-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Milo629 #47331 üzenetére
Szia, gumiszőnyeg vagy szövetszőnyeg.
Tempomatot egy renaultklubos srác megtudja oldani (KoAn), 10k körül tud adaptert és be is szereli/köti, kb. 10 perces művelet. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz diablo1984 #47340 üzenetére
Nem olyan vészes, 4 évig így használtam. Egyébként nem kell hozzá teljes kéz...bal kezem egyik ujjával megnyomtam a bal bajuszon lévő gombot, jobb kezem valamelyik ujjával meg a kormánytávon a megfelelő gombot.
(#47345) Milo629: nyilván ha megveszed hozzá a vezérlő gombokat (a kormányközép is más a tempomatosban), akkor arra köti. De valamilyen elektronika szükséges hozzá, mert csak a csatlakozó van gyárilag beépítve.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz SG3rg0 #47389 üzenetére
Szia, ez 2008-ban jött be, igazából alapfelszereltséget takar, csak valami limitált széria volt. Elég nehéz követni a renaultnál a felszereltségi szinteket, elnevezéseket, mert akár évjáraton belül is volt, hogy teljesen megújultak.
Egyébként pont van egy 2008-as brosúrám, megtalálsz benne mindent: [link]
felszereltség megane
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #47420 üzenetére
Biztosan nem lehet?
Megane2-nél az ajtó zár felőli végén kell egy kis műanyag pecket elfordítani. Asszem egy kis lapos csavarhúzóval kell rajta 90fokot fordítani. Az a baj, hogy már régen csináltam, most nincs előttem. (Mielőtt megkérdeznétek, nem a gyerekzár)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz forceberg #47431 üzenetére
Szia, én már szedtem ki, elsőre elég nehézkesen ment, de másodjára már viszonylag gyorsan.
Bentről, a vezető oldalról bontható.
Ki kell szedni a fék és a gázpedálokat, majd a középső box oldalán az összes műanyagborítást. A kárpitot valahova félrehajtogatni, ezután kiszedni az utastér merevítőt (ez elég jó kis művelet), ezután férni hozzá a komplett fűtőmotorhoz, ventilátorostul.
A merevítő alsó csavarjai egész jól elrhetőek, de a felsők a műszerfal aljában nagyon nehezen elérhetőek.
Illetve a merevítő és a venti kiforgatása-kisakkozása a helyükről elég nehézkes.
Illetve a küszöbön háton fekve a műszerfal alatt szerelni nem kellmes. [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz motoflug #47459 üzenetére
Szia, a tükrök behúzása alatt a behajtásra gondolsz? Ha igen, azt kézzel tudod.
Az elektromos tükör állítás (ami a tükörlapot mozgatja) nem egyenlő a tükör behajtással, az egy másik funkció.Megane2-höz van egy rövidke irományom, de linkelem hátha feltudod használni: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Assasin_ #47511 üzenetére
Szia, elvileg 5 telefont tudsz párosítani.
A menete az lenne, hogy aktiválod és lehetővé teszed a telefonodon, majd elindítod a fejegységen a BT párosítást és ekkor a telefonon elkezded kerestetni (lagunánál: My_Radiosat-nak hívja magát).
Párosítod, a fej ki fog írni egy kódot, ezt beírod a telefonba és kész is.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Assasin_ #47525 üzenetére
Átlehet állítani angolra.
Sajnos a renaultban minden egység teljesen különálló.
Külön lehet a kormány mögötti központinak a nyelvét, a navinak és a fejegységnek állítani.
A fejegységen van egy beállítás gomb és a fejen lévő gombokkal lehet benne mászkálni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz Assasin_ #47537 üzenetére
Igen, most olvastam, valahogy elsiklottam felette.
Eső az megtudja viccelni, mert tud olyat, hogy az eső miatt azt érzékeli, hogy valami van ott. Egyébként ettől eltekintve (bár ezt is ritkán csinálja), nálam jól működik (nekem csak hátul van).
A kormány mögötti kijelzőnél van egy menü, ahol asszem a hangját lehet állítani, szerintem érzékenységet nem, de meg kell nézni, nem emlékszem már pontosan. (ablaktörlő bajuszkapcsoló végén lévő gombbal/gombokkal).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz SG3rg0 #47547 üzenetére
Ez egy borzasztó gyengén felszerelt modell...értem én, hogy kevés km, de ennyit biztosan nem ér.
Ilyen 1.4, 1.6 benzin vagy 1.5dci-ért, ha szép és jól frlszerelt, olyan 1.2-1.3M, amit talán nagyduzzogva kiadnék. (2007-8 körül).
Bár ez utóbbi a saját véleményem, nyilván a piac áraz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Egyébként ez az ár-arány (szerencsére) megmaradt a 3-as laguna-megane között is.
Ilyen évjáratban, motorral és hasonló felszereltséggel (azért valamivel rosszabbal) olyan ~300K-val többe került volna egy megane.
Annó rob-al már többször feldobtuk, hogy addig jó nekünk, míg az emberek nagy többségének az alapfelfogásában a francia autó: sz@rfos és semmit nem ér, a dízelük, meg végkép sz@rfos.Ilyen 2-3M közötti kategóriában, fiatal, jól felszerelt autók között a laguna 3 best of!
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz pècsimunkás #47557 üzenetére
De-de, láttam. Itthon viszont benzines laguna3 nem igazán van, talán a hirdetések 1%-a, de még lehet sokat is mondtam.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Sanyo77 #47574 üzenetére
No várjál. A vizet fűti vagy az utasteret?
Amit linkeltél az szinplán az utastér ventilátor.Megane2/scenic2 -ben volt bizonyos felszereltség (pl. digit klíma) és motor (1.5dci) mellett kiegészítő, elektromos utastér fűtés: ilyesmi. Ez akkor működött, ha a fűtést maxra állítottad. Ez a fűtésbox környékén van.
Ezenkívül létezett egy kiegészítő fűtés a vízkörre is, egy izzítógyertya lógott bele a vízcsőbe. Ez fizikailag az autó bal első sárvédője előtt helyezkedik el. Ez utóbbi elég kevés autóban van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Sanyo77 #47580 üzenetére
Igen laguna3, viszont még nem igazán figyeltem, hogy mikor kezd el fűteni. Mondjuk mostanában még nagy hideg sem volt. Ilyen 0fok körül, talán 1km után már langyosat fúj, ekkor a vízhőfok mutatója, csak éppen megmoccan. És viszonylag hamar be is melegszik, mintha nem is diesel lenne.
De megnézem, hogy a hőfokot feltolom maxra, akkor beindítás után is már meleget kellene fújnia.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz SPeti1984 #47625 üzenetére
Szia, létezik renault minősítés is az olajakra:
RN 0700
2008-ban megjelent minősítés. Szívó benzinmotorok és
dieselek részecskeszűrő nélkül.
Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W30, 0W-40, 5W40RN 0710
2008-ban megjelent minősítés. Benzines és turbó benzines
motorok, dieselek és turbódieselek részecskeszűrő nélkül.
Alapvető viszkozitás 0W-40, 5W40RN 0720
2008-ban megjelent minősítés. Dieselmotorok
részecskeszűrővel (akár biodiesel) részecskeszűrővel.
Alapvető viszkozitás 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W40“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Wiz Khalifa #47618 üzenetére
Ezt nézd, clión: 6.5x17 ET49-es felni, 205/40-es gumival elfér: [link]
mod.: mondjuk ez már sz@rul néz ki, mint egy mini SUV.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Wiz Khalifa #47644 üzenetére
Az első szériás 120 lovasokkal volt több baj, ha jól rémlik turbó és elektromos peoblémák.
Mit néztél? Illetve milyen évjárat/ár?Mert ugye nagy általánosságban a dci-nek egy hatalmas problémája van: a hagyag gazdája. Akkor viszont fel lehet ülni a szopórollerre.
[B(#47647) Geri89:] asszem nekem van, holnap otthon megkeresem.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pedig szokása megadni magát, de kb. 100-150k km-t simán kibír, így általában a vezérléssel együtt cserélik és akkor nincs probléma.
Egyébként nem egy eszeveszett tétel (valami 20k magassága), így e miatt nem vetném el az 1.6 benzint.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Pedig a renyó 3.0 v6 benzin pont nem is egy rossz darab. (v6 dci-vel voltak bajok, talán hűtési ha jól rémlik a hátsó hengereknél ????).
A becsnepper egyébként már pár éve ilyen, ahogyan az egész totálkár is.
A becsnepper általában mindent fikáz, kivéve csakahondajapánbenzin....
Nagyjából indokok nélkül, vagy hasonló indokokkal, mint az általad bemásolt.Pedig régen tényleg egész jókat írt, kár érte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
válasz echterion #47848 üzenetére
Újabb 1.5dci vel nem igazán van baj, már orvosolták a hajtókarcsapágy problémát, pl. abból a 110lovas jó választás lehet. Gazdaságos is, na meg ott az 5év (100k km) gari.
Az 1.6dci még viszonylag friss (ezzel váltották az 1.9/2.0dci motorokat), ezért kevés a tapasztalat. De amik vannak visszajelzések, azok szerint nagyon jól sikerült motor.
Benzinből nem nagy a választék...1.6 szívó az halál, az 1.2tce nekem meg picit riasztó egy ekkora autónál, bár ez utóbbiról is csak jókat írnak. Ám ez utóbbi is elég friss motor, így hosszabtávú tapasztalat még ezzel sincs.Nyáron, mikor új autó felé nézelődtünk és mindenképp turbo-benzin volt az irány (az új diesel felár, iszonyat nagy), részben ezért is vetettük el a megane-t.
Bár a finanszírozásuk a legjobb volt, ez a benzines motorkínálat igen karcsú.
Aztán 1.4t@150 k astra mellett tettük le a voksot (ennél adták a legjobb árat is), de végül mégsem találkoztak az elképzeléseink a kereskedéssel, így maradt a használt autó.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laguna 3-ba nem tudja valaki, hogy mennyi váltóolaj kell?
M9R@150 kézi 6-os.
Netet böngészve találtam egy 2.4l-es adatot, de nem megbízható forrásból.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #47866 üzenetére
Köszi. Már csak az olaj ami kérdés.
Kettőt találtam elfből, elvileg ugyan azt tudják, az egyik gl4 a másik gl4+.
NFP
NFJEzek az olajok már megőrjítenek....
Közben egy másik oldalon az NFP-t írja a 2.0 dci-hez.
Az elf honlapján nem akarja megnyitni a váltóolajok spec. lapját.
Közben az angolt megnyitotta. Az NFP kell a "P" váltókhoz.
NFP
NFJ
Ez a váltóm: MT6/PF6-PK4
Asszem mindenre IS megtaláltam a választ.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Sanyo77 #47867 üzenetére
Váltónál nincs különbség, a motornál jól írod, olyan olaj kell, aminek az esetleges égésterméke nem cseszi szét a DPF-t.
Egyébként az 5w30 drágább (gondolom a benne lévő lomoktól a dpf miatt), viszont dpf nélküli autóba más olaj is hozza a normát...
Illetve a mennyiségek is mások:
DPF: 7.4l
NoDPF: 6.6l“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz Predator2 #47887 üzenetére
A, B, GLA, CLA - 180CDI-ben van az újabb 110lovas 1.5dci(109) és a 160CDI-ben a 90lovas (ez gondolom a delphi).
Aztán C osztály 200CDI-ben pedig a 131lovas1.6dci(136) van. Meg van valami 180CDI is 116 lóval, ez valami butított 1.6dci lehet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz gabx76 #47918 üzenetére
Jaah, bocs a "megoldást" nem írtam meg (átmeneti).
Ki kell húzni a fejet és a nagy csatlakozót (ahol az áramot kapja) lehúzni pár másodpercre, majd mehet vissza és már működik is, viszont a kódot kérni fogja.
Télen célszerű nem visszapattintani a fejet, mert szinte minden reggel ez lesz a program, hogy a táp lehúz-majd vissza és már működik is.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Van egy remek biztosítási sztorim: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
-
válasz Drughi #48017 üzenetére
Jah basszus nem is néztem, hogy akkor is neked válaszoltam. Csak most tűnt fel.
Tehát ha osztott, akkor h7 tompított és h1 távolsági. Ha nem osztott, akkor h4.
A többi izzót, hogy mi-hova azokat pedig megtalálod a lumenet-es linken.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen