- Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #50523 üzenetére
Korrektnek néz ki.
A materiát sose bánd, ez dekli tömítés csak "folyékony" az lett volna a legjobb ha mást nem is rak.
Így nem fog pár száz kilométer után szivárogni az olaj, mert a gyári tömítések mind elvetemednek annyit, hogy elkezd az összes ereszteni.A meghúzási érték a gyári szóval ha ennyin van akkor jó.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #50895 üzenetére
1- es kérdés sose foglalkoztam transmitterekkel, mert sz@r az összes én a recsegést sistergést tompa hangokat nem bírom, ezért nem is írtam rá semmit. ( többször ki lett tárgyalva, hogy a transmitterek semmire nem jók ha zenét akarsz a kocsiba. )
2-es kérdés nem bejáratós, mitől lenne az?
Vagy a dugattyúkhoz is hozzá lett nyúlva?
Ha nem lettek kihúzva a gyűrűk a hengerfal a régiek, akkor semmi para használni kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #51404 üzenetére
Szerintem semmi baja, csak hirtelen akartad indítani.
Ilyenkor ha vársz pár percet, ha dohányzol elszívsz egy cigit és menni fog az.Amikor beindult kultúráltan ketyegett ahogy hallom.
Persze ettől még lehet ez egy kezdődő hiba első jele, de most még ne parázz, amíg nem ad hibaüzenetet nagy baj nem lehet.Ezek már fossák a hibák sorát, ha nem tetszik nekik valami.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #51406 üzenetére
Ehh az akkor már nem hangzik jól.
Semmi hibaüzenet nincs biztos?
Csak a műszerfalon nincs, vagy kiolvasásra sincs?
Nem mindent tesz ki a műszerfalra, főleg amíg nem totál lerobbanás.
Viszont már olyankor is van, hogy géppel lehet olvasni és az eltérő értékek szépen megmutatják mi kezd meghalni.Nekem így újra megnézve úgy tünik nem kapja fel az üzemanyagot.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #51434 üzenetére
Akkor ott keresd a hibát, durván levegősödhet a rendszered, keress gázolaj szivárgást!
(#51435) salieri.:áh, felejtős, ha akkut akarsz venni, akkor ne saját márkás szarokkal szívasd magad, a renault gyenge akkutól is tud furcsa elektromos hibákat generálni, inkább vegyél bele egy bannert vagy vartát! Nem azon az 5ezren múlik már a dolog....
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #57280 üzenetére
Na most akkor.
A trw fékdob hátra ami integrált csapágyat és ABS gyűrűt tartalmaz, az 29.000.- darabáron szerezhető be.
Ha van olyan szerelőd aki átrakja az ABS gyűrűt és a csapágyat. (én nem vállalnám és más se nagyon szereti, főleg használt csapágyat kipréselni, bepréselni. ) Akkor megúszod LPR dobbal 11.000.-
Ezeket a márkákat nyugodtan rendelheted bevállt, kipróbált darabok. A TRW-t amúgy sem kell minősíteni.
Kell egy teljes rugószett a pofákhoz, ez 1400.- nem tétel. (TRW)
Érdemes a fékfolyadékot cserélni, mert ki tudja milyen folyadék volt benne, és rátölteni nem szerencsés.
Ebből DOT 4 es kell a kocsidba, 0.5 liter a minimum, hogy a légtelenítés tökéletes legyen.
A munkahengernél számjt, hogy Bosch vagy Lucas/TRW a rendszer. De alapjában az ABS es munkahenger, 4.000.- körül kezdődik, és 15500.- a dúrván túlárazott ATE Én itt is az LPR-t javaslom.
A pofakészletből a MEYLE jó, 4.800.- (ez mind a 4 darabot tartalmazza) De itt is figyelni kell az ABs es vagy nem ABS es mivoltára.
No és akkor erre jön a szerelés, számolj.
Még egy fontos dolog, mind a 2 munkahengert cseréld, mert ahogy az új elkezd dolgozni a másik oldal is elfossa magát, ráadásul fékben egyszerre illik cserélni mindent!!!Renault power
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #62248 üzenetére
"azt mondta hogy valószínűleg csúcs hibás a kocsi" :
az ilyen szerelőt messzire kerüld el... nem látok bele a kocsidba, de ilyen "olcsó" alkatrészeket csak tippre nem cserélünk.
A legjobb, ha esetleg azzal vígasztalt, miután nem javult a helyzet, hogy előbb-utóbb úgyis cserélni kellene őket...
Csak, hogy érezd: az enyémben is cserélni akarták már a csúcsokat, kb. 150e km-rel ezelőtt. Furcsa, de még most is azok a cserés csúcsok vannak a kocsiban...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz Predator2 #62244 üzenetére
Ilyet az enyém is csinál hidegen, csak kicsit finomabban. Ez 65 lovas 2004-es dci. Ebben is voltak porlasztók cserélve 350k Km-nél (ömlött a szürke korom belőle szóval gatyáig lettek járatva), de ez a rángatózás semmit nem változott csere után sem, pedig most ereje teljében van és füstmentes, turbó jó, szivattyúnyomás jó, mindent megnéztek amit lehet.
Én nem foglalkozom vele igazából. -
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #62251 üzenetére
Nekem csak egy kérdésem lenne, az izzító gyertyákat megmérte már valaki?
Pont ma cseréltem egy típusidegen 1.6 dieselen, mert olyan hangja volt hidegindításkor, mintha csak 3 henger menne.
(annyi is ment )
Na 4 ből 1 kuka volt 1 pedig már éppen csak csinált valamit.
Ki lettek cserélve istenien beállt a hidegindítás.
Az ismerős ámult bámult, mert, hogy ő már 4 szerelőnél volt, és mindenki a nagynyomásút, meg a porlasztókat mondta neki.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #62265 üzenetére
Amit már ajánlottak a glacelfet.
Azt jó ideje és még jó ideig be lehet majd szerezni.A mai dieselekben az izzító gyertya utánizzítást is végez, ez csökkenti a károsanyag kibocsátást és így teljesítik az emissziós normákat.
De próbálj meg beindítani egy modern dieselt -5 °c ban ízzító nélkül, az a motor ha be is indul, mert iszonyat erős az aksija, úgy fog kopgni, hogy azt kívánod, bárcsak ne indult volna be.
Fősuli ide vagy oda.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #62406 üzenetére
A teljes rendszer 7.5 litert igényel ezt oszd el kettővel és megvan az eredmény.
Ha 72°C os koncentrátumot veszel, akkor 2 elég és ahhoz mehet a desztvíz.
Mert az egészet ugy se fogod tudni leengedni. (tapasztalat)Legalábbis nem hiszem, hogy a termosztátot kiveszed a vízpumpát leveszed és kompresszorral megnyomatod.
Renault power
-
-
Savanya
addikt
válasz Predator2 #64292 üzenetére
Helló !
Nekem Megane II-öm van ,de mióta mellettem elhaladó beterített vízzel azóta nem teljesen áll meg a szélső helyzetben a hátsó ablaktörlő és indításnál töröl kettőt .
Akkum nekem is kissé merült ,de inkább a végét járja . Hidegen alig akar pörgetni már .Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #64292 üzenetére
Meg kéne nézni a hátsó ajtónál az átvezető kábelt.
Az gyanis tud ilyen áthúzásos hibát produkálni amikor nyirkos időben még csak ki van repedezve a kábelek szigetelése.
Aztán amikor majd összeér teljesen a kábel, mert elporlad a szigetelés akkor folyamatos hibák lesznek világít minden mindehol kinyit bezár ezt aztEgyszóval a gumi harmónikát nézd meg, hogy alatta a kábelek épek-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #65916 üzenetére
Akkor, hogy értsd amíg nem tudni mi a baj miért akarsz fedcompot tesztelni?
Amúgy új fedcompnál mindent felül kell írni.
Immo kód, légzsák vezérlő, Upc összehangolás, ha digitális a klíma abba is bele kell nyúlni. Etc ilyet nem tesztelgetünk, cserélgetünk.
Diagnosztika, hibajavítás, felesleges körök kihagyása.
Egy fedcomp csere 100e nél kezdődik, biztos akarod tesztelgetni?De már eltértem a témától.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #65984 üzenetére
Hát a mai nap után már semmiben sem vagyok biztos.
M II nél egyszerűen nem találom az okát, hogy miért ejti be a fordulatot 500 körülire.
Mindent átnéztem és az istennek se találtam a hiba okát.
Nincs fals levegő, dolgozik minden szenzor.
Az értékek jók és csak azt látom, hogy a szabájzó lambda szonda feszültsége esik a fedcomp korrigál megemeli a fordulatot aztán vissza is esik.Fura hibák ezek, inkább már nem bocsátkozom jóslatokba és nen jelentek ki semmit.
Egy másiknál az ABS el szívtam ma.
Kicseréltem a jeladót a mágnesgyűrűt és ugyan úgy nem jó.Ez egy ilyen nap volt.
De a logan II legalább jó lett.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs