Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabi94
őstag
Neked is, és az előtted válaszoló kollégának is nagyon köszönöm a segítséget!
Zörgést megszoktam, a 20 éves Volvo minden porcikája zörög. A többi meg ezek szerint ki fog derülni mindig a helyszínen.
Nem fogok elhamarkodott döntést hozni, ha megvan a konkrét kiszemelt vagy vettem valamit, jelentkezem.
-
csabi94
őstag
Ha az 1,3 tonnás V40 (1.8 szívó benzin) hozta alattam a 6,7-et (55k km átlaga), akkor egy dízellel meglesz az 5,5. Ha valamihez, ehhez értek. Mondjuk azt hozzá kell tennem, hogy valószínűleg majd magával ragad a nyomaték, és ki fogom használni a lóerőket. Úgy más lesz a helyzet.
(#71719) eTrade: Köszi, utólagos ledet nem szeretnék. Pont azért szeretnék gyári xenont, hogy ha esetleg projektorcserére kerül sor (mondjuk gyenge foncsor miatt, mert ezek sem bírnak 10-20 évet), akkor is szabályos legyek.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Pedig varta/bosch akkuért mentem, ami az én méretemben másfélszeres árat jelentett volna, de lebeszélt róla.
Már rég nem írtam ide, sőt nagyon sehova. De arra azért kíváncsi lennék, hogy mivel sikerült lebeszélni az eladónak, hogy a valóban két prémium márkák közül, amik röhögve tudnak minimum 5 évet és valós indítóáramot, főleg a Bosch, ezt a hulladékot vedd meg? A tuning cégnél nem mondták, hogy az átírt "agy" egyik legfontosabb eleme ezután, nevezzük így, az indításkor meglévő gyárilag magasabb amper? Nekem direkt mondták, hogy indításkor 11v a határeset még, ha az nincs meg, cseréljek aksit és nem is volt meg 10.6-ot tudott az akkori gyári aksim...már, de a franc tudja, hogy újonnan mennyit tud, lehet semmivel sem tud többet. Ettől függetlenül tuning ide, vagy oda, ezen nem (sem) szabad spórolni.
Mivel alig használom az autót, legutóbb 32 nap után indítottam be, úgy indított az optima, mintha 1 órája állítottam volna le.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
őstag
Szia!
Én is azt vettem amit rob linkelt. Bár a szervízben azt mondták két féle van, kétféle rendszerhez. Az egyik figyeli kerekenként a nyomást, a másik csak annyit, hogy van-e defekt.
Tanítani nem kell, csak az autóval kell újrafelismertetni a kerekeket.Renault Megane IV Limited
-
Nordik
őstag
Most nekem is electric power akkum van, eddig semmi gond vele. Lényegesen olcsóbb volt és ahol vettem csak ezt forgalmazzák és mondták, hogy bármi probléma van velük simán tudják garanciaztatni, rugalmasan kezelik a cserét akár. Aztán meglátjuk, hogy fogja bírni. de én is hallottam már nevesebb markaktol is rengeteg negatív tapasztalatot.
-
harry
veterán
Mondjuk ha már SCT-ből 241mm -eset nézek, akkor javaslatod alapján lehetne "Electric Power Premium Gold akkumulátor, 12V 67Ah 640A J EU, SFT", ami még mindig csak 18k, viszont egy lépcsővel nagyobb kapacitás (meg sokkal több indítóáram)...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hali Mycso!
Ezt majd megírom privátban. hogy miért kell, ha lesz egy kis időm (amiből nem sok van), csak előkotrom a papírokat, hogy érteni is lehessen.
Viszont, aki lebeszél egy Bosch-ról, azt is otthagynám egyből. Most pontosan melyik típust vetted? Laguna III 2.0 dízelbe ez való. Egyik ismerősnek 6 éve van az autójába, Nissan, mint tudjuk ez ugyanaz a motor, mint ami a lageszban van. Bosch Silver Plus S5 akkumulátor, 12V 85Ah 800A J+.
Szerintem azt sem tudja, hogy létezik benne aksi, kint parkol vele utcán, volt olyan, hogy 45! napig nem indította be az autót, mert cégessel járt, nos ez a Bosch röhögve indította.[link]
------------------
Gyárilag Varta van benne, az meg ennek felel meg. [link] VARTA SILVER DYNAMIC 12V 85AH AUTÓ AKKUMULÁTOR JOBB+
A Lagunába, főleg tuningosba az indítóáram nagyon fontos, hogy 11 alá ne essen, mert, na és emiatt keresem meg majd a papírokat- nem tölt be olyan dolgokat, ami miatt át van írva az agya, vagy egyszerűen hülyeségeket és hibákat is generálhat az autó. Mint írtam, nekem 10.6-ot tudott, de egy normál autónál is 10.4-et mondtak nekem, hogy az már határeset, amit sokan nem is tudnak, mert indításkor leesik 9-re, de azzal még simán beindul az autó, csak épp egyre több hülyeségeket csinál(hat). És megint leírom, hogy dízelről beszélünk. Benzines - hacsak nem valami nagy motor van benne - teljesen más.
Ha van rá lehetőséged, méresd ki, hogy indításkor mennyire esik le a feszültség.---------------
Amiket/akiket én felhoztam példának, nem ilyen hülyék, hogy így használták volna, sőt nagyon is sokat mentek. Egyszerűen csak megdöglött az aksijuk. Mint ahogy én is, pedig úgy voltam vele, hogy "leállok", de egyszerűen mennem kell, ok nem annyit, mint jó pár év alatt, de azért megyek. A Laguna viszont ott áll a garázsban, ahogy megígértem neki, lényegében új az autó.
Nincs olyan rajta, ami nem lett kicserélve. De "ő" velem jön a sírba...-----------------
(#71801) PreikeStoleN
Persze, de mibe és milyet? :-) -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezért voltam kíváncsi, mert nálam is ez volt. Régi ki, új be és minden működik. De a Renault FB csoportban anno sokadszor olvastam, hogy újra kellett tanítani az ablakot, be kellett írni a rádió kódot, meg "mittomén" miket írt a sok "okos" már...
Nem is értettem az egészet. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az lenne az igazi, ha itthon is árulnák a NAPA - THE LEGEND akksikat. [link]
Némelyikre 75 hó garanciát adnak, de simán elmennek ezek több, mint 10 éveket, ráadásul olyan indító amperral rendelkeznek, még a kisebbek is, hogy egy repülőt is beröffentenének kis túlzással. 3 hétig voltam az előző hónapban a családdal Kanada-Usa, ha nem autóaksiról lenne szó, ami ugye ilyen dögnehéz, biztos vettem volna.A varta-t meg elírtam a múltkor. Az F18, de a lageszba az F19 való a 190-es magassága miatt. Vagyis pontosan ez: [link] A kettő közt csak a magasság a difi. F18: 175mm, F19:190mm A többi mind ugyanaz. Persze az F18 is jó bele, de az az igazi, mikor a kábelek pontosan illeszkednek a sarukra. Az említett Electric Gold aksid mérete is pontos, ahogy kell.
315X175X190 A laguna 3 2.0 dci-nek elég durva indító áram kell. :-)[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
ddt4-et néztem én is. Komolyabb felkészülést igényel, mert gyakorlatilag akár 2 rossz kattintással működésképtelenné lehet tenni az autót
Talán tavasszal belemélyedek, ha lesz rá időm.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Xantomas
őstag
Csak, hogy én is mondjak egy fogyasztást.
M2 CC, 1.9dci, 2 fő, csomagok, Bp-Zakopane-Bp, kis kitérővel, meg az extra, fedkomp szerint 4.7-es fogyasztás, rátankolás alapján inkább 4.9. Ilyen kis fogyasztásom sem volt még eddig. Eddig mindig 5.5 -6L-re jöttek ki a hosszabb trippek, igaz, mindig pályán használva.
Viszont ebben pálya nem volt (arrafele nincs is), csak főút, sok emelkedő, meg hosszú lejtők. Utóbbiakon, a -10C fokban igen rémisztően visszaesett a vízhőmérséklet 70C fok körülre.Odaúton elkezdett megint zúgni a kocsi. Febi, akku tálca alatti váltótartó bak gumija hosszában elrepedt, gyakorlatilag fém a fémen kocogott. Gondolom sem a hideg, sem a nagy kátyúzásom nem tett neki jót. Élt 1,5 évet. Belement jóféle Hutchinson oda is. Gyakorlatilag az anno belepakolt Febi alkatrészekből egyedül a zselés bak az, ami még nem ment szét, pedig csak 40e km lett beletéve azóta.
DPF nyomásmérő cső:
Kaptam, 5 és 6mm-es belső átmérőjű csöveket. Egyik a a dpf elötti ág, másik ami utána van. A szakadtat kicseréltem, a másikat csak levettem, kipucoltam, pontosabban belefújtam egy kis egr tisztító sprayt, lögyböltem, kiöntöttem, visszatettem. Konkrétan alig lehetett rajta átfújni. Most csövek tiszták. Első új dolog: ahogy autópályára mentem, és stabilan 2500-as fordulat felett volt, el is kezdett regenerálni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MM
őstag
Szerintem pedig pont, hogy a Renaultnál jól csinálták.
Ha van automata világítás kapcsoló, hátul is ég, ha nincs, akkor csak a menetfény magában.
Míg a 3-as Megane nem volt elég érzékeny (az utolsó Laguna is kb ugyanaz), a 4-es Megane már jól lövi be, és pl. ködben, szürkületkor mindig időben kapcsol.
Reggel, mikor sötétben indulok, sokszor már a nap is rég süt, mire lekapcsolja a tompítottat és átvált menetfényre.
-
forceberg
veterán
Ami változó lehet, az a szél iránya és sebessége.
Nekem anno az tűnt fel, hogy volt, ahol mondjuk délelőtt odafele, majd este visszafele is pont szembefújt a szél.
Vagy akár még az útburkolat is beleszólhat valamennyit.
Plusz még lehet, hogy pont ugyanakkor éred el a körülményeket, hogy regeneráljon.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
TunerList esetén a C2 csatlakozó hiányzik csak, vagy egyéb vezérlés / kivezetés? Avagy ha pl. a forrasztási pontok ott vannak, akkor tudnék kivezetni onnan egy jack aljzatot? Bár meglepne ha ilyen egyszerű lenne.
Gondolom innen az infó, mindjárt átnézem, bár ez nem sejtet jót:
(**) Auxiliary input only available on Update List models. The AUX input must be activated in the head unit's menu. C2 doesn't exist at all on Tuner List models[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
Ezt mond annak aki most vett egy 6 éves 2.0 crtdit aztán lehalt a dpf a turbó. Most ki kéne cserélni de arra nincs pénz.
Igen tudom, hogy ez is user error.
De a fejben nem állt össze, hogy drága autó olcsón nincs.
Megvette, mert nagy autóról álmodott (passat), de, hogy azt szervizelni is kell erra nem gondolt.
Így értettem a nagy álmokat....Renault power
-
pellesmartin
tag
Nem is láttam még ilyen átalakítót.😀
De szerintem jó lehet,gondolom passzív cucc,nincs késése se. Csak azt nem tudom hogy 30-40Hz-nél alacsonyabb frekvenciájú jel megy e a hátsó hangszórókhoz,vagy csak az elsőkbe van mély. Bár egy 0-50Hz teszt zene megmondja majd 😀
(#73720) harry:
Tuner listes kazettás gyári lejátszó,ugye nem támogat Aux bemenetet. Kazetta lejátszó előerősítő IC kimeneti pontjára kell forrasztani egy 3.5mmes jack kábelt,és ha beraksz egy üres kazettát,tudod az auxot használni. Rádiója is megmarad,az SRC gombbal tudsz köztük váltani.Csak vigyázz ne ess bele abba mint én,az IC lábai és a forrasztási pontok között meg kell szakítani a vezetőt!! -
MC Pite
veterán
Dunlop, Pirelli (ha legalább P7) nexen/hankook ezek közül a sorrend.
XL itthon kátyúállóság miatt fontos, meg ha ez az előírt - hiába lesz rajta úthenger, nyúlósabb lesz a sima ha itt XL az előírt.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
forceberg
veterán
Már használtan sem, múltkor írtam, hogy szétnéztem(3, nagyon max. 4 éves középk. kombik), aztán hasonló évjáratban úgy tűnt, simán pariban van a Talisman a Passattal. Nehéz döntés lenne, mert kívülről a Talisman, belülről a Passat tetszik jobban.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ilyenezalaci
tag
Én is próbáltam a JC-t, az előző Megane 2 ben nem volt gondom vele nekem sem. Aktívszenesben még nem tapasztaltam különbséget gyártók között. Több évig Fram gyártmányút is használtam. Lehet, hogy inkább a helyes klímahasználat, pl. hosszú utak végén a rendszer meleg levegővel való kiszárítása ér a legtöbbet. Én mindig óvatosan kiporszívózóm a szűrőházat is - ezt youtube videókból hiányolom - aztán klímatisztító hab a házba, ami átmegy a lamellákon, majd viszem ózonoztatni.
-
#89309696
törölt tag
-
Xantomas
őstag
Egy szett Barum quartaris 5-őt vettem. Az árához képest teljesen ok. Ami óriási hátrány, hogy gyűjti a követ, sarat, murvát, amit jól ki is dobál, azok legnagyobb örömére, akik nem szeretnek féktávot tartani.
Csúszni nem csúszott meg, féktávban nem ézem hogy rossz lenne, darabonként a 15e ft-ot megérte. Kopni viszont kopik. Eddig olyan 3+0.5 hosszú szezonos guminak tűnik."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ghandi
aktív tag
Mindenféle képpen nézzél rá diaggal ha teheted, mert én is jártam hasonlóan, igaz benzines Megannal. Nem akart indulni, aztán egyszer mégis elkapta és ment, de pár nap múlva megint kezdte. Szinte mindegyik autószerelő azzal kezdte hogy hát igen ezeknek a üzemanyag szivattyúja szokott elromlani, azt kell cserélni benne, és szinte látatlanul mondták ezt. Aztán találtam egy jobban Renaulthoz értő szerelőt, ő meg kapásból mondta hogy ez felső holtponti jeladó. Kicserélte és azóta teljesen tőkéletes. Ennek a cseréje alkatrésszel együtt 8000 Ft volt kb 3-4 éve.
Én imádom a Bosszúállókat ezért tuti a Stark-ot venném
[ Szerkesztve ]
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen