Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • speedydb23

    senior tag

    válasz rwin5 #43780 üzenetére

    Nem akarlak elkeseríteni, de ez így ebben a formában még ránézésre se lehetne 400k.

    Szerintem csúnyán túláraztak mindent!

    Gyorsan végig néztem Bárdiban kedvezménnyel mennyibe lenne ez a lista amit leírtál, nekem 150-nél kb megáll cakk-pakk, és ebben már nekem vízpumpa is volt amit nálad úgy látom lefelejtettek...

    [ Szerkesztve ]

  • diablo1984

    addikt

    válasz rwin5 #43780 üzenetére

    hát én egy komplett motort rendbe tetettem, az első futóműre rávertem 60ezret(egyik rugó nálam is törött volt, így mindkettő cserés lett, talpasok, toronycsapágyak, stabilizátorok), féket szabályoztattam+betét+vettem 4 új gumit a vasra és ezzel nem költöttem még 400at az autómra, konkrétan 360-370 körül tartok, pedig mint írtam komplett motorfelújítás(dízel a drágaság), vezérlés csere összes görgővel, hosszúbordással, adagolóval, önindítóval......

    szerintem is vastagon fogott a ceruza, de ha ennyi mindent kellet cserélni, akkor tényleg romot vettél, nálam annyival volt más a helyzet, hogy össze 50 ezer munkadíjat fizettem erre, mert egy sráccal együtt csináltuk a motor dolgot a ki-berakással, összeszereléssel(azért volt szívás vele), a futóműnél meg ott sem voltam....

    nézd a dolog jó oldalát, még egy kuplungszett csere(anyagár kb 40 körül+munkadíj), plusz egy szimmering és utána van egy műszakilag tökéletes autód! jobbat nem tudsz, szabad kezet adtál a srácnak mérlegelés nélkül, az ilyen gazda a szerelők álma, nem görcsölt, cserélt.....

    a rugótörés miatt húzott a kormány, nálam is ezért húzott jobbra....

Új hozzászólás Aktív témák