Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bpeter58 #2697 üzenetére
Csak nehogy az legyen a sztrájk vége,hogy megkenik a szakszervezetek vezetőit. Pedig sanszos is lehet. Mondtam,hogy tégált kell dobálni tojás helyett demszkájra.
VladimirR:Sajnos igazat kell adnom neked. (De akkor is bosszant,hogy rajtuk kívül még sok-sok ember annyiért vagy annyiért sem gürizik, mint ők és holnap még ezt sem teheti meg. És sajnos azzal sem vigasztalhatom magam,hogy jobb minőségű lesz a BKV szolgáltatása, ha eredményes lesz a sztrájk.)
Ez az egész város egy kupac sz@r egyre inkább. Bkv-val vagy nélküle. Nincs már egy olyan retkes időpontja a napnak reggel 6-22 között,hogy normál tempóba elautózz bárhová. Most meg már a BKV is sztrájkol. Ha nem sztrájkol akkor koszos, pontatlan, zaklat az ellenőr és ehhez mérten aránytalanul drága. Pedig az adót befizettem rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
-
Bpeter58
csendes tag
-
stangli
senior tag
válasz VladimirR #2699 üzenetére
jogainkról? bocsi? miről beszélsz?
vetem egy bérletet. fizettem a szolgáltatásért, és én holnap nem kapom meg.
ha holnap nem tudok bejutni akkor én arra a napra nem kapok fizetést. erre a szakszervezet vezetője röhögve hányja a képernyőbe, hogy a szakszervezet alapjába akkora összeg gyült össze, hogy akár hónapokig tudnák finanszírozni a sztrájkot. akkor kinek is van érdekes elképzelése?
most nem egy utast _opatnak hanem egy várost. de ha én és több ezer emberrel egyetemben álnánk ki az akácfa utcába sztrájkolni óh bocsika tűntetni, akkor ugyanennyi rendőrrel kellene farkasszemet nézni...
mi a megoldás kérem szépen?
Torgyán szavaival élve: a kórmány mónyon le! köszönöm a szót. -
-
zabcs80
tag
válasz Calibos #2695 üzenetére
Antal féle átszervezés miatt az alkatrész ellátásban mégnagyobb káosz keletkezett mint eddig volt. A megrendelés mennyiségét kotlátozhatja az ágazat költségvetése amit év elején leosztanak és megterveznek előre. Ha kevesebb pénz van levesznek a mennyiségből, hogy beleférjen a keretbe. De havi szinten is kimutatás készül a raktárban tárolt anyag-alkatrészek élrtékéről, és ha több a megengedettnél, akkor koppintanak az orrodra.
Az alkatrész ellátás továbbra is gond lesz amíg a cég ekkora hiánnyal küzködik. Mivel a karbantartás nem gazdaságos. (de a világon nincs olyan tömegközlekedési cég ami gazdaságos lenne, szerintem) -
Bpeter58
csendes tag
válasz V.Stryker #2702 üzenetére
Igazad van, volt már ilyen a történelemben, meg van is, de halvány gyertyafényt látok a barlang mélyén pislákolni, és a remény hal meg utoljára!
fordfairlane
Igazad van ezt már én is hallottam!
Persze érdemes lenne elgondolkodni, hogy hogy is hívták azt az autóbusz gyárat, amely nem csak a hazai utakat látta el, talán kicsit használhatóbb járművekkel? Ja és hány munkahelyet jelentett? És talán nem lenne alkatrészgond sem ekkora? És egyáltalán TÖMEGKÖZLEKEDÉS tömegek biztonságáról van szó, mi az hogy nincs pénz a karbantartásra?? Sehol nem önfenntartó, hanem állami feladat, miért is fizetünk adót??????[ Szerkesztve ]
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
dragonfx
veterán
most akkor holnapa buszokon kivül valami villamos vagy metro menni fog?
ezen mulik be e tok menni dolgozni....
meg lenne bőven más dolgom....buzik pont pénteken sztárjkolnal kerezstbebaxxák a napom..
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fordfairlane
veterán
válasz zabcs80 #2707 üzenetére
Ha belegondolok, hogy miközben a BKV éves deficitje átlag 8-15 mrd forint, miközben a főváros olyan fejlesztéseket finanszíroz, mint a négyes metró, és a Combino csere, ami kettőre hihetetlen sok pénz ment el, egészen elképesztő, mennyire rosszul kezelik a finanszírozási kérdéseket.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
V.Stryker
nagyúr
válasz fordfairlane #2706 üzenetére
Lehet,hogy ez egy színjáték és így spórolják ki az adósságot?
Egyébként valószínűnek tartom,hogy igazából sem én, sem akár a Stangli kollega nem kifejezetten csak a BKV-ra tépi a száját. Hanem ez a sztrájk egy "Már megint vmi sz@?". Kevés a fizu, sok az adó, drága a bérlet, drága a benzin, emelik a távfűtést, állandó dugó, kutyasz@rba is léptem, nem volt behűtve a kedvenc sörömből a sarki Reálban és a lift is elromlott bajainkra már egy Ász lap...és ezekhez még ahányan vagyunk, mind tudnák hozzáfűzni. Valószínűleg, hogy ha ma ebben az országban az emberek nagy részének nem lennének megélhetési gondjai, illetve nem lennének az eladósodástól flusztráltak, akkor teljes szolidaritással akár támogatni is tudnák a BKV szakszervezeteket. De sajnos egy csak újabb lapát a sz@rkupacra a többségnek..... Uff
-
-
Bpeter58
csendes tag
válasz V.Stryker #2712 üzenetére
Igen, igen de közben ne felejtsük már el, mi is vezetett ide? Vállaltunk-e valaha kellő felelősséget saját sorsunkért, vagy csak ajvékolunk, nyivákolunk, hogy már megint kicsesznek velünk? A birka hagyja magát megnyírni, de mi még a nyakunkat is a késhez szorítjuk, csak nyomja meg már valaki!!!
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
fordfairlane
veterán
válasz V.Stryker #2712 üzenetére
Lehet,hogy ez egy színjáték és így spórolják ki az adósságot?
Még sok ilyen sztrájk kellene ahhoz, hogy egyáltalán nullszaldós legyen a cég, nemhogy a 85 mrd Ft-os adósságán könnyítsen. Ha már az adósságspirált meg tudnák állítani, az nagy eredmény volna.
Kevés a fizu, sok az adó, drága a bérlet, drága a benzin, emelik a távfűtést, állandó dugó, kutyasz@rba is léptem,...
Meg is értem egyébként, de szeretek vitatkozni.
x gon' give it to ya
-
Mr.Grincs
veterán
Kolléga említette a nagy kupac szar címet a fővárosra, sajnos igen azt kell mondani hogy egyre nagyobb az a rakás szar. Nagyon zsúfolt az egész város így megbénul az egész független a sztrájktól. Ha igazán akrnának valamit kezdnei budapesttel már rég megtették volna, vagyis azon lennének. Ami nagyon nagy feketepont az a dugó és a légszennyezés. Több fa kéne és kevesebb autó kéne budapestre..-->>Több troli, villamos vagy "metró",
Avagy jöhet a dugódíj, ami marhajó LENNE...ha lenne körgyűrű és akkor még kevesebb autó lenne a városba. Sokminden kéne, még az országba is, igaz hogy megálmodják tegnapról mára virradó reggel, a pénz sacc meglenne rá de szétlopják így félbemarad minden...Lukat lukkal töm a bkv is..Használt buszokat vesznek...amit svájc leselejtez.. Hát itt tartunk...
Nemtudom mennyire igaz a hír de az infó rádioban azt mondták augusztusig akarják ezt a cirkuszt csinálni, feltéve ha nem bírnak megeggyezni.[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #2714 üzenetére
[OFF]Elvileg az alól már felszabadultunk. Már ha az 1000 évet nézem és nem a vallást, amit ugyebár nem követek, ezért azt a részt nem is veszem magamra. [/OF
Mr.Grincs: A dugódíjjat nem kellett volna, mert vérszemet kapok. Hát most,hogy az a jó .... ne b.ssza meg, hát én akarok direkt ott ülni vagy mennék? nem képesek megoldani a rohadt közlekedést és mivel kénytelen vagyok részt venni benne még pénzt is szednének? Hát a nyakukra tekerem az első sorompót vagy autómatát vagy akármit, ami ezt a célt szolgálja. Normálisak? Szedett volna "dugó" díjjat az anyja annak akinek ez megfogant a fejébe. Brrr.... (Sorry, mondtam,hogy vérszemet kapok. )
[ Szerkesztve ]
-
-
zabcs80
tag
válasz fordfairlane #2710 üzenetére
A villamos csere (beszerzés) szükséges volt, de nem gazdaságos. Hogy ki(k), miért így kérte ezeket a villamosokat, hogy utólag ennyit költsenek rá, ez már nem fog kiderülni. Valószínű nem egy ember követte el. A metróépítés az közröhely, ennyi pénzt leúsztatni a Dunán már pofátlanság. De általában ez a jellemző Magyarországra.
-
Bpeter58
csendes tag
válasz zabcs80 #2720 üzenetére
Pedig ha igaz, demokrácia van, legalábbis látszólag, ha többen gondolkodnánk felelősséggel, akkor talán mást is ki lehetett volna próbálni Budapesten, nem csak a világvárosépítő vicsorgó demskyt. és hátha akkor nem itt tartanánk!!
[ Szerkesztve ]
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
zabcs80
tag
válasz fordfairlane #2716 üzenetére
Nem tudom, hogy akarták nullszaldóssá tenni 10+18milliárd támogatással, kb. 30milliárd jegyár, ingatlanértékesítés és reklámbevételből, amikor a kiadás meg 100-110 milliárd.
-
fordfairlane
veterán
válasz zabcs80 #2720 üzenetére
A villamos csere (beszerzés) szükséges volt, de nem gazdaságos.
Nem gazdaságos? Szerintem elég enyhe kifejezés, mások metrót építenek ennyiből. 4x mrd ba került, ennyiből átvilágíthatták volna az egész céget és a gazdálkodását egy külső tanácsadó céggel, és az adósságállományt is csökkenthették volna bőven. Csak az nem lett volna olyan látványos.
Az átvilágítás külsőssel szerintem megkerülhetetlen, mert a BKV magától nem fogja leépíteni pl. az irodaiakat vagy a vezetést. Sokszor volt róla szó, mégsem történt meg.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
Bpeter58
csendes tag
válasz V.Stryker #2723 üzenetére
Azt is olvashattál volna, az is rendben lenne, közel áll a szívemhez! Ne birkuljunk már, birkultunk már eleget! Mai hír hogy a szlovákok készítettek egy térképet amin valamiért nem található Magyarország, de a környező országok kicsit átrajzolódtak! PFFF W
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
zabcs80
tag
válasz fordfairlane #2725 üzenetére
Volt átvilágítás 2007-ben 2x is. El is küldtek kb. 1200 embert.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz V.Stryker #2719 üzenetére
Nembaj. Nem zavar, csak az zavar ami lesz holnap meg azután...a nagy semmi....és a továbbra is a nagy semmi meg a süketelés és az, hogy poíz kéne píz kéne....Nem adnék nekik egy fillért sem, mégpedig azért nem mert ezt nekik kéne orovosolniuk, ők csinálták ezt a számlát fizessék is, ki. Én megveszem a bérletet minden hónapban, ennél többet ne várjanak tőlem, de én azt elvárom, hogy közlekedejen az a mocskos metró vagy a hugyszagos hajléktalanokkal, és varjakkal teli villamos. És szerintem ez egyáltalán nem a kormány hibája hogy itt tart a bkv. Én is vérszemet kapok
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Bpeter58
csendes tag
válasz fordfairlane #2725 üzenetére
a VEKE Vitézi Dávid szerint a sofőrök természetbeni éjszakai pótlékát (csoki) közbeszerezve 3x- os áron sikerült megvenni, mint a sarki éjjelnappalban. Ez a jellemző az egész országra, megy a visszacsorgatás mindenhol, nem kicsit, nagyon!
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
fordfairlane
veterán
válasz Mr.Grincs #2728 üzenetére
Nem adnék nekik egy fillért sem, mégpedig azért nem mert ezt nekik kéne orovosolniuk, ők csinálták ezt a számlát fizessék is, ki.
Az történne, hogy csődbe menne a cég (nincs is olyan messze tőle), és nem járnának a járművek. És le merem fogadni, hogy ez sem tetszene neked.
x gon' give it to ya
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bpeter58 #2726 üzenetére
Szerintem ez nem az a topik, amiben a szlovákokat kibeszélhetnénk. Bár első gondolatom egy kutyabőrős címer volt, amiben szlovákia nincs, csak a területei,amelyen a magyar honhoz tartoznak.
Egyébként frankón nem értem dolgokat. Ha valaki változást akar egy cég éllén, akkor jön. Amennyi vizsgálatot lehet lenyomat aztán kiáll a fogyasztók elé és azt mondja: " kedves utasaink. Erre és erre a szakvéleményre, vizsgálatra támaszkodva arra jutottunk,hogy ennyi hiány van, erre lenne szükség,hogy nullázzunk, aminek ezek a változások az árai és amelyek mellett mit tudom én mennyi lobbit tervezünk különböző helyeken. Ezeket a megoldásokat ezekre és azokra a szakvéleményekre, tanácsokra alapozzuk. És akkor 90 napos tervekben a változások vagy akár korlátozások bevezetésének ismeretése. a végén: a várható kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük, az ütemterv szerint a pozitív változások 2010.02.01-től várhatóak, addig szíves elnézésüket kérjük. Kérem vegyék tudomásul,hogy ez nem csak a mi, hanem az Önök érdekeit is szolgálják." - Na ja, ezt basszák megtenni,mert kurva ciki,hogy képtelenek bármit igérni,mert gáz ha pl. az említett 2010.02.01-én még sehol semmi. (Egybént a marha őszinte gyurci(direkt kis betű) öszödi őszinte beszédből is ezt hiányoltam...pedig az ország mindanyiunké,nem csak az övék.)
-
-
Mr.Grincs
veterán
válasz fordfairlane #2731 üzenetére
Az biztos, hogy nem tetszene, de hamar megoldanák a problémát, egy kis privatizálással, ami a legjobb lenne és akkor nem lenne ez a nyűglődés.
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
zabcs80
tag
válasz fordfairlane #2729 üzenetére
Mindenhonnan küldtek el.
Jó éjt mindenkinek! Reggel remélem nem esik az eső, mert akkor szívás lesz bringával menni dolgozni.
-
Bpeter58
csendes tag
válasz V.Stryker #2732 üzenetére
A szlovák kérdést én sem itt gondoltam csak felbuggyant Trianon kapcsán!
"a várható kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük, az ütemterv szerint a pozitív változások 2010.02.01-től"
No lehet, hogy már nem vagyok egy nyeretlen kétéves, de ezt nálam már eljatszották ezelőtt 30 évvel, azóta is minden aktuális kánaán, mindíg legalább 5 évre van előttünk.
Miközben azt kell figyelnem hogy milyen módon lopják ki az emberek szemét, ezért hogy majd egyszer nekünk is jó legyen!
No inkább olvasok mesét, azt el is hihetem!Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
Bpeter58
csendes tag
válasz Calibos #2734 üzenetére
Az a Taxi de az meg nem tömegeknek szól!
fordfairlane
Ha az állam nem jó gazdája valaminek, akkor ott a vezetőkkel van a baj, érdekes legtöbbjük milliárdos cégvezető! Ott tud sikeres lenni? Vagy talán éppen ezért?
nem saját gondolat, de egyetértek vele![ Szerkesztve ]
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
Mr.Grincs
veterán
válasz fordfairlane #2736 üzenetére
Az is igaz, de akkor nem lenne csődbe....de gondolom, ako már privatizálná az tudná, hogy mi a fenét kezdene vele, hogy nyereséges legyen, mert az kétségtelen, hogy ez nyereséges lenne, mert közlekedni mindig kell és budapesten gyorsan és "olcsón" csak tömegközlekedéssel lehet, lehtne eljutni A-ból B be...
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bpeter58 #2737 üzenetére
Mire tudnál rámenni mégis? Azonnali pozitív változást képtelenség előidézni. Vagy megpróbálsz némi önkritikával és őszinteséggel hatni az emberekre, aztán lehetőleg eredményt hozva nem átverni sokadszorra fejüket. Vagy örvendhetsz közútálatnak és állandó furkálásnak mindenfelől.
Na jóccakát!
-
-
tildy
nagyúr
válasz lajafix #2713 üzenetére
Szabad mozgásomban korlátoznak kvázi.. Hm?
Nem tudok bemenni a munkahelyre, pedig be akarok. És nem vis maior az oka. Ez mi , ha nem korlátozás a szabad mozgásban?Minimálisna vállalt "üzemnek" akkoris kéne lenni.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
fordfairlane
veterán
válasz Mr.Grincs #2739 üzenetére
Nyereségessé úgy lehetne tenni, hogy a tulajdonos első körben ritkítaná a járatokat, és emelné az árakat. Így rentábilissá válna a tömegközlekedés, viszont valószínűleg sokkal többen választanák az autót, és a dugók még nagyobbak lennének, de ugye ez a probléma nem probléma egy magáncég tulajának. Arra kis esély van, hogy két cég versenyhelyzetbe kerüljön két párhuzamos hálózattal, a kötöttpályás járművek esetén még kisebb. Ha pedig nincs versenyhelyzet, akkor meg kell fizetni a monopólium extraprofitját is.
x gon' give it to ya
-
fordfairlane
veterán
Nem korlátoznak. Nincs a szabad mozgás jogába belevéve az, hogy az államnak ehhez kötelessége infrastruktúrát is biztosítani, ilyet sehol nem olvashatsz. Semmi köze az emberi jogokhoz a tömegközlekedésnek.
Minimálisna vállalt "üzemnek" akkoris kéne lenni.
Ez sem alkotmányos, illetve nem is egyetemes emberi jog, viszont van egy hiányossága, hogy nem nevez meg felelőst, nem határolja be semmilyen módon, hogy mi a minimális üzem.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
V.Stryker
nagyúr
válasz fordfairlane #2743 üzenetére
Egyébként frankón jó lenne a versenyhelyzet. Metró villamos az egyik cégnek...troli, busz, hév a másiknak. Oszt lehet versenyezni.
-
-
stangli
senior tag
válasz fordfairlane #2743 üzenetére
szerinted mennyi lenne a legelfogadhatóbb bkv jegyár?
-
Bpeter58
csendes tag
Jó pár éve Romániában éjjel 2 körül ott ahol a következő település 30 km -re volt nem kevés embert láttam gyalogolni!
Ott még ismerik ezt a járművet ma is, senki nem panaszkodott, hogy kijárási tilalom lenne.
Mi már erre nem is gondolunk, meg a kútból húzott vízre?
Na jó éjt mindenkinek!Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36
-
tildy
nagyúr
válasz fordfairlane #2744 üzenetére
Aki ért hozzá biztos jobban tudja, én csak ezt találtam:
"A szabad mozgáshoz való jog a helyváltoztatáshoz való jog szabadságát jelenti. A magyar Alkotmány a közlekedés szabadságát külön nem nevesíti, de a szabad mozgáshoz való jog magában foglalja a járművön, vagy járművel való helyváltoztatás, a közlekedés szabadságát is.""Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
hm
aktív tag
Jegyárak:
Szerintem nem vonaljegyet kellene árulni, hanem időkorlátos jegyet, ami a lukasztás után 30 percig, 1 óráig, 2 óráig érvényes. Így is van majd minden metróállomáson óra, villamosokon is, buszokon is, csak nem mind jár jól. Tudom a magyar mentalitás azon a 2 másodpercen fog vitatkozni az ellenőrrel, mert "épp úgy jött ki", de Prágában valami hasonló is van úgy emlékszem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Okos Otthon / Smart Home
- BestBuy topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest