Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Micsurin #121157 üzenetére

    Pedig de :D

    Eleg sokat kellett iden motoroznom, mivel egy ideig a munkahelyem ~90 km-re volt.
    Nemet autopalyan a sebesseghatar nelkuli szakaszokon elkezdett beverezni a szeme szegenykemnek. Yamaha betegseg. Nem is. Inkabb japan betegseg. Ilyenkor mindig az van, hogy felszabadultan motorozol 10 000 es fordulatszam felett nehany percig, aztan kigyullad az olajszintjelzo lampa (nem nyomas) a muszerfalon. Ilyenkor az olaj fennmarad a hengerfejben, es nem tud visszafolyni a forgattyushazba, ami sztm eleg gaz egy 182 loeros motornal. Megakadni nem akadt meg, luftot sosem szivott emiatt, de nincs kedvem kiprobalni. Lehet birna.
    Ugyanez a problema altalaban sornegynel, hogyha utod, akkor az olajzasi rendszer nem mindegyik tipusnal van a topon.
    Mas, szar markaknak kulon olajpumpaja van egyebkent erre a problemara, amik nem japanok :D

    Illetve ilyesmi problemaja volt a verseny RC30 nak is, (csinaltak egy csocst a generatorfedelre, radugtak egy csovet, es azt egy tartalyba vezettek, hogy ne legyen nagyobb a nyomas a forgattyushazban, es vissza tudjon folyni az olaj) a verseny es utcai TL1000 nek, amit pont egy SBK futamon tobbszor is eljatszottak, es meg jopar japan motornak. Pl valamelyik a legszurohazba tolja fel az olajat ilyen esetben, az megjobb. :D
    Mindegy. Szoval rettenetesen felhuztam magam, hogy nem birok nehany percig normalisan menni, es le kell ejtenem a fordulatot, ez milyen mar? A 02 es R6 osomon aminek a blokkja 99 ben jott ki, ugyanez a problema volt. 10 ev alatt nem tudta megoldani a gyar?
    Eppen melegitem ra egy nemetre, remelem elviszi a heten :D
    Jo motor, meg tenyleg bugi a hangja, nagyonfinom RBW, szerintem meg a futove sem annyira rossz, de 3 eve nalam van. Jah es a legnehezebb a kortars ezresek kozott, amit en erzek rajta.
    Jo, ha ram rohad, nem fogok sirni, nem egy rossz motor, csak akkor melle lesz veve valami, ami hely szempontjabol nem jo.

    RS-t plane palyara azt ugy kell venni, hogy azonnal szetszeded, es felujitod, es ugy bir barmit. Mashogy ne is vagj bele, mert csak a szopas lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • F1DO

    senior tag

    válasz Micsurin #121157 üzenetére

    Pályázás: És ha esetleg nem RS és nem 2T akkor:
    CBR125 kupa! :DDD

    Nézd meg a bukósisakok mögött nem a tizenéves korosztály ül..

    125 Kg teletankolva, folyadékokkal a motor, 14 LE, 2007 után injektoros, van rá slick gumi, minimális para, no életveszély, kipróbálhatod magad versenyben.. mi kell még?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák