-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #135875 üzenetére
Magasabb, ezert valtozik az utanfutas kisse, elmeletben konnyebben fogsz vele kanyarodni, viszont a profilja butabb lesz, mert az oldalfala magasabb lesz ugyanahhoz a felnihez.
Utcan sztm nem oszt nem szoroz. Palyan meg ugy gondolnam nagyobb befolyasa lesz a tapadasra nagyon ledontott motornal, de utcan meg ugye amugy sem tudod felmelegiteni elegge, es nagyon hamar fog kopni, es rosszul. Lesz ketoldalt egy szep nagy horpadas. Legalabbis ezt latom a supercorsakon, amiket cserelek pedig itt van normalis ut is hozza.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sarkany01 #135880 üzenetére
az a blowdown elejen lesz, es a blowdown egy sport 2T nel pl aprilia rs 125 ~ 30 fokot olel fel. (Ezt egesz pontosan fejbol most nem tudom) blowdown a fhp tol a kipufogores nyitasaig tarto dugattyuelmozdulas.
Tehat valahol az elejen lesz.
Nade. Ez csak a gazero, amire hatassal van a tehetetlensegi nyomatek is, tehat az eredo ero nem pont ott lesz, ahol a legnagyobb a gazero.Miutan az atomlo csatornak zarva vannak, en ugy gondolnam, azutan tud a legnagyobb vakuum kialakulni a forgattyushazban, es talan a szivocsoben is.
De itt is van szivohullam, amig az atomlocsatornak nyitva vannak, addig a kipufogo tud friss kevereket a forgattyushazbol kirantani. Hogy ez mekkora vakuum hullam azt nem tudom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #135878 üzenetére
nem tudom a labtarto mennyire tud epp a te motorodon leerni.
A /60 guminak az oldalfala talan rugalmasabb, mert magasabb, ezert maskepp fog viselkedni, szerintem elobb borithato a szeleig, mint az 55.
Nem a /60 miatt kopik szarul, hanem az utcai hasznalat miatt alapvetoen a corsa, supercorsaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #135887 üzenetére
Ezt nem a fektarcsa okozza, es nem a betet. Szerintem betettol nem szital kormany, mivel ilyenkor a fek nincs behuzva. Ha annyira ragadnak a dugattyuk, tehat annyira rossz a karmantxu, hogy nem huzza vissza a dugattyukat es kicsit fog a fek, akkor sem tudom elkepzelni, hogy szitaljon emiatt. Hullamos tarcsanal egszeruen raz az eleje, de nem szital.
Fektarcsat ki lehet merni, hol epp mekkora a vastagsaga, de ezzel semmit nem ersz. A motoron is ki lehet merni, egy indikatorora, allvany, es forgatni kell a kereket.A dobozokkal van baj. Innen a tavolbol elmondom, hogy dobozokkal gurultal a piroshoz elengedett kormannyal. A megoldas: fogni kell a kormanyt :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #135915 üzenetére
A ducatimat merult akkuval hoztam el vasarlas utan. V2 944ccm. 2. ben toltam be...
Ez raadasul egy sornegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135927 üzenetére
Vagy tul sok olajat kap a kuplunglamella - ezek furatatmerobol adodnak, nem lehet vele mit csinalni, hacsak nincs valamilyen allotocsavar valahol, ami egy olajfurat atmerot valtoztat a kupplunghoz, de ez nagyon keves motoron szokott lenni.
vagy tul kicsit nyit a kuplung, tehat nem huzod be rendesen markolatig?
Vagy jobb olajat vennek bele.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #135933 üzenetére
Felreertettem, azt hittem az ures nincs meg. Az alapjaraton ne emelj, annak gyarinak kell lennie, es szarabb lesz az 1 be rakas nagyobb fordulaton eleve.
En nem a kuplungnal keresnem a dolgot. Valahol mashol, persze ahhoz szet kene boritani mindent, ugyhogy, amig jo, addig jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #135975 üzenetére
Esetleg kene keresni egy ceget, ami ezzel foglalkozik, es akkor az ujat is vehetned, illetve lehet szezon vegeig varsz a honositasra maganszemelykent
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #136083 üzenetére
Sztm lehet iranyitani, egy haverom mutatta meg, hogy mit tanult abs kepzesen. Felultettett maga moge, es egy nem kanyar, eleg primitiv abst kanyar kozepen lesatuzott. Nem azt mondom, hogy nem szartam ossze magam, de masodperceid vannak, hogy csinalj valamit, es tenyleg nem esel pofara. Persze ehhez elegge kepzettnek kell lenni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #136123 üzenetére
En sem csinaltam ilyet, bar hozzateszem a motor erosen alulkormanyzott lett, tehat csuszott az elso kerek, es majdnem egyenesen mentunk, kiszelesitve a kanyarivet, de rengeteg ido volt felegyenesiteni a motort fekkel egyutt, es addigra a sebesseg is lecsokkent annyira, hogy nem kell akkora dolesszog.
Szoval a hetkoznapi ertelemben vett iranyithatosagrol valoban nem beszelhetunk, de ha ezeket tudod, hogy a motor alulkormanyzott lesz, de az belefer, akkor sokkal nagyobb eselyed van nem pofaraesni, mert tobb idod van mindenre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #136134 üzenetére
140 es 180 kozott is eleg nehez kulonbseget tenni, mert tippelem, ugy vannak megcsinalva a motorok, hogy ne halj meg rajtuk. ezert egy 180 lovas motornak, plane ha sor4, annyira hosszu az 1 ese, hogy nem fog hanyatt verni, ha lenyelezed.
+ 4. tol felfele kapod meg az osszes loerot.
Igy csak annyit erzel, hogy oke, huz ez is, de azert nagy kulonbseg csak annyi, hogy ez akkor is huz, amikor a masik mar elfogyott.
Szoval sztm is ez ilyen. Foleg ha hozzaszoksz :D
A multkor jartam ugy:
- mi a fsz van ezzel az r1 el, nem huz a motor rendesen.
aztan amikor valtottam, akkor kerult le az elso kerek az aszfaltra :DDDNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem ertek egyet a leattetelezessel :D
A mi csapatunkban a leggyengebb motor ~70 lovas volt, a legerosebb 140. Raadasul a 70 lovas gran canyon a kanyarokat siman tartotta a streetfighter 848 al, es a tempo egyaltalan nem volt lassu a garda to kornyeken. En a 83 lovammal teljesen szetcsinaltam a hatso gumit, nalam a futomu nem birta mar, nem a motorero.
kiprobaltam a rosso4 et elol, forszirozott temponal ez is vallasra tud kopni, persze nem ugy, mint egy corsa.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ja de akkor hamarabb ersz a kanyarhoz, ahol nagyobbat fekezel? :D
Kozuton nem kell tulmenni a komfortzonan, mert perec lesz belole. Inkabb varjanak meg az egyenesben, vagy alljanak felre, de a sajat tempodban kellene menni. Ha ez nem kivitelezheto, akkor a csapattal van baj.
Inkabb vmi gokartpalyan jobb gyakorolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #136152 üzenetére
Mondom ezt ugy, hogy az egyik visszaforditoban tuldontottem, es kiesett alolam ez a fospumpa, de semmi nem tortent, nem tort le/el, felallitottam, mentem tovabb
Jah, es jart a motor az oldalan, de ez gorgocsapagyas, nem ugy mint a honda . a fotengelycsapagy nem erzekeny ilyesmire.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136159 üzenetére
Ezt azert kijelenti hogy a rezonanciatol lehetett, eleg eros. Plane hogy minden motornal.
A terhelestol tort el, plusz meg valami. Mondjuk zarvany az ontvenyben. Ilyen vastag alufal a rezonanciatol nem torik el. A terhelestol torik el, amikor a dugattyut visszarantja a hajtorud, amennyiben a fotengelycsapagyig lemegy ez a repedes.Termeszetesen az jot tesz, ha nem forgatod, de a max fordulatszam ugy van korlatozva, hogy boven kibirjon a tervezett elettartamhosszon nyelgazt vegig.
De ez armelyik motornal ugyanugy mukodik, csak a sokhengereseknek nagyobb fordulatszamuk van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #136171 üzenetére
Masnal is magas a vibracio
persze hogy lehet.
Panigalenal is lattam ilyet, a motorblokk elrepedt, ahol teherviselo elemkent mukodott. Eleg ritka, de siman lehet barmilyen markanal barmi.
Ezt arra rafogni, hogy egyhengeres, akkor tudnad, ha rakeresnel az xt blokkra es tele lenne vele a net, hogy allandoan elreped.Itt a fotokon egy csomo dolgot nem tudsz, mitol lett ilyen, mi az eloelete a motornak, esetleg anyaghiba, kapott egy pofont valami, ami atment a hengerre.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dißnäëß #136201 üzenetére
Nincs baj a szivargyujtoval, az kb a 90 es evek kozepetol van turamotorokon. Ha a mobilodat akarod tolteni a mostani modelleken az ules alatt van usb csati, vagy van mobiltarto zseb, usb vel. ha navit akarsz, akkor kulon stekker van a fejidomban, kulon kotheto.
Bar az en szemelyes velemenyem az, hogy ha motorozni akar az ember, ahhoz nem kell usb :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dißnäëß #136206 üzenetére
Nekem az a bajom vele tobbek kozt, hogy nem akarok egy diktaturat tamogatni a penzemmel, ezert kb 10 percig szoktam keresni vmit az ebayen, es olyan termeket valasztok, ami a kozelben van/ ami leginkabb europai gyartmany, ha nagyon nincs mas, akkor veszek kinait. Es meg igy is, egy csomoszor nagyon figyelni kell a ceg adataira, mert az, hogy vmi europaban van, az nem garancia arra, hogy nem vmi honkongi, vagy kinai ceg kuldi. Es termeszetesen az euban gyartott dolgok dragabbak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dißnäëß #136209 üzenetére
Na de ez egy masik kategoria, mert erre nem irhatja ra, hogy made in germany, ez illegalis.
En tudom, hogy ez van a vilagban, ezt kikerulni nem tudom, de tartom magam ahhoz, amennyire tudom, hogy nem veszek olyan termekeket, amik messze vannak, es alapvetoen szarok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #136214 üzenetére
Addig ne is irkaljon ide a topicba, vagy mi a fhsz???
:DDD
Mi van veletek, de tenyleg :DNem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen