-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nézd a hidrogén hajtás az oké hogy környezet barát.
Vizet kipufogni az a menő.
De az hogy a gáz égetése során is van káros anyag az is biztos, igaz az is hogy nagyon-nagyon sokkal kevesebb a káros anyag mint a dieselnél.
Sőt a gáz a benzinnél is kisebb káros anyag kibocsátással rendelkezik.A részecske méret csökkentés meg ne megoldás.
A megoldás az lenne ha nem használnánk diesel autókat.
Már nem tudom hol olvastam egyszer, hogy a diesel autók elterjedésével micsoda genetikai torzulások jöttek létre, illetve egy adott ország népességének rákos megbetegedése milyen jól visszavezethető arra, hogy mennyi a diesel autók száma.Még mielőtt megköveztek én sem hiszek a felmérésekben, meg itt nagyon sok más tényező is van, de az tuti, hogy jelentősen befolyásolja az eredményeket.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Arra még nem gondoltál, hogy nem az autó szopat, hanem zsenikhez jársz?
Nekem olyan még nem volt, hogy kód alapján rossz alkatrészt kapjak.
Egyébként meg jobb helyeken kicserélik szó nélkül, bár tudom, ha már szerelnéd be de nincs mit az sovány vigasz.Szóval nézz egy másik kereskedőt szerelőt, ha ez már nem az első eset.
Vagy ami még a rosszabbik eset, hogy a papírjaid nincsenek rendben, de ilyet inkább nem is feltételezek.
Renault power
-
dovitt
csendes tag
Totál igazad van. Én utoljára kinyomócsapágyat vettem meg előre, persze hogy azt is vissza kellett vinni. Másik volt benne. De nemrég okoskerék cserénél a kerék mögött lévő szimeringet is cserélni akartam, de az még a gépben sem létezett. Méret alapján hidraulika boltban vásároltam meg. Megane 2-nél ezek igazak sajnos.
-
rob210
Topikgazda
A turbót ha lehet érdemes felújítani.Persze csak ha nem hajtották szét.
Az alkatrészekről no comment
Nekem eddig mindig stímmelt minden.
Odamentem a szerelőhöz megnézte a papírokat megnézte a motort és közölte ezt meg azt rendeljem meg hozzá.
Bementem a bardihoz megkérdeztem van-e (eddig minden volt raktáron el ne kiabáljam) odaadták, beszerelte gogo autóka.
Lehet akkor szerencsém van.
Igaz ez még a 8 szelepes lehet ezért egyszerűbb.
A 16 szelepesnél én is hallottam már extrém verziókról.Renault power
-
benvolio
őstag
Hát én a Megane I.-nél is jártam így. Az első féktárcsa nem stimmelt, valamelyik ékszíj sem stimmelt, és szelepfedél tömítés sem stimmelt. Az adott alkatrészmárka katalógusából nézve /én is láttam/ nem volt jó, hiába a kódok. Vagy a katalógusokat állítják rosszul össze, vagy ép a gyárba az összeszerelésnél elfogy az egyik fajta, akkor rakják a másik fajtát. Mert másra nem tudok gondolni.
-
Agyasima
senior tag
Délután még dolgoztam rajta. A lapátok biztos nincsenek lefagyva, és ipari mennyiségű jégoldó segítségével a tövét is szabaddá tettem kívülről. Remélem alulról/motorháztető alatt/ nem tud befagyni. Mindenesetre nem lett jobb a helyzet. Ötlete van-e valakinek? Vagy szerelő lesz belőle?
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
dovitt
csendes tag
Megane 2 -ben hidraulikus kinyomó van. Na azon aztán semmi állitás nincs. Jellemzően a kinyomo miatt, a pedál a felső részén fog.
rob : sok esetben az anyával csak pedál utján tudsz állitani, de a csúszás nem szünik meg.
Az is lehet, hogy a tiéd még nem automata, akkor viszont igaz. -
rob210
Topikgazda
A mostani dízelekkel már nincs ilyen gond.
Beindítod be is indul, csak oda kell figyelni, mert könnyebben válnak hengerfejessé mint a benzines.
Amíg nem melegszik be nem szabad kövér gátfröccsöket nyomni nekiA cd-d valószínűleg a kicsapódó párát nem bírja a nyákon.
Érdemes lenne egyik este felvinned és hajszárítóval kicsit átfújkálni.
Nekem annó a blaupunktomat nagy hidegben 2-3 hetente fel kellett vinnem kiszárítgatni.
Igaz nekem a Golf nedvesedett az ajtókárpit felől és az autóban is mindig pára volt.
Lehet neked se ártana megnézni egy nedvességtartalmat a kocsiban.Renault power
-
Polllen
nagyúr
Az akkor 23 éves ex VW Jetta-m is pöcre indult -10 fokban... Egy két dolgot kell ehhez csak rendben tartani benne...
Egyetértek azokkal, akik azt vallják, hogy nem erény, ha ilyen időben indul az öreg/új autó, hanem elvárás.
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Ebit
addikt
10 szerelőből 9-nek nem természetes a mosoly az arcán amikor közlöd velük, hogy francia autót viszel hozzá. Nagyon sok hülye felesleges megoldás van a franciákban pl.: egy apró 5perces melóhoz szét kell bontani a fél autót 1.5 nap alatt....és ilyenre rengeteg példa van/volt
Maradjunk annyiban, ha te ismered 10 szerelő véleményét akkor rosszul választottál, és ha a gyakorlatba is foglalkoznál a témával,több tipussal, akkor egyértelmű lenne,hogy a leirtak bizonyos hibák esetében szinte minden autóra igazak.
"Az autót szerelő"tudásbázisa" állandó kiadást jelent (modellspecifikus célszerszámok, adatbázisok, diagnosztikai szoftverek frissítése, rendszeres műszaki tréningje, problémamegoldó központok elérése). Béla bá' valamikor elvégezte az autószerelőit, azóta autodidakta módon, gyakran a kuncsaftok autóin képzi magát. A féltengelylehúzó hülyeség, lejön az pajszerrel és kalapáccsal is."
A lényeg amit korábban is irtam a felkészültség,amit egy univerzális műhelyben nem igazán talál meg az ember, persze lehetnek jófej -haver szerelők,de a történek inkább arról szól, hogy a hibás autót a gyári metodusnak megfelelően megjavitsák, reális árakon.
-
Ebit
addikt
elbeszélünk egymás mellett.
Valóban igy van ez feltehetően az eltérő életkor-tapasztalat, és mentalitás miatt van.
én nem, nem balfasz aki csinálta és igen jól felszerelt a műhelye és meg is csinált mindent rendben, csak amikor mondtam az autó típusát nem fogadta felhőtlen örömmel)
Gondolod ird meg a műhely cimét.
-
rob210
Topikgazda
Hát azért egy dologban legyél biztos.
A szerelők szeretik a francia autókat.
Ugyanis jó sok pénzt tudnak lehúzni azokról az emberekről akik nem értenek a kocsikhoz.
Nekem 2 barátom van aki autószerelő és mind a kettő szemrebbenés nélkül mondta, hogy imádja a renault, citroen, peugeot - okat, mert 10.000.- többet el lehet ugyan azért a munkáért kérni.Pedig semmivel nem nehezebb szerelni mint mondjuk egy VW-t.
Mindegyik azt mondta a francia autóknál egy bibi van, az a rohadt torx csavar, de ha azokat egyszer kicseréli benne az ember utána semmi extra.A Peugeot kifejezetten siker termék náluk, mert azokban nagyon sok a meghibásodás.
Ez az ő tapasztalatuk.
De megegyezik az én tapasztalatommal és véleményemmel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kicsit utána olvastam.
Állítólag ez egy multi csatlakozó, felszereltségtől függően van benne ülésfűtés, nyomásérzékelő és légzsák.
Szóval most nyomozhatok, hogy az ülésben benne van-e a fűtőszál vagy sem.
Ha benne van akkor bemókolom valahogy az tuti.
Vagy veszek majd egy olyan ülést ahol csak rá kell kötni egy kapcsolót.
Úgy is olyat szeretnék, ahol állítható a magasság.
Mert az enyém sajnos a merev sínes.Renault power
-
AMD Power
titán
Nagyon úgy néz ki,hogy ebben az évben már nem fogok új kocsit venni. A dCi ugye lutrik a benzinesek meg ugye egy csőddel érnek fel. Gyűjtögetem a pénzt... nézegetem őket és majd meglátjuk. Csak a Bónusz besorolásomat jó lenne nem elveszteni.
Köszönöm a jókívánságokat!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ABE
őstag
Kicsit OFF, de a témához kapcsolódik:
A céges autóknál van még egy faktor, mégpedig a szerviz nemtörődömsége. Hiába van papíron karbantartva az autó, ha gyakorlatban a sumákolás megy. Példa erre édesapám tapasztalata: sok embernek a beosztásához jár autó, tehát nem kulcsos, nem kinyomomabelét autó, hanem olyanok, amiket egy-egy ember használ, szóval sokan úgy kezelik, mint a saját autójukat. A cég ezeket az autókat bérli, és ezekre az autókra van egy szerződés, hogy meghatározott időközönként az adott márkaszervizbe kell vinni, aminek aztán a lízing lejártával elővásárlási joga van az autókra. Szigorúan ki van kötve, hogy a szervizperiódusokat be kell tartani, tehát egyfajta biztosíték lenne magának a márkakereskedőnek is, hogy x év múlva, amikor cserélik a flottát, műszakilag nem elhanyagolt autót kap.
Na most, ezek viszont ennek ellenére olyan szinten letojják az autót... A szervizelés úgy történik, hogy reggel odamegy a céghez az autóért valaki, délután pedig visszaviszi (elvileg) átvizsgálva, javítva, kötelező dolgokat elvégezve. De ki ellenőrzi, hogy ezeket a munkákat tényleg elvégezték? Senki. Vagy ha igen, és az autó használója észrevesz valami stiklit? Nem lesz abból semmi... Apám autójában elkezdett fogyogatni a hűtővíz, utána kellett tölteni rendszeresen. Épp ment kötelezőre az autó, le lett adva a hibalistában, hogy valahol folyton elvész a hűtővíz, és a ventilátor emiatt gyakran bekapcsol. Mit csináltak? Azt mondták, hogy semmi hiba nincsen, és minimum vízszinttel adták vissza az autót. Mondanom sem kell, hogy egyre gyorsabban kezdett fogyni a víz, így végül megint vissza kellett küldeni, alkatrészcsere lett a vége. De ugyanígy szoktak lenni olyan dolgok, hogy fel van írva pl., hogy izzó éppen kiégett, vagy az ablaktörlő cserére érett, aztán még ezeket sem csinálják meg...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Van egy két kereskedés akik fél egy év garanciát adnak.
Ezt rosszul tudod, ha kereskedésnél veszed a használt autót akkor két eset van.A magyar kereskedelmi és forgalmazási szabályok alapján (törvény xyxvz paragrafus)
Ha kereskedésből származik az autó arra:-. fél év garanciát köteles a kereskedő vállalni, amennyiben csak közvetítő, azaz az ideglenesen forgalomból kivont autót a te nevedre az előző tulajdonos nevéről íratja át.
-. egy év garanciát köteles az autóra vállalni, amennyiben a kereskedő cég a bejegyzett tulajdonos és úgy kerül a te nevedre az autó.
Renault power
-
ABE
őstag
Ez nem borúlátás, hanem egy jelenség leírása volt a céges autók említésére reagálva, hogy hiába van meg az akarat a bérlő/tulajdonos és a használó részéről, a szerviz keresztül tudja húzni a számítást. Igen, magánszemélyként is meg lehet szívni, csak ahova nagyobb flottát hordanak, szerintem még könnyebben tudnak csalni. Ennyi volt a mondandóm lényege.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
szerintem a kulcs a használatban van.
hogyan használják...van egy barátom, 1,6 benzines marea. 120ezernél teljes motorgenerál.
hát ő szereti hallani, mikor az elektronika leszabályozza a fordulatot és úgy vezetElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Nem hogy szarul nezte meg?
Itt felemeltek, alatettek a csuklos kerekes talpat a kereknek, ratettek, majd egyik az aknaban alulrl nezte, masik egy egy iranyban rangatta, mig harmadik fogta a kormanyt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Ebit
addikt
emlékeim nem csalnak, a renönál, a lengőkarral együtt szerelt trapézgömbfej, olcsób volt, mint a külőnálló, de lehet, hogy csak akciózták.
A szilentek,sajnos főleg ezeken az utakon hajlamosak a gyakori kiverődésre, az általad linkeltel, még nem találkoztam, de van néhány, amit alig lehet a helyére beilleszteni.
-
Grafiqs
őstag
Hát kilóméterből nekem is van bőven (281 ezer) meg 17 év. De hidegen a váltó nehezen veszi az egyest meg a kettest (oda vissza). Ezért gondoltam cserére. Ha melegen is csinálná akkor szimeringre gondolnék de így inkább olajra.
biker: Szerintem a szélvédő simán lehet, valami kavics felverődés miatt cserélve. A doblemez szintén lehet kavics áldozata. Egy műanyagos pár ezer forintért szépen ki tudja javítani, ha nincs nagy anyaghiány, csak folytonossági hiány.
A vezető oldali ajtó 1mm-es eltérése pedig adódhat lógásból is, lehet csak beállítás kérdése. Hisz ha a többi ajtó stimmel, akkor könnyen lehet, hogy csak lóg egy picit, a sok használattól.
Olajjal kapcsolatosan nézd meg milyen előírásoknak kell megfelelnie az olajnak gépkönyv szerint. Mármint minősítés szempontjából.
Én egy időben egy 1,3 Mjet diesel Puntóval jártam. Abba a gyári előírás szintetikus olaj volt. A helyedben én sem tennék bele félszintetikus olajat. Az 5w szerintem mindenképpen jó alap (5w-ből csak szintetikus van) a 40 pedig jobb választás a nyári melegekre való tekintettel.G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
biker
nagyúr
nem derült ki, most is átnézték, jó minden. kormányösszekötő nagyon kicsit kotyog, ennyi.
kicsit halkabban nyikorog most, hallani a szalagkábelt amikor átfordul a kormánybal első tükör nekem se fűt, de még nem volt kedvem foglalkozni vele. ki kell mérjem majd, megy e 12V vagy sem
Turbó viszont 90% megy felújításra, amit az eladó áll, mert szabályoz ugyan, de van egy pont a pályáján, ahol akad egy kicsit, mintha addig lenne bekopva a pálya, és ott vagy átugrik, vagy nem. szóval nem jó, de most megmozgatva, kitakarítva akár 115-120-al is mehetek, mielőtt előjön a magas nyomás hiba, jobb lett tehát kicsivel
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
-
cserkoka
újonc
Nem, nem volt semmi hangja, sőt még szaga sem, egyszer csak nem indult el amikor a kocsit beindítottam. Első körben én is a fűtés ellenállásra gondoltam de mivel fokozatmentesen állítható a fordulatszám szerintem ebben nincs is. Viszont ha az elektronika krepált be, hát....gondolom az egy kisebb vagyon
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Nintendo Switch
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen