- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #96739 üzenetére
Ja ertem mar.
En eddigi menetjavitasaimnal kifurtam a regi menetet, es a helicoillal ugyanaz a csavart raktam vissza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96765 üzenetére
Na igen, ez jo kerdes. Ugy pontositanam, hogy vazszam valtoztatassal jaro uj fejlesztes soran elso blokkrol van szo. Ugyanannal a modellnel, pl rn19 rn22 vagy sc57 sc59
Facelift folyamatosan van, pl allandoan valtozik a cikkszama alkatreszeknek. Pl vezlancfeszitoknek, kuplungnak, stb. Ezekkel mindig valamilyen gond volt, meg ha visszahivas nem is volt.
Az pedig, hogy 40 loerovel kevesebb a csucsteljesitmenye egy blokknak ahhoz kepest, amibol fejlesztettek, az a megbizhatosagnak csak jot tesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #96789 üzenetére
Igen, v4 hangja van ugyanugy, es nagyon finom cucc, bar nekem az elozo generacios blokkom van, de mindig meglepodok, mennyire pontosan lehet gazt adni meg nyomatekcsucsnal is. sornegyhez kepest alul raz, ugy 3000 ig, de utana minden tokeletes lesz. Nalam ez a blokk az etalon a sornegyek kozott.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #96802 üzenetére
Nem lenne rossz, mert keves km van benne. De.
Sajnos nem usd villaja van, az egyel ujabbat keresnem, radialis fekkel , brembo radialis fofekhengerrel es elso villaval. Rugocsere ebben is, es az usd villasban is kotelezo, mert nagyon puha elol, addig nehezen motorozhato szamomra.A konkret motornal amit eszre lehet venni keprol:
Nincs a farokidomon matrica. Puffos volt.
A legszarabb pilot power gumi van rajta, ezt nem ajanlom senkinek, hatul mar el van kopva.
Az akra miatt ez a modell tehervaltasoknal tehat motorfek utani gaznal csuklik, teljesen agyonvagja a gazkezelest.Ennyi km nel mar erdemes lenne szelephezagot merni, ami eleg nagy befektetes, en az ugyanilyen blokkos rj09 esen 25 000 nel hezagot mertem, es ket szelepet allitani kellet.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #96804 üzenetére
Nem, egy ember erzi csak az egesz vilagon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mondom!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #96815 üzenetére
Van kulonbseg, a kopogasi hajlam. Is. Kopogaserzekelovel rendelkezo motor gyujtast allit pl. 600rr Illetve ionaramlast figyelo ecu is. Ktm bmw.
A repulogepbenzin nem jo pelda, mert fagyallonak kell lennie, igy belekevernek minden olyan dolgot, ami elrontja.
A legjobb az igazi versenybenzin, asszem a dunaplazanal lehet tankolni 1500/l kornyeke.
Tovabbi mami altal se mert dolgok pl:Az osszes altalam latott frissebb sportmotorra jellemzo zx 10, r1, gsxr ...
Ezert is jo, ha jo az olaj. Es ha a benzinben erre van adalek, hogy lerantsa azt a sok szart onnan[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #96814 üzenetére
69 000 km az nem tetszik. Ertem en, hogy elnyuhetetlen, de megette mar a kenyere javat.
Ennek is puha a rugoja, azt azonnal cserelnem, amugy szimpatikus a mindenhol stock allapot. Total szar gumik. Ha a szervizfuzetnek hinni lehet, es vegigvezetett, raadasul normalis szerelonel, akkor pozitivum, de azert nem vennem keszpenznek. Nagyonsok az ismeretlen tenyezo...
Ennyi kmt egy olcso motorban elviselek, de ilyen erteknel nekem a fajdalomkuszobomon tul van, meg ha 3000 nel elvaltotta mindig, akkor is. Nem tanacsolnalak el feltetlen tole. Nem szedtem szet ilyen futasnal sv 650 es blokkot, tehat nekem ez igy egy homaly[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96845 üzenetére
Igen, az abs el azert is allhatott meg hamarabb, mert amugy fosik egy normalisat fekezni, mig abs el azonnal ramarkol csutkara, es lehet nezelodni, a tajat figyelgetni. Nem vitaindito, de erre van kitalalva az abs es ezt kurvajol csinalja. Ezt nem erti nehany ember, hogy pont ugyanezt teszed veszfekezesnel is. De kiprobaljuk, ezen ne muljon. A bandit 650 abs el erezhetoen nem tudtam akkorat fekezni, mint az enyemmel. Olyan szituacioban, amikor ra vagy keszulve a fekezesre. Le fogjuk merni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #96896 üzenetére
Mivel a lanckerek es a felni nem mozdul el egymastol, a gumihardik nem estek szet, de ezt ilyen kis erohatassal nem tudod ellenorizni.
A "holtjatek" amit vizsgalsz eppen, az a kapcsolokerekpartol jon. Ekkora ablaka van az egyik kapcsolokereknek, amibe a kapcsolokerek foga illeszkedik. Ezt mar beszeltuk egyszer a kuplung nelkuli valtasnal. Tehervaltasnal is ez uti a fogakat.
Azonkivul erre rajon meg a kuplungnal a rezges csillapito rugok, amik engedhetnek.Ha baj lenne, kulon tudnad a felnit es a lanckereket mozgatni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #96903 üzenetére
Az elso lanckerek zajvedelem miatt van gumirozva, a gumihardik a lanckereknel pedig a szogsebessegvaltozast hivatottak csokkenteni, amit a fotengely munkautemeknel okoz, akarcsak a kuplungban a rugok. Enduro motorokon pl nincs, mert laza talajon foroghat a kerek akarhogy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96800 üzenetére
Szoval kene nezned egy ECU diagnosis-t,
Meg lehet nezni meg az osszes szenzort muszerfalrol, de itt csak a nagy hibakat lehet eszrevenni, ami nem siman csuklassal jar. De azert nezd vegig az osszes dolgot, aminek a keverekkepzeshez koze van, mert nem lehet tudni.01 Throttle opening angle
03 Air intake pressure
05 Air intake temperature
06 Water temperature
09 Fuel system voltageHa itt semmi nincs, merj uzemanyagnyomast.
Legbanalisabb kerdest felteszem biztos ami biztos. Legszuro elazott egyszer? Esetleg tele van?
MAP szenzorhoz vezeto vakuumcso repedve?, Bilincsek fent vannak?
Hidegen csinalja? Melegen csinalja?
Egyelore ennyi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96916 üzenetére
Ezert ne olvass forumokat, mert krvasok idiota van ott.
A co ertek allitgatasa pl a yamahanal a gyarban tortenik, es hengerenkent. Egy hengerenkenti lambda szondas leomlot raknak ra, es kulon allitjak a 4 henger co ertekeit. Barmerre tekered, semmi hatasa nem lesz, jaraskulturaba nem fog beleszolni, nemhogy nagygaznal akarmilyen valtozas is lenne. Egy nyitott vegdobnak sem tud utanamenni, eltekertem annak idejen mindket vegeig, semmilyen valtozas nem tortent. A mostanit is tekergettem, ott sincs semmilyen valtozas, barmerre van tekerve. Ezek az ertekek mindegyik motornal masok, a yamaha nem is ad meg erteket, hogy minek kell lennie, mivel egyik motor sem egyforma.
Ennek ellenere a forumokon olvashattad azt, hogy mindenki eldusitja ezt az erteket, es erzik, hogy a gazreakcio jobb lett. Illetve nyitott dob felszerelese utan is allitgatjak, es mindenki erzi, hogy jobb lett. Bar ilyet senki nem erezhet, mert a kipufogo co erteket ugyan megvaltoztatod, de alig tudsz valamit beavatkozni.
Az meg egyenesen ongyilkossag lenne a gyarto reszerol, ha muszerfalrol ennyire bele tudnal avatkozni a keverekkepzesbe, hogy a motor gazreakciojat pl osszezavard. Ezek az allitasi lehetosegek csupan a muszaki vizsganal alapjaraton kellenek, nem ismerem teljesen a rendszert, de biztos vagyok benne, hogy direkt hulyebiztosra van megcsinalva, kulonben mindenki tekergeti, aztan lyukadnanak a dugattyuk.
A legelso, amit neznek a map szenzor es a benzinnyomas
Ha nem jol lat valamilyen homersekletet, az is okoz ilyen problemat, ertelemszeruen mittomen kornyezeti homersekletnel hulyeseget ir a muszerfal, vagy vizhofoknal, akkor a nagy bajokat kiszurod.
Amugy meg ellenallast, vagy feszt is lehet merni, leirja, milyen erteknek kell lennie. A legroszabb esetben szkoppal megnezni mit csinal, mert olyan is van, hogy jo minden, aztan megse jo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96916 üzenetére
Reagalnek a masik, durrogasos kenyszerekepzetere a kedves forumozonak:
Air cut-off valve
The air cut-off valve is controlled by the signals from the ECU in accordance with the combustion conditions. Ordinarily, the air cut-off valve opens to allow the air to flow during idle and closes to cut-off the flow when the vehicle is being driven. However, if the coolant temperature is below the specified value, the air cut-off valve remains open and allows the air to flow into the exhaust pipe until the temperature becomes higher than the specified value.Amint uzemmeleg a motor, es nem alapjaraton megy, koze nincs hozza.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #96934 üzenetére
kozvetlen az agyra. Biztos van kivetel.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96958 üzenetére
Fojtoszelep poti nem hulyeskedik, amikor csavarod a gazt? Az ertekek csak emelkednek, nem ossze-vissza megy valahol egy pontban, vagy hirtelen huzasnal?
A nyomast, nyomas valtozast beinditott motornal is tudod nezni?
Akkor nezd az ertekeket, amikor a hiba elojon lehetoleg, hatha akkor elkapsz valamit.
A hibaknal csak egy esest es egy fotengelypozicio jeladot lat.
Szethuztad a pickup szenzort valamikor, valamilyen szerelesnel, es utana rainditottal, vagy volt hogy nem indult be azonnal hidegen?
(Ennek nem lesz koze hozza, mast kell keressunk, de erdekes, hogy bedobta a pickup szenzort... Ennek is utana kene jarni)Injektor pucolot... Hasztakurva. Konstruktiv lada-szerelo javaslat, de inkabb basszal le neki egy sallert.
Ne ilyen hulyesegekre pazarold az idodet, meg a penzed.Kene nezni egy benzinnyomast...
Bar nem, ha hidegen nem fullad be, az nem nyomasproblema, olyankor kell a kakao, ez valami mas lesz. Vagy nem lat jol valamilyen homersekletet, pl vizhofokot melegen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #96968 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy ilyet tud-e szelephezag, nem gondolnam. Mindenkepp ellenorizd, mert ha nyitvamarad, azzal kinyirod a szelepet. Hidegen termeszetesen nem ugyanakkora a hezag, mint melegen. Sot, motorfeknel sem akkora, mint nyelgazon.
Igen, ez volt a tps, amit kiolvastal muszerfalrol. Ezt kell megnezni, mit jelez hirtelen gaznal, 16-97
Biztos nem reagal kesonIgen, valogathatunk, hogy map szenzor, vagy motorhofok, vagy levegohomerseklet szenzor, vagy oxigenszenzor.
Nem, hotagulas miatt semmi ilyesmi nem tortenik
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem szoktam hozzaszolni a milyen motort vegyek temahoz, de most megis kedvem van, ahhoz a reszehez, hogy elkezdtek ropkodni a "penzpazarlas" meg "nincs ertelme" jelzok a fokozatossaghoz.
Mondjuk ilyet meg nem hallottam olyantol, aki vegigjarta az olcso szarokkal, szerelessel, szopassal kikovezett hassznaltmotoros osvenyt, csak olyantol, aki mindezt nem csinalta.
Mielott belefognek a teljesen erdektelen tucateletem elmeselesebe enis, hogy megis en milyen motorral kezdtem, mennyire voltam megelegedve, vagy sem, mennyire haltam meg majdnem vagy megsem, hadd kavarjam fel egy kicsit a szart.
Szoval esszel motorozni. Nem kell kihuzatni egyesben. Satobbi.
Megis mirol van itt szo? Ha ennyire esszel megy mindenki, hova a faszba kell 100 loero? Hova kell egyaltalan 50? Rakja le mindenki az A1 et, kesz.
Jo, persze, a szazotven loerovel alul kenyelmesebb menni egy motorral, nem kell visszavaltani. de veletlenul sem hasznalja ki soha senki, igaz? Annyi esze van mindenkinek, aki elsore nagy motort vesz.
Nem szeretnek senkinek a lelkebe gazolni, de az ilyen ember megis minek vesz motort? Osszeegyeztethetetlen szamomra az, hogy egy huszeves ember majfoltos kezzel huzza a gazt, nyammogva, mert elcsuszott a fogprotezisa. A legkisebb adrenalinfroccstol pedig szivrohama lesz. Ezeket kerulni kell modszeresen... Egy motoron. Erted. Amit azert veszel, hogy szivrohamod legyen, mert jo erzes nyelezni.Sokkal jobban megeri olyan motorral elesni, amit honapokig kerestunk, majd megvesszuk a karcmentes motort, amivel mi fogunk eloszor eldolni. Vagy beleteszunk tizezer kmt, es mivel be vagyunk szarva, hogy nehogy baja legyen, eletunk soran soha nem tanulunk meg rendesen motorozni. Az utakon jonehanyan leszoritanak minket, mert a keleteuropai kozlekedes jellemzoje, hogy azonnal megtalaljak a zsakmanyallat beszarisagaval kozlekedoket, akiket azonnal kifileznek. es ez a legjobb forgatokonyv. Aztan megyz
unk be a munkahelyunkre, es hevesen kozoljuk a kolleganknak, hogy mar megint ki akarnak nyirni az utakon, es nem ertjuk, miert van ez igy. Az micsoda elmeny, tenyleg. Aztan el is adjuk a motort, mert tul veszelyes.Vagy ha mar egy eve nalunk van a nagymotor, es mar kezdjuk megszokni. Es mindenkinek mondjuk, hogy elsore nagymotor? Peeersze, ha van eszed, nem problema, en sem haltam meg... Aztan lenyelezzuk eletunkben eloszor egyesben, mert megelozunk valakit. Az uthiban az elkonnyult elso kereket meguti egy keresztborda. Elkezd csapkodni a kormany es televagjuk a szembe jovo potos ifat, nah abbol milyen sokat lehet tanulni, ha fetrengunk a kiszakadt hasfalunkbol arado beleinkben.
Vagy csak levagja az egyik karunkat a szalagkorlat.
Mert ezt senki nem mondta, hogy ilyen lehet egy szaz loeros motorral, meg nem volt egy gyengebb motorunk sem, ahol ugyanilyen szituacional kettot csap, es abbahagyja, mert nincs annyi ereje, hogy olyan sokaig elkonnyuljon. Peldaul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #97050 üzenetére
Szoval az allat szemszoge. Magas mar, mert feldolgozhatatlan ellentetek vannak benne. Szoval a tobbseg, a nem allat, az soha...Soha nem huz egy koveret. Akkor sem, ha otthon az ulve vizeles utan a papucsot leveszi, az asszony leveszi a fejet, hogy mar megint a fasz motorjaval megy valahova, amikor itthon is mennyi dolga lenne a harom gyerekkel. Aztan jol felbassza magat, van egy kis kapuzarasija is, mokuskerekben talalja magat, ami olyan kenyelmes volt eddig, elgurul a gyogyszer es huz egy koveret, majd annyira masik dimenzioban erzi magat, azt se tudja hol van. Az nem veszelyes egyaltalan. Csak az allatok veszelyesek.
Te miert vettel egy majd 200 loeros motort? Ha nyugodt, esszel rendelkezo ember vagy, aki nem is hallott meg olyanrol, aki egyszer gyorsan ment. Akit pedig ilyennek ismertel, azzal azonnal megszakitottad a kapcsolatot.
Mondjuk sokkal jobb az adrenalinfuggosegnel a megfelelesi kenyszer.
A laikus haverok, ismerosok elismeroen bologatnak:
- hasztakurva, ennyi meg autoban is sok.
De mivel te kb 20 loerot hasznalsz ebbol, az elismero biccenteseket igazabol az allatoknak cimeztek, amit te begyujtesz?
Aztan itt van az: mert ez tetszett a legjobban... Khm.
Aztan itt van a lehetoseg, ami megnyugtato. Legalabbis van ra ideologia, miert jo.
Nem hasznalod ki, de ha eppen szukseg lenne, akkor mozgositani tudsz egy egesz menest. Igazabol a menes hangjatol osszehugyozod magad, de ha ennek az egyharmada lenne csak, gondoljunk bele, az milyen veszelyes egy elozesnel, bele sem merek gondolni, a gyengebb motor mennyire veszelyes.
Aztan ha mar motort veszek, nehogy egy szar gyenget vegyek. Meg ez az allando kivet-bevet, a konyvelom megorul ettol, nem fogok husszor motort venni.
Altalaban az esszel rendelkezo emberektol ezeket a nagyongyenge erveket hallottam. Pedig allitolag van eszuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nah zgospel, ilyen az, ha be vagy papirozva. Mint ez a srac mindig.
Szoval nem, nem nezem le azokat, akik egyenesben elrugjak neki, kanyarban meg nem tudom mit csinalnak... Vagy most hogy belegondolok, de. Megis.
Lenyegtelen.
Azt nezem le, amikor valaki nem kepes barmibe is sok energiat feccolni, es szenvedelyesen uzni, es ha valaki mas ezt megteszi, azt nem erti, csupan egy olyan megjegyzessel elmegy emellett, hogy nekem masrol szol a motorozas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #97072 üzenetére
Egyaltalan nem errol van szo, hogy egy szemszogbol nezem. Legalabbis en. Sok balfasz motorossal sikerult motoroznom, ebbol nagyon sok elesett a szemem lattara. Nagymotorral, rutintalanul.
Felsoroltam par balesethez vezeto, rutintalansagbol fakado vezetesi hibat, ami halalos is tud lenni. a csapkodas peldaul, amit te is ateltel egyebkent, meg itt a forumban is leirtad huledezve, hogy mi tortent. Akkor nem ertettem hogy megis hogy nem erted, mi tortenhetett egy 800 as motorral a segged alatt, akkora magabiztossaggal, ahogyan akkor beszeltel. Ez itt a baj.
En leszarom ki mekkora motort vesz elsore, csak ez igy nem igaz, hogy a lepcsozetesseg hulyeseg, draga, es nem eri meg.
Ugyanolyan hulyeseg, mint azt mondani, hogy soha nem fogod huzni egy eros motornak.
A futyimerce... Szerintem megtanulni motorozni nagyon sok energiat es penzt igenyel. Attol, hogy elnevezzuk futyimercenek, mert teged nem ez a resz erdekelt, attol ez meg teny. Ezt az aldozatot pedig nem sokan akarjak meghozni. Nem sokan tudjak, es nincs sok emberben kitartas hozza. Ebbol lesz a leszarom, meg a nem erdekel.
Es nem baj, ha nem gp pilotak irogatnak, de legyetek mar esznel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #97085 üzenetére
Ahogy a bolcs spanyol mondana: deja vu m van
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #97090 üzenetére
Puffos, farokidomrol hianyzik a matrica. A baj az, hogy ha akkor is volt alul bukogomba, az el szokta gorbiteni azt a vaz elemet alul, amit helyre lehet ugyan hozni, mivel acel, de a hasidom az nem gyari, nem tudsz alanezni, ganyolva van-e.
Alapvetoen az nem baj, ha valamiben sok km van, vagy puffos, csak az araban jelenjen meg. Pl vennem a firestormot is, csak lealkudnam a picsaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #97104 üzenetére
Tl 1000 s-t mernem meg ajanlani, mivel problemas, ezert elegge lent van az ara.
A "problemas" azt jelenti, hogy ha megveszed, azonnal le kene venni a szelepfedelet, es megnezni a szeleptokeket, van-e repedes rajtuk. Egyuttal szelephezag ellenorzes is megvan.
A hatso rugostag, ha nyikorog, az valoban a hatso rugostag kromszara, ehhez be kellene szerezni egy akar hazilag is esztergalhato felujitokittet, bronzpersellyel.
Ha a motor pocc-roff, akkor a benzinpumpaval sincs baj, ami egyebkent kb 20 ezres tetel, tehat az sem egy ervagas, mint a mai motorokon.Meg meg kell nezni a rotacios lengescsillapito csavarjait. Ha azok kilazupnak, eltorik a konzol ontvenyet. Javithato termeszetesen, es be kell ragasztani a csavart.
Epp ezert egy kis foglalkozassal olcson van egy jo motorod. Felforditott villas, nem ugy, mint a vtr f, es jobb feke is van, erosebb is. Kevesebbet eszik, befecses.
Nem erzekeny a vezermulanca, feszitoje sem. Ilyen szempontbol jo japan. sem a generator fesszab annyira.
Kellene hozza lonod egy megbizhato szerelot. Megfontolando ez a modell is.R1 et nem ajanlom, mar bele kivan ennyiert.
R6 bol a felforditott villast kene venni, szerintem lesz belole normalis. Mivel be van allitva figyeloben egy millio dolog, ha latok valamit, elkuldom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laca1212 #97116 üzenetére
Hat ezt inkabb olyan halado szopoalarc viseloknek ajanlanam, mint pl en.
Kulfoldi, egy idom se gyari, es a legolcsobb. Ez az osveny vezet a faszerdobe.
En mondjuk vennem, de ha egyaltalan hazahoz anelkul, hogy rendet rakna az elulso henger, en darabokra szednem. Majd koltenek ra egy valag penzt, es utana orulnek nekiAjanlanam a yamaha trx et is. Izgalmasabb motor, mint barmely sornegy. Nekem tetszett, jo volt vezetni, es szep a trellis vaz.
Illetve a bt 1100 bulldogot. Ha szabadulni akarsz az unalomtol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #97182 üzenetére
Frankon. A sajat tapasztalataimbol indulok ki. Pl egy zxr 250 nel kettot csap. Es tisztaban leszel azzal, hogy szar uton ne nagyon hulyeskedj. igy ugye akar esszel is mehetsz, ahogy a lepcsozetesseg ellenesek teszik ezt nagy motorral, es nem nyelezik le.
Futomunek nem sok koze van hozza, ha a kereken nincs suly.Az teljesen igaz, hogy ha egyszer ebbe belekerultel, azzal semmit nem csinalsz. De miert is kerulnel ilyen helyzetbe egy nagymotorral, amit lepcsozetesseg nelkul veszel, hiszen nem allatkodik az ember, ez fejben eldol...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #97181 üzenetére
Nem pontosan ertem a problemat, de a lamellahoz a kuplungbovden nem nyul, csak a nyomolaphoz, ami nyomja a lamellat. A nyomolaprol veszed le a nyomast, amikor behuzod a kuplungot, szoval mindegy mit csinalsz, a lenyeg, hogy mindig legyen holtjatekod a kuplungnal, kulonben a nyomolap nem fogja nyomni a lamellat, es csuszni fog a kuplung. Ha nem csuszik, nincs baj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diablo IV
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen