-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
én vettem most egy komoly bringát, azzal járok melóba, napi 28km, járhatnék kocsival is, de kell az edzés, futás helyett most jó, sajna a térdem nem jó az utóbbi 3 hónapban, de most mintha javulna. spórolok is nem kevés benzint így meg amúgyis szeretek bringázni.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
-
shiNIN
tag
Mi is kibírjuk a melegben motorozást, ha muszáj, igazából panelban rosszabb, mint motoron, full beöltözve, de élvezetmotorozásra nem megyek hőségben, mert csak pénzkidobás lenne. Hangulat, reflex, mindenféle mutatóm leesik... Olyan, mint a reggel. Nyilván akkor megyek el bakonyi kanyargásra, amikor jobb formában vagyok és kedvem van
Plusz melegben nem bírom ki lehajtott plexivel, igénylem a frissebb levegőt és szellőt. Nyitott plexivel tökjó, de ha elkapok egy bogarat, az nem.Az általunk használt nyomás motor- és gumifüggő. Mindig túlfújjuk, gumitől függ, hogy mennyire. Cili gumijait fél bárral, Teresáéit jelenleg csak 0.3/0.2-vel, mert a Heidenau nem tolerál többet. A metzeler Z6-tal 2.9/2.9 volt a nyomás 2.2/2.5 helyett.
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Sajnálom.., de pl. , ha bármit teszek oldalsztenderre, az első dolgom, h megnézzem stabil-e az egész, illetve jól hátrahúzom. Ennél bosszantóbb nincs, amikor így eldől, s persze sérül a motor..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
Nekem a láncvédőm volt szarból, letört a műszaki előtt 1-2 nappal (meg a tükör is leugrott akkor, de az van a másik motoron is, át tudtuk rakni), ilyen kis gyönge vacak, engem sem szórakoztatott a dolog, szerelő mindig tud embert mindenre, amit ő nem tud megcsinálni, úgyhogy hajtogattak egyet fémből legközelebb, egypár hónap múlva. Nekem sincs türelmem ezekhez a feleslegesen gyönge kis szarokhoz, amik letörnek az első adandó alkalommal.
-
Daywalker
addikt
Hát bizony mondom néked, kár, hogy kimaradtál belőle. Mondjuk odafele kicsit szenvedős volt,mert mocskosul sokan voltunk. Nem akarok tippelni, de ha kéne, akkor 50 motor biztos volt, ha nem több. Ja, meg ezek a fos utak, komolyan mondom, egy rohadt nagy vicc az egész. Hogy száradna el az összes, akinek a dolga lenne ezt karbantartani.
Mindenesetre nem unatkoztam, kaja jó volt, megnéztük ezt a Pannónia múzeumot, picit lötyögtünk azt eljöttünk. Már odafele összeálltunk 4-en, így hazafele is együtt jöttün. Recskről fel a Mátrába, onnan Gyöngyös és 3-as út. Ez a Mátra még mindig fasza, de mocsok veszélyes...majd legközelebb. A Metzeler M5 Interact kiválóan vizsgázott, jobbat nem is választhattam volna. Valami brutális tapadása van, és nagyon jól felmelegszik.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
"Nem kéne rajta testsúlynak lennie. A helyes az, ha lábbal tartod magad, a kormányon a kezek lazák."
Ez egy naked bike-on vagy túramotoron így is van. De egy sportmotoron viszont nem tudod magad lábból tartani, kerül súly a kézre is. (Mondjuk az F4i inkább már sporttúra motor mint sport a mai mércét nézve)
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
TayRol
veterán
én elköltöztem tavaly otthonról, más a lakcímem, erre küldtek egy levelet muterékhoz hogy nem találnak a rendszerben ezzel a cimmel es rendszammal ezert megszüntetik a sulyadot.
azt már nem bírták lekövetni hogy elköltöztem egy masik megyébe.cochy: igen, arra. szóva ruhában menj vagy alapbol egy számmal nagyobbat vegyél mint ami "siman" radmegy.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
de hogy volt 36 meg 20k? egy bónuszfokozat 5%, ezen nem sok múlik.. hogy tudtál 36k-t fizetni egy évben, egyszerűen nem értem -> bármelyik online alkuszcégnél találtál volna olcsóbbat ha nekem sikerült..
soha egyik motoromra sem fizettem 1 évben 10k-nál többet, pedig 22 éves budapesti friss motorjogsisként kezdtem az ipart, tipikusan kockázatos...
a 36k egyszerűen átbaszásNincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
A hypermiling nagyon gazdag téma, biztos most is előkerült valami új A hypermiler maga is fejlődik, más technikákat alkalmaz, máshogy... Legalábbis velem ez van.
Szeretném visszakapni a motoromat. Mostanság Alvaro jár vele be Fehérvárra autóvezetés órákra, minden nap. Teresa kuplungja nem lesz gond, max. a benzinszint-érzékelő húzódhat el, de anélkül meg lehet lenni, max. szép időben 500, máskor 450 km után tankol, ha kell, ha nem, túléli, hogy nem az utolsó pillanatban. Ha együtt túrázunk, akkor úgyis egyszerre szoktunk, Teresának sosem kell korábban, mint Cilinek.
Ezért is jó lesz az autó, Cili csak az enyém lesz. -
shiNIN
tag
Én sem. De a szolidabb részt biztos bírná. Én pedig a meredeket. Cilinél anno segítettek azon a részen, a többit megoldottam egyedül, ha több, mint 2 óra alatt is. Choinorival nem lenne gond. Ha zavarná egy fűcsomó, akár meg is emelhetném
De van alternatív útvonal (kavicsos és kavicsos széteső aszfalt), úgyhogy ha nagyon nem bírná, akkor sem kéne túl sokat tolni. -
senior tag
Vannak olyan kereszteződések, ahol az aszfaltba vájt indukciós huzal kapcsolja a lámpát.
Egy motorkerékpár nem mindig képes a rendszer számára elegendő 'jelet' indukálni és emiatt van az, hogy ha Te vagy motorral az első, akkor az életbe nem fog átváltani a lámpa.Ha nekem gyanússá válik a hosszú lámpa előbbre gurulok, vagy oldalra ki és intek mögöttem autósnak hogy guruljon előbbre... Szívás, mert az ilyen lámpa nem ismerhető fel mindig az aszfaltvájat (nem) láttán...
-
runner 125
nagyúr
Baszki, az a hátsó AF1 Futura híd a supermoto-n odaver.
Atyaég, kókány a köbön.mocsanisi
Mindennapi használatra én egy patika állapotú, ilyen 2t-t sem javasolnék.
Ezek már komolyan szervizigényes, alapvetően üzemórás motorok, nagy étvággyal, és drága alkatrészárakkal.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
csernobilt mi is meg akarjuk nézni haverral már régóta, néztünk is már csomó infot. egy geigerszámlálót vinni kell mindenképpen, de lehet már viszonylag olcsón kapni. lehet hülye vagyok, de én nem igazán félek a sugárzástól, nincs már ott akkora sugárzás hogy komoly bajom legyen, plusz nem töltenénk ott heteket, csak max pár napot, ennyi idő alatt nem kaphatsz nagy dózist.
max 2 fejű gyerekeid lesznek, legalább okosabb lesz najó csak viccelek
én inkább a stalkerektől tartok. nem szeretnék monolitos arcokkal összefutni[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
kútnál dőlt a motorom, de kormánynál fogva visszarántottam, pedig már majdnem teljesen eldőlt, a kutas csak lesett, hogy mi az istennel etetnek engem, ez hulkot elrántotta volna én is csodálkoztam, hogy meg bírtam fogni.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
nascarban qrta könnyű ám kicsúszni azzal a sebességgel. kicsit fordítasz a kormányon, lecsúszol az ívről, ami annál az enyhén döntött útnál azonnali kipörgést jelent. próbáltam egy elég komoly nascar szimet, hát vért izzadtam hogy a pályán tudjak maradni legalább egy darabig, főleg ha még lökdösnek is, ha mentem egy kört már örültem. sokkal nehezebb mint amilyennek kinéz, nem gondoltam volna.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vlevi
nagyúr
A képeken videókon is látszik, hogy a színe alapján az már majdnem inkább beton, mint aszfalt, az pedig tud nagyon érdekes dolgokat művelni. Szlovákiában láttam hasonló aszfaltot, például az 50-es út, ami Kassa-Rozsnyó között van, azon ilyesmi burkolat van. Tényleg nem a legjobb. Főleg vizesen.
-
vendingo
veterán
Én túl sokat motorozok ahhoz, hogy a zajos, macerás sisakomba kelljen mennem (túl sokat szenvedtem már a szélzajtól). Havi 1000-2000 km-et simán megyek, napi szinten használom. Nekem ez megért ennyi pénzt, füldugót meg nem vagyok hajlandó használni. Ha én is magyar átlagfizetésből élnék, akkor összetenném a 2 kezem az előző sisakomért is, de szerencsére nem így van.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
Ez a történet ismerős, én is nyomtam már neki a kipufnak a lábamat mikozben a két lábammal stabilizáltam a motort, mert a kezemmel matattam valamit álló helyben.
Aztán arra lettem figyelmes hogy valami meleg a jobb lábamnál, a következő pillanatban meg hú bazmeg ez forró nem is meleg. Elkaptam, ennyi. De rajtam volt a cordura gatyó!
Szóval gatyán keresztül is brutál éreztem, természetesen semmi baja nem lett a bőrömnek, de nem merek belegondolni hogy mi van ha a csupasz lábbammal csinálom ugyanezt..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ujskodas
tag
Én legutóbb hozzábújtam. Gondoltam letörlöm a port a felniről, és túl közelről néztem meg, hogy elég alapos munkát végeztem-e. Szerencsére akkor már kb. 10 perce állt, így talán nem volt annyira forró, bár ekkor megszűnik a menetszél hűtő hatása, így nem biztos. Azért az arcom piros lett.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
shiNIN
tag
Részvétem
Én motorozáshoz mindig beöltözöm, egyetlen kivétel, amikor utasként elmegyek a faluba, 5km. Hosszú nadrág akkor is van, de vékony (plusz kabát, sisak, kesztyű, zárt cipő, természetesen). Nem tudom, Teresán hozzá lehet-e érni úgy a kipufogóhoz, hogy megégessen, utasként biztos nem teszek olyat.
Cilin is csak egyszer értem hozzá leszálláskor - a hővédő burkolatot pont elhagyott csőhöz... A vadiúj nadrágom kapott egy kis lyukat, annyi.
Amikor pár napja megint estünk Cilivel... Alvaro beleesett vele egy apró szakadékba az úton, egy ritka problémás helyen, ahol a murvás, nyomvályús emelkedő még kanyarodik is. Na akkor a kipufogó alá szorult a lábam, de nem égette meg. Sőt, még csak nem is bicegtem pár percnél tovább. Most Alvarónak jutott ki a jóból.
Talán ezért hagyta el Cili a visszahegesztett lábtartót. A szerelő pedig tök rég várja a megrendelt darabot, de nem jön gyorsan. A Hyosunggal ez a baj, ne törje az ember, mert rengeteget kell várni a pótalkatrészekre. Viszont olcsók. Kis esésnél a lábtartó és a hátsófékpedál eléggé hajlamos sérülni.Idegbecsípődéssel simán lehet motorozni, ugye? Szerintem nyilván, cruiseren mindenképpen, de már különben is úgy tűnik, javul.
Csak ezen a rohadt rázós úton nem megyek le.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W