-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #119922 üzenetére
Nem teljesen. Egy rendes kereskedésnek nem kell vagyonszerzési illetéket meg egyebeket kifizetnie ha a nevére vesz egy járművet. Ha jól tudom valami 5 ezer Ft-ot kell fizetnie, kap egy pecsétet a forgalmiba, aztán csók. Az ideiglenes forgalomból kivonás pedig a hazai járművekre érvényes, ezt értelemszerűen mindegyikük alkalmazza.
Amiről te beszélsz az vagy a bizományos értékesítés, vagy a zugnepper. Ami itthon is necces, mert ha szavatossági probléma merül fel, akkor megint a kereskedés kihúzza magát és az eredeti eladóval kell egyezkedni.
De az ilyen külföldi járműveknél fel sem merül, hogy ők bizományban árulnák azokat...[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #120280 üzenetére
Ezek a sportmódok csak annyit csinálnak, hogy adnak egy elektronikus gyorsgázt, vagyis nem kell körbeforgatni a gázkart egy nyélgázig, hanem elég csak egy 10 fokos fordulat hozzá (most csak írtam valamit). Aztán az már motorfüggő, hogy ehhez a módhoz engedékenyebbé teszi-e az ABS-t és a TC-t is.
Én az enyémet pont emiatt használom sport módban kb mindig, sokkal kényelmesebb hogy nem kell kifordított csuklóval húzni a gázt, hanem kisebb és finomabb mozdulatokkal tudom vezérelni. Na meg a TC az enyémen szerintem túl durván ugat bele a dolgokba utcai módban, néha úgy elzárta a gázt hogy enyhe túlzással majdnem lefejelem a kormányt. Sport módban már lágyabban kapcsol ami megfelel nekem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #120621 üzenetére
Itt nem ez a szomorú hanem, hogy a véda leszarna ha szembe mész alatta a forgalommal.
Eladó anno nem szólt, hogy kivonatta az autót, a 3 vagy 4 véda sem szólt, csak az okmányos csajszi... azóta is ezen röhögünk apummal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz vlevi #120732 üzenetére
Megyek előre a két sor között, de neki az lassú, ezért átvág és a másik oldalról kerüli a sort. Szerencsétlen autós meg nem tudja, hogy melyikünket engedje el. Ha őt veszi észre előbb, akkor rámhúzza a kormányt. A paraszt robogós meg csodálkozik, hogy utána büntetem és letolom az útról.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #120923 üzenetére
Honor sport fülhallgatója befért eddig nekem az összes bukó alá, stabilan bent is marad sisak le fel vételnél is. Egész jól telten szól az árához és a veznélküliségéhez képest.(nem egy Bose de teljesen jó motorra) Nakeden 140-150-ig vállalható a hangerő maxon vagy valamivel alatta.
tboy93 Köszönöm Ha az újracsatlakozást megnéztétek írd meg kérlek ha az pipa veszünk haverral, sajnos a kanyargós részeken jóval több mint 300 métert szokott tőlem kapni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz vlevi #120923 üzenetére
Vettem en is egy 4000Ft os kinai cuccot.
Beszelgetes ok, kb 60Km/h ig.
Zene onkinzas, de valamivel jobb mint a szelzaj. .
A mikorfon merete nagy, kialakitasa idealis egy foksor rekonstruciohoz ha pofara esik az emeber.
Fuldugoval jobb a helyzet. Vadaszok evek ota egy korrekt Fulest kekfogasat, de mindegyik nyomja a fulem,ha kenyelmes valamennyire, a kezelesuk nehezkes.
Nem vagyok meggyozodve, hogy egy 100 ezres cucc kepes lenne jelentosen magyobb, vagy jobb hangminoseget produlaklni. Evek ota be van allva a fejelodes ezen a fronton. Pedig boven lehetne durrantani. -
bajnokpityu
félisten
válasz vlevi #121199 üzenetére
basszus, mindke cserélni kompozit sisakot 5 évente? nekem az első HJCm( amit még az F4hez vettem, kb 10éve) még abszolút használható, és asszony szokta is használni. Az új HJCm persze jobb, de eleve csak azért vettem újat, mert hogy a pinlock a régihez már nem volt, az ujhoz meg járalapban. És hát kompozit sisak 45ért pinlockkal azért elég jó ár érték.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
fattyu
veterán
válasz vlevi #122648 üzenetére
a hangos dob is olyan ám hogy lehet azzal is nem ébred fel a megye módon kiosonni lakótelepről utcából.
Nekem hangos. Szeretem. de kimegyek faluból úgy hogy nem kaptam panaszt rá. persze ez falu. flex fűnyíró fűrész megy itt nem olyan baszott háklisak az emberek.
csak odafigyelés kell hozzá. és ez hiányzik inkább az emberekből. nem a motorosokból. hanem az emberekből.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #122708 üzenetére
Nem a szelepvezerlesrol beszelnek igy, hanem a 60 ezres szelepallitasi intevallumrol. Premium marka ellenere a motor uzemeltetesi koltsegere menrek ra. 15e km es olajcsere periodus vagy 2 evenkenti olajcsere.
Levegoszurot tanklevetel nelkul cserelheted.
Ulesmagassag szerszam nelkul valtoztathato.
Plexi magassag joval kisebb erovel, mint az elozo modellen. Plexinel figyeltek a turbulenciara es elso motor, amelyiket ugy terveztek, hogy a kofferkeszlet ne okozzon kormanyszitalast.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #122744 üzenetére
Pedig erről a motorról azt mondják, hogy a legkényelmesebb a világon.
De akkor valakinek ez is kevés. Jó, én ugyan megyek órákat ha kell (tankolástól-tankolásig autópályán pl), de fél óránként nyújtom a lábam egy kicsit, néha fel is állok a nyeregben."önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz vlevi #123319 üzenetére
Bármilyen nagy endurora ül sport motor után, így lesz vele Egyenes hát, kényelmes lábtartás, szarabb úton még jobban érződik az előny, alacsony fogyasztás, jól dobozolható..
A DL után egyszer rá ültem egy sv650-re, gondoltam csak egy kör erejéig, de 100 m -t se mentem vele, visszafordultam, hogy ennyi bőven elég volt
A DL talán a legolcsóbb ebben a kategóriában, én is ajánlom.
2 millió inkább a reális, 1 millió környékén csak ABS nélküli verziót kap, ilyen volt nekem is, tulajdonképpen teljesen jó, de azért a használati nyomok egyre több lesz rajta.Első motornak nem is biztos, hogy meg kell venni az álommotort, mert lesz pár borulás vele, ha esés nem is, de a 220-240 kg -t nem lehet megtartani, ha már elérte a kritikus dőlés szöget. Első motornál fontos, hogy teli talppal leérjen a lába a delikvensnek.
(Feltételezem, hogy ha ez az első motor, akkor nincs előtte x év A2-es motorral motorozás.)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz vlevi #123329 üzenetére
15 évig? És nem vagy a v-strom klub tagja? vagy mégis?
Nekem 3 év 3 hónap 3 napig volt DL-em, egy 2004-es, 650. Jó volt, de pont azt éreztem mint az informotoros srác, mindent cserélgettünk, javítgattam, de sosem lesz olyan mint amit eleve extrákkal hoztak ki a gyárból. A dl650 baja manapság, hogy gyakorlatilag ugyan ott tart mint 2004-ben, persze jobb lett a fék, rájöttek, hogy az olajhűtő felesleges, a dupla gyertyástól jobb a fogyasztás is, 2x változtattak a kinézeten, de mégis ugyan az. Pl a hátsó rugó ugyanaz a "fos", ami hamar kilágyul.. A DL1000 2014 utáni, az jó lett, remek fék, fordított teleszkóp, erő, de drága.
A 1050xt nagyon tetszett, tényleg remek, már sok mindent tud, amit a 6-8 éves egyéb márkák is , árban is felzárkózott, 4,6 milla dobozok nélkül, dobozokkal elérte az 5-t, ezért viszont már elég széles a választék. Nem tudom mi lesz a jövő, de ezért az árért már egy F850GS is belefér jó pár extrával.----
A lánc tisztító ha megmarja a gumit, akkor a láncban lévő O gyűrűket is, ez elég szarul hangzik.
Egy rendes (akár saját készítésű) láncolajozó kell, és többé nem kell tisztítani sem.., max mindent általánosan, mert azért ott jut mindenfele olaj, egy kicsit mindig túl olajozza az ember.. (de az még mindig jobb, mint amikor kevés az olaj)
Egyébként, meg a kardános a tuti
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz vlevi #123435 üzenetére
Be kell látni,hogy a motorkerékpár gyakorlatilag luxuscikk...
Abba meg jobb inkább bele sem gondolni,hogy mi a túró kerül egy motorban annyiba, mint egy jól felszerelt családi autó....?Viszonylag nehéz a műszaki fölénnyel vagy a nagyobb anyagszükséglettel összeegyeztetni.....
-
Pocee
senior tag
válasz vlevi #123651 üzenetére
a csavarok tekergetésével tisztában vagyok, a Sag is nagyon precízen súlyra van lőve, inkább hogy olajmennyiséggel mennyire lehet játszani, lemezelés variálással, ilyenekre gondoltam, a problémám, hogy nem hiszem el, hogy átlag civilként (nem versenyzőként) érdemben foglalkozni fognak a telóimmal egy cégnél, hanem jóvanazúgy lesz.
Mr.Brightside
-
bacus
őstag
válasz vlevi #124708 üzenetére
A v-strom üzemanyag szintjelzőjét hagyjuk, az is csak házszám (volt). K sorozaton legalábbis híresen szar volt.
Az 5. szegmens nálam sosem ment pár mp-nél tovább, de sokszor full telerakott tanknál se sikerül kigyújtani. Az üzemanyag ábra kigyulladásakor, még 100-120 km hatótáv volt, amikor már minden villogott, akkor még 50. Engem idegesített, ezért mindig rátankoltam, gyakorlatilag a 22l tankba, talán egyszer sikerült 17liter felett tankolnom. (meg egyszer addig mentem vele amíg le nem állt, hogy megmérjem, tényleg 22 literes a tank?)
Amikor egyébként levetted a tankot, pl légszűrő cserénél, ha volt eszedbe és megfelelően kevés üzemanyag volt benne, fejre fordítottad pár percre, akkor visszaszerelés után "normálisan" jelzett pár tankolás erejéig, azaz volt tele és kb lineárisan is mutatott.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Tamás9x
őstag
válasz vlevi #125021 üzenetére
A Mustangost ismerem Laci... hát már javíttatja a gépet, kölcsönadta egy körre ez lett a vége
A motorosra nem lehet mit mondani..
Pont itt vagyok a kis-Tesco háta mögött, elég sok a kis hülye barom, aki versenypályának hiszi a kicsi utcákat, és sorra buknak is. idő mire benő az ember feje, vagy nem nő be soha, csak a fű a kereszt alatt.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
JDMKid
tag
válasz vlevi #126042 üzenetére
Bizony. Az őrségbe motorral még véletlenül sem teszem be lábam. Néhol még autóval is nagyon kell akarni, hogy továbbmenj.
Egyébként lavamündi útburkolat meg osztrák szinten hagy némi kívánnivalót maga után.
Viszont a léka-rohonc hibátlan pl.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs