Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na ezek után, hogy most már ketten is ezzel bombáztok megnézem holnap akkor otthon leszek keresek egy mágnest.
Nekem a szerelő srác mondta, hogy a peremnél ne emelgessem a kocsi elejét, mert az műanyag és megroppan.Ezek után én ezt elfogadtam tényként, de most már kétségek támadtak bennem.
Renault power
-
tresh
addikt
Jaja, Pénzes Csabi (csepel) 2nulla-55egy-14-három9.. csak általában ő is sz*rásig van melóval szóval nem fogja tudni rögtön csinálni.
(#43570) FerNandor: olaj témába nem pont csak neked úgy mindenkinek pl a Totalt vagy Valvoline miért nem használja senki? Nekem spec a nácivágenbe az van és köszöni tökéletes a megane-ba csak valvoline volt az is hibátlan olaj. De ott van még az ENEOS vagy a FUCHS.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
rwin5
őstag
hú jó begépelem, de az árát nem írom oda mert akkor reggelig itt maradok..
most kicsit fel vagyok spanolódva rossz értelemben, de csak azért mert csalódás lett a kocsi .. aztán ilyenkor pesszimista leszek az egész vétellel és gondolkozom, hogy mik fognak még rajta kijönni. (volt már egy hasonló vételem ami rémálom volt, remélem ha itt megállnak a költségek akkor azt mondom jó.. az vitte fel, az árát, hogy nem csak azért húzott jobbra mert rosszul volt beállítva a futómű.. )
srác azt mondta, hogy azért adták téli gumival el nekem, hogy ne tűnjön fel, hogy ennyire sok a gondja (elvileg erre lehet fogni, hogy ezért rossz a menet, vagy mittomén, nem is érdekel már..)
motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, váltóolaj, fagyálló, fékolaj (eresztette), vezérműszíjkészlet, hosszbordaszíj, hosszbordaszíj feszítő, hosszbordaszíj görgő, gyújtógyertya (4db) vezérműtengelyszim, főtengelyszim, féktárcsa, fékbetét, axiálcsukló, kormánymű gumiharang, kormány gömbfej, trapézgömbfej, trapézcsapágy, lengőkar szilent, stabilizátor, lengés csillapító pervédő?, fékcső, kerékcsapágykészlet, fékmunkahenger, fékpofa, fékpofa rögzítő készlet, fékdobszabályozás, spirálrugó ( el volt törve) izzó, menetjavító, csavaralátét, féktisztító, klimatömítés, futómúállítás
1 év garancia az egészre ennyi jó hír, más nincshát ennyi + munkadíj
még a kuplung 1x cserés leszlegszívesebben holnap eladnám az autót[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Értem, köszönöm. Bár a kérdésem első felére nem kaptam még választ.
Mk2 Clio-hoz hogyan deríthetném ki, hogy mi a bal első ajtóhatároló cikkszáma? Nyitáskor/csukáskor elég csúnyán akad/pattog az ajtó.
Renaulték 10.000Ft-ot mondtak rá amit kicsit sokallok érte.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
FerNandor
őstag
Köszi, akkor hagyom. Majd a srác megnézi és akkor az alapján veszem/veszi az alkatrészt. Nem gondoltam, hogy más is okozhatja
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Nekem még a gyári van alatta de én lenyomtam horgany spryel
A megane egy egyik betegsége a kipufogó.
6 év az sajnos azt kell mondjam rendben van.
Cimbimnek már 2 szer cseréltünk hátsó dobot, mert a meleg dobra pont feldobja a kerék a vizet Így a hideg meleg hatás sokkal előbb agyonvágja a dobot.Mondjuk a középső dob nem szokot hamar szét menni.az szinte mindegyik alatt olyan 15 év körül adja meg magát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez tetszik.
A többiben mindben van valami ami miatt nem bÍznék benne, hogy jó kocsit fogtam ki.A miértet ne kérdezd, megérzés, de Így vettem a meganeom is és el ne kiabáljam nagyon bejött a megérzésem.
Renault power
-
diablo1984
addikt
az első és az utolsó szervízkönyve még említés szinten sincs, tehát a futása megkérdőjelezhető, ilyen összegeknél ez engem már eltántorítana egy ilyen fiatal autónál, a 4 controlos a garancia miatt is csábítóbb, talán annak vezetve is van a szervízkönyve(meg már rendszáma is van), a 2.nak is van feltüntetetett szervízkönyve, de az is külföldi, bármi lehet....
Fernandor: egy ültetés ráférne. gyári méretű gumik vannak alatta, vagy mitől néz ki ennyire bokorugrónak? piszok nagy felniket el tudnak nyelni ezek a renaultok! de amúgy csini a verda, mycso féle rugószettel még szebb lenne!
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
Szivem szerint a facelifteset venném, de a 4control miatt az üvegtetős jó lehet.(4control miatt még jobban fogja az utat.) Az utolsó talán azért annyira olcsó mert flottás lehetett, azokat "leselejtezik" ha lejár a garancia és minél olcsóbban szabadulnak meg tőlük, főleg év végén hogy ne kelljen jövőre adót fizetni. Ami jó bennük hogy biztos hogy jártak rendszeresen szervizbe. Sok buktatója nem lehet egy 2.0 dci lagunával, de persze ha elhanyagolták..
Two things what i hate. People that can't count...
-
FerNandor
őstag
köszi tényleg jól mutat
(#44309) diablo1984, aha, gyári 16-os. nekem marad így . itt a füben jól mutat így is, mert olyan, mint ha kicsit jobban hasalna
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Predator2
addikt
Abszolút nem. Te hogyan kerestél hozzá/találtál rá annak idején?
rob210
Elmondása szerint csak az, hogy a furatok rajta vannak kevés. Felkereste egyik haverját aki a Renault Nyékinek szerződéses partnere, vele diskurált ezzel kapcsolatban. De egy új 50k "szerintük" és ez még nincs fényezve.
Balassagyarmat-Vác ami nekem helyileg szóba jöhet, de nem ismerek túl sok szerelőt sajnos.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gooool
őstag
Gondolom itt sem mindegy, hogy azt a 85ezret hogyan futotta.
Ennyi idő alatt, ha csak városban volt szekálva, akkor simán elkophat a váltógomb és a behúzókar véleményem szerint.
Nekem a 300-at futott Lagunában nem ilyen csúnya (jó mondjuk ezekben valószínűleg viszont a klíma működik ).Üdv, Balázs
-
balazs1022
őstag
Ha kihuzom a nivopalcat nincs szisszenes. Egy kis fust jon ki, de nem veszes. Amugy a turbo kulsejen csillog az olaj (ezt korabban nem irtam)
Am 200000km van a turboban (meg a motorban is)
Vhol el kell kezdeni a javitast. Ha ez majd nem oldja meg akkor el fog menni a haztol.Sajnos csak nagyon olcson tudnam igy eladni, becsapni meg senkit sem akarok. Kereskedesben cserelnem le egy Vw polo 9n-re. Ez hasonlo kategoria de vagy 4-500.000ft-al dragabb + akkor erdemes azon is cserelni minden kopo alkatreszt (kb +100.000). Szal ugy vagyok vele h 120.000-at meg raszanok es ha szerencsem van akk van egy tokeletes autom (meg ha 1500km-kent 0.5l-t enne mar bódogság lenne). Szoval ezen az uton indulok, aztan majd meglatjuk.
(Bontott motoron is gondolkodtam, de a forgalmimban vegig van irva a motorkod igy a masik motor sok papirmunkaval jar + abban is riziko van)
Ti mit tennetek a helyemben?https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
tresh
addikt
Nem tudom milyen márka de ha gyári akkor nagyon olcsó.. egy garrett 15 /17 -es turbója min. a kétszerese árban de az el is fog menni 300k-t lazán.. nálam a megbízható turbó itt kezdődik [link]
A vg-s turbó akkor talán reális de én akkor is turbós cégtől venném Erre egyszer kell költeni. De még mindig tartom hogy a turbó a motorral egyéletű ha valaki tudja a használni. A sajátom 330ezer után is köszöni nem olajoz ,nem lóg és teszi a dolgát
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Menet közbe sűrűn villog ha meg nem jár a motor akkor meg ritkábban de akkor is állandóan.
Itt Borsodba (mivel Te is idevalósi vagy. ) ismersz valakit aki meg tudja lesni? Mert Renault-om sose volt így nem tudtam hogy az az immónak a ledje. Illetve tud-e valaki a csomagtér beázásról valamit meg hogy hogy lehet orvosolni.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
Pótkulcs sajna nincs, egy gyári kulcsot kaptam hozzá. Megy így is amúgy csak zavaró hogy menet közbe ott villog csak úgy. Mikor annak nem lenne szabad villognia. De mivel megy így is nem olyan nagy gond.
A központi se annyira lényeges egyenlőre mert anélkül is szalad az autó A-ból B-be és nekem most az volt fontos hogy ennyi pénzért amennyim volt egy viszonylag ne leharcolt kocsit vegyek.
A csomagtérnél meg akkor átnézek mindent hol mehet be a víz esetleg.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen