- EA Sports WRC '23
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
- PlayStation 5
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Teasüti #36146 üzenetére
Engem mindig megtalálnak ezek. Én mindig sárgához érek oda és a többi és a többi. Előttem vitték el az olajszűrőt is és ha ez nem történik meg nem megyek pestre és nincs balesetem és a többi. Ez nem csak motorral van így.
A mióta titok, de km-ben kb 21000-nél tartok.A maruti csak lendületből tud itt felmenni.
[link]
PÜ!
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz
Teasüti #36146 üzenetére
Szerintem csak túl gondolja a dolgokat.
Van ilyen ismerősöm, vett vezműszijat, eredetit, márkakerből, elsőn volt valami légyszar, kicseréltette, a masodiknak változott egy karaktert a pn száma, 3. at meg megvettem tőle féláron mert nem merte beszereltetni.
Na ő vezetésben is ilyen, stop tábla vonalában, de csak is ott, nem előtte nem utána, számlálós lámpánál zöldre indul de csak ha már 0mpet, nem előtte, pont akkor!
Stb. Stb. Stb... Pont így képzelem el a kollégát is,( bár én is csak pár hete olvasgatom a topikot) nincs gumiszabály, csak is úgy ahogy a nagy könyvben le van írva, igy aztán jó h előfordulnak érdekes szituk.[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
válasz
Teasüti #36156 üzenetére
[link]
A kék út hegyről jön le és egy autó széles. A dudálás nem vicc, valaki igen valaki nem. Újabban nem, cserélődött a társaság, elköltöztek. A reflektor sem vicc, működő bevált dolog este. Mi a jó oldalon lakunk úgymond, akkor van baj ha fentről jön valaki. Reggel meg azt kell nézni a kék részről nem e jön valaki, mert elsőbbségem lenne elvben.
Dehogy voltam. -
válasz
Teasüti #36162 üzenetére
Én erősen a jobb szélén jövök, aki meg fentről a kék útról az ha régóta itt lakik tudja, hogy egy nagy ívet kell vennie, hogy ha valaki a jobb szélén jön ne találkozzon vele.
Így szokták meg az itt lakók Akkor van gond amikor kijönnek a "vikkendesek".Azt nem is mesélem hány kutya jött már nekem. Dugóba a járdáról vagy pár napja az utcában. Bár ez a kipuf miatt van. Elvesztik az eszüket. Labrador (ami egy nagyon békés állat) rántotta meg a gazdit és a dugóban csorogva jött nekem (el nem ért hozzám) amikor indultam volna el. Utána a kutyus meg lett gyepálva, tőlem meg elnézés lett kérve.
Az utcabelit le is vidizem majd több is van, majd megszakadnak úgy ugatnak ha jövök haza.[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz
Teasüti #36295 üzenetére
Előkell segítened az előzést, avagy nem te mondod meg h ki és mikor kit előzhet otopályán, ez igaz visszafelé is, nem kényszerithetnek lassításra...
Hungarisztánia a, mindig mindenki ellenség és különben is én vagyok a király te meg proli mentalitású emberek gyűjtőhelye.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
-
-
canniball
nagyúr
válasz
Teasüti #36497 üzenetére
Ki. Eleve közép/balszél a haladás helye az út minőségétől függően. Persze vizsgán ez szabálytalan, ott jobbra kell tartani, balra fordulásnál meg balra húzódni; egyéb esetben meghúz(hat)nak, nem véletlenül "buzerál" az oktató, fogadj szót neki!
Warpig, PoLizei!
Köszönöm a "fejtágítást", ezek szerint le voltam maradva egy körrel![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz
Teasüti #36497 üzenetére
Ahol nincsen annyi kátyú meg csatornafedél. A balra húzódás meg nem szabadna, hogy zavarja a szembejövőt ugye mert el kell engedned ha egyenesen halad tovább illetve ha egyirányú utcából kanyarodnál balra akkor nincs ilyen gond.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Polemius
aktív tag
válasz
Teasüti #36501 üzenetére
Bármilyen gépjárművezetői tanfolyam alapvetően arról szól, hogy átmenj a vizsgán. Amit az oktató mond, alapvetően ezért mondja. Jobb esetben elmondják azt is, hogy majd utána hogyan fogod csinálni ezt vagy azt.
"Onnan amúgy is csak kanyarodni lehetne."
Gondold végig: ha neked egyértelmű is valami, a másik irányból nem feltétlenül az. Aki veled szemben áll a kereszteződésben, nem látja, hogy neked milyen haladási irányt jelző tábla, lámpa, vagy bármi egyéb jelzés van. (Kivéve az elsőbbségadás és főútvonal táblákat, mert ugye azokat hátulról is fel kell tudnod ismerni az egyedi alakjuk miatt.)
Egyébként némi rutin után úgyis kialakul, hogy nem csak a másik irányjelzőjére hagyatkozol, hanem a jármű mozgására is. Mert sokszor nem, vagy rosszul jeleznek. Motornál meg pláne előfordulhat az úgyfelejtett irányjelző.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz
Teasüti #36497 üzenetére
Csináld amit az oktató mond.
Amikor meg majd megvan a jogsi mindig ott kell közlekedni ahol látnak, mindig a jó nyomon hogy benne legyél abban a visszapillantóban amit az elötted meletted lévő használ.
Egysávos úton bal keréknyom.
Kétsávoson ha a kölsőben vagy bal keréknyom.
Kétsávoson ha a belsőben vagy akkor a jobb keréknyomban megyek.
Ha 3 sáv van meg találd ki[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Polemius
aktív tag
válasz
Teasüti #36574 üzenetére
"A" kategóriánál kötelező:
22 óra elmélet (KRESZ)
10 óra járműkezelés (rutinpálya)
16 óra forgalom (11 óra városi, 5 óra országút)
és mindez legalább 390 km.A rutinvizsgához nincs min. km, csak a forgalmi vizsgához kell lennie annyinak.
Nyilvántartás meg a kis kartonodon megy, amin elvileg rajta van, mikor, mettől meddig, hány km-t vezettél és aláírod minden alkalommal.
Kis számolgatás után, ha rutinon ~5 km-t kanyarogsz minden órán, akkor az ~50km, tehát a városban 16 óra alatt kell menned 340 km-t. Az ~21 km tanóránként. Mivel nem 60 percekkel számolunk, olyan ~30 km/óra sebességgel kell átlagban menned a városban. Az nem tűnik annyira lehetetlennek.Persze biztosan meg lehet oldani sok sulinál okosba'.
@(#36568) TommyGun
Úgy mondom, hogy még nincs motorom, viszont GS500-ban gondolkodom (igaz, alacsonyabb árfekvésben):
Lehetséges, hogy tényleg ennyi. HD képeket nézd meg. Gyárilag ilyen gumival szerelték (ezt mondjuk cserélhették is akár), a sokat érintkező részek nem kopottak (lábtartó, kormány, a gyújtáskapcsoló környéke, stb), minden eredetinek látszik, a festésen sincs kopás, dörzsölés, fakulás, elszíneződés stb.
Szóval nem mentek vele sok 10e km-t, az biztos. Annak meg nincs sok értelme, hogy mondjuk 10e-ről ezerre tekerjék vissza...
Lehet, hogy raktárban állt, banki visszavett, elköltözött a tulaj, lecsukták, bármi oka lehet.[ Szerkesztve ]
-
-
BoB
veterán
válasz
Teasüti #36623 üzenetére
Hagyományos dobfék vagy korszerű tárcsafék a tűzoltó járművön?
Szerintem most mindegy hogy milyen jármű az elv ugyanaz. Azt írja:
Dobfék tulajdonságai
- Kialakítása, gyártása bonyolult, sok szerkezeti elemből áll,
- a fékbetétek élettartama viszonylag nagy,
- méretét a kerék nagysága korlátozza,
- önerősítő hatása van (szervóhatás):
- A keletkező súrlódási erő nyomatékot kelt, amely a felfutó pofát még jobban rányomja a dob hengeres felületére, felerősíti a fékhatást. A lefutó pofát elemeli a fékdobtól, ezáltal a fékdobhoz szorítóerő csökken.
- Szennyeződés ellen védetten helyezkedik el a keréktárcsa belsejében,
- a karbantartás és a fékbetét cseréje munkaigényes,
- a hő leadási képesség rossz, hosszúideig tartó fékezéskor a túlmelegedés miatt a fékhatás jelentősen csökkenhet.
- A dobfék hő hatására kúposan kitágul, a fékpofa nem tudja követni a kúposságot, a súrlódó felület, ezzel fékezőerő lecsökken (esetleg teljesen meg is szűnhet!),
- a gyorsabban lehűlő fékdob a fékpofa felületét feledzheti, fékhatás jelentősen csökkenhet.
- hosszan tartó fékezéskor a fékpofa felülete mélyebben megéghet, „kráterek” gödrök keletkezhetnek a felületén, melynek hatására a súrlódó felület lecsökken.A tárcsafék tulajdonságai, előnyei, hátrányai:
- Huzamosabb ideig terhelhető,
- A fékhatás kevésbé függ a hőterheléstől, azaz kisebb a "fading"-érzékenység.
- A tárcsafék 800-900 °C-os tárcsahőmérséklet esetén is üzemképes marad.
- Kiváló az öntisztulása, kisebb a csikorgási hajlama.
- Finomabban, érzékenyebben reagál a fékműködtetésre (jó hatásfokú működtetés, kis hiszterézis).
- A tárcsafékben nincs önerősítő hatás, a belső áttétel kisebb, de sokkal stabilabb,
- a két oldalon egyforma fékhatásnak pozitív hatása van a kormányzásra és a járműstabilitásra,
- a tárcsafék karbantartása, javítása egyszerűbb, kevesebb időt vesz igénybe.You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Something_
őstag
válasz
Teasüti #36704 üzenetére
Felnyithatosbol nem fogsz talalni ertelmeset ujonnan szerintem. En is most vettem a bukot, szoval utana nezegettem.
Fuggetlen teszteredmenyeket itt talasz: [link]
En mindenkeppen 4 vagy 5 csillagosat akartam, ha mar bukot veszek.
Eloszor kineztem az 5 csillagos MT-t 17e-ert[link]
Aztan jott a 45rol 25re learazott 4 csillagos Nitro, mert hogy az mt kenyelembol fapados: [link]
Ezutan arra jutottam, hogy napszemcsis kell, mert mindenki nagyon dicserte. Elokerult az 5 csillagos caberg v2, ami 25tol kezdodik, de mintasat 37ert mar kapni: [link]
Aztan a vege egy SHOEI XR1100 lett, ne kerdezd hogy... -
Xaels
félisten
válasz
Teasüti #36800 üzenetére
Magánember nem fog ilyenbe belemenni valószínűleg, de azért érdemes lehet rákérdezni. Máshol van lehetőség részletre venni használt gépet, mint én a Red Baronnál de ők ugyanolyan plusszal dolgoznak mintha banktól vetted volna fel. Banktól hitelt talán a Cetelem-nél érdemes próbálkozni most, mert relatív alacsony a THM.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
PoLizei
aktív tag
válasz
Teasüti #36894 üzenetére
Amit ráfújunk, az nem jut be a csapokhoz, hanem a gumigyűrűket keni, hogy a gyári zsírt ne engedje ki onnan.
Ilyen zsír-, pontosabban nyúlóolaj-sprayn már én is gondolkodtam, de mivel ezek tudomásom szerint benzinben vannak oldva, félek, hogy károsítanák a tömítőgyűrűket.P*L****
-
válasz
Teasüti #37120 üzenetére
Ha én előzök megforgatom és az mivel nem hallottad még nem tudod, h kegyetlen hanggal jár. Aki arra nem vesz ki a forgalomból akkor semmire. Azért írod ezt mert nem tudod miről beszélek.
Ma is volt ám "eseményem", nem is értettem. Kielőztem a kb 60 éves papát aki 80-al haladt a 90-es lakotton kívül, egy kis szolid opelt vezetett. Corsát. Mindezt azért, mert láttam, hogy nem megy és később a körforgalomnál majd feltart. Haladok tovább óra szerint 100-al ami GPS 90km/h és a semmiből bevág elém és közben néz rám és olyan mérges volt. Eskü haljak meg ha tudom mi volt ez. Fogtam le is maradtam. Napi 70km-t szeretnék megtenni gond nélkül nagy kérés?
canniball! Semmi köze a rendőrautónak a csekkhez. Teljesen külön téma. A 130k-s Aszódi történet. A 30k-s meg Endrei. Persze minden nézőpont kérdése, mert az órám csal, én pontosan tudom, hogy ami nekem 60 az még közel sincs 55km/h és a többi.
-
Xaels
félisten
válasz
Teasüti #37147 üzenetére
Persze megviseli, a hőingadozás sem tesz jót, az erős napfény sem. Mondjuk azért nem kell parázni, nem fog 2 nap alatt széthullani. Nekem is az udvarban van az eresz alatt.
Más:
Tudtok jó fényezőket ajánlani?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz
Teasüti #37147 üzenetére
Nekem ha nem a fűtött garázsba lenne télen biztosan elkezdene legalább rozsdásodni. Eszméletlen nyirkos ott a levegő ősszel. Még ilyenkor is van, hogy nedves a beton. A robogón volt, hogy oxidálódtak a kapcsolók, de volt, hogy a pára belefagyott a kulcslyukba és nem tudtam beledugni, hőlég fúvóztam. Ez pár nap alatt történt. Azóta inkább ki be ráncigálom a motort fűtöttből ami elég nyűgös.
Más: Megtört a jég, a helyi motoros rendőr páros köszönt! Mindig erős 40-el látnak halkan elrobogni.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz
Teasüti #37147 üzenetére
nem biztos hogy nekem ők csinálták, de az tuti hogy nekem egyedi méret kellett és rajz alapján nagyon szépen összerakták, futár hozta darabokban és egyedül összetettem, tehát tényleg plug and play és ha nincs garázsod ez jobb mint takargatni ponyvával.
ha viszont ponyvázod, olyat vegyél ami szellőzik!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Teasüti #37268 üzenetére
Huh az a gumi nagyon szarul néz ki.
Még hazáig is csak nagyon óvatosan mennék vele.
A következő út meg a gumishoz és rögtön csere..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz
Teasüti #37268 üzenetére
Ez nem a szimmering, hanem a porvédő.
A szimmering ez alatt van, ha az rossz akkor tolja kifele az olajat és rugózáskor folyik. De az szerintem jó ezen a gépen.Amit én itt megnéznék az az első villa.
Gép fel középsztenderre, és megrángatni előre hátra az első kereket. Nem lepődnék meg ha kottyanna.Miért csak CB500 érdekel?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
-
emre
veterán
válasz
Teasüti #37281 üzenetére
Nem is fog akkora súly van az elején, ha nincs tehermentesítve.
A 750-es Yamahát a tulaj rendben tartotta, régebben írt a sportmotoron az FZR fórumba. a tulajdonos a sportmotoron
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Teasüti #37272 üzenetére
Erre a motorra azért kell költeni. Gumik kuka,szimmering/porvédő és ha már ott tart az ember akkor olajcsere is a teleszkópokban. Lánc/fogaskereked,fékbetét,tárcsa,bovdenek vajon milyen állapotban lehet.
Sajtee:
Csavarok jó ötlet. Számomra furcsa,hogy elég hülyén állnak a teleszkópok?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
válasz
Teasüti #37284 üzenetére
Ezek az érvek ebben az árkategóriában mulatságosak.
Első motornál nem lennék ennyire finnyás, majd talán később ha pontosan tudom mit akarok és lesz is rá pénzem.
hmm naked....szerintem meg legalább normális fejidom kell mert 120 felett elfúj a szél, de ha mégsem kurva fárasztó. A teljes burkolatot én sem szeretem, mert nyáron elég meleg tud lenni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- Politika
- Renault, Dacia topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...