-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #47958 üzenetére
Volt zxr 250 esem.
Latszatra egy picit fejlettebb usd villa, 45 loero, a vegsebesseg-fojtas eltavolitasa utan 170 felett megy, a 65 loeros 400 as tarsaik tudjak a 200-210 et, szoval inkabb 180 at tudjak ezek.
Jo gep, csak ha belegondolsz, 18 000 et forog. Ott eleg hamar szelephezagallitas van, ha arra hasznalod, amire valo. Korongos, tehat lehet locsolni a penzt. Vasperselyes henger. 4T nel a hengerfej es a vezerles a leggyengebb pont. Ha ott vmi nem stimmel, a motor ara mehet ra megint. Ha van penzed nincs ezekkel semmi baj. Koltsegcsokkentesbol egy-kethengeresek a mostani 250 esek, es nem is lesznek sornegyesek, nem hiaba.Az akku meg kesztyu temahoz hozza se tudok bofogni.
Altalaban ha valamirol velemenyt mondok, aminek a nagyresze metafizika, probalok osszehasonlito teszteket keresni, szamokkal mertekegysegekkel. Ugyanezt csinaltam az olajoknal is, es baromi erdekes eredmenyek jottek ki a marketinghez kepest. Nekem egy kicsit fura, ha azt olvasom, h ez es ez a marka a legjobb.
A vilag mar nagyon reg nem igy mukodik sztm. Arsavok vannak. Egy arsavban majdhogynem tokmindegy mi van rairva. Kb ugyanazt tudja. Legyen szo barmilyen termekrol.
Amugy akkuteszteket megnezve nagy markak is elverezhetnek, nem azt tudjak ami ra van irva.
A forumok epp ezert megbizhatatlanok. Nincs alatamasztva semmivel a velemenyuk az embereknek, csak kijelentik, meg hallottak, meg mindenhol ezt mondjak.
Kesztyunel el nem tudom kepzelni mi alapjan jo/rossz.
Ranezesre jo, de volt olyan ember aki hordta tobb szezonon keresztul, esett benne?
Eses utan amugy is ki kene dobni a kukaba kb, tehat tenyleg nem ertem a rangsorolast.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #47964 üzenetére
Ja, igen, amikor a kawahoz rendeltem valamit, az 3-4 het volt mire ideert.
Most is van egy belpiacos yamaha dt200 asom, (ezektol nem szabadulok sosem .) erdekes modon ahhoz is barmit lehet rendelni itthon. Mivel a fobb alkatreszek egyeznek a 125 el, a kozponti raktarbol 3 napon belul itt van, ha huzosabb akkor 1 het.A kesztyu/akku temat sommazva irtam hozzad, arra, amit itt lattam, de nem direkt neked szantam. Akinek nem inge ne vegye magara
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #48288 üzenetére
szerintem több dolog is csinálhat ilyet.
az egyik amikor az önindító relében átmeneti ellenállás van, és úgy viselkedik, mintha kisebb lenne az akkufesz, a másik hogy valami megfeszül az önindító tájékán. Volt olyan is, hogy erősebb akkuval nem csinálta. tehát akku is lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #48695 üzenetére
Ismét csak anélkül, hogy bele kívánnék folyni eme nemes eszmefuttatásba. Ha a csizmád orra pont a fékpedál fölé ér, akkor vagy folyton tartanod kell fölötte azért nem kényelmes vagy pedig ki kell fordítanod a lábfejed és azért nem egészséges, nem?
HGabor89!
A láb feletti fék aka fékpedál alá lógatott lábfej nem tűnik különösebben előnyösnek, pláne pályán!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz Archer #48807 üzenetére
Ám legyenek.
Én összességében nézem a dolgot, naked-em van, amennyire lehet letisztulttá akarom tenni. Ehhez elengedhetetlen, hogy a gyári fékkar menjen. Megnéztem a Rizoma, Dpm moto, Ermax, Pazzo.. stb által gyártott fékkarokat, az áruk (párban valahol 30-50e ft körül mozognak) nem adott annyit, hogy megérje azokat berendelni. Persze ez nem azt jelenti, hogy kizárólag kínai cuccokat fogok rendelni, sorban van pl az Ermax-tól hűtő-védő, Rizoma tail tidy, a gyári Akrapovic rendszert pedig jövő héten pakolják fel.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
pakriksz
őstag
válasz Archer #48973 üzenetére
"amikor minden kidöglik a földeken és 20%-ot drágul az összes élelmiszer, már más a dolog. Idén eddig nem nagyon volt errefelé eső sajnos, azért kell az a fos idő is néha, de mindig csak a köcsög szél ért ide belőle."
Az drágul amúgy is. Ha esik az eső az a baj, ha nem esik az eső az a baj, ha fagy az a baj, ha nem fagy az a baj...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
-
Daywalker
addikt
-
Something_
őstag
válasz Archer #49109 üzenetére
Pont az előbb néztem meg, hogy mennyivel drágább, mint a honda.
Harmatinál:
ÚJ! YZF-R1 2015....................... 5 589 000,-
ÚJ! YZF-R1M 2015.................... 6 523 000,-
YZF-R6R.................................... 4 398 000,-A power változatnál az M-re gondoltál, nem?
-
Something_
őstag
válasz Archer #49178 üzenetére
Durva a különbség. Yamaha Harmati
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #49256 üzenetére
Apropó, Cordurát milyen időközönként takarítunk? Én eddig évente átlag 3x mostam ki gépben, 30 fokon, folyékony mosószerrel, de öblítő nélkül (azt a belevarrt címke tiltja valamiért). Ezt a fajta cuccot kell valami egyéb dologgal kezelgetni időnként? (Amúgy - mivel sok évesen, használtan vettem őket - elég kopottasak már sajnos. A fényvisszaverő felfestések helyenként kifakultak, stb. A kabát egy japán Kushitani, a nadrág meg egy bóvli, nyáron egyáltalán nem szellőző Shox. A kabátot imádom, a nadrágba viszont bele tudok rohadni nyáron...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49253 üzenetére
Sztm ez a bevagott tarcsa ertelmetlen. Ranezesre a versenytarcsak baromi vastagok az utcaihoz kepest.
A tarcsa anyaga altalaban ontottvas otvozet. H milyen otvozet, az lenyeges a rezges elnyeles (chattering, feknyikorgas) kemenyseg, kopasallosag szempontjabol, de a fekbetet anyaga is kozrejatszik ezekben.
Gondolnam en, h a kettot egyutt fejlesztik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz Archer #49300 üzenetére
Ez amugy igy az egyertelmu..
Ha meg mar akkor valt sargara a lampa, amikor az elso autonal van a motoros, akkor huzni kell egy gazt es le kell lepni vagy normalisan kanyarodni kis levagassal..
Ott kell lenni a forgalomban fejjel, mert ha nincs ott az ember, akkor eltapossak..
Ezert is "orulok", hogy Budapesten tanultam meg autozni es motorozni, mert baromi nagy rutint ad. Itt tul kell elni minden nap -
Daywalker
addikt
válasz Archer #49460 üzenetére
Nem a blokkal van a baj 4T-nél. Tehát Tomi azt mondja, hogy a szétforgatott 125 4T semmivel sem jobb, mint a 125 2T. Utóbbinál dugó, előbbinél meg a hengerfej bajos, és ezt drágább javítani. Persze míg a hengert-dugót kénytelen vagy cserélni többnyire 2T-nél, addig a 4T-nél leszarják, hogy a szelepek áteresztenek és nincs kompresszió, jó az még, sosem romlik el mert Honda. Holott belenéznének és lenne pislogás. Stimt?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49460 üzenetére
A szaksajto...
A multkor mar leirtam ide, h a 100e km felett teljesito wr tulajdonkepp taxi uzemmodban ment vegig.
Ez azt jelenti h nagyon keves hideginditassal, meleg motorral nagyon sok kmt tett meg, nem temposan, tehat fogyasztasorientaltan. Persze, hogy gyonyoru allapotban lesz.
De nekem nem kell hinned.Egy jo pelda. Vegyuk a hondat, mert ez egy szent marka.
En szeretem az sc59et. Kezdjuk ezzel.Nahat, itt is van visszahivas boven, amit magyarorszagon meg sem emlitenek. (Elozo oldalak)
Vegyuk eszre a beegett szelepuleket. Nezzuk meg a szelepszar illesztest. Tekintsuk meg a 7 es kompressziot az 1 es hengerben. Tekintsuk meg az osszes szivoszelep rugo hosszat. Es szamoljuk ki, mennyibe kerulne a szerviz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49536 üzenetére
Hat meg jott le a nikaszilreteg a hengerfalrol jonehanynal. A tesztpeldanynal is csereltek a kuplungot gariban.
Ettol fuggetlenul a kedvenceim kozott van.
Ami zavar, h az itthoni szaksajtoban ezeket nem irjak le. De hogy miert?
Azonnal besertodne egy ilyen cikknel a forgalmazo? Es van akkora kapcsolatrendszere/belterjes annyira a szakujsagiroi kor, h senki nem boritja magara a szarosbilit? Fogalmam sincs.
Szamomra ez nagyon kiabrandito. Ez nem szaksajto.Lehet osszefugges van ekozott a jelenseg es a markabuzisag kozott, ami nalunk hihetetlenul el tud uralkodni embereken.
Erre ratesz a hozzanemertes, az alulinformaltsag. Vagy fogalmazzunk ugy, hogy az arrogancia es a butasag.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #49580 üzenetére
Valahol volt erről egy cikk hogy a papír szűrőt hogyan teszed tönkre a légpisztollyal...
papírszűrő=csere. Ez volt a cikk lényege...
Azt az apró port aki a lamellákba már beleivódott nem fújod te kis emmilyen légpisztollyal....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #49580 üzenetére
Nem pont a gyerekbetegsegekrol beszelek, hanem egesz egyszeruen magyar sajtoban nem lehet ezt az 50ezres tesztet igy egyazegyben lekozolni.
Ezek a nagyon megkimelt 100e feletti futasteljesitmennyel rendelkezo tartosteszt motorokat kozolnek, amik teljesen eletszerutlen hasznalat mellett tudnak ilyet teljesiteni.
A magyar embernek ezert van irrealis elvarasa motorokkal kapcsolatban.Egyebkent te is irtad, h az sc59 nem sikerult valami jol.
De. Teljesen szokvanyos beszallitoi/tervezesi hibak. Mas gyartoknal sem kulonb a helyzet. A ducati desmo vezerlese megovja a hengerfejet, a 4T leggyengebb lancszemet, de ok L2 es leven henger-dugoban hatalmas terhelest kapnak. Csodak nincsenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #49773 üzenetére
Nem köridőre ment a kolléga. Semmi értelme az egyesnek és kiforgatni. Amíg nem tanul meg rendesen dönteni, kanyarodni, kiülni, kitapasztalni neki mi a jó technika, addig az ember ne azzal legyen elfoglalva, hogy a motoron kapaszkodik gyorsításkor és lassításkor, és ne a féktávokra kelljen duplán koncentrálni, nehogy elkottázza. Plusz még egy dolog: kanyarban ha korrigálni kell egy picit gázállással (netán elcsukja véletlenül) akkor sokkal idegesebb a motor, amit kezdőként nehéz kezelni, könnyen kibillen az egyensúlyból és könnyebb pofára esni.
A fékezéssel a gumiból és futóműből veszel el, amit ha a kanyarodásra fordítasz inkább, akkor sokkal gyorsabb leszel (kezdőként, mert a profik már tudják kezelni a többi dolgot), ezért kell(ene) az ilyen kis pályákon lendületből menni inkább, és nem az egyenesekben gyorsnak lenni.
Én fix 3-ban mentem (ok ez 900-as, de ez sem alul nyomatékos túramotor), mert ebben a fokozatban tudok a leginkább koncentrálni az ívekre és a saját technikám fejlesztésére."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
válasz Archer #49773 üzenetére
Ertem en, hogy mit mond Daywalker, de teny, hogy egyenesben baromi lassu vagyok, mire megjon az ero, jon a kanyar. Nezegettem a videokban is, hogy sokan elhuznak az egyenesben, aztan kanyarban utolerem oket. Pl Daywalker is harmadikban elmegy, mint allat.
Meglesem majd a 2 egyenes elott a visszavaltast, remelem nem fogok fejre allni :-)) Habar a vegig 1es fokozathoz tenyleg keves vagyok, egy hibazas es lehet borulas lenne a vege. -
Daywalker
addikt
válasz Archer #49841 üzenetére
Há, hja! Én direkt be se kapcsoltam a köridőmérőt most. Persze le is volt merülve, de elem épp lett volna kéznél. Nem idegesítem magam ilyenekkel, majd ha megint addig döntöm, mint tavaly előtt
Amúgy az oszloptrafi kamu, ellenben a kolléga által mutatott furgonos mérés nem, Pesten is van belőle. Út mellett beállnak a parkoló autók közé és észre sem veszed, megy a csekk
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #50602 üzenetére
Az enyém úgy néz ki ahogy és büszke vagyok rápolimorf: vártam is, hogy mikor fejted ki a véleményed A "béna" dolgot pedig nem általánosságban írtam, de aki egyfogú józsibához viszi, hogy ő 5 forintért letüsszenti gyári színre, az ne csodálkozzon, hogy olyan lesz amilyen (valószínűleg leszarja a gyári kódot, odanéz valamit oszt jólvan - így értettem a bénát). De ezek szerint úgy tűnik, hogy az aranykezű fényező is szopik vele. Mindenesetre akkor duplán igaz amit írtam, hogy egy kis színeltérés mondhatni normális
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #50733 üzenetére
Ha nincs leszedője, és smirglivel kell leszednie, akkor hogy fogja nyomatékra húzni? Sehogy. Ezért szokták mint az állat megszorítani, mert sajnálnak ezer forintot kiadni (és akkor se smirgli nem kell, sem megégni nem fog a keze,de itthon mindenki falusi módszerrel dolgozik, ahogy az szokás - tisztelet a kivételnek). Sajnos ilyen esetben még leszedővel is nehezen jön le. De reméljük szerencséje lesz és könnyen lejön.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz Archer #50909 üzenetére
Egyenlőre a túrámra koncentrálok ami vagy most hétvégén vagy jövő hétvégén lesz (időjárás függő), de mihelyt visszajövök elkezdem megszervezni.
1 napos (szombat) lesz az akció, rendes idegenvezetéssel (Magyarúl), igény szerint ebéddel (olcsó). Szinte az egész erőművel meg lehet ismerkedni belülről is.
Amint meg tudom oldani azonnal közzéteszem a részleteket is, a jelentkezők létszamát le kell adni az erőmű igazgatóságának, és az ebédigénylést is. ezért legalább 2 héttel az akció előtt nyilvánosságra fogom hozni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #51831 üzenetére
Szerintem a bomos nem ezt az ohlinst tudja. A hp4 ben felaktiv futomu van. Ebben egy nem megszokott kulso gaztartalyos villa van, ami eddig a desmosediciben volt az "utcai" motorok kozott.
Papiron a sedici ugyanazt a vezerlest hasznalta, mint a gp-n. Valoszinuleg teljesen mas vezerlesi idokkel, szoval vakitas az is.A blade-et felhozni a konkurencia szintjere azt jelentene, hogy kap egy verseny abs-t, kap egy kiporgesgatlot, es 15-20 loerot?
Fotengelyen 200 loero magassagaban nagy a kockazat mar.
Ha nem szall be a loeroversenybe, nem kell kiporgesgatlo, mert nagyjabol kezelheto a motor meg. Kimotorozni igy is olyan tudja aki 5 evesen kezdett motorozni, ebbol kiindulva nincs baj a teljesitmenyevel. (Namost magyarazd el egy marketingzombi laikusnak ezt. Vagy egy markabuzinak, aki a modell adatainal a konkurencia szamainal mindenkepp nagyobb szamokat akar latni, hiszen az a jo)
A sportmotorokat az a reteg veszi leginkabb, akik nyomjak a szemet. Nem futar, vagy taxi uzemmodban mennek, egyszerre nagy tavokat, viszonylag alacsony sebesseggel, hanem vegfordulat kornyeken is akar, akkora nagy kozegellenallassal, hogy az fogja le a motor nyomatekat. Na attol kopik a motor, nem a km ektol.
Kesobb profitalni tud a Honda abbol, h nem aldozta fel 20 loeroert a nagyobb futasteljesitmenyt.
Persze akit a katalogusadatok erdeklik, az elsiklik majd a modell felett, pedig semmi baja annak a motornak.
Aki versenyezni akar, es tenyleg keves neki a motor, az mar olyan korokben mozog, hogy versenyzesbol el, es meg fogja a blade hez venni a hrc kittet, es akkor jo lesz minden. (Kispataki a regi bladdel ment 50 et a hringen)
Nem gondolnam rosszabb motornak a tobbinel. Csak mas fejlesztesi utat jar, mas reteghez szol. Ugy is fogalmazhatnank hogy jozanabb motor. Szukseg van erre is kulonben nem gyartanak ilyet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #52008 üzenetére
Egyet kell értsek, az utolsó mondatodat kivéve. Az ugyanis max a világ nyugati felén állja meg a helyét, tőlünk jóval keletebbre, Ázsiában, főként a fejlődő országokban ugye a motorok vannak többségben egyszerűen azért, mert olcsóak, praktikusak, keveset fogyasztanak - de főként az olcsóság miatt. Az ember fel nem fogja azt, milyen amikor egyetlen lámpaváltásra 50-200 robogó megy át...és ez egyetlen lámpaváltás, nem fél-, egynapi adat, mint mondjuk nálunk! Ez itt elképzelhetetlen lenne, mert el vagyunk kényelmesedve. Tajvanon voltam nemrég (nem először) és belegondolni is rossz lenne, mi lenne, ha mindenki autóval járna, aki ott robogózik. Akkora robogóparkolók vannak, hogy csak robogót látsz amíg a szem ellát. És ott nincs tökölés, ha esik ha fúj, ott azzal mennek. És elég gyakran esik. Sőt, 3 személy is simán felül rá, meg kutya a trepnin, olyan dolgok, amiket ha itthon csinálsz, akkor potenciális gyilkosként tekintenek rád. Védőruha? 30+ fokban és 90%+ páratartalom mellett elképzelhetetlen. Szóval minden csak kultúra és lehetőség kérdése. Persze érthető, amikor ott egy 125-ös robesz 400e ft-nak megfelel összegbe kerül újonnan. Itthon meg ugyebár...(száradnának el a politikusok...)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #52624 üzenetére
Ha papírszűrő kell bele, akkor Hiflo-t a gyári Honda fele ára alatt lehet venni: gyári a Csótányomhoz 8.790,- , a Hiflo meg 3.100,- volt. Olajszűró 2.490,- a gyári, a Hiflo meg 1.100,- Motorszerelő ismerős szerint korrekt minőséget gyártanak.
szerk: mikor megvettem a gépet több mint 2 éve, akkor a sz.fehérvári Honda márkaszervizben vásároltam be, azóta csak a gyertyából veszek gyárit. A Honda címkés/feliratos NGK biztosan nem hamisítvány, és így is csak 1.300,- pénz.
(#52627) runner 125: TILOS, szétázik, azonnal tönkremegy!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Archer #52632 üzenetére
Ennyire csekély árkülönbség esetén én sem fillérbaßnék, az igaz. Nekem az olajszűrő nagyon elterjedt típus, vagy 50-féle motorban ugyanez van (HF113), a légszűrőm meg a CB / CBF500-aséval egyezik meg. Nem is értem, hogy ebbe a kis pöcsköszörűbe miért terveztek olyan bazi nagy légszűrőt. Nem e-Bay-ről, hanem magyar webshopról szoktam rendelni, többnyire másnapi kiszállítással (mindig vannak készleten).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 24
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen program, ami...?
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs