- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Xbox Series X|S
- Battlefield 2042
- PlayStation 5
- Dragon Age: Origins
- Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Gray Zone Warfare
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polemius
aktív tag
válasz Geresics #88128 üzenetére
Általánosságban tettél sommás, kiterjesztő kijelentést, míg előtte konkrét helyzetről is szó volt, ahol szerepelt a helyismeret hiánya. Ezért is ajánlottam egy próbát.
Azt pedig egy szóval sem mondtam, hogy ha nem érlek utol akkor bármit is nyernél a dicsőségen kívül.
A transit egyébként is egy öregedő vas, kb 350e km van benne.
Ugyanakkor több százszor mentem végig az említett szakaszon, és kívülről tudom, melyik beláthatatlan kanyar után mi jön, mi nem, éppen melyik szakaszon vannak favágók, útkarbantartók, stb. Vannak egy sávra szűkülő részek, meredek, szűk kanyarokkal, meg jó pár meglepetés. Ismeretlenül nem fogsz lapon motorozni, mert nem tudod melyik emelkedő után esik ki alólad a hirtelen lejtőbe váltó, kanyarodó, hibás burkolatú út. Én meg igen. Ráadásul vígan elhaladok ott, ahol a tegnapi eső után hordalék van az úton, meg tele tobozzal, vagy éppen - mint ma hajnalban - és 2 km-en át van végiglocsolva az út, pont a motorral ideális íveken. Lehet, hogy víz folyt ki valamiből, de gázolaj is lehetett (rendszeres). Motorral meg ugyanott lábujjhegyen mernék.
És igen, vannak akik simán elmennek mellettem, a helyiek. De látszik, melyik motoros nem itteni, mert azok bizony szépen jönnek mögöttem, ha komótosan gurulok.
És bocs, hogy nem teszek mindenhová szmájlit.@freelanced
Amit eddig láttam, azt semennyire nem bonyolult.[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz canniball #88841 üzenetére
Azért nem mindenhol annyira egyszerű, hogy csak megfordulsz. Pl. ilyen helyen
-
Polemius
aktív tag
válasz Geresics #90026 üzenetére
Ha gyárira cseréled, biztosan minden passzolni fog.
Némi keresgélés után (más gyártótól megfelelő típus drágább lett volna, de még a bontott is (!) ) én innen rendeltem eredetit mikor meghajtogattam a gyárit. Ma még pont ingyenes szállítással lehet rendelni tőlük dolgokat.
-
Polemius
aktív tag
válasz baboss #91152 üzenetére
Szerintem a víz és az injektor nem jelent sok rizikót. Nagybanditoknál ami típushiba az a váltóbúgás, amitől még lehet, hogy 100e km-t gond nélkül eltúrázgatsz még.
Tessék, itt van a szomszédomban egy szép fehér, bár nem Bandit néven, de ez a full idomos verzió. Ez mondjuk a megjelölt plafon körül van, és még haza kell vinned, honosíttatnod, stb.
De első tulaj, garanciával. Nem sokáig szoktak náluk állni a motorok...Megjegyezném, nekem 600-as, karbis, légolajos, Banditom van és egyedül, feldobozolva nem hiányzik az 1200-as ereje. Persze lehet, hogy csak addig, míg nem ülök rá egyre.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz baboss #91223 üzenetére
Dobozból/konzolból nem fogsz olyat találni, amire a gyártó 10 kg-nál többet engedne.
Egyébként Bandit vagy V-strom, mindkettő jó választás. Utóbbi ugyan V2, de nem szoktak panaszkodni rá, hogy szétrázna hosszabb távon.
Kis banditnak típushibája tudtommal nincs, első telóba szoktak progresszív rugót tenni, meg az ülést tuningoltatni. -
Polemius
aktív tag
válasz McReay #94421 üzenetére
Cabergeket nézd meg, elég jó ár-érték arányuk van.
Mindenképp próbáld fel a sisakot, és 5-15 percig legalább legyen is rajtad ami nyerőnek tűnik. Sok helyen találsz útmutatót, hogyan válassz sisak méretet, előtte olvasd el őket.
Nemsokára lesz a budapesti motorkiállítás. Ugyan motorok miatt egyre kevésbé érdemes kimenni, de sok bolt kint szokott lenni, és sokféle sisakot fel tudsz próbálni.
Ilyentájt nagyon jó akciókat is ki lehet fogni, bár inkább a határon túl, pl a Louisnál. Bécsbe elég olcsón eljuthatsz vonattal is.
Számíts rá, hogy 2-3 év múlva úgyis veszel másik sisakot, mert addigra rájössz, milyet is szeretnél, meg mi baja van annak amit elsőre vettél.
És mint már írták, Pinlock! Nyáron is jól jön néha.
És hosszabb távra füldugó.
Napszemüveg nekem nem hiányzik, az előző sisakomban volt, de nem voltam kibékülve vele.
A mostani SHOEI-m meg gyakorlatilag fél áron volt, ennyiért napszemüveg nélkül is megérte. -
Polemius
aktív tag
válasz -Mosquito- #94430 üzenetére
Így nem is csodálom, hogy (épp most olvastam én is) elmarad...
Érdekes, múlt hétvégén Linzben is volt egy rendezvény, ott volt minden, Hondától a Triumphon át a KTM-ig. És fel is lehetett ülni mindenre, nem csak kordon mögül nézegetni. Lehet, hogy itt nem húzzák le a kiállítókat annyira?[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Ez momentán nem igaz.
A telefonomat nem tudom kesztyűben nyomkodni, pláne nem motoros kesztyűben.
A Ridert meg simán.Szerk: mint pl ezen a videón is látható.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Az aranyszínű láncokon a bevonatnak van valami gyakorlati értelme (pl korrózióvédelem), vagy csak a bling-bling faktort befolyásolja?
-
Polemius
aktív tag
-
Polemius
aktív tag
válasz z123456789 #95183 üzenetére
Ahogy írták, olaj, szűrők évente (vagy gyakrabban, ha úgy jön ki), többi folyadékot erősen ajánlott kétévente.
Plusz valószínű, hogy telóolajat sem cseréltek mostanában.
Valamint nézd meg a kézikönyvét, hol és mit kell olajozni/zsírozni.
Közben közelről jól megnézhetsz mindent, nem szorul vagy éppen kotyog-e, nincs-e elrepedve, javítgatva valami, nem rozsdásodik-e. (fék- és kuplungkar, váltó, oldaltámasz, stb mozgó részei, meg csavarok mindenhol) -
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #95686 üzenetére
Ez az új műszaki vizsga szabályokkal azért kérdésessé vált.
Kíváncsi leszek, a gyakorlatban hogyan valósul meg.
Gondolom te is örülnél, ha pl. az utólagos menetfényedbe nem kötnének bele.Szerk:
Ha már olaj (már megint ).
Régi motorba (2002-es Bandit) van-e értelme vajon 10w40-es gyári ajánlás helyett pl 5w-t, illetve full szintetikust tenni?
Eddig Motul 5100 10w40-est tettem bele. (5000 km-ként a 6000 km-es gyári előírás helyett)[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Volt szó párszor kipufogókról meg hol miként viszonyulnak a kérdéshez.
Most jött szembe egy hír, ami az osztrák (pontosabban a felső-ausztriai) álláspontot mutatja.A lényege, hogy a hírben említett népszerű motoros útszakaszokon kiemelten ellenőrzik a motorokat, főleg a nem gyári és módosított kipufogókat.
És ha a típusnál előírt mértéket 14 decibellel meghaladja a mért érték, az már jogsértés, és jobb esetben 50 €-ba kerülhet, rosszabb esetben a rendszámtábla is leugrik.Egyébként a cikkben említett utakat érdemes tippként is kezelni.
-
Polemius
aktív tag
válasz z123456789 #96528 üzenetére
a) Fogalmam sincs, érdekli-e őket, hogy lobogtatsz-e magyar papírt. Szerintem esélyes, hogy megbüntetnek.
b) Valószínűleg semmi közük hozzá, mit engedélyez a magyar hatóság. Ahhoz van közük, hogy Ausztriában milyen előírásoknak kell megfelelnie annak aki ott közlekedik.
c) Minek mentél oda.
d) Fogalmam sincs, valószínűleg ami egyébként is - trükközés nélkül - engedélyeztethető,amúgy sem lépi túl ezt a határt.
e) Ahogy elnézem ezeket, hitelesített műszert használnak amin van adattábla a hitelesítésről is.Engem még nem állítottak meg, nem méregettek semmit, igaz, gyári dobom van. De a cikkben szereplő utakon láttam már szirénázva motoros után eredő rendőrt.
-
Polemius
aktív tag
Sopronban vagy Győrben (illetve környékén) tud valaki szervizt/szerelőt, ahol szombatonként is dolgoznak?
Lánccserét kellene megoldanom.Salamon motorról tapasztalatok, vélemények?
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Korábban valaki linkelt oldalakat, ahonnan mindenféle elektromos csatlakozót lehet rendelni.
Most nem találom a hozzászólást, nem emlékszik valaki, netán nem tette el az oldalak címét?És elnézést az ontopic témáért.
-
Polemius
aktív tag
válasz z123456789 #98061 üzenetére
Eddig csak egyszeri tapasztalatom volt velük, az pozitív.
Múlt tavasszal hirtelen, út közben kellett fékbetétet cserélni, és csak úgy beesve nem csak betétet adtak, de a szervizben azonnal ki is cserélték, hogy folytathassam az utat.
És köszönet a #98037-re a válaszokért Teasütinek és imibogyónak.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Van itt pár szegedi tag is, ezért kérdem, valaki ismeri-e ezt a szerelőt, és ha igen, milyen véleménye, tapasztalata van?
motorszervizszeged.iwk.hu -
Polemius
aktív tag
válasz demars #99053 üzenetére
Magyarországon a hatályos szabályozás szerint az önkormányzatoknak csak kettőnél több kerekű motorra szedhetnek parkolási díjat. Ahol mégis szerepel a helyi parkolási rendeletben a (kétkerekű) motorkerékpár, ott az szabálytalan.
Alternatív lehetőség, hogy ha mégis tartasz tőle, hogy b@sztatnak miatta és neked kell kijárnod az igazad, akkor egyszerűen parkolj ott, ahol nem lehet fizetős parkolást meghatározni, de te mégis parkolhatsz:
járdán (a szabályok betartásával persze). -
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #99059 üzenetére
Ez legfeljebb zárt parkolók, önkormányzati ingatlanok esetében működhet.
Közterületet nem adhat bérbe, legfeljebb engedi használni. Illetve az üzemeltetést bízhatja cégre.
Utóbbi tudtommal egy ideje csak önkormányzati cég lehet, de ettől eltekintve is, csak az üzemeltetést végzi, magát a parkolási rendeletet akkor is az önkormányzat hozta.Szóval közterületen, az utcán, nem szedhetnek parkolási díjat motorok után.
-
Polemius
aktív tag
válasz V.Stryker #99549 üzenetére
Az xRider ennyiért térkép nélkül kapható, és melegben púposodik, erős fényben nehezen látható, karcolódásra hajlamos a kijelzője. Nem tudom mennyire masszív a gyári tartó és mennyire hajlamos fagyni.
Egy drágább készülékhez jellemzően jár rendszeres térkép és sw frissítés, masszív tartó, esetleg plusz tartozékok, nem púposodik, jól látható mindig*, tudod kesztyűben nyomkodni [és közben kapacitív kijelző], van bluetooth meg online forgalmi adatok.
Hogy ez a különbség kinek mennyit ér, az egyéni döntés kérdése.
Nekem fontos volt hogy megbízhatóan működjön, rászántam a pénzt.*Rá kellett jönnöm, hogy láthatósági színű esőruhában, ha újra kisüt a nap, nem nyerő ha zöld téma van beállítva a gps-en.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #99553 üzenetére
A Tomtom is vízhatlan, mégsem púposodik, nem kell tartót kókányolni alá, nem raktak rá karcolódó fóliát hogy ne csillogjon, nem esik szét a csatlakozás és nem fagy BT kapcsolattól, ha telefonálok rajta keresztül akkor sem, és nem kell hozzá sw-t meg térképfrissítést vadászni, buherálni.
Kocsiban, meló közben is használom (adtak hozzá autós tartót is), nekem megérte a felárat. Ráadásul épp volt 50€ kupon, meg némi összegyűjt pont amivel olcsósítani tudtam. -
Polemius
aktív tag
A sisakomhoz gyárilag mellékeltek apró üvegcse szilikonolajat (a plexi alatti tömítéshez).
Hol lehet kapni külön ilyen szilikonolajat? -
Polemius
aktív tag
válasz z123456789 #100853 üzenetére
A zárt tárolóra/-ba nem lehet riasztót szerelni?
-
Polemius
aktív tag
válasz DonThomasino #101182 üzenetére
Én teljesen elégedett vagyok a sajátommal (NXR).
Igaz, kb. fele áron vettem. (Kifutó minta, jelentős kedvezménnyel + 50€ kupon + pontok.) -
Polemius
aktív tag
válasz DonThomasino #101212 üzenetére
Louisban vettem. (Linzben konkrétan, szezon előtt, olyankor elég jó akciók szoktak lenni, meg küldözgetnek kuponokat.)
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz DonThomasino #101217 üzenetére
Nincs. Ez a második sisakom (az előző Caberg volt), és szerintem a következő ugyanilyen lesz, hagy akkor gyártják még.
-
Polemius
aktív tag
-
Polemius
aktív tag
válasz Formaster #101255 üzenetére
Lánc, vezérműlánc, szelephézag, ilyenek jellemzően mind 10-15e+ km intervallumok. Nem tudom mennyit fogsz éves szinten motorozni, de megkockáztatom, hogy nem kell évente többször megejteni ezeket.
Esetleg veszel első gazdás régebbi, de ismerten megbízható típust. Ha valaki 6-8-10 évre vett motort, valószínűleg vigyázott is rá.
-
Polemius
aktív tag
válasz Micsurin #101418 üzenetére
Nekem van olyan Held hátizsákom.
Olcsó. Könnyű, vékony, nem túl strapabíró anyagból, és aránylag kicsi. Napi szaladgálósnak, városba jó. Vagy ha van dobozod, és csak azt teszed bele ami jó, ha gyorsan hozzáférhető vagy nem akarod a motoron hagyni.
(Víz, kaja, esőcucc, miegymás.)Túrázni, több cucchoz nem jó. Meg valószínűleg gyorsan amortizálódna is.
Van 5.11 meg Maxpedition táskám is, kategóriákkal más minőség.Ugyanakkor sok cucchoz, túrázni, nem biztos, hogy (nagy) hátizsák a legjobb megoldás, hacsak nem a hátsó ülésre/csomagtartóra rögzíted. Akkor meg jobb lehet a kisebb háti + hengerzsák hátra megoldás.
-
-
Polemius
aktív tag
válasz gabor128 #102696 üzenetére
Én is OMV 100-as + stabilizátor verziót követem. De elvileg a prémium benzinekben ha van is etanol, kevesebb.
Az adalék lehet, hogy drága, de legalább 2 telelésre elég.(Valamint érdemes lemosni, amit kell azt olajozni-zsírozni, gumikat kicsit keményebbre fújni, kipuffot, netán légszűrőházat betömni, ha nincs középtámasz akkor kerékemelőre tenni, akkut kivenni, feltölteni, aztán letakarni tavaszig.)
Szerk:
(#102707) V.Stryker: kuplung behúzás azon segít, ha állásban letapad aztán első indításkor csattog meg ilyenek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Windows 11
- Programozás topic
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Androidos fejegységek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen autót vegyek?
- Vallás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen