-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz molnarpeter #58292 üzenetére
Nagyobbrészt a megane2-ben lévő 106lovas 1.5dci-t érintette a hk csapágy probléma.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz #32577792 #58303 üzenetére
Nekem is mozgatni kellett, ahogy előttem a kolléga is mondja, olyan nehézkesen jött ki.
De én nem is ezzel trükköztem sokat, hanem a két filtert, mire sikerült beszenvedni pontosan a helyére....Amúgy én is most állok előtte, valószínűleg hétfőn megveszem, aztán valamelyik nap cserélem is.
Meg ablaktörlőt kellene még vennem, de nem tudom, hogy mit vegyek....a prémiumabb márkákról mindenki lebeszél, hogy felesleges, mert azok is hamar megadják magukat. Itt nálunk a bosoko-t (amit mindenki dícsér a gagyik közül) is aranyárban adják az autósboltok.Nekem a megane-nál annó nagyon bevált a valeo silencio xtrm, tudom viszonylag drága is, de hátha ezen is jó lesz.
ΞΔGLΞ : neked tapasztalat laguna3 ablaktörlőkkel???
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz #32577792 #58381 üzenetére
4controllal, nekem egy bajom van: nagyobb kanyartempónál, így lassan 2 év után sem érzem, hogy hol a határ.
Amikor azt érzem, hogy talán határon autózok, na akkor simán elfordul bárhol.Kisebb tempónál, agresszív kanyarodás során, nyilván megvan, hogy hol a határ.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #58495 üzenetére
Rob, egy gyöngyszem, face csoportból:
"Ha már nagyon hangos az okoskerék nem kell kétségbe esni.
Leszeded
Szétszeded
A mozgó lamellákat kiékeled 6os rúd és csavar darabokkal.
Paszta
és mehet a helyére.
Mindenki boldog
Ja nem..."Ezután meg gondolom jött a sz@rfosch franciázás....
( a képet és az irományt negatív példaként rakta be az illető, nem ő volt az elkövető, ő csak szembesült vele, hogy ezmiez)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
No a héten kis szerelgetés történt nálam is.
Váltóolaj csere, motortartók (a zselés nagy kivételével, az jövőhéten mert nem maradt idő, pedig kíváncsi vagyok).
ablaktörlő, pollenszűrő.
Pollenszűrőnél lehet rászokok, hogy 3-4 havonta lecserélem, mert iszonyat retek volt.
Illetve lassan olajcsere, most nagyon elgondolkodtam a xado-n....ezt az egyet találtam, ami tudja a 720-at: [link]. Lehet rápróbálok.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58527 üzenetére
A naloldali bajuszkapcsoló végén nincs véletlenül egy gomb? Régebbieknél ott volt az "auto" gomb.
Vagy ahol írod ott kellene lennie a menüben: [link]
Egyáltalán a tiédben van drl?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58538 üzenetére
Attól, hogy fizikailag van a lámpában drl izzó, még nem jelenti azt, hogy van drl.
A lámpatest ugyanaz mindegyiknél, csak a drl elektronika nincs benne.
Évjárat/felszereltség függő.
Ha a menüben nincs ott, akkor a tiédben nincsen.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58561 üzenetére
Mondjuk ezt nem a drl fogja megoldani, ott valami más probléma lehet.
0-állásban nem szabad égnie a lámpának.Erre a clip-es dologra meg kíváncsi vagyok, mert kollégám is nem rég vett egy 2010-11 körüli m3-at és abban is ez a szitu, hogy drl-es a lámpatest, de nincs hozzá menü. Én inkább úgy sejteném, hogy az elektronika is hiányzik és nem csak szoftveres mahina, de majd meglátjuk nálad.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Végre ma kicserélték a múltkor kimaradt fent nagy zselés bakot. Röviden: jó lett.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #58660 üzenetére
Nálam igazából nem volt gond, elég újszerűnek tűntek a bakjaim, csak jó áron sikerült beszerezni a gyári bakokat.
Illetve bemelegedve alapjáraton volt némi rázás-remegés, de tényleg csak minimális.
Na ez most megszűnt.
Azt nem tudom mondani, hogy olyan mint egy benzines, de most olyan mint egy új dízel.Illetve kiszerelés után kiderült hogy az én zselés bakom is ki volt már száradva.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Johnny_vT #58753 üzenetére
Szia, az ülés szerintem elég mély, valóban kemény is, de fog szépen.
A könyöklő, az ülések szélei és az ajtókárpit felsőrésze az műbőr, a műszerfal pedig valami habosított poliuretán (bár az elég jó tapintású).
Illetve vannak a fullos, initiale paris felszereltségűek, ott még a műszerfal is bőr, no meg van konkrét bőr üléses is. Igazából nem tudom neked melyik van.
Én 182cm vagyok, a coupéban hátul le kell hajtani a fejem, egyedül középen féárek el nagyjából.
A lábtér az elégséges lenne, viszont az első ülések alatt kevés a hely és egy normál méretű ciő már nem fér be az ülések alá, ezért aztán mégis csak szűkös hatást kell, mert nem tudod hova rakni a lábaid.Ilyen kopogós műanyagok alatt nem tudom mit értesz, az nincs benne....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Annó megírtam itt a saját sztorimat. Ott felesleges köröket futottam csak.
Ettől függetlenül szerintem is meg kell tenni a feljelentést.Éjszaka csenget valaki....lemegyek, rendőrök.
Mutatják az autómat, hogy van egy kis bibi.Két úriember feltörte, elloptak belőle kb. 20.000ft-nyi lomot és csináltak 400.000ft-os kárt!!!!
Feljelentés, stb....Meglettek 1-2 hónapon belül, mert a környéken ezt a tevékenységet folytatták (vagy 12 autót nyomtak fel ezzel a módszerrel).
Aztán bíróságrajárás, stb....két huszonéves, kábítószeres, nincstelen barna egyed, fejenként 4-5 gyerekkel.
Na ennek már vagy 5 éve.....
Tavaly kaptam egy papírt, hogy még fenntartom-e a polgárijogi igényem....nyilván ebben az esetben értelmetlen.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
3-as lageszon aki 18-as kereket használ mire szokta fújni?
Előre 2.6, hátra 2.2-t ír, de nekem azzal nem frankó.
Amióta a nyár fent van, elől 2.8, hátul 2.5 így most normálisan áll a gumi, meg jobbnak is érzem...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58776 üzenetére
No, ez jó hír, kollégámnak akkor tolmácsolom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Csak úgy infónak: 2.0 dci gyári szűrők (gyártók)
Go. - mahle
Levegő - mann
Olaj - purflux“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
No végre csak elkezdődik nálam is a szokásos renault betegség.
Urak:
Laguna 3-nál melyik légzsákcsatlakozó szokott kehes lenni??
Pár hete előjött, hogy néha megjelent a "check airbag" felirat, mára viszont szinte állandóan ég...
Ülés alatt van ennek is, mint a megane-nál??? (mos így futtába benyúltam, de nem találtam semmit)
Ha nem lesz meg akkor majd diag, hogy melyik lehet a probléma okozója.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#59450) ΞΔGLΞ és (#59451) tresh: most jelenleg a felnire gondoltam.
Egyébként annó ez a féle C5 is felmerült.
Ez haveromé, jó, szép, kényelmes viszont ezt a futóművet nem élem. Ez tényleg hajóként viselkedik.
A laguna sokak által keménynek nevezett futóműve az ami nekem bejön.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Gabady #59500 üzenetére
Persze, ezzel egyet értünk, hogy a gyári magasságával ultragagyin néz ki.
Amikor eladás előtt visszaemeltük, rossz volt ránézni, na meg kanyarogni is rossz volt.Mod.: a xenon témát annó végigjártam én is (nekem ph2 volt), de simán 100k fölötti összegbe lett volna hivatalosan beépítve, így elengedtem.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz polonic #60011 üzenetére
Egyébként a megálláskor forrón leállítás nem is leállításnál, hanem inkább a következő indításnál okozhat gondot. (majd ha mágus erre jár megerősít ebben)
Ugyan is a felhevült turbóban az olaj elpárologhat, vagy alkotói kicsapódhatnak/elpárologhatnak az apró járatokban és indításnál lesz olyan, hogy szárazon fut a turbó. Nagyjából ez a jelenség.Hogy mennyi itt az ésszerű és mi számít hajtásnak, azt nem tudom.....én pályázás kiállásnál kb. fél percet hagyni szoiktam ketyegni.
Mondjuk ezt a strat-stop dolgot nem vágom na renaultnál, nekem fiestában volt, ott hidegen nem állította le. Pályázás közbeni élményről nem tudok beszámolni, nem emlékszem, hogy akkor hogy viselkedett. Illetve most a céges 2.0tsi transporter is start-stop-os, hidegen szintén nem állítja le.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Yoshida #60047 üzenetére
Az intercooler inkább a töltőlevegőt hűti, ami a turbóról jön és a motorba megy, tehát annak nem sok köze van ilyen értelemben hozzá.
A vízhűtéses turbó, az már igen, az már lehet egy ilyen okosság, valószínűleg nem véletlenül találták ki a nagyobb teljesítményű 2.0dci-be. A 178 lovasokon, már ilyen turbó van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #60074 üzenetére
Egy Nagykanizsa-Miskolc távot nyomtam én is a héten egy seggel (~430km). Nekem nem volt olyan vészes...ez olyan belefér kategória.
Pár éve a 2-es megane-val egy Győr-Miskolc távom volt egybe, az viszont eléggé megviselt, pedig az csak ~340km körül van.Ha wc/tankolás miatt nem muszáj megállni, akkor a lagunával így érzésre bármennyit képes lennék levezetni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz orosziem81 #60118 üzenetére
Lagunára nekem előre 2.6, hátra 2.2 a gyári érték.
Hátul kb. 2.4-re kell fújni, hogy normálisan álljon, elől meg még 2.8-nál is laposnak tűnik, de többre nem merem fújni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz LamerGyuri #60385 üzenetére
Menetfényhez: megane 1 és 2: motortéri biztosíték doboz mögött lévő kábelkorbácsban a citromsárga vezeték.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Naaaaa.
Ez jó hír.Annó amikor kijött a talisman, hallottam egy ilyen kósza hírt, hogy lesz belőle 2.0dci. Akkor a renaultnál rákérdeztem, ők azt mondták nem tervezik.
De, ha valóban így lesz akkor jó. Bitang mód tetszik az az autó, csak motor nincs hozzá számomra megfelelő.
Mondjuk elmehetnének valami v6 irányba is....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Urak, megane 2.0T motorjaival ki van képben???
Picit eljátszadoztam a gondolattal, hogy kellene nekem egy kabrió.... (egyelőre, csak gondolkozgatok)
Megan2 2.0T 163ló. Nos, ez hardveresen miben különbözik az RS-től??? Gondolom, pl.: a turbó más, az viszonylag nem olyan nagy költség, a szoftver....meg még mi az ami az átalakításhoz kellene???
Illetve mennyire kényesek ezek a turbó-benzinek?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz gixxergabi #60683 üzenetére
Nagyobb kártyára hogy???
Az eredeti kártyát rá kell klónozni a nagyobbra, vagy hogy fogja a navi elfogadni a másik kártyát?
Én megvettem a gyári eu frissítést, de nekem sem fér el a gyári 2GB kártyára.....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Néha felvetődik az üzemanyag kérdés.
Annó írtam, hogy a megane (1.5dci@106) szinte csak lukoilt, vagy néha auchant kapott. Nem fogyasztott, ment, nem volt gondja.
A lagunával (2.0dci@150) szintén rászoktam a lukoilra. Nem is volt gond. Amit már többen említettek, hogy az OMV-t nem szereti, ezt bebizonyította nálam is.
A lukoilnál kb. egy jó éve történt valami változás (valaki felvásárolta őket, és ezért másabb a nyál náluk???), valahogy nem az igazi vele az autó.De ami tutira nem jó, az az OMV.
Kb. egy éve figyelgetem, azóta vagy shell vagy OMV ahol tankolok.Ugyan olyan használat, útvonál, stílus, évszak, stb. mellett a shell üzemanyaggal 6-6.2l/100km átlagokat megyek az OMV-vel pedig 6.4-6.7l/100km. És csak döbbenten bámulok nem értem az ordító különbséget....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen