Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Bestbuy játékok
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- EAFC 25
- Elden Ring
- PlayStation 5
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- Battlefield 2042
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #126581 üzenetére
Az átlag képességűeknek mindegy, mert ők nem járnának jobban a mostaninál (így, hogy nem lehet magánban gyakorolni).
Egy B+E bővítésnél, mi a manóért kell még egy kresz vizsgát tennem, órákat venni, stb, mikor az egyedüli különbség a súlyhatár?
Jó, másképp kell lekötni az árut, tartsanak csomózási/lekötési ismeretet, a vizsga meg elég lenne, ha abból állna, hogy ok, itt egy autószállító tréler, akkor erre állj fel egy másik autóval, kösd le, menjünk egy kört a rutin pályán, egy kis tolatás, na viszont látásra.. ár, 25e forint + 10e vizsgadíj.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126586 üzenetére
Ruhát havonta vagy ha sok a bogár és lemosom róla, csizmát amikor eszembe jut kesztyű meg elvan talán ha 2x ápoltam de az str4 olyan mintha új lenne még így is, következő is Spidi lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #126597 üzenetére
...ugye nem egy piros literes ezres volt, hófehér full mugen szettben? Ma még nem beszéltem haverral de mindjárt írok neki....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
FeniX-
aktív tag
válasz tboy93 #126625 üzenetére
Osztom a véleményt, *ilyet* *onnan* SOHA.
Egyébként, tök vegyes a szórás.
Hasonló témakörben néztem meg a múltkor egy fegyver-videót golyóálló mellényeket tesztelve, amiket kínából rendeltek.
A totál papírvékonyságú, hatástalan xaron keresztül a leírásoknak megfelelően működő (és lövedéket kivédő) cuccokat is lehetett venni. -
-
bacus
őstag
válasz tboy93 #126696 üzenetére
Az ittas vezetők nagy része nem úgy van vele, hogy tudja, hogy vezetni fog, ennek ellenére iszik. Én azt gondolom, hogy iszik, majd elveszti az ítélő képességét (pl, hogy mennyit ivott, úgy szokták mondani, hogy bátorra issza magát ), majd eszébe jut, hogy ja ugorjunk már el a szomszéd faluba, stb. Nem fog gyalog menni...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #126704 üzenetére
Pont nemrég beszélt róla valaki, hogy épp azért kell a zéró tolerancia kis hazánkba, mert a magyar mentalitás szerint ha kicsit lehet inni, akkor kicsit több is belefér, nem képes betartani, ami kicsi meg van engedve, így hát nincs semmi se megengedve. Aztán azt már tényleg nem "véletlenül" issza túl.
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #126989 üzenetére
hat ez elég relatív. Hideg nem volt de úgy cibál a szél az unrestricted autobahn magyarországi és ahhoz stimmelő tempójú szakaszán hogy nem erőltettem túl. egy ilyen szép nyújtott ráfekvősön 250nél olyat rántott a szél hogy már láttam magam előtt a kilóméteres árkot amit vájok a szántásba..
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #126989 üzenetére
Nekem tegnap volt ilyen. A vege 4 ora lett es 200km. Eloszor voltam a Bajna - Hereg szakaszon. Hat na... tenyleg fasza.
Asszony nem ertette miert ert fulig a szam amikor hazaertem, szoval ma beraktam a kocsiba es elmentunk autoval is. Vegigmentunk... megertette. Ma is piszok sokan voltak kint.
Kicsit sajnalom, hogy ma csak autoztam, de muszaj a csaladi beket is fenntartani. -
Xero
nagyúr
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #127020 üzenetére
Láncolajozást én úgy szoktam, hogy leállítom a motort oldalsztenderre, majd a motor középvonalától hátrébb keresek egy stabil pontot, ami elbírja a motor súlyát, és ott egy autósemelővel ráemelek annyit, hogy éppen elemelkedjen a hátsó kerék a földtől. Biztos nem ideális, de működik
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #127022 üzenetére
Detto igy vagyok vele. Ma hivtam Karasnat, hogy bejelentkezzek elso szervizre, ra is kerdeztem a lancra. Szerintuk nem kellene nyulnia ennyit 1000 alatt, de raneznek. Azert biztos ami tuti ma ha lesz idom elszaladok emeloert es motul kenoanyagert. Sosem tudhatom mikor jon el a lanccsere. Lehet nagyon cibalom es hamarabb eszem majd.
Azzal indokolom a dolgot, hogy ugyis akartam tank padet es ott pont van atlatszo.
Tenyleg hulye kerdes. A motul C2 - C4 viszonylatban csak annyi a difi, hogy az factory az feher? Probalnam a legjobbat tartani itthon.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #127043 üzenetére
volt ilyen is olyan is.
régi speedes korszak: 15-17k egy szezon. szett elkopott 4. volt fent.
most két motoron oszlik a terhelés és nem is megyek annyit már. 12 órás munkanapok után nem vagyok már ott agyban.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #127050 üzenetére
érthető. de ha azt nézem hogy 10-12 literes fogyasztással számolsz 15k kmt... sacc per 700ezer a benzin. Amellett már azért...
meg azért nyilván nem mindegy HOGY használod. a nyél gáz satufék üzem picit mást kér féktől gumitól mint a túrázagatás. akinek az előbbi okozza a jóllakottság érzését annak ez normális.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Ha nyelezed szerintem 600al is meg lehet etetni. nekem most a 750 is ezt adja ki.
A husky azért 7-8 al elvan. de nyilván azzal nem is 250+ tempó.
és ismétlem. Felhasználás függő. 1000es speeddel is el lehet lenni 5-6 literrel. Csak az a használat meg az 1000es speed nekem nem áll össze a fejemben. de én vagyok a furcsa tudom.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #127063 üzenetére
a 16literes tank mellett benzinszintre tudott emlékeztetni 100km-es úton az cbr 600 F4i 2001. érdekes, utódja ami már valami euro normát tudott, az kevesebbet evett.
a triple képes átlagot számolni, és nem akar 8.5 alá menni még szüttyögés közben se. én sokallom, mert nem tépem neki,de ez van. majmot vettem, etetni kell. ahogy a mocsokdrága öhlinshez is mocsokdrága szerviz tartozik. vásárlás utáni minden folyadék cserés nagyszerviz a motor árának több, mint 10%a volt.és igen, nekem a sportec M1 a cbren kb 4000km alatt tükörsima lett hátul, haccázas létére. az első gumi meg kb dupláját birta.
eladó topping dac
-
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Nagyon nagyon felhasználás függő.
900-as Tracer átlag fogyi mérője most 5 körüli értéket mutat, ez természetesen úgy értendő, hogy jórészt kirándulásra volt használva.
De amikor siettem Pestre, akkor a mogyoródi kúton meg kellett állnom tankolni Hiába 18L a tank, és az átlagot nézve jó 300km-t kéne bírnia, 200-ig se nagyon jutottam vele.
És, persze, ha kakukcson 1-2 nyélgáz, satufék, akkor még annyi se. -
martonx
veterán
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Én kocamotoros vagyok, ugyanakkor csak szórakozni gurulok el néha. Azaz ha nem is nyélgázon közlekedek, de minden lámpánál kigyorsítok amennyire csak lehet
A CB650F így mutat 5.3-as átlagot. Gondolom, ha nem gyorsítgatnék, és nem ilyen intenzitással, akkor kevesebbet is tudna. Ha meg az lenne a cél, hogy 180-al végigküldjem a Szeged - Budapest távot, akkor meg többet mutatna.Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
válasz tboy93 #127063 üzenetére
KTM 1190 Adventure 150LE: 6,22 l/100km (múltkor vittem a gyereket, akkor 5,7 volt )
Aprilia Pegaso Trail 660 48LE: 5,39 l/100km (terepen +1l, nemzetközi túrán -1l)
Honda NC750X DCT 55LE: 3,92l/100km (nemzetközi túrán, S2-ben használva)
Kawasaki KLX250S 22LE: 3,79l/100km (90%+ terepen használva, néha még krosszpályán is)Szerintem nagyon jól látszik, hogy mennyire csuklófüggő! Egyedül a KLX-el nem lehet igazán többet etetni, de pl. a KTM-el mikor késésben voltunk, és 170-180-al haladtunk a pályán, akkor 7,33-at evett.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #127072 üzenetére
Nemtom, akkoriban 5 literes kannával (és a belekevert 2T olajjal) töltögettem csak rá.
szerk.: Ja, és többet szereltem, mint amennyit gurultam, azt sem tudom, mennyi km-t tettem bele.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #127063 üzenetére
Motor függő. MT-10 enyhe túrás csuklóval is 9-10 liter, S1000R ugyanezt letudja 6-7-ből, de a GSXS1000 is hasonlóan 6-7 körül volt nálam, ha jól emlékszem. MT-10-nek ha húzod is akkor 12 litertől lépdel felfelé Nesze neked euro 4.
FZ6-tal akkor tudtam 9-10 literes fogyasztást produkálni, amikor végig 180-200 között siettem haza autópályán. De még Euroring-Hungaroringen is megállt 7-8 között. Budapesti ingázásban 5,5 volt.
Street Triple RS ingázásban 6,5 liter, pályázáskor 8-9 között rémlik. Azt figyeltem meg, hogy az FZ6-hoz képest mindenhol +1 liter az átlagom.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #127079 üzenetére
Amikor vettem, és kezdő is voltam, akkor a Mátrán és Bükkön 3,8-as átlaggal mentem át, utassal Városban 4,5-et fogyasztott. És azt hittem húdekurvára száguldozok.
Pár évre rá már az 5,5 volt a normál városban, pedig érzésre nyugisabban mentem ekkor már a forgalombanhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #127079 üzenetére
ha a fenntarthatóság is számít, akkor tényleg az fz6 kaliberben gondolkodj nekem is hasonló értékek jöttek ki, mint zgospelnek, amíg az volt. az első pár hónapban 4L környéke, majd a szezon végére 5L, mielőtt új gazdára lelt már inkább 6-6.2 körül alakult, pedig én sem fék-gáz bináris üzemmódban használtam. 1 tankkal használattól függően 250-380km-t ment el. perpill fz1 van, kíváncsi vagyok mennyit fogyaszt, ha majd lesz idő elővenni
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #127154 üzenetére
Akkor most bosszantalak.
B2-ben a K&H-nál fater nevén kemény 6500 a CB éves díja. (Igaz az ő A kategóriája öregebb mint én az még a régi Simson vagy MZ időkből származik amikor mentél egy kört a tömb körül és tessék itt a jogsi téma volt. )
Amit itthon a biztosítók művelnek az legális rablás, csillagászati összegeket fizetsz a motort meg 9/10 esetben GTK-ra veszik és a nagy büdös lóf*szt fizetik rá ki mondván avultatás.
#127160 Na ezért nem lesz a nevemen a CB amíg nincs mint 6-7 éves az A2, ergo még egy jó 2 évet kivárok azzal, hogy a nevemre írassam. (De jó lesz azért is fizetni egy valag lóvét...)
Autó az ennyi a Jazz nekünk is valami évi 40-45, a három motor 25, a céges traktor szerencsére meg csak van. Emelés... annyira sok baleset történhetett tavaly, hogy okvetlen szükségszerű volt, szerintem is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hugi0
őstag
válasz tboy93 #127160 üzenetére
Konyvben az info:
"Drive chain
Type/manufacturer 520V/DAIDO
Link quantity 108
40.0–50.0 mm (1.57–1.97 in)
15-link length limit 239.3 mm (9.42 in)"Merte mar valaki ? - en igen.
Szoval ha jot akarsz a lancal mindig csereled a lanckereket is.
A lanc ezen a 15 szemen megnyulik akar 2-3mm-t is.
Ellenben a lanckereken a fogak tavolsaga nem valtozik. - ezert kikopok amit te eszre sem veszel.
Szoval felteszed az uj lancot es maris nyulasra van kenyszeritve, mert a fogak kikopottan nagyobb tavolsaguak mint az uj lanc csapjai."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #127158 üzenetére
Nálam A00-val, friss jogsival, Békés megyei címmel 7440 volt 1 évre a Duke390-nek. Most kalkuláltam egyet, 6840 lenne ha most kéne újrakötnöm.
Ezért se íratom át az állandóm Pest megyeire - ha átíratnám 22 320 lenne..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #127165 üzenetére
Csak próbából beírtam Szigetszentmiklóst címnek, és +10e... Nem értem én se ez alapján, pedig ugyanannyira van BP-től, mint mi...
Allianz amúgy."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Linux kezdőknek
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen