-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #145597 üzenetére
Mult heten vettem egy dainese adria-t 52 es meret lett valamennyire jo ram, (igazitani igy is kell rajta) , elotte probaltam egy masik fajtat dainesebol, az 50 es volt jo ram. Mig adrianal a combomra se tudtam huzni az 50 est. Szoval ezt fel kell probalni, mert elteroek lehetnek fajtankent is, ugyanabbol a markabol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145666 üzenetére
Miert kell ilyen informaciot megosztani egy forumban?
A forras bizonytalan. A tartalom is bizonytalan, amit te magad sem ertesz. Miert osztod tovabb ezt a fajta informaciot?Az a motorod, aminek a kuplungja csuszott, mar 76000 km felett jart. Ha megmertuk volna a lamellavastagsagokat, en biztos vagyok benne, hogy cseres lett volna. Egy masik olajjal ugyan kiljebb tudtad tolni, de en mechanikai hibat feltetelezek a hatterben, aminek a folyamanya az lett, hogy egy api sn specifikacioju mannol olaj szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145670 üzenetére
Arra ertem, hogy egy mendemondat adsz tovabb miszerint a mannol azert olcso, mert ujrahasznositott olajbol van. Mert neked ezt mondtak valahol. De te se tudod ki mondta, es hogy ez mit jelent.
A safety-s sztori is szep egyebkent.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145678 üzenetére
A vallasoshoz kozelito resze a dolognak az, hogy te egy feltevest tenykent kozoltel, plusz ha a kuplung csuszik, az adalekolasban lehet kulonbseg, amit a jaso szabvanynak kell leirnia, nem az api-nak. Emelle, ha a kuplungod csuszik egy olajtol, az nem azt jelenti, hogy az az olaj szar. Ha meg lett volna nezve a lamella vastagsag, es tipusa, tobbet tudnank, le tudtuk volna szukiteni csak olaj problemara. Lehet, hogy a kuplungnak valoban semmi baja, nem utangyartott lamella volt benne, es az olaj adalekolasaval volt baj, de attol meg lehet egy olaj jo, mert ez csak 1 tulajdonsaga a sok kozul, amit teljesitenie kell. Es ha az osszes motor kuplungja csuszna csak a mannoltol, az hamar kiderulne.
En tennek mannolt a loti-futi motoromba, de oda inkabb regi, masik motorbol leengedett alig hasznalt ~500km es olajat rakok, mert az meg a mannolnal is olcsobb. autoban hasznaltam mannolt (semmi bajom nem volt vele), de ez az info irrelevans motorkerekpar szempontjabol. Ezen kivul a 300v nek nagyonjo energiaital illata van, a 7100 nak pedig kézápoló. Imadom a szagat. Reszemrol a markabuzulas innentol le van tudva.
A benzinkutnal kisse mas a helyzet. A szep motoromba 100 ast tankolok az adalekolasa miatt, ami leoldja a szivoszelepekrol az olajkokszot. Ez lathato kulonbseg, mivel tobbszor szedtem szet a motort, es lattam a kulonbseget a ket fajta tuzeloanyag kozott, de amugy ha 95 osrol van szo, nekem teljesen mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #145679 üzenetére
Legutoljara akkor vettem valoban felaron ugyanolyan specifikacioju olajat, amikor kiszortak azt a fajta olajat a kinalatbol. Tehat megszunt az a tipusu olaj a gyarto kinalataban.
Illetve a lidl kinalataban volt olyan olaj, amit nagyobb gyartotol vettek, (emlekeim szerint castrol) sajatmarkasitottak, a legjobb specifikacioval rendelkezett az olaj, de senki nem vette, ezert nagyon le volt arazva, mert azt is kivettek a kinalatbol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #145682 üzenetére
A felszint biztos nem ugyanolyan specifikacioval rendelkezett. A japanok nagyon alálövik a megkovetelt specifikaciot, sokszor mar elavult, piacon nem letezo specifikaciot olvashatsz a manualban.
De a felszint biztos szarabb volt papiron is. Ez fix.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #145687 üzenetére
En ott tankolok 100 ast, ahol van, de en mas orszagban elek, ott nincs auchan. Regebben neztem, hogy az omv 100 asban volt a legkevesebb etanol, de ez azota valtozhatott, mert mindegyikre e5 van irva, de ez annyit jelent hogy max 5% lehet az etanotartalma.
En sem kotoszkodesbol, de latom, szart sem er, amit probalok az olajokkal kapcsolatban megkovetelni, mert igy nem mondhatod, hogy a repszolt ette. nincs informacio tartalma, ha igy mondod.
nem "a repsolt" ette, hanem egy bizonyos repsol olajat. Korabban beszeltuk.
A teljesitmemyszint jar egy bizonyos viszkozitas index-szel, tehat egy alsobb besorolasu olaj elobb torik, igy hamarabb higul, talan eheti jobban.Nekem nem ez a tapasztalatom, h ilyen nagy futasteljesitmennyel csak egy markanak egy tipusat enne egy motor, a legtobbszor a tulaj sincs tisztaban, milyen olajat rakott mikor, es milyen mas okok vezethettek ehhez, peldaul mashogy hajtotta a motort. Vagy teljesen mas viszkozitast rakott bele, mint korabban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #145693 üzenetére
A design a hypermotardbol jon. Gyari kipufogoval 77 loeros, a 85 loerohoz masik map es kipufogo kell, tehat az onnantol nem utcara van. Utcan 15e kmt el lehet csordogalni, nincs akkora terheles. Vagy ha van, akkor hamar elveszik a jogsit, sztm igy voltak vele.
A hengerfej, henger-dugattyu, hajtorud a superquadro blokkbol szarmazik, ezek az intervallumok a kesobbi vagy kisebb modellekben nem okoztak problemat, de az elso superquadronal (1199) 50e km nel a hajtorudcsapagyat cserelni lehetett volna a motorrad tesztjeben. Illetve egy masik tesztnel meg ezelott hajtorudas lett.
A 959-899 ben problema nelkul mukodnek, az 1199-es a legproblemasabb, mert az volt az elso generacio. Az 1299 mar sokkal stabilabb. Es ez tulkepp egy felbevagott 1299.A szelephezaggal sosem szokott gond lenni 30e kmnel, elobb fordult elo hogy a blokkotveny nem birta a hatso rugostag bekoteset, es elkezdett elrepedni. Meg hogy addig hany map szenzort kellett cserelni, vagy gyujtotrafot. Esetleg oninditot.
De maga a blokk nem annyira problemas. Sztm ezzel nem lesz baj, hiszen az a reteg, amelyik ducatit vesz, 99%-a azt sem tudja, hogyan kell a lancot fujni, csak tetszik neki a motor, meg ranez az adatlapra, hogy a legerosebb egyhengeres.
A suly valoban problemas, en is neheznek tartom, de allotolag be akarnak lepni a cross kategoriaba, es lesz egy 100 kg koruli versenymotor belole. Na arra leszek kivancsi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145717 üzenetére
Ezt nem tudom elkepzelni, mivel korlatokba utkozni fogsz akarmit is akarsz nagyon.
Tehat a fejlesztesre van x idod es penzed, akkor is ott van, hogy ha azt akarod, hogy 700ccm egy baszottnagy dugoval 10 000 felett forogjon, az akarmit csinalsz, nem fog annyit elmenni, mint egy tobbhengeres kisebb literteljesitmemyu motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #145720 üzenetére
A valtoztathato szivocsohossz sztm nem tud annyit hozni alul, ha a szivocsatornak atmeroje a nagy fordulatra van meretezve. Nem tudja azt a problemat elfedni h kis fordulaton nem lesz akkora lendulete a gaznak egy duplaakkora atmeroju csatornaban.
Bar ezt nem teljesen relevans adatokra alapozom, mivel sornegynel neztem egy nyomatekgorbet nem mukodo valtoztathato szivocsohosszal, es csak egy kis horpadas volt a nyomatekgorbeben a mukodohoz kepest. De nem akkora hatasu, mintha mondjuk egy 2T nel egy kipufogoszeleppel a vezerlesi idot valtoztatjuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #145721 üzenetére
Ez ugyanaz az elmeny, amikor a superquadro-t hajtod egy regebbi v2 hoz kepest, ami kevesebbet porog.
A regebbi testastretta blokknak a nyomatekcsucsa 7-8 kozott a legnagyobb, a superquadronak 8-10 kozott tetozik, tehat majdhogynem sor4 es elmenyt kapsz a superquadrotolNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145724 üzenetére
Technologianak a hataraiba utkozol akkor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145725 üzenetére
Milyen adatai vannak a korabban felsorolt motoronak? Akkora kulonbseg van a furat-loket kozott?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145729 üzenetére
Eleg nehez osszehasonlitani, mert ugyanolyan hasznalatnak kellene kitenni mindket blokkot, ami a valo eletben eleve lehetetlen, mivel teljessn mas felhasznalasra vannak fejlesztve. az egyiket porgetni kell, a masikat nem.
Ugyanaz, mint a motorrad 50 ezres tartosteszt problemai, pl turaendurok es szupersportmotorok eseteben.
A superbike-okat kiviszik versenypalyara, a turaendurokat ertelemszeruen nem.Tehat ha egy ultrarovid loketu egyhengerest turazasra hasznalsz alacsony fordulaton, hosszu tavokra -ahol egyebkent rossz hasznalni es gyenge is- akkor abba is bele tudsz rakni 100e kmt. Ugyanigy, ha azt a bizonyos bmw-t vegig nyelen hasznalsz vegfordulat kozeleben, az is megkotlik 50 e kornyeken, vagy elobb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Korabban irtam, h leegett egy monster egy litium akku miatt. Most sikerult ranezni. A toltofesz 17.7V alapjaraton.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145752 üzenetére
Van az akkuban. Korabban beszeltuk.
De ezt nem birta.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145754 üzenetére
20 éves motor. Ilyet nem fog csinalni.
Illetve hogy oldanad meg azt, hogy ne vegye fel az akku a feszt?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145758 üzenetére
Nem tudom hogyan lehetne egyszeruen megszakitani az aramkort, nem ertem hogyan lehetne ezt csinalni, ezert kerdeztem. Illetve most is van vmilyen elektronika a litium akkukban
a klasszikus ertelemben megszakitani nem szabad, mert az olyan, mintha kivenned menet kozben az akkut ami nagyon sok motorban kinyirja a vezerlot.Regen es most is a motorok 99% a shunt szabalyzasu.
Ez azt jelenti, hogy a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra, ami miatt esni fog a feszultseg a rendszerben. (Nem a fesszab alakitja hove - legalabbis nagyon kis reszet a tobbi fogyasztoval egyutt- hanem maga a generator tekercs) tulkepp a tekercs impedanciaja a fesszabalyzas resze.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145760 üzenetére
A hszben irtam, amire most valaszoltal:
a fesszab egyeniranyit, es 14.4V felett a generator altal termelt aramot visszakuldi a generatorra
(Ami hulyen van megfogalmazva, mert minden aram atmegy a generatoron mindig, mivel az hajtja az elektronokat. Inkabb az lenne a helyesebb megfogalmazas, hogy rovidrezarja)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #145895 üzenetére
Egy jo kompótos h2R-t kellene venni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz eron009 #145920 üzenetére
Tulzottan hosszutavu eppen SC project-tel nincs, par ev.
Alapvetoen a karbont megeszi a hő, es az UV, ez ido kerdese. a titanotvozet versenyrendszereknel elobb reped, mint egy rozsdamentes.
Mivel ez nem versenyrendszer, nincs kikonnyitve annyira, lehet sosem lesz baja, de minosegileg szerintem velemenyes az SC project. Olcso megoldasai vannak, ellenben dragan aruljak, de ez az en velemenyem.A titan nem fog elszinezodni, csak ha zsiros kezzel megfogod, es ugy melegited fel. Amugy tul messze van a leomlotol, ott mar nem lesz akkora hő.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bekrepali #145949 üzenetére
Sosem lattam esovizlevalasztot motoron.
Ilyen nincs semmilyen legszuronel, ami esovizet valasztana le. Ez egy szuszogo, valoszinuleg a karburator uszohazahoz. Vagy valami ilyesmihez, ahol nem nagy legtomeg mozog. Sztm nem erdemes potolni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bekrepali #145953 üzenetére
Ertem. Tehat nem megy bele semmilyen cso, hanem ezen keresztul szivna levegot a legszurohazba.
Elobb gondolnek arra, hogy a membranvezerlesnel rossz idoben odaero gazoszlop miatt visszapattano, karburatorbol visszafele aramlo benzint ez fogja meg, hogy ne csopogjon a legszurobol a benzin, ahogy az a 2T robogoknal elofordul.Korabban kisse rosszul fogalmaztam, az esovizet csak ram air rendszeru motoroknal "csapatjak" le a legszurohoz vezeto csatornan, ugy, hogy hirtelen terfogatnovekedessel lelassitjak az aramlo gazt, ennek a terfogatnovelt csatornanak az aljan van egy nagyonpici lyuk.
De kulon doboz erre, egyaltalan nem szokott lenni, raadasul itt alig van legnyeles.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #145994 üzenetére
Elmeletileg ugy van, hogy megveszed es orulsz, de valahogy a minosegbol most nagyon leadott jopar nagyobb gyarto. Az akra db eater-et mar a panigale 1199 nel ugy kellett kiutni kalapaccsal, de van egy hegeszto ismerosom, aki vett egy termignoni rendszert egy valag penzert, meglatta a varratokat rajta, szetvagta, es ujra hegesztette szebben, mint a gyar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #146006 üzenetére
Tokeletes volt egy lepattant 125 el. Ha nem elveztem volna, nem irom ide.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #146008 üzenetére
Nezd. Idegen orszagban, azt se tudod, hol vagy. Hogyan kozlekedsz. Random mesz egy iranyba, latod nagyjabol hol kell kilyukadnod. Kozben megallsz uton-utfelen, furdeni, nezelodni. Ugy erzed a loero fog hianyozni? Nezelodes kozben? sokszor ilyen bosznia-hercegovina kornyeken rakod le a robogot, minel lepattantabb, annal jobb.
Nem tok mindegy, mivel mesz? Nem az a lenyeg, amikor mesz, hanem ahova mesz, es mit latsz. Erre barmilyen robogo jo szerintem. Nem arra gondolok, hogy mindennap ezt csinalnam otthon, mert menne a tokom 125 os robogoval meg 150 es etz vel turazni. De ha elmesz nayaralni, egy napra kiveszel egy ilyen szart, nem az egesz eletedet kell leelned vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146010 üzenetére
Itt megint egy olyan téves elkepzelesen megy a vita, hogy egy 125 os robogoval nem vagy kepes elmenni 2 szemellyel A-bol B be kenyelmesen.
Ez szamomra olyan, mint amikor azt mondjak emberek, hogy egyhengeres motorral nem lehet felmenni autopalyara.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #146014 üzenetére
Nekem nezelodesre ez teljesen megfelelt. Mallorca az mas, nem ennyire hajlektalan, de vannak ugyanilyen reszei, ahol teljesen mindegy, mivel mesz, nem fogsz haladni.
Bar en ott inkabb biciklit bereltem. Nem arrol van szo, hogy nem jobb egy nagyobb robogoval menni, csak nem lesz nagyobb elmeny.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #146023 üzenetére
Mindenkepp nezz utana a torvenyi szabalyozasnak, ha kell vedd fel a kapcsolatot egy szakemberrel/fogyasztovedelemmel.
Tedd meg ezt a sajat, es masok erdekeben. Ha ezt nem teszitek meg, a szolgaltatasok minosege nem fog valtozni.
A frusztraciodat ne csatornazd be forumhozzaszolasokba, hanem inkabb hivj fel egy ugyvedet, aki ebben az ágban jártas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #146025 üzenetére
Sajnos akkor bele kell egy kis idot es energiat rakni, es kezdetnek tanacsot kerni a fogyasztovedelemnel
ird meg a problemat. Emellett en ilyenkor megkeresem a jogszabalyt, ami erre vonatkozhat, hogy kepben legyek. Ez melo, de engem ez a hozzaallas felbsz, es rogton kedvem lesz melozni azon, hogy ne legyek madarnak nezve.Eegen. A titokzatos, es gonosz nagyker. egy ennyire uj motorhoz nincs olyan, hogy ne kapj alkatreszt tobb honapig. Plane akkukabelt. De nalad nem ez a fo baj, hanem valami elfustolt a fejidomban, ami nagy baj.
Sajnos ti sem tudtatok leirni a valtoval a hibat rendesen, es tobbszor user error is felfedezheto volt, abban, amit ide irtal. Ezert a valtoproblemaval kapcsolatban egy ismeros hozzaertotol kernek tanacsot, ebben allast itt nem tudok foglalni, de nekem nem tunik csak a markaszerviz hibasnak ebben az esetben.
De a rovidzar ugyeben mar annal inkabb. Ez nem a ti hibatok, es ezt meg kell oldaniuk nekik bizonyos hataridon belul, ami meg van adva tartos fogyasztasi cikkek eseten- ennek nezz utana.
Ez nem szemetkedes. Kommunikalnotok kell a szervizzel, es jeleznetek kell a problematokat elso korben. Nem forumon panaszkodni, hanem nekik elmondani a problemat. Fogalmazzatok meg azokat a dolgokat, amik zavarnak benneteket. Nema gyereknek anyja sem erti a szavat.
Ha emailre nem valaszolnak, fel kell hivjatok, es megmondani higgadtan a problemakat, beleertve azt is, hogy nem valaszolnak az emailre. Ha mashogy nem megy keszuljetek fel erre a beszelgetesre, szedjetek ossze, irjatok le pontokban, hogy ne felejtsetek el semmit.
De a lenyeg, probaljatok eloszor kommunikalni a szervizzel, erzelemmentesen. Az email jo, mert nyoma van. Telefonon mindenkepp meg kell probalni emellett.
Tehat. Sorrendben:Fogyasztovedelemtol tanacsot kerni
Felhivni a szervizt telefonon
Parhuzamosan a jogszabalyoknak utananezni, mi vonatkozik ratok es a szervizre ebben az esetben.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #146031 üzenetére
Ezt en egyaltalan nem tartom eletszerunek.
Sztm egyszeruen ezt mondtak. Egy szabvany szimering nem hianycikk. Nem ezek szoktak hianycikkek lenni, hanem 10 evesnel oregebb motorok alkatreszei, vagy visszahivasokban erintett alkatreszek, amikre hirtelen nagy igeny lesz egyidoben tobben rendelik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #146050 üzenetére
Lattak az emailt, es tudnak ra valaszolni, csak basznak ra.
Nem a szervizes olvassa az emailt, es nem a szerelonek kell valaszolgatnia az emailekre, amennyiben nem egy szemely viszi a muhelyt. (Szerintem nem errol van szo)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #146066 üzenetére
Atfutottam a manualt.
2 csavar van a mechanizmuson, ezekkel valahogy allitani lehet az egesz plexi helyzetet.Illetve ezt irja is:
N.B. It the visor does not line up properly with the
rubber seal on the helmet, you may need to adjust
or replace the visor mechanism base. In such case,
contact AGV for assistance.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Mindenkinek mas igenyei vannak, ezen nem erdemes idegeskedni. Kerlek ugy olvasd, hogy engem nem zavar, ha vki mashogy motorozik, es nem kovetelem meg tole, hogy ugy viselkedjen, mint en. csak leirom az en szempontjaimat. ha mar sokan leirtak, es nem talaltam meg magam abban.
Vegulis de, az olyan dolgok zavarnak, mint a tukorben a targyak mas meretuek, amit nehany fullkreten igenyeinek koszonhetek, es szamomra van meg par ilyen, amit ezeknek az embereknek a feluletessegebol es inkompetenciajabol eredeztethetunk, ami akkor engem zavar megis.
Rajottem, az en igenyeimet sosem fogja egyetlen gyarto sem kielegiteni, ezert nekem sajat magamnak kell epitenem olyan motort, ami nekem megfelel.
szamomra teljesen mindegy a dashboard merete, ugysem nezem kanyarodas kozben. A motorozassal vagyok elfoglalva. nekem inkabb az lenne az igenyem, hogy csinaljanak olcsobb bashboard-ot, de abban legyen valtovillam, normalis baszottnagy led-del, ami napsutesben is latszik.
Elso-hatso kamera - Szetnezek a fejemmel, oldalra is, es visszapillantot is tudom hasznalni, amik nem fogyasztanak aramot.
Az extra 5 loerot es -3kg sulycsokkentest egyre kevesebben lepik meg, holott nekem ezek a legfontosabbak. En motorozok a motorral. amikor ezeket erezni lehet, nem a kiegeszitokkel vagyok elfoglalva altalaban, nem a muszerfallal, igy ezeket en szemely szerint tobbre ertekelem. Es szerintem olyan turaenduro, ami 25e€, az ne legyen 235 kg teletankolva. Fekudjenek ra a sulyra szepen a gyartok, ennyi penzert.
A hud sisakban nekem is hianyzik, az jo lenne, mert a kormanyra en semmit nem vagyok hajlando rakni.
Nekem van egy kormany fobiam, tehat se telefont, se gps- t nem akarok semmilyen kormanyra rakni, (ehhez kepest napi szinten ilyen szarokat rakok fel ) ezt mar reg meg kellett volna oldani szines muszerfallal, amire nekem semmi szuksegem. Nekem egy nagy quarzszegmenses muszerfal kell, amin a fordulatszam van nagyonnagyban, a tobbi felesleg.
A ride by wire a legtobb motornal szamomra egy szar.
Ha nincs race- vagy sport profil, (jopar nakeden) akkor eltompitja feleslegesen a gazreakciot, annyira, hogy a valtashoz az utemet tonkrevagja, ha nincs rajta quickshifter, es te akarsz lenduletesen valtani, akkor megszokast igenyel a keslekedes. Ez nekem egyenerteku a tukorfelirattal. Amit a fakezueknek koszonhetekAz en igenyem, hogy olcson uzemeltetheto motort akarok, alacsony euro normaval, legalisan, jo futomuvel, jo fekkel, alacsony sullyal. Olyan fenyszoroval, amivel este latni lehet, de nem 3000€, ha tonkremegy. nem kell a fenyszoro vezerlojet update-elnem, nem akarok semmihez nyulni. A loero tulajdonkepp teljesen mindegy. Az alkatreszek ara magaval hozza a bovdenes gazt, a 4 halogen izzot.
Erre a legalkalmasabb, ha vesz az ember egy 20 eves valszeg europai motort kis literteljesitmennyel, es olyan ruhat csinal ra, ami neki tetszik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146106 üzenetére
En azt hiszem, ezeket a dolgokat mind meg tudod oldani sajat magad, bar valoban tobb dolgod van ezzel vezetes kozben, nem lehet csak ugy bambulni. De a motorozas sztm nem a kenyelemrol szol. Vagy eleve egy jarmu vezetese. Ezt termeszetesen az emberek tobbsege nem igy gondolja - tulajdonkepp bele sem gondol- hanem megkoveteli a legnagyobb kenyelmet, a legkisebb energiabefektetest. ezert van tele az autopalya belso savja, es a kulso ezert ures, ezert röntgenezik a kodzarofeny az arcodba, stb. Ezert vagjak le a kanyart, es jonnek at a te savodba. Ezert marad fenn a refi.
hirtelen fekezesnel belenezel a tukorbe osztonbol, hogy mindenki felfogta-e a helyzetet. Ezeket meg tudod oldani tapasztalattal, sajat erobol, ai nelkul.
Illetve nem tudom elkepzelni a szitut, hogy eleg ido van-e a figyelmeztetesre, es a reakcioidovel szamolva barmit hoz-e a konyhara.Ezek kvazi kenyelmi felszerelesek. Ha ennyi dologgal az ember nem tud megbirkozni, nem tud fokuszalni, vagy leginkabb nem akar, mert tul nagy energiabefektetes, akkor hol huzzuk meg a hatart, mennyire kelljen egy embernek a komfort zonajabol kilepni egy regebben hetkoznapi muveletnel?
Hogy rendesen mukodjon a kresz. Tobbek kozt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs