-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
TODI1111
addikt
Abban a csomagban amelyikben ingyenes a viber a hangalapú hívás is ingyenes vagy csak a chat?
-
TODI1111
addikt
válasz jociolaszi #58399 üzenetére
Köszi, ha most nem olvasgatok itt akkor nem is tudok róla, hogy van ilyen lehetőség. Gyorsan meg is rendeltem 4 előfizetésemre.
-
TODI1111
addikt
Sziasztok.
Szegeden még mindig nincs 4G+ vagy csak nekem nem tűnt fel? Nemrégen jártam a balatonnál (Keszthely és környéke) ahol a telefon kijelezte, hogy 4g+ áll rendelkezésre (még egy olyan kisebb településen is mint Balatonederics) ezzel szemben szegeden még sose láttam ezt a kijelzést a készülékemen. -
TODI1111
addikt
Lemaradt az előbb, hogy arra is kiváncsi leszek, szegeden elérhető lesz-e egyáltalán. Úgy gondolom szeged nem egy kisváros mégsem találkoztam a mai napig a készülékemen 4G+ kijelzéssel, és nem azért mert a készülékemmel lenne próbléma. Nagyon sok helyen még kisebb településeken is használható 4G+ hálózat van ahol jelzi is a telefonom.
-
TODI1111
addikt
-
TODI1111
addikt
Sajnos még a kapcsoló is csak annál jelenik meg akinek telenoros rom van a készülékén. Például egy gyárilag független S9+ készüléken ami telenoros simmel van használva azon a lehetőség sincs meg a bekapcsolásra.
Van aki már ki is próbálta és ugyan úgy visszaváltott a hívásnál 3G-re. -
TODI1111
addikt
Galaxy Note 9 készülékem van ami ugye volte képes és mégsincs beállítási lehetőség (kapcsoló) a volte aktiválására. Vajon nálam mikor lesz elérhető? Ha jól tudom samsungból csak S9 és S9+ készüléket említenek. A note 9 miért kakukktojás? Esetleg az a probléma, hogy gyárilag független készülék és nem telenoros rom van rajta?
-
TODI1111
addikt
Sziasztok. Azt meg tudom nézni valahol, hogy melyik számomat hány éve használom? Öt előfizetésem van és arra lennék kíváncsi, hogy melyiket mióta használlom pontosan.
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #63952 üzenetére
Gondolom ez is össze vissza történik,mert a fiam mate 20 pro készüléket használ ami szerepel a listán mégis tiltás van rajta és nem tudja használni a szolgáltatást. Nekem meg Note 9 készülékkel ( bár ez is volte képes és más szolgáltatónál működik) gondolom majd a nyuszika hozza a lehetőséget,hogy használni tudjam.
-
TODI1111
addikt
Sziasztok.
Van öt előfizetésem és az egyikről február 19-én lejár a hűségidő, ezt szeretném is megszűntetni. A számlazárásom minden hónap 8-án van. Elég az ha február 19-e után felhívom az ügyfélszolgálatot és jelzem, hogy a következő számlazárástól szeretném megszűntetni ezt a kártyát vagy mást is kell tennem? -
TODI1111
addikt
válasz dkovizoli #64675 üzenetére
+1. Majdnem a kezdetektől az ügyfelük vagyok én is 5 magán előfizetéssel. Illetve most már csak néggyel mert egyet a múlt héten megszüntettem. Soha nem kínáltak fel kedvezményt (olyat amit az utcáról betévedő ember ne kapott volna) vagy értesítettek volna, hogy megbecsülésük jeléül esetleg nagyobb kedvezményt adnának készülék vásárlásnál.
-
TODI1111
addikt
válasz Somatom #64685 üzenetére
Azért tart valaki 5 előfizetést a telenornál ,mert mint említettem szinte a kezdedektől telenoros vagyok és miután megvettem az első előfizetésemet úgy gondoltam, hogy a család többi tagja (párom és a gyerekeim is) egy szolgáltatóhoz tartozzanak. Nem panasz akart lenni csak egy reagálás a Viktor0610 által írtakra:
"Biztos, én vagyok túl lojális, de szerintem a két évente telefonvásárlás lehetősége IS kedvezmény."
Esetleg ez szerinted is kedvezmény?
Régebben is csak a duma volt, hogy mi megbecsüljük és díjazzuk a hűséges ügyfeleket. Kérdésem csak az, hogy mivel? Szoktál tv-t nézni? Láttad a telenor reklámot? Hozd át a számodat és az első havidíjad mi álljuk! Kérdezem én ha annyira megbecsülik vagy díjazzák a hűséges ügyfeleket akkor mi miért nem kapunk például egy ilyen gesztust, hogy egy havi díjadat mi álljuk. Bezzeg múlt héten mikor megszüntettem az egyik számom és látták a gépen, hogy a másik 4-is hónapokon belül lejár mindjárt rá akartak beszélni, hogy már vásárolhatok új készüléket. A készülékvásárlás ára viszont pont annyiba került volna mintha valaki bejönne az utcáról és venne egyet. Amikor pedig rákérdeztem, hogy esetleg van-e valamilyen kedvezmény tekintettel arra, hogy milyen régi hűséges ügyfél vagyok az volt a válasz, hogy lépjek át magasabb előfizetői csomagra és akkor olcsóbb lesz.
Tudom, hogy mind a 3 szolgáltató egy kutya de ez most kikivánkozott belőlem. -
TODI1111
addikt
válasz jociolaszi #64703 üzenetére
Kedves jociolaszi és sfdrakex.
Látom nem értitek, hogy itt a régi és új ügyfelek közötti különbségekről volt szó.
Ahogyan írod is
"amikor egy 80ezres telefont kihozol 0ft-ért!!!!! Blue m+ csomagban amit amúgy is lebeszélsz mert egy telefont használni kell azért van!" ez így igaz. Viszont itt arról volt szó, hogy a telenor sokat hangoztatta, hogy mennyire megbecsüli a hűséges ügyfeleit.
Én valóban meg tudom venni az általad emlitett készüléket annyiért 2 év hűségvállalással viszont aki most téved be az utcáról az ugyan annyiért kapja meg. Itt most arról volt szó, hogy minnél régebb óta vagy ügyfél akkor járna valami kedvezmény például az általad írt készülék nem 80 ezer forint lenne hanem csak 45 ezer (ez csak egy példa). Esetleg én értelmezem rosszul a megbecsült és díjazott ügyfél fogalmát. Én részemről ezt itt be is fejeztem.sfdrakex
Nem akarom és nem is akartam soha, hogy ingyen adjanak több százerzres készüléket ( a legutóbbi készülékeimet is mind hűség nélküli készpénzre vettem) csak a vásárláskor jólesett volna ha a hosszú hűségemre tekintettel, például azt mondják, hogy jutalmazzuk a hűségét mínusz 15 százalékkal a készülékárból (ez is csak egy példa). Viszont ez sem így történt, mert ugyan annyiért kaptam meg amennyiért az aki élete első készülékét veszi a telenornál. Tehát a kérdés továbbra is fentáll. Miben nyilvánul meg a megbecsüljük és díjazzuk a hűségét "szlogen"?[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
-
TODI1111
addikt
A telenornál mi alapján működik a visszahívás készülék előrendelés esetén? Még 8-án kértem visszahívást mert csak azt lehet és azóta sem történt semmi. Ellenben van olyan ismerősöm aki ma kérte és már vissza is hívták és regisztrálták az előrendelést. Aztán meg jönnek azzal a dumával, hogy megrendelési sorrendben teljesítenek.......
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #71896 üzenetére
"Napi szinten találkozom 40000 forintos készülékár-kedvezményekkel"
Akkor ez biztos város függő és én rossz helyen lakom, mert huszon éve vagyok telenoros de még soha nem kaptam ilyen jellegű készülék kedvezményt. Ezt úgy értem, hogy amikor bármelyik előfizetésem meghosszabbítottam akkor ugyan annyiba került a készülék mint annak aki betéved az utcáról. Az egyetlen különbség az volt, hogy én megkaptam volna részletfizetésre.
Szerintem ügyfélmegtartással akkor kezdenek el foglalkozni ha már ott jár a dolog, hogy az ügyfél el akar menni. Szerintem az sem egy ügyfélmegtartó hozzáállás, hogy amikor elő lehetett rendelni a note 10+ készüléket akkor én is kértem csütörtökön délelőtt visszahívást. A kiváncsiság kedvéért megkértem két kollégámat, hogy ők is kérjenek (a két másik szolgáltatónál vannak) visszahívást pénteken délután. Az egyiket szombaton hívták vissza a másikat vasárnap (ha számít névsorrend szerint is előttük vagyok ) engem pedig a következő héten csütörtökön délután. Ezzel elérték azt, hogy nem hosszabítottam előfizetést hanem szerdán megrendeltem a készüléket máshonnan.[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #71923 üzenetére
Nem vagyok egy ugrálós tipus. Huszon éve vannak előfizetéseim a telenornál csak azért nem ugrálok egyik szolgáltatótól a másikhoz, mert néhány száz forinttal olcsóbb lenne egy előfizetés ami fél év múlva megint változik . Ilyenkor csak azért ütik meg az ember fülét az ilyen ügyfélmegtartó "hülyeségek" mert a telenor régebben is mindig reklámozta, hogy mi nagyra értékeljük, megbecsüljük és jutalmazzuk a hűséges ügyfeleket. A kérdés csak az mivel?
bedibazsa
"Ha te is mondtad volna, hogy szeretnél valami kedvezményt,"
Legutóbb megemlitettem. Mosolyogva kaptam azt a választ, hogy minden probléma nélkül elvihetem részletfizetésre a készüléket. Ez a "jutalom". -
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #71926 üzenetére
Huszon éve kezdtem egy előfizetéssel, majd a pároméval bővült utána pedig a gyerekeimével , így most egy előfizetőhőz tartozó 4 előfizetésem van. Átlagosan 35-50 ezer forintot fizetek attól függően, hogy éppen kihasználtam-e a kedvezményt és részletre hoztam-e el a készüléket. Most éppen ott járok, hogy a négy kártyából kettőnél már régen lejárt a hűség mégsem jelentkeztek egy esetleges jó ajánlattal, hogy hosszabítsak.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz 4Grider #71928 üzenetére
Ezért írtam, hogy 35-50 átlagban. Ha nincs készülékrészlet akkor is minimum a 35 ezer a számlám.
bedibazsa:
Ahoz az kellene, hogy legalább egy előfizetésemet átváltsam hipertarifára.
simpley:
Akkor vagy veled kivételeznek vagy velem.Tulajdonképpen én már elengedtem ezt a témát csak simán érdekességképpen említettem meg, milyen jól működik az ügyfélmegtartás. Az is elképzelhető, hogy ha lejár a másik 2 kártya hűségideje is akkor odébbállok, de az is lehet, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz 4Grider #71935 üzenetére
Lehet, hogy hülye vagyok de a saját dolgaimat szeretem a saját kezemben tartani.Így van ez a mobil előfizetéssel is.Van négy külön előfizetésem amikben kizárólag mindenről én döntök és akkor amikor akarok. Mindent akkor változtatok és úgy ahogy én akarom és nem kell hozzá külön flotta ügyintéző. Nekem ez így éri meg.
-
TODI1111
addikt
válasz Cyberbeni #71949 üzenetére
Blue+M tarifacsomagjaim vannak. Amikor hosszabítok akkor általában készüléket is veszek. Készülék vásárlásakor az előfizetés is drágább. például itt meg tudod nézni a különbséget.
[link]
Aztán pedig hozzájön például ha a beszélgetés nem korlátlan akkor a többletet pluszba fizeted. A mai világban is kell még sms-t küldeni az is plussz költség. tehát nem pontosan a tarifacsomag árára kell számolni.viszont ha minden tarifacsomagomat egyel magasabbra teszem akkor meg már az alap több.[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Én decemberben függetlenítettem egy HTC készüléket. Annak idején a fiamnak vettem és decemberben az egyik kollégája átvette tőle aki telekomos. Bementem a boltba jeleztem, hogy lejárt a hűség és szeretném függetleníteni. A készülék sem volt nálam elég volt, hogy tudtam az imei számot. Szemályi igazolvány kellet csak és kb. öt perc volt, hogy meglegyen a kód. A fiam átadta a készüléket a kollégájának és a kód beírása után azóta is használja a készüléket. Szerintem a készülékeddel lehet gond.
-
TODI1111
addikt
válasz Cyberbeni #71965 üzenetére
Elég nehéz elképzelni ebben a túnyómoan internetes világban, de van még hogy kell sms-t küldeni.
A feleségem pedagógus (utazótanár is egyben) több iskolában is tanít és gyakran sms-ben kap értesítést amire sms-ben kell válaszolnia. Én épületvillamosságszerelő vagyok és gyakran előfordul, hogy az ügyfél arra kér, hogy bizonyos információkat sms-ben küldjek el neki. Tehát van, hogy kell.[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Sziasztok. Volna egy kis tarifacsomag váltás problémám. Tavaly tavasszal meghosszabbítottam a hűségemet és ezzel egyidejűleg készüléket is vásároltam hozzá ( egyösszegű készpénzes vásárlás) hiper M net tarifacsomaggal. Úgy alakult, hogy most tarifát váltanék hiper L+-ra. Tényleg csak olyan lehetőség van, hogy készülékkel újabb 2 év hűséggel? Nincs szükségem új készülékre. Én azt gondoltam, hogy simán lehet felfelé váltani és természetesen a már folyamatban lévő hűségidő marad.
-
TODI1111
addikt
válasz aprokaroka87 #85392 üzenetére
Ha jól tudom akkor ezek a vásárlások az univerzális keret terhére mennek. Nem lehet, hogy ebben a számlázási hónapodban már elhasználtad ezt a keretet?
-
TODI1111
addikt
válasz aprokaroka87 #85394 üzenetére
My telenor appban is meg tudod nézni mennyi van összesen de ,hogy mennyit költöttél belőle azt nem tudom hol lehet megnézni. Gondolom annyival kevesebbet mutat.?
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Leírnék egy kis történetet, hogy mekkora sz....t szolgáltató a Telenor.
Előrendelésben vásároltam egy készüléket. Online vásárlás, egyösszegű készpénzes fizetés. Mint kiderült a készülék hibás, mert minden nap különböző időpontban újraíndul, még többszöri gyárivisszaállítás után is. A készülék automatikus hibajelentést is generált amit elküldtem a gyártónak (samsung).
A gyártó válasza az volt, hogy éljek az elállással. Részlet a levelezésből.
Elvittem a készüléket az üzletbe leadni és érvényesíteni az elállási jogom ahol elmondtam, hogy hibás a készülék (nehogy újracsomagolják és eladják másnak) bár az elállási jog mindenféle indoklás nélkül megtehető. A szolgáltató viszont nem hajlandó érvényesíteni az elállási jogom. Kizárólag szervízlappal hajlandó bevenni a készüléket (illetve már beadtam és még cserekészüléket sem biztosítottak) ellenörzésre. Most ott tartunk, hogy panaszt tettem minden csatornán ahol kihangsúlyoztam, hogy vagy teljesen új készüléket vagyok hajlandó elfogadni vagy az ellállás érvényesítése jöhet szóba ( telefon, levél, vido chat) amennyiben a héten nem történik semmi úgy fogyasztóvédelmi eljárás lesz belőle. Ráadásul mindezt úgy, hogy több mint 20 éve vagyok az ügyfelük több előfizetéssel és ez az első alkalom, hogy az elállás jogával akartam élni.[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #86390 üzenetére
A készülék 5-ik napos volt amikor bevittem. Nem akartam mindjárt elállni a vásárlástól ezért először a gyártóval beszéltem hátha csak szoftveres probléma.
"Bolti vásárlásnál tényleg csak ez az opció volna helyszínen nem tapasztalható hiba esetén."
Helyszínen nem tapasztalható hiba volt mégsem érvényesítették az elállási jogot.
Ez egy rendellenes működés amire a gyártó is azt mondta, hogy érvényesítsem az elállási jogot. (például a kék idézet)[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #86394 üzenetére
"Az elálláshoz jogod lenne akár van hiba, akár nincs, akár tapasztalható helyszínen, akár nem."
Mégsem engedik......
-
TODI1111
addikt
"Kizárólag szervízlappal hajlandó bevenni a készüléket (illetve már beadtam és még cserekészüléket sem biztosítottak) ellenörzésre. Most ott tartunk, hogy panaszt tettem minden csatornán ahol kihangsúlyoztam, hogy vagy teljesen új készüléket vagyok hajlandó elfogadni vagy az ellállás érvényesítése jöhet szóba ( telefon, levél, vido chat) amennyiben a héten nem történik semmi úgy fogyasztóvédelmi eljárás lesz belőle."
-
TODI1111
addikt
válasz szabonagyur #86409 üzenetére
"De nem ebből van a gond, hogy Te nem elállni akartál alapból hanem csere készüléket az 5. napon? Ha jól olvasom többször is ezt írtad, hogy cseréltetni akartál egy hibás készüléket, és nem elállni tőle."
"Elvittem a készüléket az üzletbe leadni és érvényesíteni az elállási jogom ahol elmondtam, hogy hibás a készülék (nehogy újracsomagolják és eladják másnak) bár az elállási jog mindenféle indoklás nélkül megtehető."
Nem. Én elálláni akartam csak nem tudtam, hogy nem szabad becsületesnek és jóhiszeműnek lenni, ezért közöltem, hogy a készülék hibás. Miután leadtam a készüléket csak utána a panaszbejelentésnél közöltem velük, hogy nem vagyok hajlandó javított készüléket elfogadni csak új cserekészüléket vagy az elállási jog érvényesítését. Köszönöm az eddigi segítségeket és felvilágosítást. Ez egy érdekes történet volt, hogy más tanuljon a hibámból ami pedig abból adodott, hogy becsületesen és jóhiszeműen akartam eljárni. Visszajelzett a szolgáltató és közölték, hogy akkor hagyják jóvá az elállást miután a samsung igazolja, hogy a készülékkel tapasztalt hiba rendeltetés szerű használat mellett keletkezett, vagy gyártási hiba eredményezte. Nem tudom ez mennyi ideig tarthat főleg, hogy a készülék átal generált hibajelentést is elküldtem a samsungnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen