1.5 évet vártam/keresgéltem, mire találtam egy hibátlan szín azonost, de megérte.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44429 üzenetére
Ezt nem értem miért nem jó a mostani helyére a kovács autós.
Azok a lámpák most is benne vannak valamiben.
Azt ne mondja nekem egyik mágusszerelővarázslókóklerpityuúuú , hogy nem lehet a lámpatartókat átrakni, mert villáskulccsal verem agyon mindet.
Na szóval, simán jó az amit linkeltél.
Csak azt szÍnre kell fújni.
Tehát vagy bontott, vagy amit mondtam, műanyagos és javÍtó ködölés.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Predator2 #44433 üzenetére
Bújtam az apró és aukciós oldalakat, aztán amikor stimmelt a szín/ár, akkor megvettem.
Nekem fekete ajtó kellett, és általánosságban ezüst volt nagyon sok, meg bordó. Feketéből, vagy csak vezető oldalit találtam, vagy olyat is, mint ami nekem kell, csak drágán. Így várakoztam, aztán egyszer sikerült egy nagyon jó vételt találni.
Azért, mondom, ha nem okoz problémát a jelenlegi állapot, akkor keresgéljél nyugodtan, aztán hátha belefutsz olcsón.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
üszök
őstag
válasz Predator2 #44571 üzenetére
11 kilométer a munkahelyem városon belül, mióta ott dolgozok mindig azzal járok havonta 15-16 alkalommal. Több mint 5 éve. Ha kimegyek a városból kicsit kitolom a szemét,harmadikban utána elmúlik a korom mögülem. (Mondjuk vagy 3 éve ki van kötve az EGR mióta berántotta a koxot,és szét kellett bontani a motort.) Ez a gyengébbik motoros Thalia.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
rwin5
őstag
válasz Predator2 #44635 üzenetére
Nekem is elég kemény a kuplungom de szerelő azt mondta, hogy még bírja, én főleg városra használom szóval ha bedöglene teljesen max nem kell messziről vontatni Bár pont ma agyaltam rajta, hogy valamikor csak ki kellene cserélni, de 40e ft körül van az egész szóval annyira nem sürgetem
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs