-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz Gaboman #85302 üzenetére
A terepet már hanyagolnám, ezért is cserélném le a DRZ-t.
Szóval inkább közút, Bükk és a Tátra szerpentinjei.Üzemórást semmiképp nem szeretnék. A DRZ-m 2006-os, öregebb motort sem vennék csak ha tényleg jó állapotban van.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gaboman #85299 üzenetére
Nekem 2006-os van és nincs gondom az alkatrész ellátással. Az említett céget nem ismerem. Maurerék 1-2 éve vannak porondon,nem tudom te mikor szoptál velük. Maurer papa egy darabig biztosan ellátja az országot,mert ott van lé bőven. Nem ebből él ő.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gaboman #85306 üzenetére
Enyémnek 170 volt a vége,hátszél lehetett. De 160-at simán viszi. Igaz nem is vagyok kövér állat váltója nekem annyira nem profi. Nehezen találom meg az ürest. Nem is szoktam lámpánál berakni,mert hülyének néznek,hogy balfaszoskodok.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #85691 üzenetére
Problémássak, többet esznek mint az AT. Ezt a témát már körbejártam 3-4 éve, akkor szerettem meg az AT-t. Az africa mai napig nagyon megbízható, van hozzájuk minden, na meg a kultusz ami köréjük épült. Ezek már csak drágábbak lesznek.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #85859 üzenetére
Valami oka csak van, hogy majdnem duplája az at a tenerenek.
Tenerenek azért vannak gondjai, indulás nehézségek, pár nap állás után be se indul, ki kell járatni leállítás előtt a karbiból a benyát, megeszi a 7-9 litert, páran panaszkodnak a gyengécske fékeire is.Én se örülök, hogy ilyen drága, de ha egyszer ez tetszik , meg nem is találok mást, csak majdnem dupla ennyiért. Bezzeg speed mocikkal meg nakeddal tele van minden, azokból lehet csemegézni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #85907 üzenetére
Nekem a V2 vibrálása is zsibbasztó volt 10-15 óra vezetés után, bele se merek gondolni, milyen lehet ekkora távon az egyhengeres.
Én az összes túrámon nyomtam 800-1200-as távot, így mindig 1 nappal tovább tartott a nyaralás, nem kellet elpazarolni egy esetleges 2 napos hazaútra a szabadságot.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Moleman
addikt
válasz Gaboman #85971 üzenetére
EleCam Explorer Elite-tel van valakinek tapasztalata? A videók alapján nagyon meggyőző, és itt nagyon olcsó is EU raktárból. Erősen gondolkodom rajta.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #86322 üzenetére
A1-es jogsival vezethető hasalós gépet keresett. Most, 2017-ben. Erre ajánljátok neki ezeket az illegális ócska sz*rokat, pénztemetőket.... ....nincs most türelmem cizelláltabban fogalmazni, inkább megyek tovább dolgozni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #86328 üzenetére
RS125 népítéletek - tulajok által írva. Hajdanán (4 éve, A1 jogsi előtt) én is elolvasgattam ezeket, mint ahogy az összes többi 125-öst is. Nem mindenre emlékeztem már, de a lényegére igen: sok pénzért fenntartható, előző gazdáik által többnyire erősen lelakott, széthajtott gépek, ráadásul legálisan nem férnek bele a 11kW-ba, még ha arról van papírjuk is. Ha valaki nem konkrétan szerelmes beléjük, korlátozott anyagi forrással rendelkezik, nem biztos hogy ezeket kellene ajánlani egy kezdőnek. Részemről vége, ha a Topikgazda törölni akarja a hozzászólásaimat, nem fogok felháborodni rajta.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #86331 üzenetére
Első motortulaj általában hiába szereti a motorját, nem tud vele törődni rendesen. Fiatal, szeleburdi, stb. Igen, saját magamból indulok ki! Szerencsétlen első motorom kapott aztán hideget-meleget! Szereltük is sokat! Szervizben? Ááá! Otthon, szerszámosládával, kalapáccsal, néha hegesztővel! Egy idő után meguntam, és már nem műszakiztattam, hanem átépítettem erdőjáró-motorra! Mondjuk az volt ám a jó világ, sokkal több élvezetet hozott, mint előtte!
Aztán ránkszálltak az erdészek, és inkább eladtam szaré-hugyé...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86332 üzenetére
"Ahová ezek a gépek valók"
Így könnyű érvelni, hogy sűrű homályban hagyod az állításod felét.Megmondom az őszintét, nekem fogalmam sincs, hogy ezek a gépek hová "valók" (moto1? ) de én megfelelő felhasználásnak találtam felgurulni vele (RS125 "full power") Pestről Dobogókőre és vissza. Ugyanaz az út még az SV650-emmel is nagyobb élmény, pedig az nem is egy busa....
Szerethető, élvezetes gépek szó se róla, én is szeretem őket, de azért a 30 lóerő csak 30 lóerő, és ezzel a kis súly sem tesz csodát.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86332 üzenetére
A muvesz raadasul egy 1.3 as 4T t hasonlit egy 125 os 2T hez
Akkor mar johetnenk azzal, hogy egy gp 125 os 2T vel jobb koridot mesz Hringen, mint egy 4T 600 al. Ha mar a teljesen ertelmetlen fasz hasonlitasokhoz hozzaszoljak
Az RS, Mito nem egy liga egy cbr el. Ezt aki nem tudja elfogadni, az igy jart menjen szepen leveleket kezbesiteni a cbr rel[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86366 üzenetére
Nekem pont a 2T-érzés nem adta.... Pl. hogy power alatt éppen nem gurultam vissza a hegyről, a büdös és füst, ahogy járt, és, igen, és az idegesítő zümmögő 2T hang.
Mondom ezt annak ellenére, hogy tényleg tök jó döntögetni. De egész más egy jobbféle nagymotor, klasszisokkal jobb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86366 üzenetére
Igy van, kulonbozo mindenki, de itt nem is a loerorol van szo, bar muveszunk masodszorra is nagymotorhoz hasonlitja
Hanem vizsgaljuk meg, mit kapsz 125 kategoriaban.
Az egyik motornak 43 as felforditott villaja van 320 as tarcsaval, olyan vazzal, es banan lengovillaval, amit a mernokok 400 kobcentis eroforrashoz terveztek. Mirol beszelunk meg mindig???Ezt mar lehet sportmotornak nevezni, a 4T az egy parasztvakitas ebben az osztalyban. Egy kosar kene az elejere, es lehetne vele csivavat setaltatni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86401 üzenetére
Nalam ugyanez, a dt 200 nak koppra ugyanaz a fogyasztasa volt, mint a drz 400 nak, ugyanolyan sebesseggel, illetve banyafalra maszassal egyutt, ami tudjuk, hogy nem egy kimelo uzemmod.
A kulonbseg az volt, hogy a drz 400 kisvakond modjara elasta az elejet. Kb fejest ugrott a homokba es sarba, es onnan nem moccant, mig en vidaman mentem a konnyu dual purpose 2T mel. Erdekes modon a haverom a 4T t kopkodte, es eldontotte, hogy vesz egy 2T -t mert a toke tele van ezzel a hatalmas sullyal. Csak aki nem motorozik, az ezt ugye nem tudja
A ttr600 is ugyanannyit evett egyebkent, annak jobb volt a futomuve, de ha valami elallitodott, vagy tele volt a legszuro, az gyonyoru volt berugni. Ezt a 15 literes fogyasztast nem tudom honnan veszik az emberek. Akkor eszik ennyit egy 2T, ha felreszelik az atomloit, es a tunernek fogalma sincs mit csinal, csak mindennek a keresztmetszetet megnoveli, mert az ugy jo. Nah akkor rengeteget zabal, es nem nagyon megy jobban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86416 üzenetére
"Ennyi, de felőlem hihetsz bárkinek is, megtanultam/tud már azt hogy amit te állítasz az nagyon sok esetben szemben van a
valósággal."
Vagyis szemben van azzal, amit Te valóságnak gondolsz. Remélem világos, mi a különbség a kettő között.Mindenkinek megvan, kinek a véleményére ad jobban, vagy kevésbé. Számomra meg hitelesebb a kedves barátom, aki éveken át tolta azzal a vassal, mint hogy itt a fórumon mit mondanak az emberek a motorja fogyasztásáról úgy, hogy azt sem tudják milyen típus.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Gaboman #86418 üzenetére
A vita berekesztését támogatom. Egyrészt már semmi köze az eredeti kérdéshez, másrészt ez megint olyan se vége se hossza cicaharcba kezd átcsapni mint amilyenre már volt itt precedens...
Inkább azt mondjátok meg nekem, hogy az olyan nyomásmérők mint ez vagy ez mennyire pontosak? Érnek annyit mint a kutakon található mérők vagy ablakon kidobott pénz lenne ilyenre beruházni?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #86418 üzenetére
Mar kezdem erteni. Tobb ponton felreertheto a sztori. Most kezd kibontakozni nalam. Szoval a srac, akivel nem lehet beszelgetni, a tudodkicsoda. szerintem versenycelokra gondolt. Itt van egy kis tevedes, mert ott a fogyasztast nem kmben adjak, hanem uzemoraban. Mivel 100 km ben adta meg, nekem automatikusan a mi felhasznalasunk ugrott be. Azt meg nem tudhatja, mert ezt sem probalta, de ott sem dupla a fogyasztas
krossz felhasznalasnal sem duplaannyit eszik, mint az kiderult a cikkbol. Es ha felmesz palyara nem ez az uzemanyagkoltseg miatt fogod lecserelni 4T re, mert nem eri meg. Mint az a cikkbol kiderult. Szoval nem ertem mar megint min vitatkozunk ez imad vitatkozni, ennyi, el kell fogadni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #86541 üzenetére
Ne már h beszopod ezeket basszus.
A szöveget elolvastad? Pontosabban próbáltad? Google translate 1:1-ben..
Szokásos, mocskos mód elcsépelt formátum. Kamu név, kamu szám, csak üzentet tudsz írni neki, amire jön angolul egy válasz, h a motor külföldön van, utald előre a felét és hazaviszem neked.
Ilyeneket tényleg ne ajánlgassunk, linkelgessünk már, mert valamelyik madár a végén beszopja innen is.
Jelentsd inkább a sportmotornál h töröljék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #86668 üzenetére
Gázlámpával szokták végimelegíteni a kifakult, napszíta, összekarcolt műanyagokat, majd normális műanyagápolóval át kell menni rajta.
Előtte valamelyik kevésbé látszó sarkán kell kipróbálni, de a paszta semmit nem ér ilyen felületen, sőt, beleül a barázdákba és még csúnyább lesz. Fényezett felületre találták ki, ne kend rá."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Gaboman #86665 üzenetére
Ismimet kérdeztem erről,Ő már jó párat csinált már.
Van hőlégfúvó pisztolyod akkor azzal próbáld meg egyenletes távolságról, vigyázzva meg ne égesse!! Vagy Plasti Dip de a Motipos verzió mert az sokkal jobb! Vagy Dinitrol alvázvédő spray távolról fújva majd matt fekete festék sprayvel lefújni, előtte hígító/benzin törd át a felületet.Lustadick:
Úgy bizony, akkor még szezon van és nem mindegy mekkora ott/határon a forgalom.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Külpolitika
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest