Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyapo11

    Topikgazda

    válasz BloodRay #7730 üzenetére

    Annyiban jogos az indoklás nélküli elállás, hogy semmilyen neten látott teszt nem pótolja a fogdosást. Webáruházban nincs lehetőség erre, és a képek és leírt információk sem mindig tartalmaznak mindent, amit szemrevételezéssel meg lehet állapítani.
    Aztán ha rááll pár milliárd ember arra, hogy rendel egy halom cuccot és kiválasztás után szinte mindet visszaküldi, az nem biztos hogy működik. Leterheli a szállító láncot, a boltokban hatalmas készleteket kell tartani, ez mind plusz pénz, drágábbak lesznek a cuccok, több személyzet kell a boltba aki becsomagol, a visszaérkező árut megvizsgálja, ha gond van akkor kommunikál a vevővel, panaszos ügyek garmadája, békéltető testület, pereskedés.
    Ez is olyan mint a só, túl sok nem jó belőle. Vagy mint a parazita, simán eléldegél pár fagyöngy a fán, de ha nagyon megszállják, akkor a fának is vége meg a parazitáknak is.
    Szóval én kifizettetném az összes költséget a vevővel, azzal aki visszaküld. Így megmarad a lehetőség az elállásra, de mégsem kell a többi vevő számára is drágítani a cuccot.

    menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet

Új hozzászólás Aktív témák