Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archer

    őstag

    válasz Topiccsendőr #51832 üzenetére

    Ilyen összegeknél már, hogy most melyik Öhlinset rakják bele, szerintem sokat nem oszt vagy szoroz.
    Én ugyan nem szidtam az 1000RR-t, ha egyszer valamikor lesz egy ezresem, tuti olyan lesz (na nem azért, mert "ki tudom motorozni" :DDD ). Tesztekben mondogatják mindig, hogy kicsit már eljárt felette az idő stb. Mondjuk attól függetlenül pl. McGuinness nagyon szép eredményeket ér el vele ma is. Mondjuk ott már CNC-zett dugattyúk vannak meg egyéb nyalánkságok, valahol azt írták a motorról.
    Amúgy paradoxon az egész, mert a gyártók az egyik oldalon hajtják a még több lóerőt, a másik oldalon meg fejlesztik a mindenféle ketyeréket, hogy kordában tartható legyen a ménes az átlag motorosnak is és ne tekeredjen fel vele az első fára. Nyilván a pályahasználat más, de nem csak pályára veszik ezeket meg nem csak olyanok, akik már azóta motoroznak, mióta elkezdtek járni.
    Persze aki katalógusból vesz motort meg fontos a pénisz növelő hatás, annak kell a +15-20 lóerő, ez nem kérdés de hát nem kell csodálkozni ilyeneken, múltkor pl. a vén f@sz a Lexus LFA-val nem tudott a parkolóban a két vonal közé és így is csak kb. 3. nekifutásra szóval az ilyen komoly gépekhez rutint még mindig nem lehet vásárolni.

    Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

Új hozzászólás Aktív témák