-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
123xyz
tag
Sziasztok.
Szerintetek az mennyire normális, hogy a Telenor egy huszárvágással teljesen kivezeti a régi djuices számlás 20 tarifacsomagot, és mindenféle előzetes tájékoztatás nélkül a mai napon a számlazárás után átpakoltak egy másik csomagba? Érdekes még szeptemberi hírben, a honlapjukon az szerepel, hogy a díjcsomagok továbbra is használhatóak, ehhez képest eltelik 3 hónap és már nem? Hogy van ez?
Ráadásul júliusban úgy vettem új telefont, hogy megtartottam a díjcsomagot, mert az a legjobb a telenornál, és így mégis kénytelen vagyok váltani, vagyis váltottak nekem csakúgy... milyen kedves tőlük, nem? Pedig ha előre szólnak, hogy nem fogják támogatni, akkor nagy eséllyel váltottam volna egy olyanra, amivel olcsóbban tudok készüléket venni
Ja igen, írtam nekik facebookon, és "elvileg" kivizsgálják majd az ügyet, mert ők szoktak tájékoztatni... -
123xyz
tag
válasz Viktor0610 #27983 üzenetére
Írtam facebookon nekik, válaszoltak, felhívott egy ügyintéző telefonon, és közölte, hogy a boltban akivel beszéltem, ő rontott el valamit.
Kiderült, h nem tettek át automatikusan, csak be voltam jelölve, h esetleg az a másik csomag nekem "ajánlott", tehát valahogy a bolti ügyintéző váltott át, pedig ő azt mondta, h engem átraktak. Ráadásul nem is szüntetik meg a csomagot
Szépen visszaállították nekem az eddigi havidíjam és minden szuper.
Csak a fél napnyi idegeskedést szívesen kihagytam volna... -
123xyz
tag
Hello.
Kb. 1 hónapja, amikor személyesen mentem számlát befizetni, volt egy szép kalandom - azt mondta az ügyintéző, h év végén megszűnik a djuice tarifacsomag, át vagyok rakva másikra a következő számlázási ciklussal, aztán kiderült, h mégsem így van, és telefonos ügyintézéssel vissza lett csinálva minden.
Na szóval ma is személyesen voltam fizetni, egy másik üzletükben, és érdekes módon az ottani ügyintéző is megemlítette, hogy megszűnik a djuice. Bár ő legalább nem mondta, hogy már most váltanom kéne, csak hogy hamarosan (jelentsen ez bármit is) megszűnik, és hogy milyen csomag van nekem kijelölve ajánlatként.
Szerintetek rosszul vannak tájékoztatva a dolgozók, vagy majd tényleg ki fogják úgy vezetni a számlás 20 csomagot, hogy (pl. néhány hónapon belül) váltanom kell?
És tegyük fel, pusztán elméleti síkon, hogy úgy szüntetik meg a díjcsomagom, a 2 éves hűségidőm közepén, hogy váltanom kell másikra. (egyáltalán valakinek volt már ilyen? ez létező forgatókönyv?)
Ebben az esetben megtehetném azt, hogy nem kötök velük új szerződést, hanem (kötbér nélkül) lemondom az előfizetésem, mert egyoldalúan módosítanák? De tényleg csak elméleti jellegű a kérdés - eljátszottam a gondolattal, és ez jutott eszembe. -
123xyz
tag
válasz #79335424 #28933 üzenetére
Már jó ideje nem forgalmazzák, csak ilyen "legacy" tarifacsomag a djuice. Csak az a kérdés, hogy az ilyen régi csomagokat meddig engedik használni? (azt tudom, h időnként emelgetik 1-2 forinttal a percdíjakat, meg valamennyivel a havidíjat, de egyelőre semmi komoly nem volt, ami miatt a váltáson gondolkodnék).
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz Viktor0610 #28935 üzenetére
szóval ezt jelenti
köszönöm, rá nem jöttem volna magamtól, hogy erre gondoltak... Persze, sokkal egyszerűbb azt mondani, hogy megszüntetik, mint elmagyarázni, hogy pontosan mi a helyzet -
123xyz
tag
Sziasztok. A véleményetek érdekelne.
A következő a problémám: januárban sikeresen lemondtam egy előfizetést, amin már nem volt hűségidő. Persze pár nappal a bejelentés után szüntették meg, ami így számlazárás utáni 4. napra esett. Gondoltam akkor majd szépen küldenek arról a pár napról egy számlát, és ezzel vége a dolognak. Végülis küldtek, de hiába csak az a pár nap szerepel rajta (jan. 9-12.), és nem is használtam már akkor, mégis teljes havidíjat számláztak ki erre a 4 napra.
Írtam nekik facebookon, hogy ez mégis hogy, (ott legalább időben válaszolnak), mert eléggé lehúzásnak érzem, hogy úgy fizessek +27 napot egy szolgáltatásért, hogy már konkrétan meg lett szüntetve. Erre azt a választ kaptam, hogy: "ügyfeleinknek azt szoktuk javasolni, hogy amennyiben úgy döntenek, hogy megszüntetik előfizetői szerződésüket, azt a számlazárás napjához igazítva tegyék, tekintettel arra, hogy folyamataink szerint a végső számlában tört időszakra is teljes havidíjat számlázunk, hiszen ezen időszak alatt a lebeszélhetőséget is teljes egészében biztosítjuk. Az előfizetés tulajdonosa esetleg egyedi igénykezelési csoportunkhoz fordulhat egyedi elbírálásra vonatkozó kérelmével"...
Próbáltam értelmezni a kiemelt részt. Arra utalnak, hogy a tört időszak alatt (4 nap), még lebeszélhettem volna a teljes havidíjat? Nem néztem meg, de gondolom ez az ÁSZF-be biztos szépen le van írva náluk. Én viszont már a bejelentés napjától nem használtam a sim kártyát, a számlarészletezőben is látszik, hogy egyetlen hívást sem indítottam a 4 nap alatt.
Szóval szerintetek lenne értelme harcolni azért, hogy csak a havidíj 4 napra arányos részét fizessem ki? (kb 500 huf, a 3690 helyett). Mert azt ők is meg tudják nézni, hogy a kártya már nem volt használatban, így tudom bizonyítani, hogy nem beszéltem le és nem használtam, de ha ők azzal jönnek, hogy ÁSZF szerint így helyes és kész, akkor mit tudok csinálni? Azért is kérdezem, mert ehhez az egyedi elbírálás űrlaphoz szükség lenne a telefonszámhoz tartozó ügyfél jelszóra, amit persze nem tudunk, és be kéne menni érte a telenorhoz, de mivel nem járok arrafelé, kicsit problémás lenne csak azért bemenni. És nem vagyok biztos benne, hogy az indoklásom elég lenne-e arra, hogy elengedjenek nekem 3000 forintot (értsd: ha beadnám is ezt a kérelmet, nem foglalkoznának vele érdemben, vagy érzésem szerintem az ászf-re hivatkozva mérlegelés nélkül elutasítanák).
Mit gondoltok? Esetleg volt már valakinek ilyen egyedi elbírálással tapasztalata? -
123xyz
tag
Sziasztok!
Egy kicsit szétnéztem a MyTelenor oldalon, a rendelhető szolgáltatások között, és az alábbi sorokra figyeltem fel. A lista elején kiemelten szerepel néhány "ajánlott" szolgáltatás, majd a közepe felé ugyanazok, már az ajánlott jelző nélkül, olcsóbban.
Ha most én ezt jól értelmezem, akkor elég durva a helyzet...
Vagy netán az ajánlott szolgáltatások többet tudnak valamivel, mint a "simák"? Mert a listából nem látszik, hogy lenne különbség, ugyanaz a nevük. -
123xyz
tag
A következő részletet ajánlanám mindenki figyelmébe, a korábban linkelt telenor.hu/valtas oldal legaljáról:
"Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést, kivéve, ha a szerződést a határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti."
Ebből ezt a kivéve... részt tudja valaki értelmezni? Én nem igazán értem, pontosan mire gondolnak.
+ Engem számlás 20 csomagból smarttarifa 2-be akarnak tenni, havidíjkedvezménnyel. Így pár száz forinttal kevesebbet kéne fizetnem, de nagyságrendekkel kevesebbet is tudnék beszélni (a 100 helyett 250MB net és korlátlan facebook nem sokat segít ezen). Készüléket is vettem anno, aminek a törlesztése már véget ért, kb 1 év hűségem van még a 2-ből. Az a kérdés, hogy ezek alapján én vajon hivatkozhatnék arra, hogy számomra előnytelen a váltás, vagy szerintetek esélytelen a szerződés felbontása?
-
123xyz
tag
Köszi a választ, így már világos. Csak azt nem értem, hogy mégis miért nem lehet ezt "egyszerű magyar" nyelven leírni, hogy "kivéve akkor, ha készülék vásárlással vettél / hosszabbítottál előfizetést"...
Na mindegy, most akkor lehet majd alkudozni, hogy melyik csomagba menjek, és milyen kedvezményt adnak rá, hogy tartsuk az előző tarifacsomag árszintjét. Szép lesz.
-
123xyz
tag
Na, azt hiszem én egész jól jártam végül.
Tegnap megnéztem a váltás weboldalán, hogy a djuice számlás 20-ról, ami 3190 ft volt (elutasítottam a legutóbbi emelést), 100MB nettel, a rendszer a Smarttarifa 2-t rakta be alapértelmezett váltásként, ami bár 3790 ft lenne, mellé dobtak egy 1000 hufos kedvezményt is (ami 2 évig élt volna). Az ugye így 2790-ért átlagos áron 80 perc, de fele-fele arányban kéne lebeszélni, és emellé 250MB net + korlátlan facebook. SMS nincs benne.
Ma viszont éppen egy telenor bolt közelében jártam, és mivel nem volt éppen egyetlen vásárló sem, gondoltam bemegyek a lehetőségeim felől érdeklődni. A rendszerben az ügyintéző már egy másik, kedvezményes tarifacsomagot is látott, szóval így lett egy MyTariff S csomagom, ami 150 belföldi perc, 300MB net, (SMS ebben sincs). És mindez eredetileg 5490 huf, de 1 évig 2000 forint kedvezménnyel kapom. Szóval ez így szerintem korrekt. 1 év múlva úgyis lejár a hűségidőm, és (jelen állás szerint) szolgáltatót váltok, addig ez így jó is, + 300 forintért +200MB net az eredeti állapothoz képest. Az meg hogy az adatkeret elfogyása után már nem lehet használni, nekem nem lényeg - eddig is figyeltem rá, hogy ne használjak a keretnél többet.
Annyit mondott még egyébként nekem az ügyintéző, hogy ez a két kedvezményes csomag volt amit a rendszer ajánlott, szóval bár ugye lehet váltani másra is, úgy látom, nem fognak egyedi kedvezményeket dobálni, ha az ügyfél más tarifacsomagot szeretne. Érdemes tehát először arra rákérdezni, hogy milyen kedvezményes váltási lehetőségek vannak.
(Abban viszont egyetértek, hogy rengeteg ember lehet, akiknek tényleg szívás a váltás. Djuice kártyásoknak én is azt javaslom, hogy a váltás legyen számhordozással Blue mobil )
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz #79335424 #35738 üzenetére
Köszönöm a választ, így már tiszta a dolog.
Úgy érzem, ez a pár havi ingyenes adatforgalom a Telenor legértékelhetőbb húzása az utóbbi időben. Persze ettől még a korábbi áremelős és tarfiaváltós ügyeket nem fogják egykönnyen elfeledni az emberek (én legalábbis biztosan nem)... De jó dolog végre valami pozitívumot is látni
-
123xyz
tag
válasz metal01 #38048 üzenetére
Kiegészítve a korábbi választ, a 4190 ft az a készülékvásárlás nélküli, kedvezményes ár (5990 helyett). Ami neked van, a 7490-es havidíj, az ugye telefon vásárlással együtt volt, annak most az akciós ára 5190 ft. Ráadásul nem csak 3-6 hónapos kedvezmény van, hanem a teljes, 2 év hűségidővel rendelkező időszak alatt kell ennyit fizetni. Tény, hogy elég kedvező ajánlat. Az már más kérdés, hogy csak új előfizetés vásárlása esetén érvényes. Azok az ügyfelek, akik ezt a tarifa csomagot használják már régebb óta, nem kapnak semmilyen kedvezményt...
Valamilyen szinten nem fair szerintem, de ilyen világban élünk. Az utóbbi időben minden szolgáltatónak csak az a célja, hogy új ügyfeleket szerezzen, új szerződéseket tudjon kötni, a régiek meg csak akkor válnak fontossá, amikor felvetik a távozás gondolatát - hirtelen nagy kedvezményeket kapnak, ha mégis meghosszabbítják a szerződésüket... (a tarifa változások meg a fórumok olvasgatása alapján én legalábbis így látom. De nyugodtan szálljon velem vitába, aki máshogy gondolja )
-
123xyz
tag
válasz ghostie #38245 üzenetére
Célszerű lehet azt elintézni még a lejárat előtt, hogy a hűség vége után kártyás tarifára váltsák át a számod, ekkor semmilyen plusz költség nem fog terhelni, ha nem pont a lejáratkor történik a számhordozás, hanem esetleg napokkal utána. A hűségidő vége előtt biztos nem engedik el a számod, utána viszont már akár 1 napra is kiszámlázzák a teljes havidíjat... Szóval elvileg ez a legjobb megoldás, hogy a lejárat napjára kéred a kártyás csomagra váltást, onnantól pedig nyugodtan mehet a számhordozás. Én legalábbis így tudom
-
123xyz
tag
válasz fausto #38663 üzenetére
Szerintem jobban jársz, ha legalább 4-5 nappal a lejárat előttre sikerül az első időpontot elintézni, hogy ha véletlenül nem fogadják el valamilyen probléma miatt (nem egyező személyes adatok, vagy ügyintézői hiba), akkor a második kör még beleférjen a számlazárás előtt De ez persze csak az én véleményem...
-
123xyz
tag
válasz Viktor0610 #38665 üzenetére
szövegértés... egy szóval sem említette, hogy még van hűsége. csak a számlaforduló és a számlázási ciklus kifejezéseket használta... márpedig ebben az esetben, ha már nincs hűség, akkor teljesen helytálló, amit írtam.
Az meg evidens, hogy amíg nem jár le a hűség, addig nem viheti el hamarabb a számot, de mivel nem úgy írta, h lejár a hűsége, csak hogy számlaforduló lesz, ezért én nem is feltételeztem hogy még köti a szerződése a telenorhoz. (A saját hozzászólásomban természetesen a számlázási ciklus lejáratára gondoltam, lehet a szóválasztás nem volt szerencsés.)
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz Shinnokina #38762 üzenetére
Ez nálam is így működik, a legutóbbi tarifaemelés óta, amikor elfogadtam az egyik egyedi ajánlatukat. A weboldalon meg a mytelenor alkalmazásban a teljes havidíjat látom, de mindig jóváírják a 2000 forint kedvezményt, amit kapok rá. Úgyhogy elvileg nem lesz gond
-
123xyz
tag
válasz aprokaroka87 #39131 üzenetére
"egy előfizető mindig annyit költ amennyi az előfizetése"
Helyesbítenék: egy előfizető mindig legalább annyit költ amennyi az előfizetése. Ezen felül, ami még fontosabb, hogy ez a cég számára biztos bevétel. Tekintve, hogy a felhasználó vállalja, hogy egy adott ideig ( 1 v 2 év) fizetni fog, a szolgáltató ezzel tud számolni. A kiszámíthatóságot pedig (a kártyás csomagokhoz képest) kedvezményesebb ajánlatokkal díjazzák."egy kártyás ügyfél adott esettben kénytelen"
Nem kénytelen. Lehet, hogy egyszer a példa kedvéért megteszi, de ez nem rendszeres dolog (legközelebb mondjuk jobban odafigyel). Az előző esettel ellentétben egy kártyás ügyfelet nem kötelez semmi. Az is lehet, hogy egyik hónapról a másikra nem tölt fel több pénzt, átválthat akármikor egy másik szolgáltatóhoz, stb. Szóval a cég szempontjából ez már nem jól számolható bevétel, teljesen bizonytalan az egész. Nem véletlenül drágábbak ugye a kártyás percdíjak, így próbálnak kompenzálni...A kártyásokat ösztönző rendszer amúgy több helyen is létezik, amikor időszakos díj ellenében 1 hónapig kedvezményes percdíjak vannak, vagy adott feltöltés mellé extra percek / extra adatforgalom jár. Szóval ez már működik. Biztos sok embernek megéri. A szolgáltatónak attól még az az érdeke, hogy minél több ügyfél kössön előfizetést vagy újítsa meg ha lejár.
-
123xyz
tag
Sziasztok.
Azt láttam a Telenor oldalán, hogy neten lehet új kártyás csomaggal sim kártyát rendelni, de ha most gyorsan kéne egy kártya, hol lehetne venni egyet készülék nélkül? Benzinkúton van esetleg, vagy tescoban pl? Ha más nem, holnap egy Telenor boltban lenne rá lehetőség, ugye?
-
123xyz
tag
Sziasztok.
Hamarosan lejár a hűségidőm a Telenornál. Van lehetőség arra, hogy a távozás gondolatával kacérkodva esetleg alkudozzak és valami egyedi ajánlatot kapjak a Telenortól? Úgy tudom, a Vodafone-nál van ügyfélmegtartási csoport (vagy valami hasonló nevű) az ilyen esetekre - a Telenornál is van? Ha igen, mi lenne az ügyintézés hivatalos menete? Bemegyek egy Telenorba és egy ügyintéző tud egyből segíteni ha elmondom hogy én egyedi ajánlatot szeretnék a maradásért cserébe? (Vagy ne reménykedjek?)
-
123xyz
tag
válasz darvinya #40513 üzenetére
Az egész beszélgetésnek az volt a lényege, hogy egy Dual SIM-es telefonnal megoldható a dolog. Az egyik SIM az a szám amin elérnek téged (ezt nem kell cserélgetni), a másik meg a mobilnetes, amit 3 havonta cserélgetsz, h igénybe tudd venni ismételten a kedvezményes mobilnet ajánlatot.
Értelemszerűen, akinek nincs Dual SIM-es telefonja, arra ez a lehetőség nem vonatkozik, és be kell érnie az alap mobilnet árakkal. Nem kell ezt túlbonyolítani. Biztos nem mindenkinek lenne kényelmes 3 havonta mindig egy új kártyát kérni, de itt azon van a hangsúly, hogy aki ennyire spórolni akar a mobilnet árán, az MEGTEHETI. Nem kötelező, nem is mindenkinek opció, de van ilyen lehetőség - aki akarja, az kihasználja, aki nem, annak meg felesleges emiatt problémázni.
És nem, nem bukod el vele a több éves GSM számod.
És nem, nem kell hozzá 3 havonta új elérhetőséget szétküldeni az ismerősöknek.
És a kábelnet végképp nem tudom, hogy jön ide...Van még kérdés?
szerk.:
@Viktor0610 , erre esetleg valami? 40459[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz darvinya #40526 üzenetére
Csak tudnám 21.sz.-ban miért kell ez „Megoldjuk okosban”.
Ahogy írtam az előző válaszomban, (bár lehet nem volt elég egyértelmű) : NEM KELL. Senki nem kötelez téged arra, hogy ilyen ügyeskedéssel spórolj, ez csak egy lehetőség. Emiatt tehát teljesen felesleges felháborodni, vagy problémázni, mert nem tudsz változtatni az árakon. Annyit tehetsz, hogy megkeresed a számodra (árban és adatforgalomban) leginkább megfelelő mobilnetet és azt használod. Aki pedig akarja, az "megoldja okosban"...
szerk.
@Viktor0610 , köszönöm a választ. Természetesen gondoltam, hogy részleteket nem tudsz, én tényleg csak arra voltam kíváncsi, hogy van-e egyáltalán lehetőség arra, hogy kedvezményes ajánlatot kérjek.[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz darvinya #40529 üzenetére
Ezzel az 1 soros kis megjegyzéssel aztán sokkal előrébb vagyunk, tényleg...
Miért nem reagálsz inkább a mondanivalóm tartalmi részére? Ha nem értesz egyet vele, akkor fejtsd már ki kérlek, szerinted mi a probléma azzal, amit írtam?
A téma végére leírták neked, hogy dual sim-es telefonnal megoldható a spórolás, a kártyák cseréje, erre azzal reagálsz, hogy "1 SIM-es teloba, hova dugod". Leírtam neked erre, hogy akinek 1 sim-es a telefonja, az értelemszerűen nem fogja tudni ezt a megoldást használni. Erre hivatkozol arra, hogy nem érted, miért KELL ügyeskedni. Én meg leírtam, hogy nem jogos a panaszod szerintem, mert senki nem kötelez téged arra, hogy ügyeskedj, ez csak egy lehetőség annak, aki élni szeretne vele.
Na akkor most mire volt jó az előző hozzászólásod?
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
Most jött az sms, hogy mégsem lép életbe a július 10-re tervezett ÁSZF változás...
Azért ez kezd elég nevetséges / szánalmas lenni már a Telenorra nézve. Értem én, hogy multi, meg alaposan meg kell tervezni mindent, de ez már a második halasztás - ezek szerint a háttérben dolgozó szakemberek nem állnak a helyzet magaslatán -
123xyz
tag
válasz snooze #42590 üzenetére
Variálják össze-vissza. Épp a múltkor néztem, hogy a Sport2 bekerült az alapcsomagba, erről semmi infót nem találtam, csak láttam hogy ott van az elérhető csatornáim között, és még el is tudtam indítani. Egyébként azt, hogy hibás lenne az ÁSZF csak azért feltételezem, mert az alapcsomagnak ugyanazok vannak felsorolva, mint a másik, elérhető ÁSZF-ben, ami még áprilisi... szóval lehet csak elfelejtették frissíteni a lista ezen részét.
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
Hallottam mostanában rádióban is, meg facebookon is látom, hogy a Telenor hirdeti a saját "Tuti" 9 forintos kártyás percdíját, ami időszakos díjhoz kötött, és folyamatosan emelkedik majd, meg egyéb apróságok, szóval elég félrevezető az egész. Nem tudom, a maretingesek ezt hogy gondolták, még ha néhány embert rá is tudnak beszélni erre, szerintem hosszú távon ennek az eredménye csak az elégedetlen / csalódott ügyfelek számának növekedése lehet...
OFF: Komolyan itt tartunk, vagy ez csak egy troll? Az a baj, attól tartok, hogy ezt az okfejtést nem viccnek szánta az illető...
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz darvinya #42743 üzenetére
De pontosan mi változott a szövegben? Mert a Somatom által linkelt, több mint 3 hónapos képen betűre ugyanaz a szöveg szerepel, mint a te képeden. Erről beszélnek amúgy a többiek is, erre várjuk a választ...
"Nekem eddig az szerepelt, hogy bármikor újrarendelhető, nem volt semmilyen 7 nap" - most is az van a képen, amit beillesztettél, hogy bármikor újrarendelhető. Még ha a gyakorlatban ez nem is teljesül, akkor is ezt írják az üzenetben...
-
123xyz
tag
válasz darvinya #42856 üzenetére
Tulajdonképpen mit szeretnél? Segítségre vársz, esetleg panaszkodsz, vagy csak értetlenkedsz?
Elég nehezen érthető, hogy mit is akarsz valójában, össze-vissza írsz a 7 napról meg az újrarendelésről, meg a változó szövegről - pár napja, ahogy (látszólag) félbehagytad a témát, azóta sem válaszoltál arra, hogy mi változott a szövegben... mert állításod szerint változott a szöveg, a mellékelt képek alapján viszont nem. Erre most meg beillesztesz egy képet, amin megint csak ugyanaz a szöveg szerepel mint néhány nappal ezelőtt. "Most akkor hogyis van ez?"
-
123xyz
tag
válasz darvinya #42863 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy nincs minden héten új ajánlat, csak lehet új ajánlat. Ami általában úgy működik, hogy ha elhasználod, akkor következő hétre kapsz egy nagyobbat, de ha nem használod, akkor pár hétig ugyanazt kapod meg, és utána kapsz kisebbet. Ez a tapasztalat. Szóval ez így megy, el kell fogadni...
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz DrBubo77 #43714 üzenetére
Jó nagy kavarás lehet a telenornál, nem tudom mikor írták dec. 26-ra a határidőt, de most a weboldalon is már a januári dátum szerepel, addig lehet felhasználni.
Egyébként nekem is dec. 14-én kapott sms-ben január 25-öt írtak határidőnek. Még a nov. 18-i egyenlegfeltöltés után, az sms-ben dec. 19 szerepelt. Esetleg a feltöltés dátumához képest adott napig lehet igényelni a 7 napos korlátlan netet?
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
Erre kell majd figyelni az új Hello Data esetén (ÁSZF részlet):
Amennyiben az Előfizető
- nem kezdeményez legalább egy hanghívást számlázási időszakonként, akkor a soron következő számlázási ciklussal a Telenor az előfizetést az ÁSZF-ben foglalt, értékesítés alatt álló, mindenkori legalacsonyabb havidíjú (hanghívásra nem alkalmas) mobil internet tarifacsomagra jogosult átváltani;
- a kezdeményezett hanghívásokat vagy a hívások átirányítását napi 24 órát meghaladó összidőtartamban folytatja, akkor a Telenor az előfizetést az ÁSZF-ben foglalt, értékesítés alatt álló, mindenkori legalacsonyabb havidíjú hanghívásra alkalmas tarifacsomagra jogosult átváltani az adott számlázási ciklus közben vagy a soron következő számlázási ciklus kezdetével.Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a tarifacsomag előbbiek szerinti átváltását követő 6 számlázási ciklus alatt nincs lehetősége tarifacsomagját a Telenor által elérhetővé tett,korlátlan perc- vagy adatmennyiséget biztosító tarifacsomagok bármelyikére módosítani.
A mobil technológia műszaki jellemzője, hogy a rendelkezésre álló erőforrások megoszlanak az adott földrajzi területen tartózkodó előfizetők között. A Telenor elkötelezett aziránt, hogy a hálózati kapacitások magas kihasználása mellett is a lehető legmagasabb ügyfélélményt biztosítsa előfizetői számára. A Telenor ezért a mobilinternet erőforrásainak megfelelő elosztása, optimális felhasználás érdekében dinamikus hálózatmenedzsmentet alkalmazhat, melynek hatására a szolgáltatás jellemzői változhatnak. Mindez a mobilinternet szolgáltatás korlátlanságát nem érinti. A Telenor ... általában véve nem vállal garantált sebességet, azonban az általános szabályoktól eltérően a Telenor Hello Data szolgáltatásra vállalni kívánja, hogy a fentiek szerinti hálózatmenedzsment útján nem csökkenti a letöltési sebességet 2 Mbit/s alá.
Egyébként úgy látom, mivel itt ugye nincs hűség, ezért a kártyás árak érvényesek. Hogy lehet-e így részletre vásárolni, és mi ennek a menete, az jó kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
MyTV változások:
- az Alap és a Családi csomagok lezárásra kerültek (gondolom akinek még az van megrendelve, az továbbra is használhatja, amíg meg nem szüntetik).
- Új csomagok:
Plus - 2990 ft Telenor előfizetőknek, 3790 ft egyébként
Max - 4490 ft / 5690 ft.Részletek itt: 2017 június 15-től érvényes MyTV ÁSZF
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz Somatom #48096 üzenetére
Nem sietnek vele, hogy frissítsék az aktuális információkat... de gondolom idővel majd megcsinálják
(#48099) boxfan
Maradnak a régiek, de újonnan már nem lehet azokat rendelni. Csak akkor használhatod, ha eddig is használtad. Legalábbis én így értelmezem. (A ** megjegyzés szerint lezárásra kerültek, tehát újonnan már biztos nem lehet majd rendelni.)(#48100) tsteve
Az a rész a korábbi ÁSZF-ekben is ilyen (direkt megnéztem az előző kettőt), szóval a telenoros ingyenes adatforgalomnak máshol kell lennie. Látom közben azbest meg is találta...[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
A mai adventi eseményben résztvevő boltok, konkrét időpontokkal megadva, mikor lehet megtalálni a Mikulást pdf link
-
123xyz
tag
válasz darvinya #54287 üzenetére
"Mert előfizetési díjban benne van a net használati díjja." - Igen, de ahhoz, hogy "használni" tudd a netet, ahhoz kell hogy legyen alapból neted. Egyszerű ez.
Sőt, ami képet feltöltöttél, azon tökéletesen látszik, hogy mi a helyzet. Ha nem csak arra koncentrálsz, hogy "Beépítettük", hanem a további részekre is a szövegben, idézem: "Az ingyenes adat feltétele, hogy a Telenoros tarifához tartozzon beépített adat vagy hozzávásárolt adatjegy." - ez azt jelenti, hogy az internet hozzáférést neked kell biztosítanod, és semmi köze a mytv-hez. Történetesen ha telenoros interneted van, akkor a MyTV által használt adatmennyiséget nem vonják le a rendelkezésre álló keretedből. De a MyTV nem ad neked ingyen internet hozzáférést, ezt kéne megérteni... Csak a valamilyen módon meglévő internet szolgáltatásodon ad egy másik szolgáltatást, ami 1 esetben nem csökkenti a felhasználható adatkereted, a többi esetben pedig igen.
-
123xyz
tag
válasz Somatom #54292 üzenetére
"ha fizetünk a MyTV adatforgalmáért, akkor miért kell további adatot vásárolni ahhoz, hogy a MyTV -t használjuk?"
Én úgy gondolom azért, mert amikor elfogy az általános célú adatkereted, akkor úgy oldják meg, hogy ne tudd tovább használni a neted, hogy "lelövik" (nullára lassítják), kvázi onnantól kezdve nincs interneted, amin nézhetnéd a mytv-t. Mert a MyTV a korlátlan adatforgalmat mostantól már szigorúan csak akkor tudja biztosítani, ha van alatta működő netkapcsolat. Így értettem azt, hogy kell internet (szolgáltatás) ahhoz, hogy menjen a mytv (szintén szolgáltatás). Eddig meg volt különböztetve a MyTV úgy, hogy az elfogyott adatkeret ellenére is működött tovább, innentől (a netsemlegesség jegyében) ez megszűnik, ezért kell (majd) további adat, hogy újra beinduljon a net és lehessen rajta forgalmazni.
(De tényleg, nyugodtan javítsatok ki, ha nem így van. Nem állítom h ezek a tények, én csak leírom, ÉN hogyan látom, azért is szálltam be a vitába, hogy megtárgyaljuk és a végére jussunk a témának )Szóval a változás a következő helyzetet eredményezi, ha minden igaz:
- Ha van általános célú adatkereted, bármire használhatod. A MyTV azonban nem fogyaszt belőle, ilyen értelemben korlátlan (ez még egy határozatlan ideig érvényes kedvezmény)
- Ha elfogyott az előbb említett adatkeret, vagyis megállt a neted, semmit nem használhatsz tovább (ezzel lépnek a netsemlegesség irányába)Gondolom idővel a megmaradt adatforgalmi kedvezményt is el fogják kaszálni, hiszen innen indult az egész probléma és variálás, ahogy írtad is...
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz Somatom #54304 üzenetére
Szerintem pedig így lesz, az ÁSZF változást ismertető weboldalon nekem ez egyértelműnek tűnik. Ha nincs semmi neted, nem fogod tudni mobilon az adott számmal nézni a mytv-t, ellenben ha rádobsz egy minimális netet, akkor az kitarthat a hónap végéig, mert a mytv nem fogyaszt belőle, csak kell neki, hogy legyen aktív netkapcsolatod.
-
123xyz
tag
válasz Somatom #54308 üzenetére
Ez igaz, hogy ilyen értelemben véve pontatlan az ÁSZF, de ezt helytálló megállapításnak látom: "csak akkor kell legyen adatkeret is az előfizetésen, ha azonos kártyával akarom használni a szolgáltatást." Én is úgy értettem, amit leírtam, hogy arra az esetre vonatkozik, ha az internet Telenoros kártyáról megy. Szóval ha máshonnan adsz neki netet, akkor azzal persze mennie kell.
(#54307) darvinya
A lassítós netcsomag külön állatfaj, de eddig nem vettem észre, hogy kifejezetten a lassítással kapcsolatban írtál volna a hozzászólásaidban problémát...
De terjesszük ki akkor a lassításra a megállapítást:
- Ha van általános célú adatkereted, bármire használhatod, a megadott maximális sebességen. A MyTV azonban nem fogyaszt belőle adatot, ilyen értelemben korlátlan (ez még egy határozatlan ideig érvényes kedvezmény)
- Ha elfogyott az előbb említett adatkeret, nem áll meg a neted, viszont lecsökken a sebesség - bármit használhatsz tovább, korlátlan adatmennyiséggel, de csökkentett sebességen. Ezt vállalja a Telenor, ezt meg is adja. A Telenor ugyanis csak az adatmennyiséget "építette bele" a MyTV csomagba, a sebességet a továbbiakban már nem adja hozzá bónuszként (netsemlegesség...), az mindig az előfizetőnél lévő aktuálisan elérhető (teljes vagy korlátozott) sebesség lesz.
Ha valamihez nem elég a csökkentett tempó, kinek kell gondoskodnia arról, hogy visszaálljon az eredeti sebesség? Az előfizetőnek. Szóval a Telenor itt nem hibázik szerintem, neked kell innentől eldönteni, hogy kifizeted-e a plusz netet ha szeretnél tv-t nézni vagy nem nézed a mytv-t amíg vissza nem áll a teljes sebességű netkapcsolatod.Szóval a lényeg az, hogy a továbbiakban ugyanolyan feltételekkel használhatod majd a lassított neten a MyTV-t mint bármilyen más szolgáltatást, pl youtube, netflix, stb, ehhez kell alkalmazkodnod.
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz 4Grider #54310 üzenetére
Pont ezért kereste a kiskaput a Telenor azzal, amikor kitalálta első körben, hogy beépítette az adatforgalmat a MyTV csomagokba a Telenor előfizetők számára... És ezért is írtam egy korábbi hsz végére, hogy szerintem nem fog sokáig ez sem megmaradni, mert nem áll stabil lábakon ez a megoldás sem, és gyanítom, el fogják kaszálni később teljesen a MyTV-hez tartozó korlátlan adatforgalmat.
(#54311) Somatom
Értem amit írsz, és a problémát is, nem is állítom, hogy jól járnak majd a felhasználók, de akkor lenne szerintem csak igazatok, ha a MyTV nem csak az adatforgalmat tartalmazná, hanem az is bele lenne foglalva, hogy mindezt adott sebességen teszi. Vagy volt bármikor is garantálva, hogy a MyTV a különálló adatkeret mellett sebességben is eltérhet az alap netcsomagtól, amivel használod?
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz Halaman #54315 üzenetére
Ezt írtam én is, hogy ez egy kedvezmény a Telenoros netet használóknak, ami határozatlan ideig, de egyelőre megmarad (bár szerintem nem sokáig).
(#54316) darvinya
"Hogyne lenne garantált sebesség MyTv-hez" - Félreérted amit írtam. Idézek a MyTV GYIK oldaláról:
Melyek a MyTV szolgáltatás igénybevételének feltétei?
... A Telenor MyTV igénybevételéhez, - ha mobilinternettel szeretnéd használni- aktív állapotú GPRS adatszolgáltatás vagy adatmennyiséget tartalmazó tarifacsomag, illetve 3G lefedettség és minimum 384 kbit/s letöltési sebesség szükséges. ...
... Le- és feltöltési irányban a legmagasabb kínált sávszélesség a meglévő tarifacsomagokhoz igazodik, a garantált sebesség a mobiltechnológia sajátosságaira tekintettel minden esetben 0 Mbit/s ...A MyTV tehát tartalmaz korlátlan adatkeretet, de ennek sebessége a meglévő tarifacsomagodhoz igazodik, nem garantál neked semmit a sebesség terén. Tehát ha lassított a neted, a MyTV is a lassított netet fogja használni. Az, hogy eddig ez nem így volt, az csak egy kedvezményes lehetőség volt, amit megszűntettek.
Továbbá:
"Ha már 1x kifizettem mind havi net díját, mind Tv szolgáltatás havidíját." - A havi net nem ugyanaz, mint a mytv csomagban lévő adatforgalom, ezt írtam korábban is. Ahhoz, hogy ezt az adatforgalmat fel tudd használni, kell hozzá egy megfelelő (aktív) netkapcsolat is, amit neked kell biztosítanod, mert innentől már nem a mytv csomag része a külön net vásárlása nélküli működés Telenor hálózaton. Ha elfogy az alap adatforgalmad, akkor az esetek többségében lekapcsolják a neted - nincs min adatot forgalmaznia a mytv-nek. Ugyanígy, ha lassított lesz a neted, csak a lassított tempóval megy a mytv, ami ha nem elég, neked kell megoldanod a dolgot azzal h kiegésztő adatot veszel, amivel helyreáll a sebesség. Ez a jelenlegi állapot logikája.[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz Somatom #54318 üzenetére
Lehet még mindig nem fogalmazok pontosan
Nem a MyTV adatforgalom minimális sávszélessége a 384Kb/s. Ez az érték csak a szükséges feltétele annak, hogy tv-t tudj nézni, de ezt nem ők adják neked a MyTV csomag részeként. Úgy értem, a te saját, MyTV-től független netkapcsolatodnak kell legalább ilyen sebességgel működnie ahhoz, hogy a MyTV használható legyen azon a hálózaton. És innen ered a probléma is, hogy ezt a tempót én úgy látom, nem garantálják a MyTV csomag részeként, hanem olyan sávszélességet tud használni már csak a MyTV, amilyen neten használod. De ha volt bármikor is, hogy hivalatos leírásban szerepelt, hogy a sávszélesség is része a MyTV csomagnak, akkor javítsatok ki.
Szóval szerintem az van, hogy ez így oké: "Nem a sávszélességért, és nem a mennyiségért fizetek, hanem a szolgáltatáshoz szükséges adatforgalomért" - a szolgáltatáshoz szükséges sávszélességért viszont nem fizetsz a MyTV csomag részeként, ehhez kell az alap netcsomag, ami biztosítja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...